วิวเมือง

รีวิว แชงกรี-ลา โตเกียว

5 out of 5
แชงกรี-ลา โตเกียว
Marunouchi Trust Tower Main, 1-8-3 Marunouchi, Chiyoda-ku, Tokyo, Tokyo-to

รีวิว

9.6

ไร้ที่ติ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 392 จาก 484 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 68 จาก 484 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 17 จาก 484 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 4 จาก 484 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 3 จาก 484 รีวิว" "

9.8/10

ความสะอาด

9.6/10

พนักงานและบริการ

9.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

9.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Yoko

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I stay Shangri-La Hotel Tokyo every time I go to Tokyo. This time I booked a room with Horizon Club access. Check-in, cocktail time and breakfast were all enjoyed in a different atmosphere than usual.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Alon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent rooms. Food options are limited and not up to the standards of the rest. Gym is pathetic.
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

kouji

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
清潔
よかったです^_^
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

DOOCHUL

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Spencer

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

MIZUSA

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
何度か此方のホテルを利用しています。  いつ宿泊してもホテル側の方々の優しさ細かい気遣いお客様へのご配慮、とにかく感謝です ホテルの料金設定は少しお高めですが宿泊してみるとご納得出来る料金だと私は思っております。 また、リフレッシュしたくなった際は此方を利用したいと思います。
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Mickey, Northbrook

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The best 1st class
เข้าพัก 6 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

yunuem

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The place is absolutely . Love tge restaurant both of them
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Peter

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Iain

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Jose Miguel Simon, Miami

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Fantastic hotel, wonderful services staff, very impecable property. Amazing ending December 31 2022. This people from the hotel were extraordinary adorable!!!!!

10/10 ดีเลิศ

haowen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Mayllelis

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Perfect stay

10/10 ดีเลิศ

Joanne, Bronxville

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was our first visit to Japan and we have traveled extensively in the past ten years. Friends recommended Shangri-La so we stayed overnight when we landed in Japan before heading to Kyoto and Hiroshima. We checked back into Shangri-La at the end of our trip for three more nights in Tokyo before flying back to the US. The positives about this hotel are too numerous to mention. The service provided by every member of the staff is impeccable…truly next level. The hotel facilities are beautiful and perfectly maintained. As newcomers to Japan, we hadn’t known in advance how much we’d rely on the bullet trains to move around the country and Shangri-La is right next door to Tokyo Station (the hotel lobby is on the 28th floor so it’s high above the bustle of the street and the trains…and the views are wonderful!) so it’s location is excellent! The concierge is incredibly helpful in planning dinners and guided tours and the hotel restaurants are excellent if you want to dine in. Shangri-La is a six star hotel on every dimension. We’ll be back!!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Shangri-La Tokyo วันที่ 3 พ.ค. 2023
Dear Joanne, Thank you for choosing to stay at Shangri-La Tokyo upon your first visit to Japan, and for taking your valuable time to share your experience via expedia, since it is these comments that allow us to strive for improvement in our services. We are delighted to learn that you had enjoyed your stay, and greatly appreciate your kind compliments, including your feedback about our prime location adjacent to Tokyo Station as well as our service and facilities. Additionally, we greatly appreciate your compliments to our staff, notably our Concierge team, since I am sure your kind recognition will motivate them to strive to further create memorable moments for our valued guests. Once again, we thank you for choosing to stay with us and look forward to welcoming you back to the hotel in the not too far future. Yours sincerely, Matthias Y. SutterGeneral Manager Shangri-La Tokyo

8/10 ดี

Renee

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great for lux and easy access to Tokyo station.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Shangri-La Tokyo วันที่ 3 พ.ค. 2023
Dear Renee, Warm greetings from Shangri-La Tokyo and it was our pleasure to welcome you to the hotel. Additionally, we greatly appreciate your time to share your valuable comments through expedia. We are happy to learn that you had enjoyed your stay and we thank you for your kind compliments regarding the hotel and its location. We look forward to welcoming you back in the not too far future and please do let us know if we can be of assistance. Yours sincerely, Matthias Y. SutterGeneral ManagerShangri-La Tokyo

10/10 ดีเลิศ

Toshiaki

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
素敵さが過ぎており、天下一の称号 ものである。
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก シャングリ・ラ東京 วันที่ 2 พ.ค. 2023
Toshiaki様過日は数あるホテルの中、シャングリ・ラ 東京にご滞在をいただき心より御礼申し上げます。また、ご多用の中、貴重なコメントをexpediaにお寄せいただき心より感謝申し上げます。なお、ご返答が大変に遅れ心よりお詫び申し上げます。この度は、弊ホテルにご満足をいただき大変嬉しく存じますとともに、お褒めのお言葉をいただき心より御礼申し上げます。重ねてお礼を申し上げますとともに、Toshiaki様のまたのご来館をスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。シャングリ・ラ東京総支配人マティアス スッター

8/10 ดี

Ed, Johnstown

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall the property is beautiful and impeccable, which one would expect from Shangri-La. I had been trained/treated by other Shangri-La hotels with small daily touches such as chocolates, notes, etc.. There were no such daily gifts at this Tokyo hotel which seemed like a small miss. That said on the negative side, the cleaning staff bent a new USB cable that was left plugged into the outlet and we were not notified. Fortunately we were able to straightened and it still worked.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Shangri-La Tokyo วันที่ 21 เม.ย. 2023
Dear Ed, Thank you for your continued patronage to Shangri-La and for choosing to stay with us during your visit to Tokyo. At the same time, please allow us to apologise for the belated response. We thank you for your valuable time to share your feedback via expedia, since it is these comments that allow us to strive for improvement in our services. We have taken note of the missing Shangri-La touches that were expected, as well as our cleaning staff’s unprofessional service, and wish to extend our apologies for the inconvenience encountered. Please rest assured that we have taken actions to review the processes and procedures of the relevant services, and will continue to re-train the staff to prevent reoccurrences in the future. In closing, we wish to thank you for your kind comments and continued support to Shangri-La, and hope we will have the pleasure to welcome you back to Shangri-La Tokyo in the not too far future.Yours sincerely, Matthias Y. SutterGeneral ManagerShangri-La Tokyo

10/10 ดีเลิศ

Char-Wang

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
will visit it again
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Shangri-La Tokyo วันที่ 21 เม.ย. 2023
Dear Char-Wang,Thank you for choosing to stay at Shangri-La Tokyo and for taking your valuable time to share your experience via expedia. At the same time, allow us to extend our apologies for the belated response. We are delighted to learn that you had enjoyed your stay and greatly appreciate your high evaluation towards your experience with us. Once again, we thank you for your kind support and hope that you will choose to stay with us again upon your future trips to Tokyo. Yours sincerely, Matthias Y. SutterGeneral Manager Shangri-La Tokyo

4/10 แย่

Sophy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Check in was ok, but both restaurants were closed and i was not told nor offered any compensation to make up for it. Room service food was really poor. Internet and airplay was really glitchy. Spa was lovely and frankly the best part of the stay.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Shangri-La Tokyo วันที่ 21 เม.ย. 2023
Dear Sophy Thank you for choosing to stay at Shangri-La Tokyo upon your visit to Tokyo, and we appreciate your valuable time to share your feedback via expedia, since it is these comments that allow us to strive for improvement in our services. Further, allow us to apologize for the belated response. First and foremost, allow us to extend our apologies for the inconvenience caused due to the restaurant business hours. Additionally, we regret to learn that our in-room dining offerings, as well as our internet connection and airplay functions did not meet your expectations. Kindly rest assured that these inconveniences had been brought to the attention of the relevant senior management for review and improvement. On the other hand, we are delighted to learn that you had enjoyed your experience at the Chi Spa and extend our appreciation for your kind compliments. Once again, allow us to extend our apologies for the inconvenience caused, and hope we shall be given the opportunity to welcome you back to the hotel in the future. Yours sincerely, Matthias Y. SutterGeneral ManagerShangri-La Tokyo

6/10 พอใช้

Miho

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก シャングリ・ラ東京 วันที่ 21 เม.ย. 2023
Miho様過日はご多用の中シャングリ・ラ東京にご宿泊をいただき心より感謝いたします。また、ご宿泊のご評価をexpediaにお寄せいただき心よりお礼申し上げます。なお、ご返信が大変遅くなり心よりお詫び申し上げます。この度は、ご期待にお応えができず心よりお詫びを申し上げますとともに、今後はより一層お客様へ良い商品、サービスをご提供いたしますよう尽力いたします。重ねてお詫び申し上げますとともに、Miho様のまたのご宿泊をお待ち申し上げております。シャングリ・ラ 東京総支配人マティアス・スッター

10/10 ดีเลิศ

soonhyo

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Shangri-La Tokyo วันที่ 1 ก.พ. 2023
Dear soonhyo, A warm greetings from Shangri-La Tokyo and it was our greatest pleasure to welcome you to the hotel. Additionally, we greatly appreciate your time to share your valuable evaluation through Expedia. We are happy to learn that we were able to offer you and your family the Shangri-La service in creating memorable and enjoyable moments during your stay. Once again, we thank you for your high evaluations and look forward to welcoming you back to Shangri-La Tokyo in the not too far future. Yours sincerely, Matthias Y. SutterGeneral ManagerShangri-La Tokyo

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
快適なホスピタリティ
世界各地のシャングリラホテルの中で、最も空間の取り方がすばらしい、芸術的だと思いました。 繁忙期で、アメニティの不足などがありましたが、フロントのヘルプはすばやく助かりました。 高層階は、まるで飛行機の窓のようでした。
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก シャングリ・ラ東京 วันที่ 5 ม.ค. 2023
ご投稿者様 日頃よりシャングリ・ラをご利用いただき誠にありがとうございます。また、過日はシャングリ・ラ 東京にご宿泊をいただき心より感謝申し上げます。なお、ご多用の中、ご宿泊のご評価をexpedia/Hotels.comにお寄せいただき併せてお礼申し上げます。この度は当ホテルでのご滞在をお楽しみいただき大変嬉しく存じます。なお、アメニティのご提供につき、不十分な対応がございました旨、改めてお詫びを申し上げますとともに、ご迷惑をかけてしまいましたにもかかわらず、ご投稿者様よりの多岐にわたるお褒めのお言葉に感謝申し上げます。引き続き、お客様への良いサービス、思い出に残るエクスペリアンスをご提供いたしますよう尽力いたしますとともに、またのご宿泊を従業員一同心よりお待ち申し上げております。 シャングリ・ラ 東京 総支配人 マティアス・スッター

10/10 ดีเลิศ

Yukiko

เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก シャングリ・ラ東京 วันที่ 21 ธ.ค. 2022
Yukiko様 過日はシャングリ・ラ 東京にご宿泊をいただき心より感謝申し上げます。また、ご宿泊のご評価をexpediaにお寄せいただき、併せてお礼申し上げます。この度はご滞在にご満足をいただき大変嬉しく存じます。引き続き、お客様への良いサービス、思い出に残るエクスペリアンスをご提供いたしますよう尽力いたしますとともに、またのご宿泊を従業員一同心よりお待ち申し上げております。 シャングリ・ラ 東京 総支配人 マティアス・スッター

10/10 ดีเลิศ

Carl

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Fabulous Hotel
Tokyo Shangri La upholds the high quality, comfort and service that is associated with the Shangri La name. From the moment I stepped into the hotel the staff were going out of their way to make sure I had everything I needed. The hotel was flawless. I cannot report a weakness. Being right next to Tokyo Station, access to anywhere in Japan was easy. I look forward to my next stay at a Shangri La.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก シャングリ・ラ東京 วันที่ 8 ธ.ค. 2022
Dear Carl,Greetings from Shangri-La Tokyo and allow us to extend our belated appreciation for choosing to stay with us, as well as taking your valuable time to extend your feedback via Expedia, since it is these comments which assist us to constantly strive for improvement. We are delighted to learn that you had enjoyed your stay, and wish to thank you for your kind compliments towards our staff, service, and location. We greatly appreciate your kind feedback, and trust that your valuable comments will further motivate our staff to deliver memorable experiences to our valued guests. Again, we thank you for your support and hope to have the privilege of welcoming you back to the Shangri-La Tokyo in the not too far future. Yours sincerely, Matthias Y. SutterGeneral Manager Shangri-La Tokyo

10/10 ดีเลิศ

Keisuke

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Masakatsu

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก シャングリ・ラ東京 วันที่ 21 ธ.ค. 2022
Masakatsu様 過日はシャングリ・ラ 東京にご宿泊をいただき心より感謝申し上げます。また、ご宿泊のご評価をexpediaにお寄せいただき、併せてお礼申し上げます。 なお、御返信が大変遅くなりお詫び申し上げます。過日はご滞在にご満足をいただき大変嬉しく存じます。引き続き、お客様への良いサービス、思い出に残るエクスペリアンスをご提供いたしますよう尽力いたしますとともに、またのご宿泊を従業員一同心よりお待ち申し上げております。 シャングリ・ラ 東京 総支配人 マティアス・スッター

10/10 ดีเลิศ

Keisuke

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

6/10 พอใช้

Takashi

เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

hiroyasu

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
スタッフの対応は、素晴らしい。朝食も秀逸です。コロナでお店が閉まっているのと、ルームサービスが夜遅くにやっていないのが残念でした。仕事でチェックインが10時過ぎていて、ルークサービスで済まそうと思ってましたが、近くのコンビニに行くことになりました。
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก シャングリ・ラ東京 วันที่ 3 ส.ค. 2022
hiroyasu 様 過日はシャングリ・ラ 東京をご利用いただきまして誠にありがとうございました。 また、ご多用の中、expediaにコメントをお寄せいただき心から感謝申し上げます。 この度はご宿泊を賜り心より感謝を申し上げますとともに、当スタッフの応対、朝食に関するお褒めのお言葉をいただき大変光栄に存じます。 しかしながら、ルームサービスにつき大変なご不便をおかけしお詫び申し上げますとともに、僭越ながら2022年8月1日より24時間のご提供をさせていただいております旨ご案内申し上げます。 hiroyasu様のまたのご来館をスタッフ一同お待ち申し上げておりますとともに、厳しい暑さの折、ご自愛のほどお過ごしくださいませ。 シャングリ・ラ 東京 総支配人 マティアス・スッター

10/10 ดีเลิศ

KAZUKI

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
部屋が快適なことは今更書きませんが、静かで全ての面でパーフェクトなホテルでした。
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก シャングリ・ラ東京 วันที่ 27 มิ.ย. 2022
KAZUKI様 過日はシャングリ・ラ 東京にご宿泊をいただき心より感謝いたします。また、ご宿泊のご感想をexpediaにお寄せいただき、併せてお礼申し上げます。 この度は、ごゆっくりとお寛ぎいただき、ご滞在にご満足をいただけましたこと、大変光栄に存じます。また、お褒めのお言葉をいただき心より御礼申し上げます。 引き続き、お客様への良いサービス、思い出に残るエクスペリアンスをご提供いたしますよう尽力いたします。 重ねてお礼を申し上げますとともに、またのご宿泊を従業員一同心よりお待ち申し上げております。 シャングリ・ラ 東京 総支配人 マティアス・スッター

10/10 ดีเลิศ

Masato

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก シャングリ・ラ 東京 วันที่ 15 มิ.ย. 2022
ご投稿者様 過日は数あるホテルの中からシャングリ・ラ東京にご宿泊をいただき心より御礼申し上げます。また、ご宿泊のご感想をお寄せいただき、併せて感謝申し上げます。 この度は、当ホテルへの高いご評価をいただき心より御礼申し上げます。 今後もより一層お客様へ良い商品、サービスをご提供いたしますよう尽力いたします。 またのご宿泊を、従業員一同心よりお待ち申し上げております。 シャングリ・ラ 東京 総支配人 マティアス・スッター

8/10 ดี

HOZUMI

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก シャングリ・ラ 東京 วันที่ 15 มิ.ย. 2022
ご投稿者様 過日は数あるホテルの中からシャングリ・ラ東京にご宿泊をいただき心より御礼申し上げます。また、ご宿泊のご感想をお寄せいただき、併せて感謝申し上げます。 この度は、当ホテルへの高いご評価をいただき心より御礼申し上げます。 今後もより一層お客様へ良い商品、サービスをご提供いたしますよう尽力いたします。 またのご宿泊を、従業員一同心よりお待ち申し上げております。 シャングリ・ラ 東京 総支配人 マティアス・スッター

10/10 ดีเลิศ

Junichi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

RIEKO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
フレンドリーでいて丁寧
フレンドリーでいて丁寧 本当に気持ちよく滞在できました。 ロビーラウンジ食事をいたしましたが ラストオーダーが20時という事もあり 結構なボリュームで食べ残してしまいそうでした。 この続きはインルームでいかがです こんな提案受けたの初めて 盛り付け直して運んでくださいました。
インルームで提供された夕食に残り
時間に気兼ねなくくつろいでいただきました。
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก シャングリ・ラ 東京 วันที่ 13 พ.ค. 2022
RIEKO様 この度はシャングリ・ラ 東京をご利用いただきましてありがとうございました。 コメントをお寄せいただきましたこと、心より御礼申し上げます。 ロビーラウンジでのお食事をご満足いただけたご様子で、大変嬉しく存じます。 これからもお客様へのおもてなしにご満足いただけるよう精進してまいりますので、是非またご利用いただけますと幸いです。 またのお越しをスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。 シャングリ・ラ 東京 総支配人 マティアス・スッター

8/10 ดี

Toshiki

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ハード面は最高なんですけどー
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก シャングリ・ラ 東京 วันที่ 13 พ.ค. 2022
Toshikiさま この度はシャングリ・ラ 東京をご利用いただきましてありがとうございました。 コメントをお寄せいただきましたこと、心より御礼申し上げます。 ハード面は最高の事、大変うれしく思います。 サービスにも満足いただけるよう、精進してまいりますので、是非またご利用いただけますと幸いです。 またのお越しをスタッフ一同、心よりお待ち申し上げております。 シャングリ・ラ 東京 総支配人 マティアス・スッター

10/10 ดีเลิศ

Yuki

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก シャングリ・ラ 東京 วันที่ 20 พ.ค. 2022
Yuki様 この度はシャングリ・ラ 東京をご利用いただきましてありがとうございました。 また、コメントをお寄せいただきましたこと、心より御礼申し上げます。 是非またご利用いただけますと幸いです。Yuki様のまたのお越しをスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。 シャングリ・ラ 東京 総支配人 マティアス・スッター

10/10 ดีเลิศ

KEN

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Yuki

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

10/10 ดีเลิศ

MEGUMI

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2022

10/10 ดีเลิศ

HANA

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
スタッフの方々の対応が品良く丁寧でした。
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก シャングリ・ラ 東京 วันที่ 24 ม.ค. 2022
HANAさま この度はシャングリ・ラ 東京をご利用いただきましてありがとうございました。 また、Expediaにコメントをお寄せいただきましたこと、心より御礼申し上げます。 弊ホテルスタッフにお褒めの言葉をいただき、大変うれしく思います。 是非またご利用いただければ幸いです。HANA様のまたのご利用お待ちしております。 シャングリ・ラ 東京 総支配人 マティアス・スッター

10/10 ดีเลิศ

Jumpei

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
流石
ホスピタリティに長けています。また利用したいです。
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก シャングリ・ラ 東京 วันที่ 24 ม.ค. 2022
Jumpeiさま この度はシャングリ・ラ 東京をご利用いただきましてありがとうございました。 また、Hotels.comにコメントをお寄せいただきましたこと、心より御礼申し上げます。 ホテルの滞在を楽しんでいただけたようで、大変うれしく思います。是非またご利用いただければ幸いです。 シャングリ・ラ 東京 総支配人 マティアス・スッター

10/10 ดีเลิศ

norio

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
部屋がゴージャスで滞在に余裕が持てる
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก シャングリ・ラ 東京 วันที่ 5 ม.ค. 2022
norioさま この度はシャングリ・ラ 東京をご利用いただきましてありがとうございました。 また、expediaにコメントをお寄せいただきましたこと、心より御礼申し上げます。 お部屋を含めご滞在にご満足いただけたようで、大変うれしく思います。 norioさまのまたのお越しをスタッフ一同、心よりお待ち申し上げております。 シャングリ・ラ 東京 総支配人 マティアス・スッター

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

8/10 ดี

KAZUHIRO

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

HIDEKI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

AKIKO

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

4/10 แย่

Yuka

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021

10/10 ดีเลิศ

Rodolfo Gonzales

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice and spacious room with great amenities. Convenient to train station, shops and restaurants. Only an hour away from Narita by bus and 45 minutes by train from Narita airport. The only thing is breakfast not included with room reservation but lots of choices to go to around the area.
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Shangri-La Tokyo วันที่ 13 ธ.ค. 2021
Thank you very much for having stayed at Shangri-La Tokyo and sharing your review on your recent stay. We are truly honored to learn that you enjoyed our room. We hope to be able to welcome you back to the hotel in the near future. Shangri-La Tokyo General Manager Matthias Y. Sutter

10/10 ดีเลิศ

Narasaki

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021