คะแนนคิดจากรีวิวที่ตรวจสอบแล้ว 487 รายการ

4.4 จาก 5
91% ของผู้เข้าพักแนะนำ
4.5 ความสะอาดของห้องพัก
4.7 บริการและพนักงาน
4.2 ความสะดวกสบายของห้อง
4.2 สภาพของโรงแรม
รีวิวที่ตรวจสอบแล้วของเอ็กซ์พีเดีย
4 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

Good location, nice staff and quiet hotel

โพสต์เมื่อ 25 มิ.ย. 2019 บน Hotels
Convenience and Comfortable hotel. Friendly and helpful staffs with any question or request. Good location where can walk to any places.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
29 มิ.ย. 2019 โดย Regards, Glorie, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Guest, We thank you for your feedback. We will do our very best to improve our rooms,facilities and services. Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
5 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 6 เม.ย. 2019 บน Expedia
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
7 เม.ย. 2019 โดย Regards, Glorie, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Sir/Madam, We thank you for your feedback. We will do our very best to improve our rooms,facilities and services. Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
5 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 1 มี.ค. 2019 บน Expedia
I rate your hotel as 5 stars. Staffs are friendly and helpfully providing more detail about tourist districts. Good atmosphere. Clean room.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
1 มี.ค. 2019 โดย V.GLORIE, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Sir/Mdm. We really appreciate your kind review and feedback. We are also very glad to hear that you were satisfied with your stay here with us at the Museum Hotel Penang. We will always keep improving our services to give our beloved guest the best staying experience with us. Thank you and regards,
4 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง จากBKK

โรงแรมเก๋แต่สตาฟทำงานช้ามาก

โพสต์เมื่อ 15 ส.ค. 2018 บน Expedia
ข้อดี: ความเก๋และสไตล์การตกแต่งโรงแรม
ข้อเสีย: ความรวดเร็วในการทำงานของพนักงาน
โรงแรมเก๋ตามสไตล์ของเมืองปีนัง แต่ไปถึงกว่าจะได้เชคอินใช้เวลาเกือบยี่สิบนาที ทั้งที่มีคนเชคอินก่อนหน้าแค่คนเดียว พนักงานทำงานช้ามาก
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
3 ก.ย. 2018 โดย John, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Sir/Madam We are glad to receive a feedback from your kind self. We are sorry to hear and would like to apologise about the slow check in and for the inconvenience caused. We will definitely do our very best to improve our facility and services to give our beloved guest the best staying experience. regards, John
5 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 1 ส.ค. 2018 บน Hotels
Vintage hotel with good service/ location is quite far from transportation
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
4 ส.ค. 2018 โดย John, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Sir/Madam, Thank you for your kind feedback. We are glad to hear that you have enjoyed your stay with us. And we look forward to further improve our services to give our guest the best staying experience at The Museum Hotel Penang. We look forward to your return in the near future. Regards, Jonathan (Front Office Executive) Museum Hotel Penang
4 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 12 ก.พ. 2018 บน Hotels
พนักงานให้บริการดี ช่วยเหลือ โรงแรมมีความเก่า สวยงาม
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
27 ก.พ. 2018 โดย Munir, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Guest, Thanks for your kind comments you have shared here. We are happy to hear, that you have enjoyed your time with us. Rest ensured, that we will do everything in our power to be appear fresh and modern all times. Please do not hesitate to contact us directly for your next visit to arrange all you request prior to your arrival. All the best for 2018!! Sincerely, With much appreciation,
5 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 11 มี.ค. 2020 บน Expedia
i really love the place
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
11 มี.ค. 2020 โดย Regards, Raveena, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Guest, We thank you for your kind and Honest feedback. We are really glad that you enjoyed your stay here with us and liked your room. We try to preserve the old colonial Peranakan ambiance at the Museum Hotel to give you the retro and vintage feeling, and of going back in time. We are also registered with the World UNESCO Heritage. We sincerely would also like to apologize for the inconvenience of any sort during your stay here with us. We will do our very best to improve on our breakfast menu with much more varieties and flavor. To also improve on our service, amenities and facilities to insure that we provide all of our beloved Guest with the most comfortable, enjoyable and memorable stay here with us at the Museum Hotel Penang. We wish you all the best in your future travels, and looking forward to your next visit. Do let us know in advance, so that we can prepare you the best rooms in the house as our returning guests.
5 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 8 มี.ค. 2020 บน Expedia
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
8 มี.ค. 2020 โดย Raveena, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Guest, We thank you for your feedback. We will do our very best to improve our rooms,facilities and services. Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
5 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 7 มี.ค. 2020 บน Expedia
I must rate this hotel at 5 stars. Although some facilities are a bit old, all of them are well maintained. The location is perfect and close to many tourists spots. Last but not least, their cat Leo is the best cat in Penang.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
8 มี.ค. 2020 โดย Regards, Glorie, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Guest, We thank you for your kind and Honest feedback. We are really glad that you enjoyed your stay here with us and liked your room. We try to preserve the old colonial Peranakan ambiance at the Museum Hotel to give you the retro and vintage feeling, and of going back in time. We are also registered with the World UNESCO Heritage. We sincerely would also like to apologize for the inconvenience of any sort during your stay here with us. We will do our very best to improve on our breakfast menu with much more varieties and flavor. To also improve on our service, amenities and facilities to insure that we provide all of our beloved Guest with the most comfortable, enjoyable and memorable stay here with us at the Museum Hotel Penang. We wish you all the best in your future travels, and looking forward to your next visit. Do let us know in advance, so that we can prepare you the best rooms in the house as our returning guests.
5 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง จากSan Diego, California, USA

โพสต์เมื่อ 2 มี.ค. 2020 บน Expedia
From the cheerful welcome with a towel to wash your hands and a nice smooth lemongrass drink, to the amazing employees, we didn’t want to leave. Reveena, one of the front desk clerks, is the most delightful young lady and truly is an asset to the hotel. We had a complication with losing a phone and she worked hard to help us get it back, even stayed past her duty time. We are forever grateful to her. Our King suite was absolutely breathtaking and we couldn’t get enough of the friendly cats that are part of the hotel staff. ❤️
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
8 มี.ค. 2020 โดย Regards, Glorie, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Michele, We thank you for your kind and Honest feedback. We are really glad that you enjoyed your stay here with us and liked your room. We try to preserve the old colonial Peranakan ambiance at the Museum Hotel to give you the retro and vintage feeling, and of going back in time. We are also registered with the World UNESCO Heritage. We sincerely would also like to apologize for the inconvenience of any sort during your stay here with us. We will do our very best to improve on our breakfast menu with much more varieties and flavor. To also improve on our service, amenities and facilities to insure that we provide all of our beloved Guest with the most comfortable, enjoyable and memorable stay here with us at the Museum Hotel Penang. We wish you all the best in your future travels, and looking forward to your next visit. Do let us know in advance, so that we can prepare you the best rooms in the house as our returning guests.