มินิบาร์, ตู้นิรภัยในห้องพัก, ห้องพักตกแต่งอย่างมีเอกลักษณ์

รีวิว อาวาจิ ฮามาริเกียว

4 out of 5
อาวาจิ ฮามาริเกียว
970-81 Matsuho Kotsuro, Minamiawaji, Hyogo-ken

รีวิว

9.8

ไร้ที่ติ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 10 จาก 12 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 2 จาก 12 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 0 จาก 12 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 0 จาก 12 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 0 จาก 12 รีวิว" "

9.8/10

ความสะอาด

9.4/10

พนักงานและบริการ

9.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Lai Tang John

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
everything prefect
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

10/10 ดีเลิศ

DASAN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
很好!
房間望向沙灘,很美。房間夠大夠舒服,晚餐好精緻美味。
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

10/10 ดีเลิศ

Markus

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019

10/10 ดีเลิศ

Carol, Hong Kong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Everything is excellent! Enjoy to stay here!
Staffs are polite and helpful! Room is spacious, tidy, clean and good view. They served our dinner for about 2 hours. It took a little bit more time but let us have a good time for chatting and enjoying the dinner. The atmosphere of whole hotel is silence, peaceful and relax. Highly Recommend!
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
房間大,服務一流,面對大海

10/10 ดีเลิศ

phil Ho, Hong Kong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good hotel closed to the beach
Good view for sunset, quiet hotel & private beach
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2018

10/10 ดีเลิศ

Tsz Yan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
New + modern + big + convenient onsen hotel !!!
The hotel is super nice !!! Firstly , if you drive , the location of hotel is very convenient , as their car park is right beside the hotel. Secondly , the room is very nice and new ! The room is super big , bathroom is nice , room design is modern , unlike other onsen hotel, it is very new ! Thirdly , the staffs are super nice ! Although they may not speak much English , they will try their best to understand what you need ! Fourthly, the onsen looks sooo great !!!! Compared to other onsen hotel, their onsen is very new and modern, of cause the place is big too ! If you want to find Lawson , you just only need to walk 5 mins to go there ! Highly recommend this hotel to u guys! IT IS REALLY NICE !!!!!!!
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2017

10/10 ดีเลิศ

mei po

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
淡路島上不錯的酒店
這酒店是貼心的, 小朋友很開心! 幾好的酒店.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
整潔舒適的温泉旅館
房間沒有 wifi 連接 酒店有提供免費 飲料 晚間會席料理還不錯

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bravo hotel
Really really surprised for staying in this hotel. Staff were very nice and helpful. Room was clean, tidy, big with nice sea view. Dinner was rich enough with good atmosphere. The environment of the onsen was very good. And there have different places for rest after hot spring. This is the only one hotel I really enjoyed much, free drinks at night ( tea, coffee, juice and different kinds of wine, especially free whiskey...), really surprising.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
完璧だったのに、、、最後の対応が残念
地産地消にこだわったお食事は申し分なし。子供にアレルギー対応の食事を出していただいたこともとても感謝しております。子供連れ宿泊客が多いのも納得です。ただ、チェックアウト後の対応が残念でなりません。子供連れには比較的早めのチェックアウト時間(午前10時)でしたが、折角お天気になったのでチェックアウト後、ホテルのすぐ前の海に入りました。少し寒かったのか子供がぶるぶる震えだしたので、暖かいお茶を一杯頂きたいとお願いしたところ、全部片づけてしまったので、お茶はないというそっけない回答。ケトルでお湯を沸かして数十秒、お茶を用意するのに数分もかかりません。チェックアウトした後だけに、勿論ご厚意でお願いしますと言う事なのですが、それにしてもそっけない対応にビックリ。さっきチェックアウトしたばかりの宿泊客に対する対応としてはいかがかものかと思います。このこと出来事以外は完璧であっただけに残念に思いました。