ล็อบบี้

รีวิว เบย์มอนท์ บายวินด์แฮม มาร์เรโร

2.5 out of 5

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 219 จาก 669 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 233 จาก 669 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 121 จาก 669 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 60 จาก 669 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 36 จาก 669 รีวิว" "

7.8/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

7.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Babatunji

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ms lisa is a life saver very professional
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2021

2/10 แย่มาก

Tina

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Deposit
I didnt actually stay there. As I tried to check in I wS told there was a $150 deposit...so I canceled my reservation and found a different hotel. I also saved money chaning hotels. I never saw anywhere o anything about a deposit.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2021

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The hotel was ok. Site said breakfast but instead it was just a muffin because of Covid. They were out of coffee when I got downstairs. It was ok but the surrounding area isn’t the best but room was ok for a brief stay.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021

2/10 แย่มาก

Sabrina

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
NEVER BOOKING THIS HOTEL AGAIN!
Made a reservation with my Hotels.com app(like I always do when I go out of town) well in advance and upon arrival I was told they could not find my reservation. I showed my confirmation email, information about my booking on my app, etc. I had driven over 8hrs with a 3 and 1 year old and was ready to shower and get some rest. My kids and I ended up sleeping in my car the first night of our trip.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Walter

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021

2/10 แย่มาก

Maira

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The rating for hotel is very misleading. Once we opened the door to the room we immediately felt the heat and almost immediately saw bugs coming out from everywhere. I was happy we were changed to a different room when I requested one but still found a bug in the bed , ewhen requested a new room be given to us, which was better then the original but over all the service was p
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Told my children to wear their flip flops in the shower because I was no confident in the cleanliness of the shower. Staff was friendly Broken glass bottles in the parking lot but was well lit at night. A/C in our first room worked fine other than being louder than normal. Second room A/C function was mediocre. Internet didn’t work and attendant was not surprised.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

8/10 ดี

Gladys

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Overnight stay.
The Baymont room I had was nice and clean.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean and close to family
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021

6/10 พอใช้

Montrice

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Okay Stay
This place is okay. Parking is good. The lobby is decent. They have coffee and muffins for breakfast which we did not use. The bedroom area was okay. The bathroom was not the cleanest- I saw hair, a toenail and dirt in a corner. It did have hot water, a running fridge and decent cable, so it was okay. I always spray down my room with Lysol before even taking off my mask. And by the way, most people in the area do not wear a mask.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Tenía insectos la cama y me picaron mis brazos y piernas, lo notifiqué al front desk and no me cambiaron de habitación, tuve que irme y buscar otro hotel
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2021

2/10 แย่มาก

Rhonda

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Unhappy Customer
My room had a bad wet smell, the curtains were nasty and dirty. Housekeeping did not come back to my room to clean and replace towels and trash cans. The hotel furniture is old and dirty l could on and on but what I won't do is refer this hotel to anyone!
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice and comfortable
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Karen C

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Lisa วันที่ 8 ก.ค. 2021
Thank you for your great feedback. We appreciate you!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was an okay place to stay cheap. The elevator & hallways smelled like weed the whole two days we were there, but so did the rest of NOLA
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Lisa วันที่ 8 ก.ค. 2021
Thank you for your feedback. We strive on keeping our property a smoke free environment. We sincerely apologize, that you had to smell such an offensive smell.

10/10 ดีเลิศ

Hectór

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Lisa N วันที่ 22 มิ.ย. 2021
We appreciate your feed back

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Lisa วันที่ 8 ก.ค. 2021
thank you for your great feedback!

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Lisa วันที่ 22 มิ.ย. 2021
We apologize for your unpleasant experience

6/10 พอใช้

Josue

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก Lisa วันที่ 22 มิ.ย. 2021
We appreciate your feed back

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great stay for 1 night, the bed was comfortable.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Lisa วันที่ 22 มิ.ย. 2021
Thank you so much for your feedback

8/10 ดี

Kiffani

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The bath tub drain needs to be repaired
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Lisa วันที่ 22 มิ.ย. 2021
Thank you for your feedback

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Lisa วันที่ 22 มิ.ย. 2021
Thank you for your feed back

4/10 แย่

dewanna

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Lisa วันที่ 22 มิ.ย. 2021
We appreciate your feed back

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nothing
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Lisa N วันที่ 25 พ.ค. 2021
We apologize for your unpleasant stay and any inconvenience we may have caused you. Please feel free to discuss this matter personally anytime your schedule allows. Please ask for Lisa.

8/10 ดี

Ricky

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It’s okay.
This is our second time staying at baymont. First time we had the deluxe king second stay we had a standard king. They were almost similar just had a shower and sofa in the deluxe. Beds are okay. Bring your own pillows because these suck. And the ac makes a lot of noise.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Lisa N วันที่ 25 พ.ค. 2021
Thank you for taking the time to give us your feedback. We greatly appreciate the time that you took to inform us about the noisy ac. We will forward the matter to our Maintenance department.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Lisa N วันที่ 25 พ.ค. 2021
Thank you for your feedback we appreciate it.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Didn't like security deposit and room was too small
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก Lisa วันที่ 27 เม.ย. 2021
Thank you for your feedback

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The staff was very friendly. The rooms were in good condition. However, the air conditioner was making noises throughout the night and my room smelled like it could use some air freshener and when I ask front desk I was told that they did not have any. I feel housekeeping should spray air fresheners in rooms or have some kind of air freshener in them to keep them smelling good.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก Lisa N วันที่ 25 พ.ค. 2021
Thank you for taking the time to give us your feedback. We apologize for your unpleasant experience.

10/10 ดีเลิศ

Troy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก Lisa N วันที่ 25 พ.ค. 2021
Thank you for your feedback we appreciate it.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Convenient, clean and staff is awesome
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก Lisa N วันที่ 25 พ.ค. 2021
We are glad your stay was a pleasant one thank you.

4/10 แย่

Craig

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก Lisa N วันที่ 13 เม.ย. 2021
We apologize your stay wasn't a pleasant one. We appreciate your feed back.

10/10 ดีเลิศ

Gwenn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก Lisa N วันที่ 13 เม.ย. 2021
We are so glad your stay was a great one. Thank you for your feedback!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I didn’t like that they tried to charge my card multiple times when things were already paid for in full
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก Lisa N วันที่ 13 เม.ย. 2021
We sincerely apologize for the inconvenience. We appreciate your feed back.

10/10 ดีเลิศ

Ricky

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
King room one night
Overall stay was nice. Bed was comfy shower and bathroom were huge. Only thing was when checking in you have to pay a 150 deposit. If you pay cash you can get it back next day, pay card and you’ll have to wait a few days.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก Lisa N วันที่ 13 เม.ย. 2021
We appreciate your feed back and we are glad your stay was a great one.

8/10 ดี

Derek

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก Lisa N วันที่ 13 เม.ย. 2021
Thank you so much for your positive feed back, it really means a lot to us.

8/10 ดี

Veronica

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก Lisa N วันที่ 23 มี.ค. 2021
We appreciate your feed back!

10/10 ดีเลิศ

Derek

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Thank you Baymont
It was a good experience.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก Lisa N วันที่ 23 มี.ค. 2021
Thank you so much for your positive feedback!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Pros: Low price, mcdonald's just down the street and close to nola motorsport park. Cons: got ice from the ice machine and there was LOTS OF MOLD. The chunky black kind, yuck!! No breakfast (covid-19 related).
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

10/10 ดีเลิศ

Cynthia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Family celebrating the life of Glynn
Our stay was brief but noteworthy in that it was uneventful and free from any added stress, which we were very grateful for. We will definitely use again for future stays.
Coffe &
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021
การตอบกลับจาก Lisa N วันที่ 11 ก.พ. 2021
Thank you so much for staying and for taking a moment of your time to share your feedback. We love having you with us and appreciate your kind words.

4/10 แย่

LaVelda

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021
การตอบกลับจาก Lisa N วันที่ 6 ก.พ. 2021
Thank you for your feedback. We apologize for your unpleasant experience as a guest.

6/10 พอใช้

Angela

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2021
การตอบกลับจาก Lisa วันที่ 19 ม.ค. 2021
Thank you for staying with you and we appreciate your feed back.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I will never stay here again.
The hotel is mediocre for the price. They charge a $150 cost for incidentals, and it took 7days for it to come back into my account. Most hotels charge you if there is damage but this ridiculous. I was also charged $23 for early check in. The hotel was empty.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2021
การตอบกลับจาก Lisa วันที่ 19 ม.ค. 2021
Thank you for your feed back

10/10 ดีเลิศ

Demonika

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก Lisa วันที่ 15 ธ.ค. 2020
We thank you for your feed back it's very much appreciated

10/10 ดีเลิศ

Tina

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Tiffany

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020

10/10 ดีเลิศ

darnell

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2020

2/10 แย่มาก

William

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bad stay
Must have 150 to 250 dollars deposit at check in. It will not refund for 5 to 7 days. There were bugs in my room. Service was not good.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Lisa N วันที่ 4 ก.ค. 2020
Thank you for expressing the problems you encountered during your stay with us. We sincerely apologize for the substandard condition of your room. We take great pride in our high standards of cleanliness. Unfortunately, you experienced a time when we did not meet those standards.