ฝ่ายต้อนรับ

รีวิว โรงแรมมิยาบิ

3 out of 5
โรงแรมมิยาบิ
2 Jalan Permas 10/6, Masai, Johor

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 8 จาก 16 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 6 จาก 16 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 2 จาก 16 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 0 จาก 16 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 0 จาก 16 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

7.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Phua Chee

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

8/10 ดี

Wang Wee

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
like-we were given a quiet room. dislike- 1. ventilator in the bathroom was not effective, 2. when I made the booking, rooms wz 2 single beds were all taken, so I booked a room wz Queen bed. At the point of checking in, I was told they hv a room wz 2 Single beds avai, but the staff asked me to top up MYR30.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

8/10 ดี

Wang Wee

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I'd suggest that the reception staff highlight to those guest who drive to the hotel the need to display parking coupon (instead of just asking them their vehicle's license plate number).
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Lee

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก lim วันที่ 5 มี.ค. 2023
Dear Happy Guest , Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. I’m sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care!

10/10 ดีเลิศ

Ryosuke

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก lim วันที่ 5 มี.ค. 2023
Dear Happy Guest , Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. I’m sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care!

6/10 พอใช้

Amirah

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Bedsheet had some stains like blood stains. Towels had dark stains on it as well. Everything else was good. No extra key card.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Satoshi

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Need a small fridge,
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

TAKEKI

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก lim วันที่ 5 มี.ค. 2023
Dear Happy Guest , Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. I’m sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care!

8/10 ดี

Christopher

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Satoshi

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Towels were a bit old.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก MP วันที่ 5 ม.ค. 2022
Dear Happy Guest , Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. I’m sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care!

10/10 ดีเลิศ

Kian Boon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2021

8/10 ดี

Satoshi

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
It is still very new and clean. Prices are very reasonable.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก MP วันที่ 5 ม.ค. 2022
Dear Happy Guest , Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. I’m sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care!

10/10 ดีเลิศ

Yong Jiet

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice
Overall is a very good. Very clean room and the environment is comfortable. But sound proofing in room can further improve cause still can hear sound from corridor.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก MP วันที่ 5 ม.ค. 2022
Dear Happy Guest , Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. I’m sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care!

6/10 พอใช้

MOHAMMAD KHAIRUL AZHARI

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room is not soundproof. I can hear someone from another room boil the water and open the tap before taking a shower
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2021

8/10 ดี

JESSLYN

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Business Trip Accommodation during Pandemic
Good & convenient
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก MP วันที่ 9 มิ.ย. 2021
Hi dear customer,thanks for choosing and staying Miyabi Hotel,we are appreciated and look forward to serve you better.