ฝ่ายต้อนรับ

รีวิว Baly Hotel

3.5 out of 5
Baly Hotel
181 Ba Trieu, Xuan Phu, Hue

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 13 จาก 25 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 5 จาก 25 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 5 จาก 25 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 2 จาก 25 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 0 จาก 25 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

9.2/10

พนักงานและบริการ

8.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Nathalie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Le personnel était vraiment accueillant et avenant. L’endroit est bien situé. Le buffet était varié et bien. Le café manque un peu de goût. Le douche et la bain n’était pas très fonctionnel. Difficile de se laver aisément. De plus, l’eau chaude manquait parfois.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

Fatima

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

linh

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Noisy, can hear next door talking loudly. Room is small. Breakfast was good
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
เข้าพัก 11 คืน, กันยายน 2022

6/10 พอใช้

Sam

C
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Lucinda

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good Hotel in Hue
Lovely friendly staff. Be aware that the hotel can book all the tours you need. They will also tell you where the best restaurants and bars are. Lovely breakfast they will cook you eggs and a very large variety of Asian food on offer
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Hoang Thi Khanh Minh วันที่ 10 มี.ค. 2020
Dear Lucinda, Greetings from Baly Hotel! Thank you for taking the time to share us about your experience at our Hotel. And we are happy to learn that you enjoyed your stay. Your positive review will be the motivation for the entire team to try our best to bring good services to our beloved guest. Thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back in the future. Best regards, Hoang Thi Khanh Minh/ Ms.

10/10 ดีเลิศ

Mari

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was absolutely amazing 2 night in this hotel . The staff was great and so nice. They help me a lot . They even ship my gifts to Hanoi . What a great place . Very clean and located in walking distance to the best places to see. Grateful for such a wonderful service and environment. Thank you
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Hoang Thi Khanh Minh วันที่ 8 ก.พ. 2020
Dear Mari, Greetings from Baly Hotel! It's very nice to learn that you had a great experience at our Hotel. Thank you for taking the time to review us on Expedia's community. We highly appreciated your valued feedback and looking forward to welcome you back in near future. Once again, thank you for staying with us. Best regards, Hoang Thi Khanh Minh/ Ms.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was nice with friendly staff and very clean Hue was an unexpected treasure
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Hoang Thi Khanh Minh วันที่ 2 ก.พ. 2020
Dear Valued Guest, Greetings from Baly Hotel! Thank you for taking the time to review us on Expedia's community. We are very happy to learn that you had a pleasure stay and highly appreciated for your positive feedback. Once again, thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back in next time. Best regards, Hoang Thi Khanh Minh/ Ms.

10/10 ดีเลิศ

Huy, San Jose

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I think a work desk would be great. I could not work from the hotel.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Nguyen Hoang วันที่ 20 ม.ค. 2020
Dear Mr. Huy We would like to say thank you for your recent stay at Baly Hotel. Hope you had some unforgetable memories when travelling to Hue City. We really appreciate your comment because they are very important for us to improve ourselves everyday. Once again, thank you for staying with us during your visit to Hue City and we invite you to include us in your future plans when you visit this area again. Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Rigtig godt og komfortabelt. Men personalet forsøgte lidt for meget at få os til at have det godt, i stedet for at slappe lidt af og lade os gøre tingene selv
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Hoang Thi Khanh Minh วันที่ 17 ม.ค. 2020
Dear Valued Guest, Greetings from Baly Hotel! Thank you very much for taking the time to review us on Expedia's community. We are so happy to learn that our services could meet your expectation. Once again, thank you for staying at Baly Hotel and looking forward to welcoming you back in next time. Best Regards, Hoang Thi Khanh Minh/ Ms.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Baly Hotel วันที่ 7 ม.ค. 2020
Dear our beloved guests, Greetings from Baly Hotel! First of all, we would like to thank you for choosing to stay at our hotel and your review on this booking site. We hope you had some unforgetable memories when travelling to Hue City. Regardings to your review score, it seems that you were not totally satisfied with our service. Could you please clearify what aspect do we need to improve ourselves? We really appreciate your comments beacause they are very important for us. Once again, thank you for staying with us during your visit to Hue City and we invite you to include us in your future plans when you visit this area again. Hope that our goodwill would come with the improvements on our service and we will have some promotion for your next visit. Yours sincerely, Nguyen Hoang Sales Department

10/10 ดีเลิศ

HelenL

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A very friendly stay. Very helpful staff. Rooms clean and well equipped. I am not a fan of over the tub shower my only quibble. The only other negative was very slow internet. Very good value and good position for exploring Hue
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Hoang Thi Khanh Minh วันที่ 6 ต.ค. 2019
Dear HelenL, Greetings from Baly Hotel! Thank you very much for your positive feedback. We are so happy to learn that our service could meet your expectation especially the friendly staff and the well-equipped amenities in room. Your contribution will be the motivation for our Hotel strikes to bring better service to our beloved guest in future. Once again, thank you for staying with us and we do hope to have another chance to welcome you back. Best regards, Hoang Thi Khanh Minh/ Ms.

10/10 ดีเลิศ

David, Brisbane, Australia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A warm greeting folliwed by efficient and friendly service. A thoroughly enjoyable experience. Steven and his team are awesome. To me the whole team was like staying with extended family.
เข้าพัก 7 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Hoang Thi Khanh Minh/ Ms. วันที่ 28 พ.ค. 2019
Dear Mr. David, Greetings from Baly Hotel! Thank you very much for your compliment. We are happy to learn that you enjoyed your stay here with us. And we are hopeful we could be your service in next time when you have a chance to visit Hue again. Best regards, Hoang Thi Khanh Minh/ Ms.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great mid-level hotel in Hue, in a quieter part of town and across the street from a huge market where you can stock up on anything you may need. The room I received was very clean. The bun bo hue I had for breakfast was tasty. Great staff, great place!
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Hoang Thi Khanh Minh/ Ms. วันที่ 11 พ.ค. 2019
Dear Valued Guest, Greetings from Baly Hotel! Thank you very much for your positive feedback. Your lovely word will be transferred to the entire Hotel staffs and it will be the motivation for us to try our best to provide the best services to our beloved guests. Once again thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back in next time. Best regards, Hoang Thi Khanh Minh/ Ms.

8/10 ดี

Sebastien

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good but
Very clean but it is not well insulated. You can hear everything from the next floor or even from the top floor.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Hoang Thi Khanh Minh/ Ms. วันที่ 7 พ.ค. 2019
Dear Mr/ Ms. Sebastien, Greetings from Baly Hotel! Thank you for taking the time to share us about your experience at our Hotel. Your contribution highly appreciated and will be addressed to our management department. Once again thank you very much for staying with us and looking forward to welcoming you back in future. Best regards, Hoang Thi Khanh Minh/ Ms.

6/10 พอใช้

Daniel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Friendly Staff but too noisy hotel room
Stayed here for 2 nights and had very difficult in sleeping due to Loud noises in the mornings. The Staff and overall service is very good. Very friendly, polite and service minded. I stayed at room 309 and across My room was room 306. Room 306 is obviously the storage room for housekeeping and each morning around 06 AM. There was Loud trafik of housencleaning Staff talking, scattering intercom radio concersations ect. Around 07.00 - 07.30 Carpenters / housekeeping starting banging loudly with hammers, and painters using heavy terpentine smelling painting refurnishing rooms. The smell of paint reached My room and wasn't pleasent at all. Around 06.30 AM first morning. A small chinese kid loudly banged on My door (and 4-5 other Doors) thinking it was funny while it was sceaming. I had roomservice knocking on My door around 07.30 AM surpriced that I was still asleep. Left the hotel feeling like a groggy zombie. Location of hotel is central, breakfast is - meh... Standart. Would I stay there again?... Probably not due to the Loud noises early in the mornings.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Hoang Thi Khanh Minh/ Ms. วันที่ 5 เม.ย. 2019
Dear Mr. Daniel, Greetings from Baly Hotel! Thank you for bringing to our attention about your concerns on the noises from the corridor. We deeply apologize for this inconvenience. Due to reopening period, we are trying our best to improve our services day by day. Your valued contributions highly appreciated and we have addressed these issues to the management department. We do hope to have another chance to welcome you back to show your our improvement. Once again, thank you for staying with us. Best regards, Hoang Thi Khanh Minh/ Ms.

10/10 ดีเลิศ

Nicolas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent
Excellent service, always ready to help whatever the request! Close to the center with a possibility to rent a scooter.
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Hoang Thi Khanh Minh/ Ms. วันที่ 1 เม.ย. 2019
Dear Mr. Nicolas, Greetings from Baly Hotel! It is always a pleasure to receive positive feedback from our satisfied guest. We are delighted to read that you enjoyed your stay and the services from our staff. It will surely serve as an encouragement to all of our staff as we strive everyday to continuously improve the quality of our services. We hope to see you again soon. Best regards, Hoang Thi Khanh Minh/ Ms.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Phòng ốc sạch sẽ. Nhân viên rất thân thiện. Bồn tấm hơi nhỏ và vòi hoa sen bắc khó sử dụng. Nói chung cũng vẫn là sự lựa chọn tốt.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Hoang Thi Khanh Minh/ Ms. วันที่ 1 เม.ย. 2019
Dear Valued Guest, Greetings from Baly Hotel Cảm ơn anh/ chị đã lựa chọn Khách sạn Baly làm nơi lưu trú trong chuyến thăm Huế. Phản hồi tích cực của anh/ chị là động lực cho toàn thể Nhân viên Khách sạn nổ lực hơn nữa để luôn mang lại sự hài lòng cho Quý Khách. Một lần nữa cảm ơn anh/ chị đã tin tưởng sử dụng dịch vụ của Baly Hotel và hy vọng được có cơ hội đón tiếp anh/ chị lần sau. Best regards, Hoang Thi Khanh Minh/ Ms.

4/10 แย่

Harvey

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Smaller room than described
The room I got was smaller than described. Not enough hot water to fill tub, so probably have to fill slowly so hot water heater can keep up. Wi-Fi is slow. Had old 13 inch picture tube TV 📺, not like the pictures.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Hoang Thi Khanh Minh/ Ms. วันที่ 28 มี.ค. 2019
Dear Mr/ Ms. Harvey, Greetings from Baly Hotel! Thank you for taking the time to review us on Expedia's community. We highly appreciated your contribution and it will be escalated to our management. Once again thank you for staying with us. Best regards, Hoang Thi Khanh Minh/ Ms.

10/10 ดีเลิศ

Christian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Hoang Thi Khanh Minh/ Ms. วันที่ 22 มี.ค. 2019
Dear Mr. Christian, Greetings from Baly Hotel! Thank you very much for your positive review. Your satisfaction is our top priority and we are very pleased to learn that you enjoyed your stay here with us. We are hopeful we can be of service to you again in the future. Thank you once again for staying with us . Best regards, Hoang Thi Khanh Minh/ Ms.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The bedroom was great and the staff very friendly. Breakfast though was poor, for a hotel which caters for western tourists. No cereal no bread no toaster no butter no milk no jam no boiled eggs ........
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Hoang Thi Khanh Minh/ Ms. วันที่ 21 มี.ค. 2019
Dear Valued Guest, Greetings from Baly Hotel! We would like to take this chance to thank you for taking the time to review us on Expedia's community as well as bringing to our attention about the buffet breakfast. Your contribution highly appreciated and it will be escalated to the related department. Thank you once again for staying with us and we look forward to welcoming you back. Best regards, Hoang Thi Khanh Minh/ Ms.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Reserved a king bed, ended up with two smaller beds, requested high floor, was placed on 3 of 7 with street noise. Light in bath hanging loose from a wire protruding from an ugly hole in the wall, mold, unfinished caulking, water heater sufficient to fill 2 inch depth in bathtub. Bellhop helpful but extremely flirtacious and the door to a view less balcony did not lock. Eek, one can do better
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Hoang Thi Khanh Minh/ Ms. วันที่ 21 มี.ค. 2019
Dear Valued Guest, Greetings from Baly Hotel! Thank you for bringing to our attention about your concerns on the room amenities. We deeply apologize for this inconvenience. We have addressed this issue to our management for their action needed. Once again, thank you for staying with us and we look forward to welcome you back in the future. Best regards, Hoang Thi Khanh Minh/ Ms.

10/10 ดีเลิศ

Aura, London

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff is just more than amazing! Everything is clean and overall everything was perfect! But I mean, I’m really impressed with the people working there, they did everything to make us feel welcomed and happy.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Hoang Thi Khanh Minh/ Ms. วันที่ 16 มี.ค. 2019
Dear Ms. Aura, Greetings from Baly Hotel! Firstly we would like to take this chance to thank you for taking the time to review us on Expedia's community. It's such a positive feedback and we are happy to know that you really enjoyed your stay with us. We are working so hard to provide the best services to our beloved guest. We look forward to welcome you back in near future. Wish you and Mr. John a great trip through out Vietnam as well as in Siem Riep - Cambodia. Best regards, Hoang Thi Khanh Minh/ Ms.

10/10 ดีเลิศ

Max

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Hoang Thi Khanh Minh/ Ms. วันที่ 15 ก.พ. 2019
Dear Valued Guest, Greetings from Baly Hotel! Firstly, we would like to take this chance to express our sincere thanks to you for reviewing us on Expedia's community. Your contribution highly appreciated and your satisfaction will be our motivation to strive more and bring the best services to our beloved customer. We do hope to welcome you back in near future. Wish you a great trip throughout our beautiful Vietnam. Best regards, Hoang Thi Khanh Minh/ Ms.

10/10 ดีเลิศ

Christopher

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
BEST Part of our Stay in Vietnam!
WOW! I was blown away with this place! The rooms were very clean, nicely renovated, had good wifi and a pretty balcony to sit and enjoy watching the hustle and bustle below. The staff was super friendly and helpful, each and every one of them. From the bell hops to the servers to the front office staff and the housekeepers! But the real gem of this property is their Director, Ms. Lee. What an amazing woman! No matter what kind of work she was engaged with during our visit, as soon as she saw my family come into any of the hotel areas, she would make a point to come over and ask us if we needed anything, offer suggestions of things to do around the area, and just make sure that we were enjoying our stay at her property. We even awoke on XMAS day to a card that had been handmade and delivered to our room while we were out in the city. She seemed to always be at the hotel and greeting us with a cheerful smile. When we asked her how to get somewhere, she asked us to wait a moment, ran out the front door, and appeared moments later in her private vehicle beckoning us to get in. She claimed it was easier to take us then explain how to get there, but I think she just sincerely cares about her guests. When asked how she managed to do all these things for her guests, she responded with a smile, 'I do my work with my heart.' Boy does she! We hope you have continued success Ms. Lee and wish you and your staff a very prosperous New Year. We miss you and hope you will visit us in Guam!
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Hoang Thi Khanh Minh/ Ms. วันที่ 16 ม.ค. 2019
Dear Mr. Christopher, Greetings from Baly Hotel! First and foremost, we would like to take this chance to express our sincere thanks to you for staying with us and taking the precious time to share us your experience. We are really so happy to learn that you and your family had a great stay at Baly Hotel as well as your very nice words for Ms. Lee in particular and the entire Hotel's staff in general. Your lovely feedback highly appreciated and will be the motivation for our Team to strive more to reach our guest's expectation. We are hopeful we could be your service again when you have a chance to come back this area. We wish you and your family all the best. Best regards, Hoang Thi Khanh Minh/ Ms.