เครื่องนอนระดับพรีเมียม, ผ้านวมขนเป็ด, ตู้นิรภัยในห้องพัก, โต๊ะทำงาน

รีวิว โรงแรมมายสเตย์ส พรีเมียร์ โดจิมะ

3.5 out of 5

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 402 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 417 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 135 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 35 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 15 จาก 1004 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
โรงแรมเดินทางสะดวก อยู่ในจุดที่ใกล้สถานี ร้านค้า ร้านอาหารรอบ รร มีครบครัน และสามารถเดินไปช้อปปิ้งบริเวณห้างโดยรอบได้ง่าย
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Kaori, Receptionist วันที่ 5 พ.ค. 2019
ขอบคุณที่มา เราหวังว่าจะได้พบคุณอีกครั้ง

8/10 ดี

Masashi

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

April

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good for short stay-should have provided light breakfast
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント วันที่ 28 เม.ย. 2024
Thank you very much for using HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima.Regarding breakfast, we have a set menu of 5 types available for sale at the front desk for 900 yen per meal, and are also available as accommodation plans on various travel sites.We would appreciate it if you would consider using our hotel again.All of our staff are looking forward to your visit.Hotel MyStays Premier Dojima Front

8/10 ดี

Izuru

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
静かで便利。お水が付いてたら最高です。
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント วันที่ 28 เม.ย. 2024
この度はホテルマイステイズプレミア堂島をご利用いただきまして誠にありがとうございます。貴重なご意見誠にありがとうございます。ご意見に関しましては検討課題とさせていただきます。快適な環境を提供出来ます様スタッフ一同取り組んでまいります。またのお越しをスタッフ一同お待ち申し上げております。ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント

10/10 ดีเลิศ

Chan Cuong, Bern

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Rui

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
交通の便がよく、周りにもコンビニなどが充実しておりとてもよかった
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント วันที่ 24 เม.ย. 2024
この度はホテルマイステイズプレミア堂島をご利用下さいまして誠にありがとうございます。お陰様で各線梅田駅、JR大阪駅、北新地駅が最寄りとなり、利便性に大変恵まれております。また、ホテル1階にファミリーマートがあり、飲食物購入もスムーズにしていただけます。大阪にお越しの際は是非当ホテルをご利用下さいませ。またのお越しをスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント

6/10 พอใช้

Katutoshi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
廊下の音が多少気になります。
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント วันที่ 28 เม.ย. 2024
この度はホテルマイステイズプレミア堂島をご利用いただきまして誠にありがとうございます。廊下の音に関しましては、構造上の問題、また立地上比較的閑静な環境下にございますので、深夜等若干諸々の音が聞こえる時もあるかと存じます。何卒ご容赦いただけましたら幸いに存じます。騒音に関しましては遠慮なくフロントへお申し付けいただければと存じます。また大阪へお越しの際は当ホテルをご利用いただけましたら幸いでございます。お客様のお越しをフタッフ一同心よりお待ち申し上げております。ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント

10/10 ดีเลิศ

Lindsay

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Close to station
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント วันที่ 22 เม.ย. 2024
Thank you very much for using HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. We would also like to thank you once again for taking the time to share your feedback with us. As I mentioned, this area has Umeda Station on the municipal subway, Hankyu Corporation, and Hanshin Corporation lines, making it easy to access not only Osaka city, but also Kobe, Takarazuka, Kyoto, and Nara.We also provide information about the surrounding area and tourist maps at the front desk, so please feel free to contact us. We look forward to seeing you again.HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima

10/10 ดีเลิศ

Michiko

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

Lai Ling

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff are helpful and nice. They can understand simple English.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント วันที่ 22 เม.ย. 2024
Thank you very much for using HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. We would also like to thank you once again for taking the time to share your feedback with us. We are very happy to receive your compliments regarding our hotel staff. We look forward to seeing you again.HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima

8/10 ดี

akihiko

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

hiromu

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Takehiko, Meito Nagoya

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
部屋が広くて外出もしやすくて便利
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント วันที่ 28 ก.พ. 2024
この度はホテルマイステイズプレミア堂島をご利用頂き、誠にありがとうございます。ご滞在中、快適にお過ごし頂けたご様子で何よりでございます。またの機会がございましたら、当館をご利用くださいませ。スタッフ一同、心よりお待ち申し上げております。ホテルマイステイズプレミア堂島

10/10 ดีเลิศ

Hruka

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

hiroaki

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

Mamiko

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Izuru

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
いつもここを利用しています。とても快適に過ごせるホテルです。
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Mary, Cambria

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean and quiet area. A little warm but you could open window which was nice. Great little restaurant right next door. Soba noodle.Shuhari Highly recommend
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント วันที่ 6 ก.พ. 2024
Thank you very much for choosing Hotel MyStays Premier Dojima from among the many hotels available this time.We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us your feedback.There's always a long queue for the soba restaurant. You were luck you could eat it.We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Hotel Mystays Premier DojimaReception

10/10 ดีเลิศ

TAISUKE

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Hideo

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
エアコンは全館一律のコントロールなので、調節ができないのですが、別に部屋毎に後付のエアコンが設置されています。全館は暖房、個別のエアコンは冷房で、部屋の温度は調整できました。
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント วันที่ 30 ม.ค. 2024
この度はホテルマイステイズプレミア堂島をご利用頂き、誠に有難うございます。空調システムに関してですが、お部屋によっては個別空調をご利用頂けます。ご希望の際はお申し付けくださいませ。お部屋タイプや空室状況によっては、難しい場合もございますので予めご了承ください。またのお越しを心よりお待ちしております。ホテルマイステイズプレミア堂島

10/10 ดีเลิศ

SHINICHI

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Nicolas

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good value for money, convenient location.
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント วันที่ 26 ม.ค. 2024
Thank you for selecting us out of the many possible places here.We would also like to thank you for your review about our hotel.We are very happy to hear your compliments about our location and rooms.We eagerly anticipate your next visit and look forward to serving you again.Hotel Mystays Premier DojimaReception

10/10 ดีเลิศ

Masashi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 16 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Maria

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Taro

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. วันที่ 24 ธ.ค. 2023
Thank you very much for choosing HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima from among many accommodation facilities.We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to provide us with your feedback.We are glad that you enjoyed your stay with us.If you are in the area again, please use our hotel.looking forward to seeing you coming again.Hotel MyStays Premier Dojima Front

10/10 ดีเลิศ

Tina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. วันที่ 24 ธ.ค. 2023
Thank you very much for choosing Hotel MyStays Premier Dojima from among the many hotels available this time.We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us your feedback.I am very happy to read your compliments from your post.We are not satisfied with the current evaluation and will continue to work hard to improve our services so that more customers can stay comfortably and want to use our hotel again.We hope that you will use our hotel again when you come to Osaka area.All of our staff are looking forward to seeing you again.

6/10 พอใช้

Yoshiki

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ビジネスホテルより設備が少ない。
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント วันที่ 24 ธ.ค. 2023
この度は数あるホテルの中からホテルマイステイズプレミア堂島をお選びいただきまして誠にありがとうございます。しかしながら、折角ご宿泊頂いたにもかかわらず、ご期待に添えず誠に申し訳ございませんでした。設備に関しましては今すぐのご対応が難しいため、その他サービス面でお客様にご満足頂けるよう努めて参ります。 改めまして、この度はお忙しい中貴重なご意見をお寄せ頂き、誠にありがとうございました。 ホテルマイステイズプレミア堂島

10/10 ดีเลิศ

Raymond

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 8 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. วันที่ 24 ธ.ค. 2023
Thank you very much for choosing HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima from among many accommodation facilities.We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to provide us with your feedback.We are glad that you enjoyed your stay with us.If you are in the area again, please use our hotel.looking forward to seeing you coming again.Hotel MyStays Premier Dojima Front

10/10 ดีเลิศ

Juan Carlos, Charlotte

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location and nice customer service experience.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. วันที่ 24 ธ.ค. 2023
Thank you very much for choosing Hotel MyStays Premier Dojima from among the many hotels available this time.We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us your feedback.I am very happy to read your compliments from your post.We are not satisfied with the current evaluation and will continue to work hard to improve our services so that more customers can stay comfortably and want to use our hotel again.We hope that you will use our hotel again when you come to Osaka area.All of our staff are looking forward to seeing you again.

10/10 ดีเลิศ

Yoshihiko

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. วันที่ 24 ธ.ค. 2023
Thank you very much for choosing Hotel MyStays Premier Dojima from among the many hotels available this time.We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us your feedback.I am very happy to read your compliments from your post.We are not satisfied with the current evaluation and will continue to work hard to improve our services so that more customers can stay comfortably and want to use our hotel again.We hope that you will use our hotel again when you come to Osaka area.All of our staff are looking forward to seeing you again.

8/10 ดี

Pang

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Too small toilet
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima วันที่ 24 ธ.ค. 2023
Thank you for staying at Hotel MyStays Premier Dojima.We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us your feedback.I am very happy to read your compliments from your post.However, we apologize for the inconvenience caused regarding the toilet. We cannot take immediate action regarding the equipment, but we will consider it as an improvement point in the future.We look forward to welcoming you back again.Hotel MyStays Premier Dojima Front

10/10 ดีเลิศ

Daniel

เดินทางกับครอบครัว
Great place, friendly staff. Family market inside hotel was great.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. วันที่ 24 ธ.ค. 2023
Thank you for staying at Hotel MyStays Premier Dojima.We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us your feedback.We hope you were able to relax and enjoy your stay.I am very happy to read your compliments from your post.We are not satisfied with the current evaluation and will continue to work hard to improve our services so that more customers can stay comfortably and want to use our hotel again.We look forward to seeing you again.Hotel MyStays Premier Dojima Front

6/10 พอใช้

Yasuhiro

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
対応がイマイチ
部屋が寒くてフロントに電話、すると全館空調で今は冷房の設定との事、空調を切って下さいとの応対、ただそれだけで毛布を持って行きましょうか?とかの応対があっても良いのではと思いました、私は寒がりじゃないので他にも寒いと思われた方は多数いたと思います、それが残念でしたね。
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント วันที่ 24 ธ.ค. 2023
このたびは、数ある宿泊施設の中から「ホテルマイステイズプレミア堂島」にご宿泊をいただき、誠にありがとうございます。また、お忙しいところ、ご感想をお寄せいただき、誠にありがとうございました。空調に関しましては、館内一括管理しておりまして、お部屋で調節可能な部分は風量のみとなっております。ご不便をお掛け致しまして、大変申し訳ございませんでした。建物の構造上、早急な対応は難しい点もございますが、今後の検討課題とさせていただきます。恐れながらお客様のまたのお越しを、心よりお待ち申し上げております。

10/10 ดีเลิศ

Izuru

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
いつも利用しています。とても使いやすいホテルです。 広くて機能的です。仕事もしやすいです。
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント วันที่ 11 พ.ย. 2023
平素よりホテルマイステイズプレミア堂島をご利用いただきまして誠にありがとうございます。数あるホテルの中でも、いつも当ホテルをお選びくださることを大変嬉しく思います。また、お忙しい中クチコミにてご感想をお寄せ頂きました事、重ねて御礼申し上げます。ご投稿より、お褒めのお言葉を頂戴出来ました事、大変嬉しく拝読させて頂きました。現状の評価に満足せず、より多くのお客様に快適にご宿泊頂き、また当館を利用したいと思って頂けますよう、これからもサービスの向上に尽力して参ります。

8/10 ดี

SHIRO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
立地が良く、きれいだった
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント วันที่ 9 พ.ย. 2023
この度は数あるホテルの中から、ホテルマイステイズプレミア堂島をお選び頂き誠にありがとうございます。ご滞在にご満足いただけたご様子で、スタッフ一同嬉しく存じます。お近くにお越しの際、また当館をお選び頂けますと幸いでございます。ホテルマイステイズプレミア堂島

2/10 แย่มาก

wendel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
really lazy service staff at front desk. a hotel in Japan should be able to tell guests where the closest elevator or escalator into the station is. not only are they not prepared for such an obvious question but 3 people at the front desk couldn't be bothered to even try. the price is too high here for such lazy service.
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント วันที่ 13 พ.ย. 2023
Thank you very much for staying at Hotel MyStays Premier Dojima.We sincerely apologize for any inconvenience caused by the response of our staff.We have passed on your feedback to the staff who dealt with us, and as people involved in the hospitality industry, we will continue to work hard to improve our customer service so that our customers can have a more comfortable and enjoyable stay.We apologize for the inconvenience and cannot change the fact that we have spoiled your expectations.Our hotel strives to improve its service every day so as not to lose to competing hotels.Although we are afraid, we hope that you will use our hotel again and give us a chance to recover.Last but not least, we would like to thank you for your valuable feedback.HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima Manager

10/10 ดีเลิศ

Izuru

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント วันที่ 24 ธ.ค. 2023
このたびは、ホテルマイステイズプレミア堂島をご利用いただきまして、誠にありがとうございました。また、ご多用の中、ご感想をお寄せいただき、重ねて御礼申し上げます。ご滞在中は快適にお過ごしいただけたとのこと、大変安堵致しました。お客様のまたのお越しを、心よりお待ち申し上げております。

10/10 ดีเลิศ

SUMYUNG

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima Front วันที่ 24 ธ.ค. 2023
Thank you very much for choosing Hotel MyStays Premier Dojima from among the many hotels available this time. We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us a review. All of our staff will continue to strive to improve our services in order to meet our customers' expectations. We look forward to seeing you again soon. Hotel MyStays Premier Dojima Front

10/10 ดีเลิศ

Ko Chih

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima วันที่ 24 ธ.ค. 2023
Thank you very much for choosing Hotel MyStays Premier Dojima from among the many hotels available this time. We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us a review. All of our staff will continue to strive to improve our services in order to meet our customers' expectations. We look forward to seeing you again soon. Hotel MyStays Premier Dojima Front

8/10 ดี

UEDA

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. วันที่ 24 ธ.ค. 2023
Thank you very much for choosing Hotel MyStays Premier Dojima from among the many hotels available this time. We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us a review. All of our staff will continue to strive to improve our services in order to meet our customers' expectations. We look forward to seeing you again soon. Hotel MyStays Premier Dojima Front

6/10 พอใช้

Gerald

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. วันที่ 24 ธ.ค. 2023
Thank you very much for choosing Hotel MyStays Premier Dojima from among the many hotels available this time. We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us a review. All of our staff will continue to strive to improve our services in order to meet our customers' expectations. We look forward to seeing you again soon. Hotel MyStays Premier Dojima Front

10/10 ดีเลิศ

Manami

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

JOYCE

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
easy to access transportation and quite.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント วันที่ 20 ต.ค. 2023
Thank you for using Hotel MyStays Premier Dojima.We are very honored that you were satisfied with the location of our hotel.We hope that you will choose our hotel when you travel to Japan.Hotel MyStays Premier Dojima Front

10/10 ดีเลิศ

Youngkyoung

เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

TSUTOMU

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Manami

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

Masashi

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

MINA

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

KA CHUN RYAN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

??

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 9 คืน, สิงหาคม 2023