โรงแรมเอ็กซ์เพรส อินน์ - เซบู

ที่พัก 3.0 ดาว

Express Inn - Cebu Hotel

โรงแรมพร้อมที่จอดรถฟรี อยู่ในระยะที่สามารถเดินไป SM City Cebu ได้โดยใช้เวลาไม่นาน

เลือกวันเดินทางเพื่อดูราคา

คลังภาพ โรงแรมเอ็กซ์เพรส อินน์ - เซบู

1 ห้องนอน, ห้องเก็บเสียง, Wi-Fi ฟรี, ผ้าปูที่นอน
ห้องซูพีเรียดับเบิล | 1 ห้องนอน, ห้องเก็บเสียง, Wi-Fi ฟรี, ผ้าปูที่นอน
ฝ่ายต้อนรับ
ทางเข้าที่พัก
บริการอาหารเช้า อาหารกลางวัน และอาหารเย็น

รีวิว

6.0 จาก 10

สิ่งอำนวยความสะดวกยอดนิยม

  • รูมเซอร์วิส
  • บริการทำความสะอาด
  • รวมที่จอดรถ
  • ฝ่ายต้อนรับ 24 ชั่วโมง
  • เครื่องปรับอากาศ
  • Wi-Fi ฟรี

ตัวเลือกห้องพัก

ตัวกรองที่มีให้สำหรับห้องพัก
แสดงห้องพัก 2 ห้องจาก 2 ห้อง

ห้องซูพีเรียดับเบิล

จุดเด่น

เก็บเสียง
เครื่องปรับอากาศ
ทีวีจอแอลซีดี
ห้องนอน
ฝักบัวสายฝน
ห้องน้ำส่วนตัว
เคเบิล
บริการทำความสะอาดห้องทุกวัน
  • พักได้ 2 คน
  • 1 เตียงสำหรับสองท่าน

ห้องซูพีเรียทวิน

จุดเด่น

เก็บเสียง
เครื่องปรับอากาศ
ทีวีจอแอลซีดี
ห้องนอน
ฝักบัวสายฝน
ห้องน้ำส่วนตัว
เคเบิล
โต๊ะทำงาน
  • 17 ตร.ม.
  • พักได้ 2 คน
  • 2 เตียงเดี่ยว
Mod logo
เข้าสู่ระบบเพื่อดูส่วนลดและสิทธิพิเศษที่ร่วมรายการ สะสมรีวอร์ดเพื่อการท่องเที่ยวครั้งถัดไป

ข้อมูลในย่านนี้

แผนที่
M.J. Cuenco Avenue, Mabolo, Cebu City, Cebu, 6000

สถานที่ใกล้เคียง

  • SM City Cebu - เดิน 5 นาที - 0.5 กม.
  • Ayala Center - เดิน 15 นาที - 1.3 กม.
  • อาคารสำนักงานเซบู บิซิเนส พาร์ก - เดิน 15 นาที - 1.3 กม.
  • คาสิโนวอเตอร์ฟรอนท์ เซบูซิตี - ขับรถ 2 นาที - 1.9 กม.
  • Magellan's Cross - ขับรถ 4 นาที - 3.4 กม.

การเดินทาง

  • สนามบิน Mactan - นานาชาติเซบู (CEB) - ขับรถ 32 นาที

ร้านอาหาร

  • Jollibee - เดิน 7 นาที
  • KFC - เดิน 7 นาที
  • Luy's Classic Tea House - เดิน 7 นาที
  • Zubuchon - เดิน 7 นาที
  • Joven’s Grill - เดิน 5 นาที

ข้อมูลที่พัก

โรงแรมเอ็กซ์เพรส อินน์ - เซบู

โรงแรมใกล้ SM City Cebu
ที่พักตั้งอยู่ใกล้กับ Ayala Center โดย โรงแรมเอ็กซ์เพรส อินน์ - เซบู มีสิ่งอำนวยความสะดวกให้บริการ เช่น ห้องอาหาร ปรนนิบัติตนเองด้วยบริการนวดหรือบริการสปาอื่นๆ ผู้เข้าพักสามารถเชื่อมต่อกับWi-Fi ฟรีในห้องพัก
สิทธิประโยชน์อื่นๆ ได้แก่
  • ที่จอดรถฟรี
  • ที่พักปลอดบุหรี่, ลิฟต์ และตู้เอทีเอ็ม/ธนาคาร
  • ที่ฝากกระเป๋าเดินทาง, ฝ่ายต้อนรับ 24 ชั่วโมง และกล่องนิรภัยที่ฝ่ายต้อนรับ
สิ่งอำนวยความสะดวกในห้องพัก
ห้องพักทั้ง 84 ห้องมีจุดเด่นด้านสิทธิพิเศษ เช่น เครื่องปรับอากาศ รวมถึงสิ่งอำนวยความสะดวกอย่าง บริการ Wi-Fi ฟรี และห้องเก็บเสียง
สิ่งอำนวยความสะดวกอื่นๆ ได้แก่
  • ห้องน้ำพร้อมเรนชาวเวอร์และของใช้ในห้องน้ำฟรี
  • ทีวีจอแอลซีดี 24 นิ้ว พร้อม ช่องเคเบิล
  • บริการทำความสะอาดทุกวันและโทรศัพท์

ภาษาที่ให้บริการ

อังกฤษ, ฟิลิปปินส์

ที่พักที่คล้ายกัน

สิ่งอำนวยความสะดวกในที่พัก

อินเทอร์เน็ต

  • มีให้บริการทุกห้อง: Wi-Fi ฟรี
  • มีในบางพื้นที่สาธารณะ: Wi-Fi ฟรี

ที่จอดรถและบริการรับส่ง

  • ที่จอดรถด้วยตัวเองภายในที่พักฟรี

อาหารและเครื่องดื่ม

  • 1 ห้องอาหาร

ร้านอาหารในที่พัก

  • Sammys Cafe

สำหรับครอบครัว

  • ห้องพักเก็บเสียง

สิ่งอำนวยความสะดวก

  • ตู้นิรภัยที่ฝ่ายต้อนรับ
  • ที่ฝากกระเป๋าเดินทาง
  • ฝ่ายต้อนรับ 24 ชั่วโมง
  • ATM

บริการผู้เข้าพัก

  • บริการทำความสะอาด (รายวัน)

สปา

  • นวด

สิ่งอำนวยความสะดวกสำหรับผู้ต้องการความช่วยเหลือพิเศษ

  • หากคุณมีคำขอเกี่ยวกับสิ่งอำนวยความสะดวกสำหรับผู้ต้องการความช่วยเหลือพิเศษ โปรดติดต่อที่พักตามข้อมูลในเอกสารยืนยันการจองที่คุณได้รับหลังการจอง
  • พื้นที่อำนวยความสะดวกสำหรับผู้ใช้รถเข็น (มีจำกัด)
  • ลิฟต์

อื่นๆ

  • ที่พักปลอดบุหรี่
  • มี 8 ชั้น
  • สร้างขึ้นใน 2011

สิ่งอำนวยความสะดวกในห้องพัก

ห้องนอน

  • มีผ้าปูที่นอนให้บริการ

ห้องน้ำ

  • ของใช้ในห้องน้ำฟรี
  • แปรงสีฟันและยาสีฟัน
  • ฝักบัว
  • ฝักบัวแบบสายฝน
  • มีผ้าเช็ดตัวให้
  • ห้องน้ำส่วนตัว

ความบันเทิง

  • ทีวีจอแอลซีดี 24 นิ้ว พร้อมช่องเคเบิล

อาหารและเครื่องดื่ม

  • รูมเซอร์วิสแบบจำกัด

อื่นๆ

  • เครื่องปรับอากาศ
  • โทรในประเทศฟรี
  • โทรศัพท์
  • หนังสือพิมพ์รายวันฟรี
  • ห้องพักเก็บเสียง

นโยบายการเข้าพัก

เช็กอิน

เช็กอินได้ตั้งแต่เวลา: 14:00 น., เช็กอินได้จนถึงเวลา: ตลอดเวลา
อายุผู้เข้าพักขั้นต่ำที่สามารถเช็กอิน: 18 ปี

เช็กเอาต์

เช็กเอาต์: 12:30 น.

คำแนะนำพิเศษสำหรับการเช็กอิน

พนักงานต้อนรับจะรอต้อนรับผู้เข้าพักเมื่อมาถึงที่พัก

วิธีการเข้าที่พัก

พนักงานเฝ้าประตู

สัตว์เลี้ยง

ไม่อนุญาตให้นำสัตว์เลี้ยงหรือสัตว์ช่วยเหลือเข้า

เด็กและเตียงเสริม

เด็กสามารถเข้าพักได้
ไม่มีเตียงเสริมให้บริการ
ไม่มีเตียงเด็ก (เตียงสำหรับทารก) ให้บริการ

ประเภทการชำระเงิน

ข้อมูลสำคัญ

โปรดทราบ

อาจมีการเรียกเก็บค่าธรรมเนียมสำหรับผู้เข้าพักเสริม ซึ่งจะแตกต่างไปตามนโยบายของที่พัก
อาจต้องแสดงบัตรประชาชนและวางบัตรเครดิต เดบิต หรือมัดจำเงินสดเมื่อเช็กอิน สำหรับค่าใช้จ่ายอื่นๆ
คำขอพิเศษต่างๆ ขึ้นอยู่กับความพร้อมของทางโรงแรมเมื่อเช็กอิน และอาจมีค่าบริการเพิ่มเติม คำขอพิเศษเหล่านี้ไม่รับประกันว่าจะมีบริการ
ที่พักนี้รับชำระเงินด้วยบัตรเครดิตและเงินสด
ไม่สามารถการันตีห้องพักแบบกันเสียงรบกวนได้

หมายเหตุ

ไม่อนุญาตให้บุคคลที่ไม่ใช่ผู้เข้าพักของโรงแรมเข้าภายในห้องพัก
ไม่อนุญาตให้นำสัตว์เลี้ยงและสัตว์เลี้ยงเพื่อการช่วยเหลือเข้าในบริเวณโรงแรม

ชื่ออื่นของที่พัก

Express Cebu
Express Inn Cebu
Express Inn Cebu Hotel
Express Inn Hotel
Express Inn Cebu Hotel
Express Inn - Cebu Hotel Hotel
Express Inn - Cebu Hotel Cebu City
Express Inn - Cebu Hotel Hotel Cebu City

คำถามที่พบบ่อย

โรงแรมเอ็กซ์เพรส อินน์ - เซบู อนุญาตให้นำสัตว์เลี้ยงเข้าพักได้หรือไม่

ไม่ ที่พักแห่งนี้ไม่อนุญาตให้สัตว์เลี้ยงเข้าพัก

โรงแรมเอ็กซ์เพรส อินน์ - เซบู คิดค่าจอดรถเท่าไหร่

ที่พักมีที่จอดรถฟรี

โรงแรมเอ็กซ์เพรส อินน์ - เซบู เช็กอินกี่โมง

เช็กอินได้ตั้งแต่เวลา: 14:00 น., เช็กอินได้จนถึงเวลา: ตลอดเวลา

โรงแรมเอ็กซ์เพรส อินน์ - เซบู เช็กเอาต์กี่โมง

เช็กเอาต์ได้ในเวลา 12:30 น.

โรงแรมเอ็กซ์เพรส อินน์ - เซบู ตั้งอยู่ที่ไหน

โรงแรมนี้ตั้งอยู่ในบริเวณมาโบโล ภายในระยะ 2 กม. จากSM City Cebu และAyala Center ส่วนอารามคาเมไลท์ และศูนย์การค้าโรบินสันส์ แกลเลอเรีย เซบู อยู่ห่างจากโรงแรมไปไม่เกิน 2 กม.

รีวิว Express Inn - Cebu Hotel

รีวิว

6.0
คะแนน 10 - ดีเลิศ 14 จาก 140 รีวิว
คะแนน 8 - ดี 41 จาก 140 รีวิว
คะแนน 6 - พอใช้ 35 จาก 140 รีวิว
คะแนน 4 - แย่ 26 จาก 140 รีวิว
คะแนน 2 - แย่มาก 24 จาก 140 รีวิว

6.4/10

ความสะอาด

6.6/10

พนักงานและบริการ

3.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

4.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Will

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2025

2/10 แย่มาก

Elizabeth

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They should stop their online reservation until they fix their system, its inconvenient for the people who will going to rent and they already charge your credit card because you do not know that they have problem in their system and its too late for you to cancel the reservation and when you get to their building you need to pay cash over your pocket because you no longer have a choice. Very tirreble, its good thing that I bring extra peso during my vacation or else I dont know where to stay, I cant withdraw money and I have appointments close to that area the next morning, thats why I rented that place. What a terrible place. I will not coming back again. Until now I did not yet get my refund.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2024

2/10 แย่มาก

Stéphane

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

Ma pire expérience depuis 10 ans

Hôtel de plus en plus sale, des cafards dans les chambres, la fenêtre de la chambre qui ne ferme pas, de l'eau rarement chaude, très bruyant mais le comble a été de nous demander de payer 3500 PHP de plus que le prix payé à l'origine car les conditions ont changé depuis que nous avons réservé, notamment le petit déjeuner est compris... Hormis le fait que le petit déjeuner ne coûte que 150php, je trouve inadmissible de nous obliger à payer 3500php de plus certainement pour se faire de l'argent car c'est le weekend du Sinulog. Je ne recommande pas cet hôtel et après 10 ans que ma femme et moi venons régulièrement dans cet hôtel, nous n'y viendrons plus.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Roselyn

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
toilet cover seat was gone. its hard to get a taxi. no security in the lobby. shower look like they never clean up.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
This property is so far from the photos and amenities described. DO NOT BOOK. The walls and plaster are peeling the bathrooms mild and mildew. Only one bed was made and the second was vinyl. AC was noisy and outside the window was a vent which started at 6am like a freight train. The area is less than desirable.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

8/10 ดี

Robuen

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023

2/10 แย่มาก

Sherry Ann

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I booked the room for my brother but since I’m not so good with online stuff. I didn’t get to put his name in the booking. I called Expedia customer service to ask for help but was told that it’s the hotel that could not help me. So I just paid something that I didn’t get to avail. So disappointed for both Expedia and the Express Inn Cebu
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022

4/10 แย่

ian francis

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

hotel's only strong point: hot shower

1. i can deal with poor/so-so facilities. even if the hotel does not look good, even if you have very very old/overused towels, even if the toilet bowl is a bit dirty and the shower head, a bit rusty, all good with me. 2. i just wish the hotel staff were a little bit more considerate during checkin. i already showed you my payment receipt. you still wouldn't let me checkin just because it's not reflected in your system. you didn't even offer to help sort the problem out. 3. i hope you don't enter the guests room before they checkout. your excuse/reason for doing so is unacceptable. it also caused inconvenience on my part because i had to wait until you find the person who has the key to my room.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

8/10 ดี

maryjoy

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2022

6/10 พอใช้

TAKAHASHI

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2022

2/10 แย่มาก

Aileen

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was terrible. Dirty, dusty, toilet flush is broken, many cockroach. Towel 3-4 days used before they change it.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

HERMINIA VERA ALITA

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

Very good

Nice
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2022

8/10 ดี

Randy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ

Cold shower

The room was decent. The bed was a common uratex 6" foam mattress. It wasn't good for my back but I survived. The price was fair. The shower was unfortunately cold.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

2/10 แย่มาก

Dirk

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
I did not like being changed twice for my one day stay at the hotel. Despite my best efforts to explain and attempt to explore options, I was being required to pay again. If you two (Expedia &hotel) would communicate, I would not be mistreated. It became so miserable that I booked a different hotel, using a different agent, for my remaining 25 days in the Philippines. And to Expedia, according to Google maps, I traveled 2.9 times around the world. I stayed in hotels, and traveled 352 days. You will see me do it again this year. But not a penny through Expedia. Four different years in my dozen years of travel, I used you, same bad results.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was rude upon check-in and refused to help my pregnant wife with her luggage. 1st room she was given wasn’t cleaned, 2nd room she was infested with roaches. checked out and went to another hotel.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was elated to check out of The Roach Motel from Hell plus plus. During my check in experience.I was told per the male night counter boy to have a seat while they waited on guest checking in after me. I asked the counter boy. What am i waiting over 20 minutes for? He gave my reservation to Ms. Kim the Manager. She started to rush on my reservation because she was ashamed of me waiting so long. I then checked into my room #403. I was greeted by 2 roaches and black/white bath towels and bath mat. I called the front desk and i explained my finding to Ms.Kim. She told me that they cant do anything about the roaches. I asked Ms.Kim ( do you expect me to kill all your roaches all night). She said yes you can kill roaches all night. I excuse, you need to bring roach spray here and clean towels. I hung up the phone. Later the phone rang, it was guy whom said he would come to check the room. The guy arrived and i showed him area in the bathroom where the roaches were. The Amored Roache i killed came back to life and walked away. He sprayed the bathroom. Also he left another dirty black/white dirty towel. This is Poor /Disgrace structure of a Roach Venue. Also smoke detector is missing battery and face cover.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
No hot shower and traffic noise is terrible. The location is good, food was alright.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Christophe

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018

4/10 แย่

LYDIA MILA

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

I was so disappointed. It has no hot and cold bath

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2018

6/10 พอใช้

Jean-paul

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

No Air-conditioning, management unsympathetic

As promised on their hotel.com site, the facility had Air-conditioner (AC), because sleeping the Philippines without AC is not very comfortable. The AC in the room did not work. Called to complaint, and was visited by house keeping to check the AC. As suspected the staff declared the AC non-functional. Requested for a room transfer, nothing was available, for a fan, no fan in the hotel. At this point, leaving the hotel in the middle of the night was not an option. The first night was hell on earth, with the Philippine heat turning the room into an oven. The overnight staff was apologetic and I would not dare blame the front end for this debacle. The morning after I called for compensation, at minimum the first of three nights, to be comp. In the beginning of the conversation, Admin manager Ruby's tactic was, blame the guest, making sure I was aware that all their AC was checked and fully functional. I was trying to interpret what she meant, was it that I broke the AC or the malfunction never happened. Ruby and the person she had a conversation with while I was on the phone, possibly feeding her answers, were not sympathetic to how that room felt overnight. For a hotel chain that is aspiring to expand into the touristy area, they have a long way to go. I blame all this on the inept regional manager Ray, for not training and empowering his staff to service their customers properly. Sorry Ray I did not have the opportunity to chat with you, as Ruby made sure of that.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2018

8/10 ดี

Marian

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2018

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

Cockroach in the Room

We made a reservation more than a week prior to arrival, and we checked in late, after 10pm, which should be enough time for the hotel to ensure that our reservation, and room are all in-order. When we arrived, they looked for our reservation, and have to check a few times if payment had been made. When we got to our room, found a few cockroaches. We went down to reception and asked for another room. The staff were hesitant, I have to show them a photo of the cockroach, and only then did they check if there is a room available. They were not even apologetic for this. The next room that was given, blinds are spoiled. During check-out, we told the lady at Reception that we are checking out, that we will be having breakfast first and we will come back. After breakfast, which was about 30mins later, they still have not checked if all the items in the room are in order, and if we can check out. No, we are definitely not be coming back. There are other hotels at the same price range with better service, and with much much better rooms.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2018