พายเรือ

รีวิว Hotel Samman

3 out of 5
Hotel Samman
D-36/261 A, Agastkunda Godowlia, Kashi Vishwanath Temle, Varanasi, UP

รีวิว

4.8
คะแนน 10 - ดีเลิศ 1 จาก 5 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 0 จาก 5 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 1 จาก 5 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 1 จาก 5 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 2 จาก 5 รีวิว" "

4.8/10

ความสะอาด

6.0/10

พนักงานและบริการ

3.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

4.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bien en deça de ce que nous croyons obtenir à partir de l'annonce.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

4/10 แย่

FUMI

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ホテルと称してますがゲストハウスです。温水は皆無、空調も暖房無しで毎晩凍えるような寒さでシャワーを浴び、厚着して寝ました。バスタオルは申し出ないと交換なし、年末とはいえ、これで一泊1万円はあり得ません。 スタッフはフレンドリーですが設備が悪すぎます。朝食はリンゴスライスとバナナ2本のみ、WIFIも勿論、全く繋がりません。 立地は良いですが、タクシー、リキシャは手前200mで降ろされ、入れません。
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
How disgusting can you get - not more than this place! Staff had no idea that they have parking - claimed they do not, but the site says they do. They finally found parking. We booked 2 roomsfor me and for a fouple I was traveling with - There was a hole cut into the wall between one room and the bathroom of the other room. You literally could look from one room into the bathroom of the other - no curtain, no nothing. Asking for a different room was a waste of time - too full. We left ate the first night when we walked in and say a rat who promptly ran into a drain. Turned down the bed and found rat poop in the bed. That was the end of this horrible hotel for us - we left. Complained to Expdia and they called hotel - owner said no hole and no rats. He lies.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Arup Kumar Bhattacharya วันที่ 6 ม.ค. 2020
Dear Guest, Thank you for choosing Hotel Samman Varanasi and for sharing your feedback on Expedia.com We would like to apologize for the Parking and inconvenience caused during your stay. Your feedback with regards to bathroom air ventilation etc has been shared with the team for an effective measure to be addressed from our end. We rely on the constructive feedback of our discerning guests to help us achieve the highest standards of services. We look forward to welcome you once again.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
1) hotel cleaness alright, 2) heater not working properly. 3) staff helpful. 4) room very small 5) no toiletries provided Very convenient to the temple
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Arup Kumar Bhattacharya (Owner) วันที่ 26 ก.พ. 2019
Dear Guest, Thank you for your comments on Expedia . I apologize for the problems This is not the type of review that we like to see, and I assure you that I will be looking into each point that you have made. If it is convenient, I would like to discuss your experience further, so that I might learn more about how to improve our property and service for you and our other guests. Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you.

10/10 ดีเลิศ

Rodrigo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Simple hotel located very close to the Dashashwamedh Ghat. It takes about 5 minutes to get there by foot. The staff is very friendly and accomodating. If you're looking for luxury, go some place else. But if you're looking for a clean, comfortable and safe hotel, I think this is the best option. Just mind you, it's a bit noisy outside but I think if you chose to go to Varanasi, that shouldn't be a problem. It's part of the fun. Anyways, I really liked my stay at Samman Hotel.
เข้าพัก 7 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Arup Kumar Bhattacharya วันที่ 26 ม.ค. 2019
Dear Guest Thank you for choosing Hotel Samman and for sharing your feedback on Expedia Your kind comments about our hotels and our colleagues are truly appreciated. These have been shared with our team who take great pride in ensuring each guest has a memorable stay. We look forward to welcome you once again. Please feel free to contact me directly and it will be my pleasure to assist you if you have any questions or concerns.