Boutique Business Room | Wi-Fi ฟรี

รีวิว นีโก โฮม

2 out of 5
นีโก โฮม
45/5 ซ.เอกมัย 28, ซ.สุขุมวิท 63 คลองตัน, กรุงเทพ

รีวิว

6.0
คะแนน 10 - ดีเลิศ 1 จาก 2 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 0 จาก 2 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 0 จาก 2 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 0 จาก 2 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 1 จาก 2 รีวิว" "

7.0/10

ความสะอาด

7.0/10

พนักงานและบริการ

10/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We booked Nego Home, but the owners actually transferred us over a few blocks to the Nego Home Ancient Hotel, which we LOVED. Located in the trendy neighborhood Ekkamai, Nego Home Ancient Hotel is a wonderful, charismatic and quaint hotel. It's quirky and magical. Owned by Jeff and Angie who take excellent care of their guests and have great staff members. There is home-cooked breakfast every morning as well. Highly recommend!
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019

2/10 แย่มาก

John

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I booked nego home but the hotel is actually closed but no one informed you until u arrived. Thoe owner told u was full and transferred u to another nego ancient hotel, that waste me lots of time, I booked one and double 3 ppl room and when i came to hotel, he needs me to give hime the booking in order to proof or give additional 400b in order to sleep. That is at the 2 am in the morning. What the hell.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Angie วันที่ 12 มี.ค. 2019
Dear Mr Jhon,sorry for your unhappy experience,, we did not receive any booking confirmation letter from Expedia,that's the main reason why we didn't reserve a room for you that day,regarding for this problem, we already report to Expedia center. and because of not receiving confirmation letter, we were not sure which room you booked,so we asked to show the booking Number, finally we made everything clear,we didn't get extra payment from you. sorry again for the unhappy experience caused for you.we will improve ourselves next time.