บาร์ (ในที่พัก)

รีวิว ไฮแอท พลาส ปารีส ชาร์ล เดอ โกล แอร์พอร์ต

4 out of 5
ไฮแอท พลาส ปารีส ชาร์ล เดอ โกล แอร์พอร์ต
241 Rue de la Belle Etoile Building A, Roissy-en-France, Roissy-en-France

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 189 จาก 350 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 83 จาก 350 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 42 จาก 350 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 13 จาก 350 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 23 จาก 350 รีวิว" "

9.2/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Jack

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Manager julie perhaps, was great. No air conditioning.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Erin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

dominique, LE HAVRE

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

chunhong

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Breakfast and dinner were fantastic
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Julie - Guest Relation Manager วันที่ 19 มี.ค. 2024
Dear Chunhong,Thank you for your kind comment! We are delighted that you enjoyed our meals and look forward to welcoming you back on your next visit.Kind regards,

8/10 ดี

Harsimran

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Gut
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Julie - Guest Relation Manager วันที่ 19 มี.ค. 2024
Cher Harsimran,Nous vous remercions pour votre notation ! Nous sommes ravis que vous ayez passé un séjour confortable parmi nous et que vous ayez apprécié notre équipe.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite.Cordialement,

10/10 ดีเลิศ

Harsimran

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rr
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Julie - Guest Relation Manager วันที่ 19 มี.ค. 2024
Cher Harsimran,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter votre séjour! Nous sommes ravis que vous ayez passé un séjour confortable parmi nous et que vous ayez apprécié notre équipe.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite.Cordialement

10/10 ดีเลิศ

Lisa

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A very comfortable stay. The staff is great as well.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Julie - Guest Relation Manager วันที่ 19 มี.ค. 2024
Chère Lisa,Nous vous remercions pour votre aimable commentaire ! Nous sommes ravis que vous ayez passé un séjour confortable parmi nous et que notre personnel ait contribué à rendre votre expérience mémorable.Cordialement,

10/10 ดีเลิศ

Mitchela

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

Fania

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
positives, the hotel excelled in providing a peaceful environment for sleep, which is essential for an airport hotel. The rooms were well-insulated against both sound and light, ensuring a restful night's sleep even amidst the hustle and bustle of the airport. Additionally, the convenience of having a bar with a good selection of drinks added to the overall experience. The professionalism of the staff further contributed to a pleasant stay, and the presence of a gym offered guests the opportunity to stay active during their visit. However, noticeable cuts in quality, evident in the amenities provided. The communal toiletries, such as shampoo and shower gel, left much to be desired in terms of quality and variety. the breakfast offered at a hefty 25 euros fell short of expectations. Despite attempts to create the illusion of abundance by spreading food over multiple tables, the actual offerings were underwhelming. The absence of freshly prepared items, such as eggs and orange juice, was particularly disappointing, and the quality of the available options did not justify the high price. In terms of convenience for airport travelers, the shuttle service, while available for a fee of 5 e
การตอบกลับจาก Julie - Guest Relation Manager วันที่ 19 มี.ค. 2024
Dear Fania,Thank you for your kind comment! We are delighted that you enjoyed our peaceful surroundings, our well-insulated rooms and our bar with a good selection of drinks. We are also pleased that you found our staff professional and that you were able to take advantage of our gym.We take note of your comments regarding cuts in the quality of facilities and breakfast. Your comments are very valuable to us and will help us to improve our service.We look forward to welcoming you again in the future.Yours faithfully

8/10 ดี

Gregory

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is really quite nicely updated and well kept. It’s beside the airport, but we didn’t hear any plane noise from our room at all, which was a welcome surprise. The room was equipped with a capsule coffee maker, but the capsules are not included. You need to go down to the lobby and purchase. That is the first time I have experienced this and it’s certainly off putting. We actually live in Paris but came to the hotel to stay the night so we could have use of the pool for my daughter. We used it the day we checked in and it is really quite nice. It’s small, but warm and was not busy while we were there. Unfortunately, when we went down the next morning to use it again, it was closed for maintenance, even though it was scheduled to be open. It would have been nice to have been alerted to this, since the pool was the entire reason we stayed here. We also got two pools towels the first day and both had long dark hairs on them. Overall the hotel was nice, but a few things left us disappointed with our stay.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Julie - Guest Relation Manager วันที่ 19 มี.ค. 2024
Dear Gregory,Thank you for your detailed comments about your stay. We are delighted to hear that you enjoyed the recent renovation of our hotel and that you were not disturbed by aircraft noise. We apologize for any inconvenience regarding the capsule coffee machine and the unexpected closure of the pool for maintenance. We understand your disappointment and apologize for the lack of communication on this matter. Your feedback is very valuable to us and will help us improve our service.We look forward to welcoming you back in the future for a more satisfying experience.Yours sincerely

2/10 แย่มาก

Brian Joseph Steed

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Charged me more than originally said
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Julie วันที่ 28 ม.ค. 2024
Dear Brian Joseph,Thank you for sharing your experience with us. After checking, we confirm that there was no double billing. The pre-authorization has been released, however, this may take some time depending on bank delays. We apologize for any inconvenience caused and hope to welcome you back soon.Kind regards,Julie - Guest Relation Manager

2/10 แย่มาก

LAURENCE

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
séjour Maison et objet
je ne recommande pas cet hotel service à l'enregistrement très long nuit horrible en raison de présence de bruits en toiture ; La réception était informée de ce dommage mais quand meme louée la chambre . j'ai fait une réclamation par mail auprès de la réception . J'attends toujours leur réponse et leur geste commercial pour un remboursement total du prix de ma chambre . Une des mes amies présente dans cet hotel a subi le meme sort . surtout évitez le 5ème étage voir cet hotel
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Kevin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Julie วันที่ 28 ม.ค. 2024
Cher Kevin,Nous vous remercions infiniment d'avoir pris le temps de noter votre séjour parmi nous avec la note parfaite de 5/5 ! C'est un honneur pour nous de savoir que votre expérience à notre hôtel a été exceptionnelle.Votre satisfaction est notre plus grande récompense, et nous sommes ravis d'avoir pu contribuer à rendre votre séjour mémorable. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt pour une autre expérience inoubliable parmi nous.Cordialement,Julie - Guest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

Djibo

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Julie วันที่ 28 ม.ค. 2024
Cher Djibo,Nous sommes ravis de savoir que votre expérience parmi nous a été exceptionnelle!Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau lors de votre prochain séjour. N'hésitez pas à nous faire part de vos besoins spécifiques ou préférences afin que nous puissions rendre votre prochaine visite aussi agréable que possible.Merci encore de choisir notre hôtel. À bientôt !Cordialement,Julie - Guest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

Anthony

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Julie วันที่ 28 ม.ค. 2024
Cher Anthony,Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de nous attribuer une si belle note pour votre récent séjour parmi nous. C'est un immense honneur pour toute notre équipe de recevoir une telle évaluation.Nous nous efforçons continuellement de fournir un service de haute qualité et des prestations qui répondent aux attentes de nos clients, et votre retour positif nous encourage à poursuivre nos efforts.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt pour un autre séjour mémorable. CordialementJulie - Guest Relation Manager

8/10 ดี

linda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Julie วันที่ 28 ม.ค. 2024
Chère Linda,Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de partager votre expérience parmi nous!Nous sommes ravis de constater que votre expérience globale parmi nous a été positive, bien que nous soyons conscients qu'il y a toujours place à l'amélioration. Vos commentaires nous aident à identifier les domaines où nous pouvons nous améliorer pour offrir une expérience encore meilleure à nos clients à l'avenir.Si vous avez des suggestions spécifiques sur la manière dont nous pourrions améliorer notre service ou nos installations, nous serions ravis de les entendre. Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau à l'avenir et de vous offrir une expérience encore plus satisfaisante.Cordialement,Julie - Guest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

Isabelle

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Julie วันที่ 28 ม.ค. 2024
Chère Isabelle,Nous tenons à vous remercier d'avoir pris le temps de partager votre expérience! Nous sommes ravis d'apprendre que nous avons répondu à vos attentes de manière exceptionnelle.Votre retour positif est une source de motivation pour toute notre équipe, et nous sommes enchantés d'avoir pu contribuer à rendre votre expérience parmi nous mémorable.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt pour une expérience tout aussi agréable.Cordialement,Julie - Guest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

Rajesh

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Julie วันที่ 28 ม.ค. 2024
Cher Rajesh,Nous sommes ravis de constater que votre séjour parmi nous a été à la hauteur de vos attentes.Votre satisfaction est notre plus grande récompense, et nous sommes ravis d'avoir contribué à rendre votre expérience mémorable.Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau dans un proche avenir. Si jamais vous avez besoin de quelque chose lors de vos futurs séjours, n'hésitez pas à nous contacter. Encore une fois, merci pour votre évaluation positive !Cordialement,Julie - Guest Relation Manager

6/10 พอใช้

Bouazza

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Julie วันที่ 28 ม.ค. 2024
Cher Bouazza,Nous tenons à vous remercier d'avoir pris le temps de partager votre expérience parmi nous. Nous sommes désolés d'apprendre que votre séjour n'a pas été à la hauteur de vos attentes, comme en témoigne votre notation.Si vous avez un moment, pourriez-vous nous fournir plus d'informations sur les aspects qui ont contribué à votre notation de 6/10 ? Vos commentaires nous aideront à identifier les domaines où nous pouvons nous améliorer pour offrir une meilleure expérience à nos clients à l'avenir.Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau et de regagner votre confiance lors de votre prochain séjour.Cordialement,Julie - Guest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

dominique, LE HAVRE

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
À recommander
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Julie วันที่ 28 ม.ค. 2024
Cher Dominique,Nous vous remercions infiniment d'avoir pris le temps de noter votre séjour parmi nous à 5/5 ! C'est un honneur pour nous de savoir que votre expérience à notre hôtel a été exceptionnelle.Nous sommes ravis d'avoir pu contribuer à rendre votre séjour mémorable. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt.CordialementJulie - Guest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

Phong

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent stay. Business hôtel very clean et very confortable
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Julie วันที่ 28 ม.ค. 2024
Dear Phong,Thank you so much for your kind words! We are delighted to hear that your stay with us at the hotel was excellent and that you found our establishment very clean and comfortable.Your satisfaction is our top priority, and we are delighted to have been able to meet your expectations. We look forward to welcoming you again on your next trip to the region.Best regards,Julie - Guest Relation Manager

8/10 ดี

Agnès

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
L'accueil est très bien. La chambre est spacieuse et calme. La salle de bain pourrait être rafraichie (plafond). Légère alternance eau chaude/eau froide dans la douche.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

HANIF

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Julie วันที่ 28 ม.ค. 2024
Cher Hanif,Nous tenons à vous exprimer notre sincère gratitude pour avoir attribué une note parfaite de 5/5 à votre récent séjour parmi nous. Votre satisfaction est notre plus grande récompense, et nous sommes ravis d'apprendre que nous avons réussi à répondre à toutes vos attentes.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochain voyage dans la région. N'hésitez pas à nous contacter si vous avez besoin de quoi que ce soit lors de vos futurs séjours.Encore une fois, merci d'avoir choisi notre établissement. Nous avons hâte de vous revoir bientôt !Cordialement,Julie - Guest Relation Manager

6/10 พอใช้

Steen

เข้าพัก 6 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Fusae

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Fusae

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It is a very nice facility. But it is not good for shopping and access to transportation to city, here is good to access to the airport hotel.?
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก mohammed วันที่ 13 พ.ย. 2023
Hi there, for the acces to the hotel and also for the airport we do have a shuttle that you can book for both ways.Also to know if you need transport to go to shopping we do have a commercial center at 10 min maximum from the hotel by public transport or walking.Best regards Mohammed

10/10 ดีเลิศ

Robert

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Julie วันที่ 19 ธ.ค. 2023
Dear Robert,We are truly grateful for your excellent 5/5 rating! Thank you for choosing to stay with us, and we appreciate you taking the time to share your positive experience.It's wonderful to know that you had a great time at our hotel. Your feedback is essential in our ongoing efforts to provide exceptional service to our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another fantastic stay. If there's anything we can do to make your next visit even more memorable, please do not hesitate to let us know.Warm regards,Julie - Guest Relation Manager

6/10 พอใช้

baptiste

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Julie วันที่ 28 พ.ย. 2023
Cher Baptiste,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter votre séjour dans notre hôtel.Nous sommes conscients que votre séjour n'était pas à la hauteur de vos attentes, n'hésitez pas à nous contacter afin d'obtenir plus de détails et ainsi améliorer les services concernés.Bien cordialementJulie - Guest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

Vincent

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Très confortable, calme et literie d’excellente qualité ! Merci
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Julie - Guest Relation Manager วันที่ 8 พ.ย. 2023
Cher Vincent,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience et nous sommes ravis d'apprendre que votre séjour s'est déroulé comme vous le souhaitiez.Au plaisir de vous accueillir pour une future escale au Hyatt Place&House.CordialementJulie - Guest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

Sharlene

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Quick check-in, large and clean room, extremely comfy bed, and quiet. Restaurant offers very good selection and food is great!
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Julie วันที่ 3 พ.ย. 2023
Dear Sharlene,We're delighted to hear that you had an excellent stay with us! Your satisfaction is our priority, and we're delighted to hear that you enjoyed our service, the rooms and the cuisine in our restaurant. We look forward to welcoming you back on your next visit. Thank you for sharing your experience!JulieGuest Relation Manager

2/10 แย่มาก

Suyapa

เดินทางกับครอบครัว
You have not returned my hold fee
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Julie - Guest Relation Manager วันที่ 1 พ.ย. 2023
Dear Suyapa,I'm sorry to hear that an incident occured regarding the deposit. Could you tell us which amount is concerned on which credit card ?Thank you very much,Sincerely

6/10 พอใช้

jean-christophe

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Plus de 30min pour le chek in, malgré l'utlisation de la borne électronique qui n' a pas délivré la carte de la chambre, il a fallu tout recommencer donc 2 provisions sur ma CB.
การตอบกลับจาก Julie วันที่ 26 ต.ค. 2023
Cher Jean-Christophe,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience récente lors de votre séjour à notre hôtel.Nous sommes sincèrement désolés d'apprendre que votre enregistrement a été marqué par un temps d'attente de plus de 30 minutes, malgré l'utilisation de la borne électronique qui est justement à disposition afin de s'enregistrer rapidement. Nous comprenons à quel point cela peut être frustrant, et nous nous excusons pour les désagréments que cela a pu causer. Nous espérons que vous nous donnerez une autre chance de vous accueillir et de vous offrir une expérience bien plus agréable lors de votre prochain séjour.Nous vous remercions de votre compréhension et de votre patience, et espérons vous revoir bientôt.Cordialement,JulieGuest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

Tore

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Julie วันที่ 26 ต.ค. 2023
Dear Tore,We would like to express our deep gratitude for taking the time to share your recent experience at our hotel. Your satisfaction is our greatest reward, and we are delighted to have been able to meet your expectations in the most satisfactory way.We look forward to welcoming you again in the future. If you are considering a future stay, please do not hesitate to contact us directly, and we will be delighted to make your next visit an equally memorable experience.Once again, thank you so much for your perfect review and for choosing Hyatt Place Hotel as your destination.Yours faithfullyJulieGuest Relation Manager

4/10 แย่

Najla

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Not to Hyatt standard worldwide. Very budget hotel
This hotel should not be class as 4 star. Specially for a Hyatt and the price you pay. Service is really bad. No one to help you with your luggages. You will have to basically lift your suitcases yourself, they won’t bring it to your room. I fell really ill with fever and a flu and couldn’t come downstairs for dinner. Called the restaurant to request an in room dining. They refused. Told them am shivering and having chills and to please help send some food, they didn’t care. The restaurant doesn’t offer lunch services. This hotel is a Hyatt budget. Should be a 3 star. For your hot drinks there’s no milk, coffee machine no pods.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Julie วันที่ 5 ต.ค. 2023
Dear Najla,Thank you for sharing your feedback about your recent stay at our hotel. We're truly sorry to hear that your experience did not meet your expectations, and we apologize for any inconveniences you encountered.We take guest feedback seriously, and your comments will be shared with our management team to make necessary improvements. Your satisfaction is important to us, and we will work diligently to enhance the services we provide.If you have any further comments or if there's anything specific you'd like to discuss about your stay, please feel free to reach out to us directly. Your input helps us ensure a better experience for our guests in the future.We appreciate your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay.Sincerely,JulieGuest Relation Manager

4/10 แย่

Alexander

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Decepcionado
No tiene transporte al aeropuerto las 24 horas y me toco pagar un extra 2 veces porque necesitaba salir del hotel a las 5:30 am
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Julie วันที่ 29 ก.ย. 2023
Estimado cliente,Le agradecemos por tomarse el tiempo para compartir su experiencia en nuestro hotel y por otorgarnos una calificación de 4/10. Lamentamos sinceramente que su estancia no haya cumplido con sus expectativas y por los inconvenientes que experimentó durante su tiempo con nosotros.Entendemos su preocupación con respecto al servicio de transporte al aeropuerto, y lamentamos mucho que no haya estado disponible las 24 horas. Lamentablemente, en algunas ubicaciones, el servicio de transporte puede tener horarios limitados debido a diversas circunstancias. Sin embargo, sus comentarios son valiosos y nos ayudarán a evaluar la posibilidad de ampliar nuestro servicio de transporte o proporcionar soluciones alternativas para futuros huéspedes que enfrenten situaciones similares.Respecto a los cargos adicionales que mencionó, entendemos su frustración y pedimos disculpas por cualquier confusión o inconveniente en este asunto. Estamos comprometidos a revisar nuestras políticas y procedimientos para garantizar que nuestros huéspedes reciban la información más precisa y transparente posible sobre los costos adicionales.Valoramos su retroalimentación y su contribución para mejorar nuestros servicios. Esperamos que considere darnos otra oportunidad en el futuro y que podamos brindarle una experiencia más satisfactoria.Por favor, no dude en ponerse en contacto con nosotros si desea proporcionar más información o si tiene alguna otra pregunta o solicitud. Estamos aquí para ayudar.Atentamente,JulieGuest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

BAHMAN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Julie วันที่ 29 ก.ย. 2023
Cher Bahman,Nous tenons à vous exprimer notre sincère gratitude pour avoir pris le temps de nous laisser une note parfaite de 5/5. Cela signifie énormément pour nous de savoir que vous avez pleinement apprécié votre séjour dans notre hôtel.Votre satisfaction est notre plus grande récompense, et nous sommes ravis que notre service et nos installations aient répondu à toutes vos attentes. Nous mettons tout en œuvre pour offrir une expérience exceptionnelle à nos clients, et votre retour positif est une source d'inspiration pour notre équipe.Nous espérons sincèrement vous accueillir à nouveau dans un proche avenir. N'hésitez pas à nous contacter si vous avez des demandes spéciales ou si nous pouvons vous aider de quelque manière que ce soit lors de votre prochain séjour.Merci encore d'avoir choisi notre hôtel, et nous sommes impatients de vous revoir bientôt !Cordialement,JulieGuest Relation Manager

2/10 แย่มาก

Noel

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Julie วันที่ 29 ก.ย. 2023
Dear Noel,First of all, I would like to thank you for taking the time to leave us your review of our hotel. Your feedback is essential for us to improve and better meet our guests' expectations.I am deeply sorry to hear that your experience at our hotel did not live up to your expectations, and I understand your disappointment with the 1/5 rating you gave us. We take all customer feedback very seriously, and I would like to personally apologize for any inconvenience you may have experienced.We would like to know more about any problems you encountered during your stay so that we can take immediate corrective action. If you are willing to share more details about your experience, we would be grateful.Please know that we are constantly working to improve our services and facilities, and we use customer feedback to guide our improvement efforts. We sincerely hope to have the opportunity to welcome you again in the future, in the hope of offering you a more positive experience in line with your expectations.Thank you again for your feedback, and we remain at your disposal should you have any further concerns.Yours faithfullyJulieGuest Relation Manager

6/10 พอใช้

Hervé

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Julie วันที่ 3 พ.ย. 2023
Cher Hervé,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter votre expérience dans notre hôtel. Votre opinion est précieuse pour nous, et nous aimerions en savoir plus sur ce qui a influencé votre notation. Si vous avez des commentaires ou des suggestions sur des aspects que nous pourrions améliorer, n'hésitez pas à nous les faire part.Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau dans le futur et de vous offrir une expérience encore meilleure.JulieGuest Relation Manager

6/10 พอใช้

abraham

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Julie วันที่ 27 ก.ย. 2023
Dear Abraham,We would like to thank you for taking the time to leave a comment about your recent stay at the Hyatt Place Hotel. Your feedback is invaluable to us, as it helps us identify areas where we can improve.We are delighted that you chose to stay with us, but we sincerely regret that your experience was not entirely satisfactory, as evidenced by your 6/10 rating.To better understand the specific aspects that contributed to your rating, we would like to know more about the problems you encountered during your stay. Your feedback is essential to enable us to make significant improvements to our services.Please know that we take your feedback seriously and will work to resolve the issues you have mentioned. Our goal is to provide an exceptional experience for all our customers, and we are committed to achieving this.We hope you will give us another chance to welcome you in the future. Should you choose to return to us, please do not hesitate to contact us directly to discuss your specific requirements, and we will do our best to provide you with a more positive experience.Once again, thank you for staying at our hotel and for sharing your feedback. We look forward to the opportunity to provide you with a more satisfying experience on your next visit.Yours faithfullyJulieGuest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

Sophie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good option near CDG Airport.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Julie วันที่ 27 ก.ย. 2023
Dear Sophie,Thank you for taking the time to leave us such a pleasant note and for your positive feedback about your stay at [Hotel Name]. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated our service.It is always a great pleasure for us to know that our efforts to make your stay memorable have paid off. Your satisfaction is our greatest reward.We sincerely hope to welcome you again on your next visit to the region. If you have any specific requests or preferences for your next stay, please let us know in advance and we will do our best to accommodate you.Once again, thank you for choosing [hotel name]. We look forward to providing you with an equally exceptional experience in the future.Yours sincerelyJulieGuest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

Gustavo

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Tav Falco
Pleased
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Julie วันที่ 19 ก.ย. 2023
Dear Gustavo,We sincerely thank you for giving our hotel a perfect 10/10 rating! We are delighted to hear that your stay with us was exceptional and that you enjoyed your experience.Your satisfaction is our greatest reward, and we are extremely grateful for your kind review. It motivates our team to continue providing quality services and a memorable experience to our guests.If you have any additional comments to share, or if you have any specific requirements for your next stay, please let us know. We're here to offer you personalized service and meet your expectations.We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Thank you again for choosing to stay with us, and we look forward to seeing you again.Yours faithfullyJulieGuest Relation Manager

8/10 ดี

THIERRY

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
globalement bon
Etablissement très propre, silencieux et bien placé. Dommage que le prix des repas et petit déjeuner soit un peu élevé pour la prestation.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Julie วันที่ 14 ก.ย. 2023
Cher Thierry,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager vos impressions sur votre récent séjour dans notre établissement. Vos commentaires sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer constamment nos services.Nous sommes ravis que vous ayez trouvé notre établissement propre, silencieux et bien placé. Nous nous efforçons toujours de maintenir des normes élevées en matière de propreté et de confort, afin de garantir un séjour agréable à nos clients.Concernant le prix des repas et du petit-déjeuner, nous comprenons vos préoccupations. Nous cherchons toujours à offrir une expérience de qualité à nos clients, et cela se reflète parfois dans nos tarifs. Nous espérons que malgré ces préoccupations, vous avez passé un séjour satisfaisant chez nous. Votre confort et votre satisfaction sont nos priorités, et nous travaillons constamment à améliorer notre offre.Nous vous remercions de votre fidélité, et nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau. Si vous avez d'autres commentaires ou préoccupations, n'hésitez pas à nous contacter directement.Cordialement,JulieGuest Relation Manager

6/10 พอใช้

James

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very good but not up to Hyatt standards. Landscaping with weeds?? Only hotel we’ve stayed at that charges for in room coffee. Front desk staff were not friendly or overly helpful. Room was great though.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Julie วันที่ 11 ก.ย. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your review of your recent stay with us. We are sorry to hear that your experience did not live up to your expectations, and we apologize for any inconvenience you encountered.First of all, regarding the landscaping, we have a company that travels regularly but we are taking into account your opinion in order to accentuate.With regard to charging for coffee in the room, we understand your concern. Depending on the room category, coffee beads are included, otherwise soluble coffee is available.We are also sorry to hear that the reception staff did not live up to your expectations in terms of friendliness and service. We will discuss your feedback with our team to ensure that such situations do not recur in the future.However, we are delighted to hear that you enjoyed your room. We strive to provide comfortable and pleasant accommodation for our guests, and we are pleased to see that this aspect of your stay was satisfactory.We hope you will give us another chance to provide you with an exceptional experience in the future. Should you decide to return, please contact us directly so that we can make special arrangements to make your stay even more enjoyable.Once again, we thank you for sharing your feedback, as it helps us to improve and better serve our customers.JulieGuest Relation Manager

6/10 พอใช้

Alain

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Outstanding property brand new just a couple of issues which took the all experience down Flying bugs in the room the ceiling light f with bugs inside and empty tissue box in the bathroom so simply not to Hyatt standards
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Julie วันที่ 7 ก.ย. 2023
Dear Alain,Thank you for taking the time to share your recent experience at our hotel. We are delighted to learn that you found our exceptional, brand new establishment. However, we are deeply sorry to learn that your stay was marred by some issues that did not meet our Hyatt standards.Regarding the presence of flying insects in your room and in the ceiling light, we would like to apologize for this unpleasant experience. We take the issue of hygiene and cleanliness of our rooms very seriously, and we have taken immediate steps to remedy this situation. Our quality management team will investigate these incidents to ensure they do not recur in the future.Additionally, we are disappointed to hear that you found an empty tissue box in your bathroom. This does not meet our service standards at all, and we sincerely apologize for this oversight. We will strengthen our room verification procedures to avoid this type of incident in the future.We value your feedback because it helps us to constantly improve our services. We hope you will give us another chance to provide you with an exceptional experience during your next visit. If you decide to return, please contact us directly, and we will take all necessary steps to make your stay worry-free and memorable.Once again, we are truly sorry for the inconvenience you experienced, and thank you for raising your concerns with us.Sincerely,JulieGuest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

Manuella

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Séjour
Personnelle agréable petits déjeuner au top le barman un super employé j y retournerais sur
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Julie วันที่ 14 ก.ย. 2023
Chere Manuella,Nous vous remercions infiniment d'avoir partagé votre expérience positive au sujet de votre séjour chez nous. Vos commentaires chaleureux sont une source d'inspiration pour toute notre équipe.Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez trouvé notre personnel agréable et que vous avez particulièrement apprécié notre petit-déjeuner. Il est toujours gratifiant de savoir que nos efforts pour offrir une expérience exceptionnelle sont reconnus et appréciés.Nous transmettrons vos compliments au barman, qui sera certainement encouragé par votre retour positif.Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite. N'hésitez pas à nous faire part de vos préférences ou de tout ce que nous pouvons faire pour rendre votre séjour encore plus mémorable.Merci encore pour votre aimable commentaire, et nous avons hâte de vous revoir bientôt !Cordialement,JulieGuest Relation Manager

6/10 พอใช้

Angélique

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Un peu déçue de la prestation "réelle" par rapport au "standing" de l'hôtel. Chambre vieillissante, pas de peignoir, pas de chaussons, joint qui part au niveau de la douche, non insonorisé, machine à café mais pas de capsule 🤔🤔 ... En revanche petit dejeuner complet et pour tous les goûts, aucun manque ( du salé, du sucré, du chaud, du froid ...)
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

2/10 แย่มาก

Keith

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Stealing money from account after leaving hotel
Stealing money from account without my authorisation. Over €500 my bank fraud team are looking into this now. So bad from a so called top hotel.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Andrew

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

4/10 แย่

John

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

4/10 แย่

Lauren

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Transportation was late, food was very, vary late, staff did not pay attention, manager fail to advise the staff properly.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023