ห้องซิกเนเจอร์, ปลอดบุหรี่ (Family Suite) | ตู้นิรภัยในห้องพัก, โต๊ะทำงาน, พื้นที่ทำงานแบบใช้แล็ปท็อป, ผ้าม่านกันแสง

รีวิว เวย์ฟาเรอร์ โฮเทล เกียวโต ชิโจ

3 out of 5

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 44 จาก 89 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 30 จาก 89 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 10 จาก 89 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 3 จาก 89 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 2 จาก 89 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

8.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Chloris

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
didnt like how the rooms were that small
เข้าพัก 5 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Wayfarer Hotel Kyoto Shijo วันที่ 22 พ.ค. 2024
Hello, thank you for staying at our hotel. Your detailed feedback on our hotel is truly appreciated. We have noted your constructive criticism and we will strive to improve in the future.We hope to welcome you back again.

8/10 ดี

まゆみ

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก -ウェイフェアホテル京都四条 วันที่ 7 พ.ค. 2024
まゆみ様この度は当ホテルをご利用いただき、ありがとうございました。 お近くにお出かけの際には、是非またご来館くださいませ。 心よりお待ちしております。

6/10 พอใช้

Carol Chit-Ying

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก -Wayfarer Hotel Kyoto Shijo วันที่ 7 พ.ค. 2024
Hello, thank you for staying at our hotel. We greatly appreciate your good review! We look forward to welcoming you back in the future.

8/10 ดี

Ildeliz

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The Tatami experience was great although was not expecting the very thin futons to sleep on the floor. Be mindful of that!! The employees gave us extra futons which helped , but was never like a regular mattress. There is an actual landury with a washer and dryer in place to complete you own laundry.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Cedric วันที่ 14 เม.ย. 2024
Hello, thank you for staying at our hotel.Your detailed feedback on our hotel is truly appreciated. We have noted your constructive criticism and we will strive to improve in the future.We hope to welcome you back again.-Wayfarer Kyoto Shijo

10/10 ดีเลิศ

Jesus

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property is about 7min from the nearest subway station. It is located a couple subway stops away from shopping stores and restaurants, and Kyoto Station. The hotel stored our luggage after check-out so we could get to see the city before we had to go. The room was spacious and could keep 4 suitcases open at the same time.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brian วันที่ 1 เม.ย. 2024
Thank you for sharing your experience with us! We're delighted to hear that you found our property conveniently located near the subway station and within easy reach of shopping areas, restaurants, and Kyoto Station. It's great to know that our luggage storage service allowed you to explore the city comfortably after check-out.We're also pleased that you found the room spacious enough to accommodate your needs, with ample space for your suitcases. Your feedback is invaluable to us, and we're glad we could contribute to making your stay in Kyoto enjoyable and hassle-free.If there's anything else we can do to enhance your experience or if you plan to visit us again in the future, please don't hesitate to reach out. We look forward to welcoming you back!

2/10 แย่มาก

Andrew, Anchorage

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
DO NOT STAY!!!! The guy working in the lobby/reception is rude, combative, yelling and harassing. He wanted to kick us out for being approx 10 minutes late with a 1 year old baby out in the cold without allowing him to get dressed (we were mostly packed). Then was yelling at us on multiple occasions. TERRIBLE customer services. Better - super scary, combative, super RUDE. DO NOT STAY HERE, UNSAFE! Also, they do not ever clean anything.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก B วันที่ 1 เม.ย. 2024
Dear Andrew,I am deeply sorry to hear about your distressing experience with our staff and the unacceptable behavior you encountered during your stay. This is absolutely not the level of service or hospitality we strive to provide to our guests. Please accept our sincerest apologies for the discomfort and inconvenience you endured.Rest assured, we take such complaints very seriously, and we will be conducting a thorough investigation into this matter. Immediate action will be taken to address the behavior exhibited by our staff member and to prevent such incidents from happening again in the future.Once again, I apologize for the distress caused, and I hope you will consider giving us another chance to provide you with the level of service and hospitality you rightfully expect and deserve.Sincerely,Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Karen

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We stayed in the signature family suite with 5 beds. We had a great stay there! We loved the layout and the modern design mixed with traditional elements. Pros: spacious room for large families, spacious washroom, generally clean, quiet, staff speaks English, relaxing atmosphere. Cons: small elevator (only 1), a bit of a walk to subway, there is a bus stop in front but Kyoto busses can get very crowded. We don't mind walking so not a big issue for us. Definitely would stay there again!
การตอบกลับจาก Wayfarer วันที่ 21 มี.ค. 2024
Hello, thank you for staying at our hotel. We greatly appreciate your feedback, and thank you for the good review! We look forward to welcoming you back in the future. -Wayfarer Hotel Kyoto Shijo

10/10 ดีเลิศ

Ava

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean and look new!
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Mahadi วันที่ 18 มี.ค. 2024
Hello, thank you for staying at our hotel. We greatly appreciate your feedback, and thank you for the good review! We look forward to welcoming you back in the future. -Wayfarer Hotel Kyoto Shijo

6/10 พอใช้

Alice

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It’s basically an upscale hostel. Staff is full of English speaking foreigners who like to be left alone and quick to say “no” to requests. The “Hotel” doesn’t offer anything, just a couple of q-tips, comb and slippers. Luggage service is next door, they don’t help with that either. Location is ok, 10-15 min walk to station convenience store around the corner and a couple good restaurants close by. Room is super tight if you travel with a stroller, the 3 legged table was a hazard for my 1 and 3 yo. We stayed 7 days and they cleaned the room twice. Should have paid a bit more and stayed at an actual hotel.
เข้าพัก 8 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Mahadi วันที่ 18 มี.ค. 2024
Hello, thank you for staying at our hotel.We are truly sorry to hear about your disappointing experience. Please accept our sincere apologies for not meeting your expectations.Please rest assured that we have noted your feedback and will review it with our team to see how we can further improve.-Wayfarer Hotel Kyoto Shijo

10/10 ดีเลิศ

Mayerline

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful, clean, good services
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก -ORI Kyoto Hotel วันที่ 12 มี.ค. 2024
Hello, thank you for staying at our hotel. We greatly appreciate your feedback, and thank you for the good review! We look forward to welcoming you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

Chung Yuet Yolanda

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Newly renovated, clean and roomy, great for a family or a few close friends.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Wayfarer Kyoto Shijo วันที่ 3 มี.ค. 2024
Hello, thank you for staying at our hotel.We greatly appreciate your feedback, and thank you for the good review!We look forward to welcoming you back in the future.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Wayfarer Kyoto Shijo วันที่ 19 ธ.ค. 2023
Hello, thank you for staying at our hotel.We greatly appreciate your feedback, and thank you for the good review!We look forward to welcoming you back in the future.

8/10 ดี

KC

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Wayfarer Kyoto Shijo วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Hello, thank you for staying at our hotel.We greatly appreciate your feedback, and thank you for the good review!We look forward to welcoming you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

Juan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean hotel and in the center of Kyoto!
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก -Wayfarer Kyoto Shijo วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Hello, thank you for staying at our hotel.We greatly appreciate your feedback, and thank you for the good review!We look forward to welcoming you back in the future.Wayfarer Kyoto Shijo

10/10 ดีเลิศ

KA YU

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff are helpful and definitely can communicate with English. The room is really big and clean.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก -Wayfarer Hotel Kyoto Shijo วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Hello, thank you for staying at our hotel. We greatly appreciate your feedback, and thank you for the good review! We look forward to welcoming you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

Jalpan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Wayfarer Kyoto Shijo วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Thank you very much!

6/10 พอใช้

Yang

Take 3times taxi. All drivers didn’t know the location. Need use my handphone’s google
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Sam วันที่ 6 ธ.ค. 2023
Hello, thank you for staying at our hotel.Your detailed feedback on our hotel is truly appreciated.We are truly sorry for the inconvenience that it may have cost you. We will continue our efforts to improve our services to offer an even better stay for travelers.We hope to see you again in the future.ORI Kyoto

10/10 ดีเลิศ

Tommy

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel was clean and spacious. We love that the bus stop is right outside of the hotel. The staff spoke English and are very friendly. I would stay there again.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก ORI Kyoto วันที่ 18 พ.ย. 2023
Hello, thank you for staying at our hotel.We greatly appreciate your feedback, and thank you for the good review!We look forward to welcoming you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

Chun Yat

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก ORI Kyoto วันที่ 18 พ.ย. 2023
Hello, thank you for staying at our hotel.We greatly appreciate your feedback, and thank you for the good review!We look forward to welcoming you back in the future.

8/10 ดี

Karl-Johan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nicely located
Roomy but not as comfortable
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก ORI Kyoto วันที่ 24 ต.ค. 2023
Hello, and thank you for staying at our hotel!We are glad you enjoyed our hotel's convenient location and spacious rooms! However, we are sorry to hear about your disappointing experience regarding comfort. Your feedback is very much appreciated. We have taken note and we will strive to improve in the future.We hope to welcome you back again someday!

10/10 ดีเลิศ

Tracy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Ori Kyoto วันที่ 30 ก.ย. 2023
Hello, thank you for staying at our hotel.We greatly appreciate your feedback, and thank you for the good review!We look forward to welcoming you back in the future.ORI Kyoto

6/10 พอใช้

HAEHYUN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Francis วันที่ 5 ก.ย. 2023
Hello HAEHYUN,Thank you for staying at our hotel.We greatly appreciate your feedback.We look forward to welcoming you back in the future. -ORI Kyoto

8/10 ดี

Ken

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Friendly service and room is spacious, but laundry facility does not dry clothes properly. Need to do coin laundry close by.
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Steffany วันที่ 17 ส.ค. 2023
"Hello Ken,Thank you for staying at our hotel. Your detailed feedback on our hotel is truly appreciated. We have noted your constructive criticism and we will strive to improve in the future.We hope to welcome you back again. -ORI Kyoto Hotel

10/10 ดีเลิศ

Minho

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
저렴한 일본전통스타일호텔
트리플룸에 묵었는데 다다미바닥에 요셋트였어요 침대가 아니어도 허리아프지않고 편하게 잤어요 작은 좌식테이블도 있어서 숙소에 간단하게 술과 음식즐기기에 편리했어요 프런트직원분들이 서양인이어서 영어를 잘하시니 편리했어요 편의점이 도보5분정도이고 버스정류장은 바로앞입니다
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Mahadi วันที่ 17 ส.ค. 2023
Hello, thank you for staying at our hotel. We greatly appreciate your feedback, and thank you for the good review! We look forward to welcoming you back in the future. -Wayfarer Hotel Kyoto Shijo

10/10 ดีเลิศ

enrique

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก -ORI Kyoto Hotel วันที่ 28 ก.ค. 2023
Hello enrique, thank you for staying at our hotel. We greatly appreciate your feedback, and thank you for the good review! We look forward to welcoming you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

Atsushi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก WHKS วันที่ 28 ก.ค. 2023
この度は当ホテルをご利用いただき、ありがとうございました。 また、高評価を頂き大変恐縮です。 お近くにお出かけの際には、是非またご来館くださいませ。 心よりお待ちしております。-ウェイフェアホテル京都四条

8/10 ดี

Tyrese

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
very great location
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก ORI Kyoto วันที่ 19 ก.ค. 2023
Thank you very much for your good review.We hope to meet you again.

8/10 ดี

leo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Quiet & clean place. Little distance for shipping & dining.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก -Wayfarer Hotel Kyoto Shijo วันที่ 11 ก.ค. 2023
Hello, thank you for staying at our hotel. We greatly appreciate your feedback, and thank you for the good review! We look forward to welcoming you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

HSIU WEN

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
room size comfortable
เข้าพัก 6 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก -Wayfarer Hotel Kyoto Shijo วันที่ 5 ก.ค. 2023
Hello, thank you for staying at our hotel. We greatly appreciate your feedback, and thank you for the good review! We look forward to welcoming you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

Doneli

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We booked a room with the tatami and it was a unique place to stay! It was very spacious and includes complimentary amenities. Although there was no floor chairs (based on the photos), it was overall an enjoyable stay!
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก -Wayfarer Hotel Kyoto Shijo วันที่ 5 ก.ค. 2023
Hello, thank you for staying at our hotel. We greatly appreciate your feedback, and thank you for the good review! We look forward to welcoming you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

Lady Fritz

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It’s okay for a short stay for the price point. Space was smaller than expected, elevator included. But staff was very accommodating and it’s walkable to anything, can’t complain. Their comforters are the best!
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก -Wayfarer Kyoto Shijo วันที่ 17 มิ.ย. 2023
Hello, thank you for staying at our hotel. We greatly appreciate your feedback, and thank you for the good review! We look forward to welcoming you back in the future.

8/10 ดี

Ana

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was friendly and helpful. Offered great suggestions for night activities.
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Ori Kyoto วันที่ 3 มิ.ย. 2023
Thank you for your feedback!We're glad to hear that you found our staff friendly and helpful during your stay. We strive to provide excellent service and create a positive experience for our guests. It's great to know that they were able to offer you great suggestions for night activities. We believe that a knowledgeable and attentive staff can enhance your overall stay and help you make the most of your time with us. We appreciate your kind words and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

CHERYLL

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Love this hotel! We stayed at the Japanese Family room. It was clean and spacious and the decor made us really feel we were in Japan lol. The staff was helpful and friendly. We took bus 50 most of the time but the subway wasn’t that far either.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก ORI Kyoto Hotel วันที่ 24 พ.ค. 2023
Hello, and thank you for choosing our hotel for your visit to Kyoto!We greatly appreciate your feedback. Thank you for the good review; we look forward to sharing your comments with our team!We hope to welcome you back someday soon!

10/10 ดีเลิศ

Yuvani

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Best hotel
เข้าพัก 6 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก ORI Kyoto วันที่ 13 พ.ค. 2023
Hello Yuvani, thank you for staying at our hotel and thank you for the good review! We look forward to welcoming you back in the future. ORI Kyoto Hotel

6/10 พอใช้

Naohiro

ชื่นชอบ: ความสะอาด
隣の客が夜まで騒いでいて、どうすればいいけわこらなかった。 壁が薄いのもあるかも。
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก ORI京都ホテル วันที่ 11 พ.ค. 2023
この度は当ホテルをご利用いただき、ありがとうございました。お忙しい中、多くのフィードバックとご意見をありがとうございます。今後、お客様のご意見を参考にサービスの見直し、品質向上を徹底して参ります。心よりお待ちしております。

6/10 พอใช้

John

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was very friendly and helpful. We had 4 people in our group and booked the extra large tatami room. It was a tight fit for 4 adults, it could fit 3 but more comfortable for 2. Washroom was small so if you are a taller or larger person, it’s also a tight fit
การตอบกลับจาก ORI Kyoto Hotel วันที่ 7 พ.ค. 2023
Hello, thank you for staying at our hotel.We are truly sorry to hear about your disappointing experience. Please accept our sincere apologies for not meeting your expectations.Please rest assured that we have noted your feedback and will review it with our team to see how we can further improve.ORI Kyoto Hotel

10/10 ดีเลิศ

Jenny

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก -Wayfarer Hotel Kyoto Shijo วันที่ 31 พ.ค. 2023
Hello, thank you for staying at our hotel. We greatly appreciate your feedback, and thank you for the good review! We look forward to welcoming you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

James

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A lovely little hotel around 20 minutes walk from Kyoto station. It was very clean and the staff were friendly and helpful. We were able to store our cases with them on the day we left so we could have an extra day around Kyoto
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Wayfarer Hotel Kyoto Shijo วันที่ 21 เม.ย. 2023
Hello, thank you for staying at our hotel.We greatly appreciate your feedback, and thank you for the good review!We look forward to welcoming you back in the future.

8/10 ดี

Kamalpreet

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Employees were helpful with storing luggage. Room layout was good.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Wayfarer Hotel Kyoto Shijo วันที่ 19 เม.ย. 2023
Hello, thank you for staying at our hotel.We greatly appreciate your feedback, and thank you for the good review!We look forward to welcoming you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

Ami

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Wayfarer Hotel Kyoto Shijo วันที่ 28 เม.ย. 2023
Hello, thank you for staying at our hotel.We greatly appreciate your feedback, and thank you for the good review!We look forward to welcoming you back in the future.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
部屋自体も美しく、清潔であり、webサイトの写真で確認した以上の部屋でした。京都に行くときは、また使用してもいいと思います。あえて言えば、非常に広い部屋なのに、照明のスイッチを部屋全体のコントロールしかなく、ワーキングデスクのスペースなどの分散照明は必要だと思います。また、水回りに電源がないので、ドライヤーなどの使用が不便でした。
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Wayfarerホテル京都四条 วันที่ 4 เม.ย. 2023
この度は当ホテルをご利用いただき、ありがとうございました。お忙しい中、多くのフィードバックとご意見をありがとうございます。今後、お客様のご意見を参考にサービスの見直し、品質向上を徹底して参ります。心よりお待ちしております。

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Wayfarer Hotel Kyoto Shijo วันที่ 4 เม.ย. 2023
Hello, thank you for staying at our hotel.We greatly appreciate your feedback, and thank you for the good review!We look forward to welcoming you back in the future.

6/10 พอใช้

Paul-Hugo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Wayfarer Hotel Kyoto Shijo วันที่ 4 เม.ย. 2023
Hello, thank you for staying at our hotel.We are very sorry to hear about your disappointing experience. Please accept our sincere apologies for not meeting your expectations.May you please let us know what we should improve?

4/10 แย่

Yasuko

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
部屋の中にコンセントが1つあるだけで、洗面所にもない。 ドライヤー鏡のない部屋の中で使っていました。 充電もしたいし、さすがに1つはないかと。
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Wayfarerホテル京都四条 วันที่ 27 มี.ค. 2023
この度は当ホテルをご利用いただき、ありがとうございました。お忙しい中、ご意見をありがとうございます。この度は、お客様が満足できるサービスを提供できず、大変申し訳ございませんでした。必要であれば携帯鏡が無料で提供されていますし、ドライバーと電力ストリップは押入れに置いてあります。またご来館いただいた折には、ご満足いただけるサービスを提供できるよう参りますので、どうぞよろしくお願い致します。

4/10 แย่

なつき

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
壁が薄く隣の声や物音が響きます。 室内は清潔で小綺麗な感じです。 接客は外国の方々でしたが丁寧で親切でした。 設備は最低限で、近くにカフェなどもないので、コンビニなので事前に食料調達をオススメします。
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Wayfarerホテル京都四条 วันที่ 17 มี.ค. 2023
この度は当ホテルをご利用いただき、ありがとうございました。お忙しい中、おご意見をありがとうございます。この度は、お客様が満足できるサービスを提供できず、大変申し訳ございませんでした。またご来館いただいた折には、ご満足いただけるサービスを提供できるよう参りますので、どうぞよろしくお願い致します。

8/10 ดี

Sakiko

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Wayfarer Hotel Kyoto Shijo วันที่ 4 เม.ย. 2023
Hello, thank you for staying at our hotel.We greatly appreciate your feedback, and thank you for the good review!We look forward to welcoming you back in the future.

8/10 ดี

Andres

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
La experiencia de dormir en futón, no es para todo el mundo. Cuarto mínimo pero cómodo, con todo lo necesario. El futón es cómodo y el Cobertor muy agradable.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก -Wayfarer Hotel Kyoto Shijo วันที่ 1 มี.ค. 2023
Hello, thank you for staying at our hotel. We greatly appreciate your feedback, and thank you for the good review! We look forward to welcoming you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

Alvin TK

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Would visit again
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก -Wayfarer Hotel Kyoto Shijo วันที่ 1 มี.ค. 2023
Hello, thank you for staying at our hotel. We greatly appreciate your feedback, and thank you for the good review! We look forward to welcoming you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

Hoan

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was a very nice hotel with a good mix of modern and traditional Japanese style room. We had a room for 5 people and it was very spacious. The lighting in the room is very elegant and pleasant. The balcony is a nice space as well. It was very convenient that they have a microwave and laundry service on the first floor. The staff is very nice and accommodating. It was in a good location to many popular places. There are many good restaurants around as well
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Wayfarer Hotel Kyoto Shijo วันที่ 16 ก.พ. 2023
Hello, thank you for staying at our hotel.We greatly appreciate your feedback, and thank you for the good review!We look forward to welcoming you back in the future.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Wayfarer Hotel Kyoto Shijo วันที่ 14 ก.พ. 2023
Hello, thank you for staying at our hotel.We greatly appreciate your feedback.We look forward to welcoming you back in the future.