สระว่ายน้ำกลางแจ้ง เปิด 9:30 น. ถึง 20:30 น., ร่มริมสระว่ายน้ำ

รีวิว โรงแรม จูลิอาน่า กาน

4 out of 5
โรงแรม จูลิอาน่า กาน
14 Avenue De Madrid, Cannes, Alpes-Maritimes

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 45 จาก 86 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 24 จาก 86 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 9 จาก 86 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 5 จาก 86 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 3 จาก 86 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

7.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Juliana

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Celine, réception วันที่ 20 เม.ย. 2024
Dear Madam,Thank you for taking the time to leave us a note.We hope that your stay went well and that our services were to your satisfaction.We look forward to welcoming you back,Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Alessandra

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Roberto

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good privacy , no noise.
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Sebastien

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Super accueil personnel au top
Super séjour Super accueil Un personnel au too Au petit soin Parking gratuit 5min de la croisette Mais vraiment au petit soin c’était l’anniversaire de ma meilleure amis ils ont marqué le coup avec sceau de champagne et gâteau apéritif Merci merci on reviendra
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Patricia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Great room to suit us .Fabulous breakfast to look forward to. Quiet pool area . Close for good restaurants.
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Cool
Tolles Hotel, gutes Frühstück, tolle Lage, toller Service, alles wunderbar. Leider war die Matratze (grosses Bett) auf meiner Seite so durchgesessen, dass ich einige Male fast aus dem Bett viel Parken für €35 völlig überrissen..
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

4/10 แย่

Alevtina

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
worst hotel in the best location
we were given a room with a obviously faulty shower. All the water from the shower was flowing straight into the room. We dealt with this problem every day, both at the reception and at the service woman . But we were told that this is the best number and all the others are even worse. We had a trauma from staying at this hotel, which I told the management about. Nothing has been done or suggested to remedy the situation.
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023

6/10 พอใช้

Shoshana

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Le lobby il est sale
Bonjour bon dans deux jours y’a personne pour faire la chambre On est resté comme ça sans nettoyer la chambre.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Eduard

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Roger

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Sven

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Perfekt beläget hotell med otroligt trevlig kvinna i receptionen. Service på topp nivå, fräscht och bra hotell
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

6/10 พอใช้

Peter

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Förvånansvärt slitet
Delvis ostädad wc, saknades en duschvägg vilket gjorde att hela golvet blev ordentligt blött. Bra att rummet var mkt stort (störst på våningen) Blåste ner barr från träd i pool området utan att man såg ngn person på plats för att snygga till, tycker att det borde varit ngn där o snyggat till Bra läge o bra tillgång till parkering
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Garik

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel for great price in Cannes. Less than 5 min walk to the beach and restaurants. Staff was great, hotel was newly renovated and very clean. We had family suite with a second bedroom for kids, it was very spacious and convenient. I would certainly stay here when visiting Cannes next time.
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023

2/10 แย่มาก

Shoghig

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The rooms had no AC. Terrible At 11 pm they offered us to move , with kids.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

doi

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Big rooms very clean, nice people an very good breakfast
เข้าพัก 5 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Eyal

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

8/10 ดี

Pascal

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Raul

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great place to stay
Upgrade. Very good service, clean, practical, well decorated and comfortable
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent stay. Beautiful hotel with helpful and friendly staff.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

james

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great breakfast and the mattress was the best in any hotel I’ve been in
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Enrico

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Zdzislaw

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Świetny hotel w przystępnej cenie.
Rewelacyjny stosunek ceny do jakości hotelu. Przemiła i uczynna obsługa. Bardzo smaczne śniadania, duży wybór potraw. Gratulacje dla załogi i menadżerów obiektu.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก F. Tarry วันที่ 13 ธ.ค. 2022
Cher Client,Toute l'équipe et moi-même vous remercions chaleureusement pour cet élogieux commentaire. Au plaisir de vous recevoir à nouveau parmi nous,

10/10 ดีเลิศ

Nathalie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Sam

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022

2/10 แย่มาก

hanoch

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The room was very hold and very dirty
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relation วันที่ 19 ก.ย. 2022
Dear Guest,Thank you for sharing your impressions.We are sorry that your room left a negative impression. however, please note that we are fortunate to have 165 rooms with a different style. If you would like to enhance your experience, please do not hesitate to contact the reception directly. They will be happy to provide you with a renovated room that meets your expectations.Yours sincerely

8/10 ดี

mark

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Leuk stadshotel
Leuk stadshotel,wij hadden de luxekamer en deze was heel ruim met groot terras maar geen leuk uitzicht,het ontbijt was minder,als het druk is is er te weinig personeel in de ontbijtruimte met als gevolg dat tafels niet afgeruimd worden en van alles tekort is,parkeren is duur van het hotel(30€)wij hadden wel gratis parking in de omtrek
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relation วันที่ 19 ก.ย. 2022
Dear Mark,We thank you for taking the time to share your comment following your stay.We are delighted to hear that you enjoyed the comfort and space of our rooms. We are fortunate to have renovated and tastefully decorated rooms.We have taken note of your comment regarding the breakfast and are sorry to hear of your disappointment. Please know that we have forwarded the information to the appropriate department.We hope to have the pleasure of welcoming you again in the beautiful city of Cannes.Kind Regards,

10/10 ดีเลิศ

Zdzislaw

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Sympatyczny hotel blisko portu
Bardzo przyjemny hotel, położony blisko portu (3 minuty pieszo). Miła obsługa w recepcji, w barze obsługuje bardzo inteligentny młody człowiek z Ukrainy (zna kilka języków). Polecam
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relation วันที่ 19 ก.ย. 2022
Dear Guest,First of all, we would like to thank you for your complimentary comments about the hospitality of our staff. We strive every day to maintain this level of excellence and to satisfy our customers' requirements.As you underlined, the hotel is conveniently located just a step away from the beach and the center of interest. It is offering us significant opportunities to enjoy the city with friends or family !We hope to have the pleasure of welcoming you soon in our beautiful and sunny city.Kind regards,

6/10 พอใช้

Rui

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Na
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

2/10 แย่มาก

Jennifer

เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relation วันที่ 19 ก.ย. 2022
Chère Jennifer,Nous aurions aimé plus de détails afin de mieux cerner nos axes d'amélioration.Nous serions ravis que vous nous contactiez directement.Cordialement,

8/10 ดี

Aline Catherine

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel carino a pochi passi della Croisette, possibilità di parcheggio all’interno della struttura.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relation วันที่ 20 ส.ค. 2022
Dear Aline Catherine,We thank you for taking the time to share your commentWe thank you for the good rating and hope to have the pleasure to welcome you again at the hotel Julianna CannesSincerely,

8/10 ดี

Didier

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relation วันที่ 2 ส.ค. 2022
Cher Client, Nous vous remercions d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour à Cannes. Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau. Cordialement,

8/10 ดี

Lisandra

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ótimo para famílias
O hotel em geral é bom. A equipe do check in foi muito amável. Ficamos em um quarto família, espaçoso e com um banheiro enorme. O café da manhã é otimo e a existência de uma piscina é muito boa para quem viaja com crianças. Infelizmente, não existe qualquer serviço de bar na piscina. O serviço de bar no lobby do hotel também deixa a desejar, pois fecha as 22 horas. O hotel não tem uma localização central, mas com uma curta caminhada é possível acessar a praia e restaurantes.
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relation วันที่ 20 ส.ค. 2022
Dear Lisandra,We thank you for having chosen our hotel for your stay in Cannes. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and hope to have the pleasure of welcoming you again.Your comment is important because it helps us to improve our quality of service.We look forward to seeing you again.

6/10 พอใช้

David

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relation วันที่ 2 ส.ค. 2022
Cher Client, Nous vous remercions d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour à Cannes. Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau. Cordialement,

10/10 ดีเลิศ

Julien

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relation วันที่ 2 ส.ค. 2022
Cher Client, Nous vous remercions d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour à Cannes. Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau. Cordialement,

10/10 ดีเลิศ

Jean-Pierre

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022

8/10 ดี

Lukas

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Needs to improve cleaning
Quite luxurious rooms, everything you need. But quite bad with cleaning. Stains on towels and bed sheets. Blood stain on curtains. Good and various breakfast. Friendly staff.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relation วันที่ 23 ก.ค. 2022
Dear Guest, Thank you very much for having taking time to review our hotel. We are glad to read that you enjoyed your stay with us and particularly appreciate your renovated room but also the devoted service from our team. We took a good note of your comments regarding the cleanliness. We can assure you that your remarks have been taken into account in order to avoid any frustration in the future. It will be our great pleasure to welcoming you again soon at Juliana ! Kind Regards,

10/10 ดีเลิศ

Chebar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relation วันที่ 23 ก.ค. 2022
Dear Guest, Thank you for your excellent rating ! See you soon at Juliana Hotel ! Kind Regard,

10/10 ดีเลิศ

William

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Reception and bar staff were very helpful and pleasant. Pool area was nice. I was a little surprised that the breakfast area is not open in the evening for dinner, particularly since there are no other restaurants in the immediate vicinity. My stay was however very pleasant and I would use thus hotel again without hesitation, being close to the beach and within a relatively comfortable walk to the old town and main shopping areas.
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relation วันที่ 5 ก.ค. 2022
Dear customer, We are very touched by your review, and that you took the time to share it with the expedia community. Your positive feedback is our greatest reward and it encourages our team to continue its efforts. We are fortunate to work with staff who are passionate about their job, and that makes all the difference. We look forward to seeing you again, Yours sincerely,

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Fint, moderne og profesjonelt
Tilbrakte en ukes tid i Cannes på Hotel Juliana, og kan ikke si annet enn at vi er veldig fornøyde med oppholdet. Høy og moderne standart på rommet, god service, vennlig betjening og en resepsjon som var svært gode i engelsk er det jeg vil trekke frem som svært bra med hotellet. Bassengfasilitetene var dog enkle, men vi benyttet oss mest av stranden uansett. Mener man får mye for prisen, og bor gjerne her igjen!
เข้าพัก 6 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relation วันที่ 2 ก.ค. 2022
Dear Guest, Thank you very much for sharing your fantastic experience at Juliana. We also thank you for your compliments towards our facilities and the service, all our staff is delighted to have contributed to the success of your holiday. We look forward to welcoming you back in our hotel. Sincerely,

6/10 พอใช้

Lisa

เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relation วันที่ 2 ก.ค. 2022
Chère Lisa, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter notre établissement, toutefois nous aurions apprécié avoir plus de détails sur votre séjour dans le but de toujours améliorer nos services. Cordialement,

10/10 ดีเลิศ

Sveta

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Super hôtel, chambre spacieuse ! Pas fan de la piscine mais le reste était parfait
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก guest Relation วันที่ 28 มิ.ย. 2022
Cher Client, Nous vous remercions chaleureusement pour ce commentaire positif ! Nous sommes ravis d'apprendre votre pleine satisfaction concernant notre hôtel. Il est vrai que nous avons la chance de bénéficier de chambres particulièrement spacieuses pour un hôtel de ville. Merci de l'avoir souligné. Nous avons pris bonne note de votre commentaire concernant notre piscine fraichement rénovée, bien qu'elle soit habituellement très appréciée, elle n'a pas été à votre goût, nous le respectons. Nous vous attendons d'ores et déjà pour un nouveau séjour. Bien à vous,

4/10 แย่

Ian

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
This is no way a 4* hotel. Pointless request for an online check-in which saved no time at all. The bar was pathetic - no rosé wine…in the south of France! - and a limited selection of other drinks. No dedicated bar staff and, on Friday evening, at 10.15pm, the bar was closed. Would I stay here again - no. Would my friends stay here again - no. Over-priced, under-staffed, under-resourced. Shabby in the extreme and an unedifying experience I would not care to repeat. Ever.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relation วันที่ 21 มิ.ย. 2022
Dear customer, We thank you for expressing your dissatisfaction on all platforms. We invite travelers to refer to other online review sites to read our response to you. Kind Regards,

6/10 พอใช้

clifford

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Points to note
We arrived around midnight after a 3 hour delay on 3/6/22. Upon checking in I asked if we could have a drink at the bar but I was told no . It was our 20th wedding anniversary on the 7/6/22 and a week prior to arriving I sent the hotel an e mail asking if they could arrange for flowers to be delivered to our room and I would pay them whilst there. On the evening of 9/2/ we arrived back at the hotel at 12.55 only to see people sitting at the bar and being served drinks by the same man that told us we couldn’t at midnight on our arrival, not fair I thought . No flowers ever arrived to our room even after paying 100 euro deposit upon arrival when at the time of paying that I thought ok fine that should well cover the flowers. I did not use any services out of the 100 euro taken and I’ve now been back home for 5 days and my money hasn’t been reimbursed
เข้าพัก 5 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relation วันที่ 21 มิ.ย. 2022
Dear Guest, We sincerely thank you for taking the time to share your impressions following your recent experience at Juliana hotel. Your opinion is important to us and will help us make the necessary changes to meet your needs. We are truly sorry to hear that we didn't meet your expectations and regret that we were not able to make your time amongst us more enjoyable. Please be assured that you remarks regards to the service have been immediately and seriously taken into consideration and we have taken the steps necessary in order to avoid a similar disappointment in the future. Give us a new chance for your next trip to Cannes to impress you with a personnalised service. Kind Regards,

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relation วันที่ 19 มิ.ย. 2022
Dear Guest, Thank you for this excellent rating ! We hope to have the pleasure to welcome you back again soon ! Kind Regards,

8/10 ดี

jan gunnar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotellet er nylig renovert. Rommene var enkelt innredet, men var ikke slitne. Pene romslige bad. Frokosten var ok, men buffeten var håpløst plassert. Ble fort kaos med for mange gjester. Personale snakker dårlig engelsk! Resepsjonistene hadde mangelfull konpetanse hva gjelder restauranter, beachcluber og hva en gjest ellers trenger hjelp med. Båtbilletter, taxi, tog…
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relation วันที่ 18 มิ.ย. 2022
Dear Guest, Thank you for sharing your impressions of your recent stay at the Juliana****. Your comment help us to identify and correct imperfections that deserve our attention. First of all we thank you for highlighting the comfort and the cleanliness of our rooms. As for the breakfast, we regret to note your disappointment, even though it is usually so appreciated. We are pleased to offer a buffet breakfast whose real strength is the richness and variety of the products offered. You can enjoy your breakfast in our dedicated room but also in our lovely terrace which is usually very appreciated by our guest. We look forward to welcoming you back for another better experience. Kind regards,

8/10 ดี

Donald

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Loved the hotel but I asked to replace the mini fridge and they never did, I was there for 8 days.
เข้าพัก 11 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relation วันที่ 18 มิ.ย. 2022
Dear Guest, Thank you for having chosen our hotel for your stay in Cannes. We took a good note of your comment and are sorry to hear about the fridge incident. please be assured that we have passed it on to our management and technical team. We look forward to welcoming you again soon. Yours sincerely

10/10 ดีเลิศ

Brigitte

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relation วันที่ 18 มิ.ย. 2022
Chère Brigitte, Nous vous remercions pour cette excellente note ! Nous espérons vous revoir très vite à l'hôtel Juliana****. Chaleureusement,

10/10 ดีเลิศ

Lasse

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2022

4/10 แย่

yohann

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2022