ตู้นิรภัยในห้องพัก, โต๊ะทำงาน, ผ้าม่านกันแสง, Wi-Fi ฟรี

รีวิว โรงแรมมายสเตย์ คามาตะ

3.5 out of 5

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 377 จาก 931 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 406 จาก 931 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 124 จาก 931 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 20 จาก 931 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 4 จาก 931 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

8.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

prasert

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ蒲田 フロント วันที่ 17 ม.ค. 2023
この度は、ホテルマイステイズ蒲田へのご評価、誠にありがとうございます。ごゆっくりとお寛ぎ頂けましたでしょうか。お客様のまたのご来館を、心よりお待ちしております。

10/10 ดีเลิศ

MOON, BANGKOK

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ห้องค่อนข้างกว้าง กางกระเป๋า 29นิ้ว บนพื้นได้ + อยู่ไม่ไกลสถานีรถไฟ +ร้านสะดวกซื้อ +สนามบิน ถือเป็นตัวเลือกทีดีทีเดียว แนะนำทุกคนจ้า
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Tadano, Hotel Mystays Kamata วันที่ 27 ม.ค. 2020
ขอบคุณสำหรับการเข้าพักกับโรงแรม Mystays Kamata เราขอขอบคุณข้อเสนอแนะที่ดีของคุณ เรามุ่งหวังที่จะให้บริการคุณอีกครั้ง.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เป็นโรมแรมที่ดีมาก พนักงานดีมาก ห้องพักเล็กไปนิดแต่ก็สะดวกสบาย มีเครื่องซักผ้าให้ใช้ฟรีด้วย
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Hotel Mystays Kamata วันที่ 6 ม.ค. 2019
Thank you for staying with us.

6/10 พอใช้

Panumas (Jo)

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Good budget hotel. Not far from Walking street and Super Market.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2017
การตอบกลับจาก HotelMystays Kamata วันที่ 12 พ.ย. 2017
We are using and using Hotel MyStays. I also hoped that Hotel Mystays will come again to Tokyo Thank you for your donation. Hotel MyStay Kamata

10/10 ดีเลิศ

Wiroj, Bangkok

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good hotel
โรงแรมดี สะอาด สิ่งอำนวยความสะดวกครบ พนักงานบริการดี และสุภาพ ใกล้ร้านสะดวกซื้อ และมีร้านอาหารใกล้ๆ ให้เลือกหลายร้าน เดินทางสะดวกใกล้สถานีรถไฟและรถประจำทาง เดินทางไปสนามบินฮาเนดะสะดวกและรวดเร็ว
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2017
การตอบกลับจาก Hotel Mystays KAMATA วันที่ 28 ต.ค. 2017
ขอบคุณที่ใช้โรงแรมของเรา นอกจากนี้ขอขอบคุณสำหรับการโพสต์ที่ไม่ว่างของคุณ เรารู้สึกยินดีเป็นอย่างยิ่งที่พนักงานทุกคนของเราอยู่ในช่วงพักที่ดี โปรดติดต่อพนักงานหากมีบางอย่าง เราจะยังคงดำเนินต่อไปด้วยบริการที่มีความปลอดภัยการต้อนรับและยินดีที่จะได้ชม เมื่อคุณมาที่ Kamata ขอขอบคุณที่เลือก

10/10 ดีเลิศ

Goe, T

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
โรงแรมดีๆ
เป็นโรงแรมที่ดีมาก พนักงานบริการดีทุกคน ประทับใจมากครับ ผมกับเพื่อนตัวใหญ่ อยู่ได้สามคืน ห้องเล็กำป เขาก็เปลี่ยนเป็นห้องใหญ่ให้ครับ อยากให้เพื่อนๆได้องไปพักกันครับ

10/10 ดีเลิศ

Natnaree

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good hotel
very good

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
พักห้องสูบบุหรี่ได้ ในห้องจึงมีกลิ่นบุหรี่ ค้างอยู่ แต่ห้องน้ำสะอาดก็โอเคแล้วิเพราะพักรอขึ้นเครื่อง และชอบที่มีตู้กดแฟมิลี่ และเครื่องดื่ม

8/10 ดี

minoru

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
満足です。
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ蒲田 フロント วันที่ 22 เม.ย. 2024
このたびは、ホテルマイステイズ蒲田をご利用いただきまして、誠にありがとうございました。今後もお客様のご期待に沿えるよう、スタッフ一同サービスの向上に努めてまいります。引き続き都内にお越しの際は、ぜひ当ホテルをご指名くださいますよう、よろしくお願いいたします。

6/10 พอใช้

Jeannine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is really close to the train station and therefore very convenient. Unfortunately if you stay at an upper floor, you can actually hear the trains.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก HOTEL MYSTAYS KAMATA วันที่ 22 เม.ย. 2024
Thank you very much for staying at our hotel.Our hotel is a 5-minute walk from the train station, so sometimes you can hear the sound of the train.However, there are many restaurants around our hotel and it is easy to get to the station, so we hope you will visit us.We look forward to seeing you again.

8/10 ดี

piyanuch

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Mystays Kamata Front Desk วันที่ 8 เม.ย. 2024
Thank you very much for choosing our hotel.We are relieved to hear that you were satisfied with our services.We look forward to seeing you again.

8/10 ดี

Anne

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very convenient and clean, comfortable room. Easy walk to train stations, restaurants, shopping etc.
เข้าพัก 9 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Mystays Kamata Front Desk วันที่ 5 เม.ย. 2024
Thank you very much for choosing Hotel Mystays Kamata.All of us at Mystays Roppongi Hotel will continue to strive to improve our services to meet your expectations.We hope that you will continue to choose our hotel when you visit Tokyo.

10/10 ดีเลิศ

Karen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Mystays Kamata Front Desk วันที่ 8 เม.ย. 2024
Thank you very much for visiting our hotel.We will continue to do our best to make the hotel even better, and we hope you will visit us again.

8/10 ดี

Bundit

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Only 5 min walk from Kamata station. Family mart is located within a minute walk from the hotel. The reception desk area is a bit small in my opinion but the staff is very helpful and the room is clean and large enough in size considering this is Tokyo.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก HOTEL MYSTAYS Kamata The Reception วันที่ 30 มี.ค. 2024
Thank you very much for staying at our hotel. We are very pleased that you appreciated the location of our hotel and the service of our staff.We look forward to welcoming you to Kamata again.

10/10 ดีเลิศ

Sadat

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was super kind!
เข้าพัก 20 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก HOTEL MYSTAYS Kamata The Reception วันที่ 30 มี.ค. 2024
Thank you very much for staying at our hotel.We are very pleased to hear your compliments about our staff.We look forward to welcoming you to Kamata again.

8/10 ดี

??

トイレが臭かった
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ蒲田 フロント วันที่ 30 มี.ค. 2024
この度は当館にご宿泊いただき誠にありがとうございます。しかしながら、客室のトイレについてご不快な思いをお掛けいたしましたことお詫び申し上げます。清掃完了後に臭いなど含め確認事項を再度徹底し、改善してまいります。最後となりますが、御多用の中貴重なご意見ご感想をお寄せいただきましたこと重ねて御礼申し上げます。

6/10 พอใช้

Neil

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Mystays Kamata Front Desk วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you very much for choosing to stay at our hotel.And,Thank you very much for taking the time to write us.We look forward to welcoming you again.

8/10 ดี

PAUL

เข้าพัก 10 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Mystays Kamata Front Desk วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you very much for choosing Hotel Mystays Kamata. There are still many things that we are not able to accomplish, We will do our best to make your stay as comfortable as possible.We look forward to having you stay with us again.

10/10 ดีเลิศ

Maki

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent location and amenity
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก RECEPTION วันที่ 17 มี.ค. 2024
Thank you very much for choosing Hotel Mystays Kamata.We would also like to thank you again for taking the time in your busy schedule to send us your review.All of us at Hotel Mystays Kamata are delighted to hear your warm words. We will continue to strive to improve our services. We hope you will have another opportunity to stay at the Hotel Mystays Kamata. We look forward to welcoming you to our hotel again.

10/10 ดีเลิศ

??

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ビジネス用途に絞った宿泊施設であると思った。良くも悪くも、近隣の繁華街から距離があるので、聞こえるのは廊下でしゃべるお客様の声と、電車の通過する音(気にならない程度の音です)。残念な点として、食事の案内がわかりやすいと良かったかもしれません(デリバリができる事を食事のあと気が付いた)ただ、徒歩1分にコンビニエンスストアがあるので、困りません。 部屋はちょうどいいサイズで、機会があればリピートしようと思いました。
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ蒲田 フロントデスク วันที่ 19 ก.พ. 2024
この度は、ホテルマイステイズ蒲田をご利用頂きまして誠にありがとうございます。また、口コミもご投稿下さいました事重ねて御礼申し上げます。しかしながら、食事の案内に関しましては説明不足でご迷惑をおかけして申し訳ございませんでした。今後はチェックイン時当館のご説明の際にも併せてお伝えするようにして参ります。ご滞在に関しましては、ご満足いただけたのであれば幸いでございます。今後も、お客様にご満足頂けるホテルとなるべく精進して参ります。ホテルマイステイズ蒲田フロントデスク

2/10 แย่มาก

KYEONGHYE

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ蒲田 フロント วันที่ 17 มี.ค. 2024
この度はホテルマイステイズ蒲田をご利用頂きまして、誠にありがとうございます。また、お忙しい中、ご投稿くださいましたことにつきましても、併せてお礼申し上げます。今後とも、一人でも多くのお客様のご期待に沿えるよう、一層の努力を重ねてまいります。またのご利用を、お待ち申し上げております。

2/10 แย่มาก

YUKIKO

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ蒲田 フロント วันที่ 17 มี.ค. 2024
この度はホテルマイステイズ蒲田をご利用頂きまして、誠にありがとうございます。また、お忙しい中、ご投稿くださいましたことにつきましても、併せてお礼申し上げます。今後とも、一人でも多くのお客様のご期待に沿えるよう、一層の努力を重ねてまいります。またのご利用を、お待ち申し上げております。

4/10 แย่

Kiminobu

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
立地は良いが年期を感じるビジネスホテル
出来てから年数が経っているのか、壁紙にへたりがあったり、薄汚れがあったりと、ところどころに古さを感じた また、シャワーの固定金具のネジが緩んでいたりするなど、メンテがあまり行き届いていない感じもした
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก MS蒲田 フロントデスク วันที่ 19 ก.พ. 2024
この度は、ホテルマイステイズ蒲田をご利用頂きまして誠にありがとうございます。また、口コミにご投稿下さいました事重ねて御礼申し上げます。しかしながら施設の設備の件で不快な思いをさせてしまい申し訳ございませんでした。設備のメンテナンスが行き届いていないご指摘に関しましては真摯に受け止めスタッフと議論し改善に努めて参ります。この度は貴重なご意見ありがとうございました。ホテルマイステイズ蒲田フロントデスク

10/10 ดีเลิศ

Donald

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ蒲田 フロントデスク วันที่ 15 ม.ค. 2024
この度は当館にご宿泊いただき誠にありがとうございます。また当館周辺にお越しの際にはご用命くださいませ。

6/10 พอใช้

Kazuya

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Nice location for going restaurants and convenient for reaching Haneda airport.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก HOTEL MYSTAYS KAMATA Front desk วันที่ 19 ก.พ. 2024
Thank you very much for staying at HOTEL MYSTAYS Kamata. Also, we would like to thank you again for posting your review while you are busy. We would be happy if I could meet you again if you have a chance to come to Japan. All of our staff members look forward to your next visit.HOTEL MYSTAYS KAMATAFront desk

10/10 ดีเลิศ

Robert

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก MS蒲田 フロントデスク วันที่ 4 ม.ค. 2024
Thank you for the great review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again soon. Sincerely,Front Desk

2/10 แย่มาก

Saeko

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก MS蒲田 フロントデスク วันที่ 4 ม.ค. 2024
この度はホテルマイステイズ蒲田をご利用頂きありがとうございました。

10/10 ดีเลิศ

KAZUHIDE

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
便利です
駅から近くて便利。また、近くに食事をするところやコンビニがあって立地が良かったです。
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก MS蒲田 フロントデスク วันที่ 4 ม.ค. 2024
この度は、ホテルマイステイズ蒲田をご利用頂きまして誠にありがとうございます。また、口コミにご投稿下さいました事重ねて御礼申し上げます。ご滞在にご満足頂けておりますご様子にスタッフ一同安堵しております。今後も、お客様にご満足頂けるホテルとなるべく精進して参ります。

10/10 ดีเลิศ

John, Janesville

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very convenient to transportation, shopping and dining. The rooms are Japanese size.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก MS蒲田 フロントデスク วันที่ 4 ม.ค. 2024
Thank you very much for staying at HOTEL MYSTAYS Kamata. Also, we would like to thank you again for posting your review while you are busy. We would be happy if I could meet you again if you have a chance to come to Japan. All of our staff members look forward to your next visit.

10/10 ดีเลิศ

Wai Shing

เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก MS蒲田 フロントデスク วันที่ 4 ม.ค. 2024
Thank you for the great review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again soon. Sincerely,Front Desk

6/10 พอใช้

PAUL

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
We had been a regular customer booking at this property but this stay (Oct25.23) was a disappointment. Upon check-in, we found the shower curtain was filthy with black spots all over and the shower holder (lower one) was just hanging on the wall unsecured. After showing the front desk pictures of the condition in the bathroom, they changed our room (1001) immediately. We were a bit puzzled as to why there wasn’t any inspection by the cleaners when they were cleaning up the washroom and rectified the problem before letting people checking-in.
เข้าพัก 6 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Mystays Kamata Front Desk วันที่ 22 พ.ย. 2023
Thank you very much for staying at HOTEL MYSTAYS Kamata. Also, we would like to thank you again for posting your review while you are busy. However, we apologize for the inconvenience caused by the dirty curtains and shower hooks.There was insufficient confirmation after cleaning was completed.In the future, we will ask our staff to confirm the details again after cleaning is complete.We would be happy if I could meet you again next year if you have a chance to come to Japan. All of our staff members look forward to your next visit.

10/10 ดีเลิศ

Akiko

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Mystays Kamata Front Desk วันที่ 22 พ.ย. 2023
Front DeskThank you for the great review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again soon. Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Michelle

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff here was super sweet and helpful. I appreciate all that they did during our time here.
เข้าพัก 6 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Mystays Kamata Front Desk วันที่ 18 พ.ย. 2023
Thank you very much for visiting our hotel. We are pleased to hear that you were satisfied with our services.We look forward to serving you again.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ蒲田 フロント วันที่ 9 พ.ย. 2023
この度は、ホテルマイステイズ蒲田をご利用頂きまして誠にありがとうございます。また、口コミにご投稿下さいました事重ねて御礼申し上げます。ご滞在にご満足頂けておりますご様子にスタッフ一同安堵しております。今後も、お客様にご満足頂けるホテルとなるべく精進して参ります。今後とも、何卒宜しくお願い申し上げます。

6/10 พอใช้

TAKAYUKI

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ蒲田 フロント วันที่ 1 พ.ย. 2023
この度はホテルマイステイズ蒲田をご利用頂きありがとうございます。またのご利用をお待ちしております。

10/10 ดีเลิศ

Tomoko

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Aunque tenía que caminar por 15 minutos de Estación Keikyu-Kamata con la gran maleta después de llegada en Haneda, la habitación del hotel está limpia y bien equipadas con todo lo necesario, incluido champú, gel corporal, cepillo de dientes, limpiabotas, zapatillas y ropa de dormir. Todo es perfecto excepto el olor de las toallas. Como hay bastantes Konbini-tiendas alrededor del hotel, no se necesita desayuno del hotel. Personales del hotel son simpáticos.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก HOTEL MYSTAYS Kamata Front Desk วันที่ 31 ต.ค. 2023
Thank you very much for staying at HOTEL MYSTAYS Kamata. Also, we would like to thank you again for posting your review while you are busy. We would be happy if I could meet you again next year if you have a chance to come to Japan. All of our staff members look forward to your next visit.HOTEL MYSTAYS KAMATA Front desk

10/10 ดีเลิศ

Maki

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It’s located close to one of the major train stations. And easy walking distance to a lot of good restaurants and shops.
เข้าพัก 8 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก HOTEL MYSTAYS Kamata FrontDesk วันที่ 27 ต.ค. 2023
Thank you very much for staying at HOTEL MYSTAYS Kamata. Also, we would like to thank you again for posting your review while you are busy. We would be happy if I could meet you again next year if you have a chance to come to Japan. All of our staff members look forward to your next visit.HOTEL MYSTAYS Kamata Front Desk

10/10 ดีเลิศ

Pauline

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I stayed at the hotel for 20 days and enjoyed every minute of it. My room was alway pristine, the front desk staff were friendly and knowledgeable. The hotel is very clean and quiet. It is close to restaurants, trains, shopping, convenience stores and anything else you could ask for. I will be return to the hotel next year when I visit Japan.
เข้าพัก 8 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก HOTEL MYSTAYS Kamata FrontDesk วันที่ 23 ต.ค. 2023
Thank you very much for staying at HOTEL MYSTAYS Kamata. Also, we would like to thank you again for posting your review while you are busy. We would be happy if I could meet you again next year if you have a chance to come to Japan.All of our staff members look forward to your next visit.

10/10 ดีเลิศ

Dave

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I stayed for 5 nights with my wife who also liked the hotel for its reasonable room fees, good service, 5-minute walk to JR Kamata Station, and good restaurants within 5 minute's walk. I also liked European-style windows - crank open and close to get fresh air.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก HOTEL MYSTAYS Kamata FrontDesk วันที่ 23 ต.ค. 2023
Thank you very much for staying at HOTEL MYSTAYS Kamata. Also, we would like to thank you again for posting your review while you are busy. If you have a chance to come to the area again, please choose our hotel by all means. We hope that our staff will be able to help make your stay as comfortable as possible. We are looking forward to seeing you again. HOTEL MYSTAYS Kamata Front Desk

6/10 พอใช้

etsuko

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ベッドが硬めであまり寝心地良くなかった
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ蒲田 フロント วันที่ 14 ต.ค. 2023
この度はホテルマイステイズ蒲田をご利用頂きまして誠にありがとうございます。しかしながら、ベッドが固く、快適なご滞在を提供できなく結果となり、申し訳ございません。今すぐにベッドを替える事は難しいかと存じますが、ホテル内で共有し、きっかけにさせて頂きます。貴重なご意見をありがとうございました。

8/10 ดี

Keiko

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ蒲田 フロント วันที่ 14 ต.ค. 2023
この度はホテルマイステイズ蒲田をご利用頂きありがとうございます。またのご利用をお待ちしております。

10/10 ดีเลิศ

Jonathan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A short taxi ride from airport. This was a great location for touring Tokyo. There is a train station within walking distance. You can get anywhere in Tokyo within about 45 minutes.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก HOTEL MYSTAYS Kamata FrontDesk วันที่ 12 ต.ค. 2023
Thank you for the great review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again soon. Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

John, Janesville

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Perfect place for our needs. Just enough space for two people.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก HOTEL MYSTAYS Kamata FrontDesk วันที่ 12 ต.ค. 2023
Thank you for the great review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again soon. Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

jihye

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ蒲田 フロントデスク วันที่ 8 ต.ค. 2023
この度はホテルマイステイズ蒲田をご利用頂きましてありがとうございます。またのご利用をお待ちしております。

10/10 ดีเลิศ

Pauline

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A wonderful place to stay. It is easy to get to the train and there is everything you could imagine in the area. Staff are helpful and very nice. My room is cleaned to perfection every day. I highly recommend.
เข้าพัก 12 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก HOTEL MYSTAYS Kamata FrontDesk วันที่ 2 ต.ค. 2023
Thank you for the great review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again soon. Sincerely,

8/10 ดี

Sin Ying

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
位置優越,步行5分鐘可到酒店,附近有多間lawson和family mart。酒店有洗衣及乾衣機,只需要購買洗衣粉即可使用該服務,很方便。房間雖小,但仍可打開2個行李箱。房間整潔度高。前台服務員態度良好,樂意幫助外地遊客。
เข้าพัก 6 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก 蒲田 Mystays 酒店 前台 วันที่ 20 ก.ย. 2023
非常感谢您选择蒲田 Mystays 酒店。我们很高兴听到您对我们的服务感到满意。希望有机会时,您能再次光临本酒店。

8/10 ดี

MIKA

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
スタッフの対応が良く、また泊まってみたいと思います。
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ蒲田 フロント วันที่ 20 ก.ย. 2023
この度はホテルマイステイズ蒲田をご利用頂きまして、誠にありがとうございます。当館のサービスに満足して頂けたようで、大変嬉しく思います。また、蒲田へ足を運ぶ機会がございましたら、是非とも当館をご検討いただけますと幸いです。

10/10 ดีเลิศ

Hongyi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก HOTEL MYSTAYS Kamata Front Desk วันที่ 31 ต.ค. 2023
Thank you for the great review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again soon. Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
遅い時間にも関わらず、スムーズにチェックインしていただきました。
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ蒲田フロント วันที่ 15 ก.ย. 2023
この度はホテルマイステイズ蒲田をご利用頂き誠にありがとうございます。当館のご対応にご満足して頂けたようで何よりでございます。またのご来店をお待ちしております。

8/10 ดี

Cheng-Fang

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก ホテルマイステイズ蒲田 フロント วันที่ 28 ต.ค. 2023
この度は、ホテルマイステイズ蒲田をご利用頂きまして、誠にありがとうございます。またのご来館を、心よりお待ちしております。