บริเวณภายนอก

รีวิว โรงแรมคอร์ทยาร์ด บายแมริออท โตเกียว กินซ่า

4 out of 5

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 191 จาก 444 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 177 จาก 444 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 53 จาก 444 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 14 จาก 444 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 9 จาก 444 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

8.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

PRANGTHIP

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
หรูหรา เดินทางสะดวก มีอาหารเช้าและ wifi
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

Rocio

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Super bien hubicada
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Courtyard Marrriott Tokoy Ginza วันที่ 11 เม.ย. 2024
Thank you for choosing our hotel at this time.We look forward to welcominfg yu again.Sincerely,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
マリオット銀座
立地良し、サービス良し。改装中で窓から隣のビルの窓しか見えず、少々残念。
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Courtyard Ginza วันที่ 16 ม.ค. 2024
コートヤード・マリオット銀座東武ホテルにご宿泊いただきありがとうございました。窓からの景色はご満足いただくことができず申し訳ございませんでした。またのご来館をお待ち申し上げております。

10/10 ดีเลิศ

Sany

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก Courtyard Ginza วันที่ 16 ม.ค. 2024
Thank you for staying at Courtyard Marriott Tokyo Ginza Hotel. We look forward welcoming you again.

10/10 ดีเลิศ

Yuk Lin Eliza

เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Courtyard Ginza วันที่ 16 ม.ค. 2024
Thank you for staying at Courtyard Marriott Tokyo Ginza Hotel. We look forward welcoming you again.

10/10 ดีเลิศ

Sai Hin Harry

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
很好
沒有给我city view
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Courtyard Ginza วันที่ 16 ม.ค. 2024
Thank you for staying at Courtyard Marriott Tokyo Ginza Hotel and appreciate the feedback you have provided.

8/10 ดี

EUNSOO

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
All was good for my trip
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Courtyard Ginza วันที่ 19 ธ.ค. 2023
Thank you for staying at Courtyard Marriott Tokyo Ginza Hotel. We look forward welcoming you again.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
좋은 호텔.
깨끗하고 좋은 시설, 좋은 위치. 추천함.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก AC Hotel by Marriott Tokyo Ginza วันที่ 19 เม.ย. 2023
저희 호텔을 이용해 주셔서 감사합니다.다시 한번의 방문을 직원 일동은 기다리고 있습니다.

4/10 แย่

Jeffrey

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Courtyard Marriott Tokyo Ginza วันที่ 8 เม.ย. 2023
Thank you for staying at our hotel.We look forward to welcoming you again.Best regards,

6/10 พอใช้

Yogi

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Courtyard Ginza วันที่ 31 มี.ค. 2023
コートヤード・マリオット銀座東武ホテルをご利用いただきありがとうございました。またのご来館をスタッフ一同お待ち申し上げております。

10/10 ดีเลิศ

MIKIYA

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Courtyard Ginza วันที่ 27 มี.ค. 2023
コートヤード・マリオット銀座東武ホテルをご利用いただきありがとうございました。またのご来館をスタッフ一同お待ち申し上げております。

6/10 พอใช้

Hae Sung

เดินทางกับครอบครัว
체크인 지연으로 인한 피로감
체크인시간에 청소가 늦어졌다는 이유로 3시가 아닌 7시나 되서 체크인이 가능했고.미안하다면서 음료쿠폰을 주었는데.. ..기분이 좋지는 않았습니다.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก AC Hotel Ginza วันที่ 22 มี.ค. 2023
AC호텔을 이용해 주셔서 감사합니다.객실 청소가 늦어져 불편을 드려 죄송합니다. 체크인 시간에 맞춰서 청소할 수 있도록 노력하겠습니다. 앞으로도 AC 호텔 바이 메리어트 도쿄 긴자를 많이 이용해 주시기 바랍니다.

6/10 พอใช้

Clinton Chi Ngong

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms were very out-dated. Need renovation. Everything seems to be back in the 80s and room and corridor smells funny
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Courtyard Marriott Tokyo Ginza วันที่ 13 มี.ค. 2023
Thank you for choosing our hotel.We are sorry that we could not meet your expectations for your stay.Our hotel will be undergoing renovation work starting May 9.We have not yet decided when we will reopen for business, but we hope that you will come back to our hotel when we re-open. We look forward to welcoing you again.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Ok Rye

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
직원분들이 친절하고 위치도 좋았다
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Courtyard Marriott Tokyo Ginza วันที่ 13 มี.ค. 2023
저희 호텔을 이용해 주셔서 감사합니다.다시 한 번 더 방문을 기다리겠습니다.

10/10 ดีเลิศ

ERIC, WINNIPEG

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location, and good service!
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Courtyard Marriott Toyo Ginza วันที่ 13 มี.ค. 2023
Thank you for staying our hotel at this time.We look forwward to welcoming you again.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Fokker Techniek BV

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Mooi hotel, goede service
No western international tv channels. Great BF buffet !
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2022

2/10 แย่มาก

KEIICHI

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก コートヤード・マリオット銀座東武ホテル 宿泊部一同 วันที่ 15 ส.ค. 2022
KEIICHI様 この度はコートヤード・マリオット銀座東武ホテルをご利用頂き、誠にありがとうございました。 ご滞在中におきまして、ご満足を差し上げることができなかったようにお見受け致しました。 この場をお借りしまして、お詫び申し上げます。 私どもホテル業に携わるものとして、KEIICHI様はじめお客様への感謝と快適さの提供を最優先に考えているところでございます。 お気づきの点がございましたら、何なりとお伝えください。 引き続きお客様の声に耳を傾け、よりよいホテル作りをして参りたく思っております。 今後ともコートヤード・マリオット銀座東武ホテルへのご愛顧を賜りますようお願い申し上げます。 この度のご投稿ありがとうございました。

10/10 ดีเลิศ

kaori

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
銀座駅、東銀座駅からも近く、どこに行くにも便利でした。また朝食が美味しかったです。
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Honma วันที่ 22 ก.ค. 2022
この度はご宿泊いただきありがとうございました。立地や朝食につきましてのコメントもいただき御礼申し上げます。またのご来館をスタッフ一同お待ち申し上げております。

8/10 ดี

Michiko

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The people were very friendly and I am satisfied with the food. Location is quite good for me. The bathroom sink was very low. But I will stay there again.
เข้าพัก 12 คืน, กรกฎาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Kaisho

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

KAZUO

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

8/10 ดี

yayoi

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020

10/10 ดีเลิศ

Kazuki

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก コートヤード・マリオット銀座東武ホテル วันที่ 31 ก.ค. 2020
この度は当ホテルをご利用いただきありがとうございました。今後ともコートヤード・マリオット銀座東武ホテルをご愛顧賜りますようよろしくお願い申しげます。

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
浴槽上のほうに短い髪が落ちていた。
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2020
การตอบกลับจาก コートヤード・マリオット銀座東武ホテル วันที่ 23 มิ.ย. 2020
この度は当ホテルをご利用いただきまして、誠にありがとうございました。 Anonymousにご不快な思いをさせてしまいましたこと、心からお詫び申し上げます。 ご指摘の点について、スタッフ間で共有をさせていただきました。 今後はこのようなことが起きないよう、スタッフ教育を更に徹底していく所存でございますので、何卒お許しくださいますようお願い申し上げます。 どうか今後とも変わらぬお引き立てのほど、よろしくお願い申し上げます。

6/10 พอใช้

KOJIRO

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
印象
フロントが客がステータス高いかとか気にしてる感じが不快です。 特に年下の人達の傾向が顕著でした。
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2020
การตอบกลับจาก コートヤード・マリオット銀座東武ホテル วันที่ 1 มิ.ย. 2020
KOJIRO 様 この度は当ホテルをご利用いただき誠にありがとうございました。 KOJIRO様のまたのご利用をスタッフ一同心よりお待ち申しております。

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
素晴らしいホテル
銀座SIXのすぐそばで、非常に立地の良い場所でした。部屋もアップグレードして頂いてありがとうございました。大変な時期ですが、スタッフの丁寧な対応は素晴らしいと感じました。また利用させて頂きます。
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก コートヤードマリオット銀座東武ホテル วันที่ 26 มี.ค. 2020
この度は当ホテルをご利用頂き誠にありがとうございます。 このような時期にもかかわらず、私共のホテルにお越しいただけたこと、また、ご満足いただけたとのことで嬉しい限りでございます。 お褒めの言葉もいただき、たいへん光栄でございます。 今後もお客様にご満足いただけるよう、サービスの向上に努めて参ります。 またのお越しをスタッフ一同、心よりお待ちしております。

10/10 ดีเลิศ

GREGG

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Courtyard Marriott Tokyo Ginza Hotel วันที่ 19 มี.ค. 2020
Thank you for staying with us. We are very happy that you were satisfied with that. We appreciate for your feedback. We look forward to welcoming you again.

10/10 ดีเลิศ

Aditi

เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Courtyard Ginza วันที่ 19 ธ.ค. 2023
Thank you for staying at Courtyard Marriott Tokyo Ginza Hotel. We look forward welcoming you again.

8/10 ดี

Ami

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I loved everything about the hotel except, the window view was back of the hotel and the only thing I can see was the back of the tall building. I felt like I was in Manhattan.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Courtyard Marriott Tokyo Ginza Hotel. วันที่ 31 ม.ค. 2020
Thank you for staying at Courtyard Marriott Tokyo Ginza Hotel. We are terribly sorry that we could not offer nice view room for you,because of there are many higher buildings and constructions around our hotel. We look forward to welcoming you again. Best regards,

8/10 ดี

SUNGHOON

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
도심지로의 접근성이 매우 훌륭합니다
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Courtyard Marriott Tokyo Ginza Hotel. วันที่ 28 ม.ค. 2020
Dear SUNGHOON san, Thank you for staying at Courtyard Marriott Tokyo Ginza Hotel. We look forward to welcoming you again.

10/10 ดีเลิศ

Hidekazu

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก コートヤード・マリオット銀座東武ホテル วันที่ 28 ม.ค. 2020
この度はコートヤード・マリオット銀座東武ホテルをご利用頂き誠にありがとうございました。 またのお越しをスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
地點,早餐都很棒。 房間很小
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Courtyard Marriott Tokyo Ginza Hotel วันที่ 26 ม.ค. 2020
Thank you for staying at Courtyard Marriott Tokyo Ginza hotel. We will respond promptly to your concerns. We look forward to welcoming you.

8/10 ดี

sakai

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Courtyard Marriott Tokyo Ginza Hotel วันที่ 23 ม.ค. 2020
Thank you for staying with us. We appreciate for your feedback. We look forward to welcoming you again.

10/10 ดีเลิศ

Wooseok

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
좋습니다.
위치도 좋고 근처 먹거리도 많습니다. 쇼핑할 곳도 많고 긴자라서 이동하기도 편하고 공항에서 버스로 한번에 옵니다. 청결도는 우수합니다. 조식은 이용해보지 않아서 모릅니다.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Courtyard Marriott Tokyo Ginza Hotel วันที่ 23 ม.ค. 2020
Thank you for staying with us. We are honored to hear you say that. Please try to our breakfast next time. We look forward to welcoming you again.

6/10 พอใช้

Chiyoung

เดินทางเพื่อธุรกิจ
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Courtyard Marriott Tokyo Ginza Hotel วันที่ 23 ม.ค. 2020
Dear Chiyoung san, Thank you for staying at Courtyard Marriott Tokyo Ginza Hotel. We look forward to seeing you again. Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Joseph

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Courtyard Marriott Tokyo Ginza Hotel วันที่ 30 ธ.ค. 2019
Dear Joseph san, Thank you for staying at Courtyard Marriott Tokyo Ginza Hotel. We look forward to seeing you again. Best regards, Aki Takashima Room Reservation

8/10 ดี

Shigeyuki

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The hotel itself was nice but because of the constructions that is going on next door caused a bit of noisy situation
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Courtyard Marriott Tokyo Ginza Hotel วันที่ 27 ธ.ค. 2019
Thank you for staying with us. We are sorry for the inconvenience. Because our new hotel will open next summer. We will do our best for your satisfaction in the future. Also we appreciate for your feedback.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ホテル側には大変満足。ホテルズドットコムの電話応対にとても腹が立った。翌日連絡をくれはずも全く連絡なし!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก コートヤードマリオット銀座東武ホテル วันที่ 23 ม.ค. 2020
この度は当ホテルをご利用いただき誠にありがとうございます。 満足いただけたとのことで、大変光栄に存じます。 電話応対に関しまして、ご不便をお掛けして大変申し訳ございません。 お客様に満足いただけるよう改善に努めます。 貴重なご意見ありがとうございました。

8/10 ดี

Marion

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Courtyard Marriott Tokyo Ginza Hotel วันที่ 19 ธ.ค. 2019
Thank you very much for staying with us. We look forward to welcoming you again.

10/10 ดีเลิศ

Chongick

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
추천합니다.
조식도 맛있었고, 위치는 중심지서 조금 거리가 있어요.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Courtyard Marriott Tokyo Ginza Hotel วันที่ 20 ธ.ค. 2019
Thank you for staying with us. We appreciate for your feedback. We look forward to welcoming again.

10/10 ดีเลิศ

Daniel

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A great place to stay in Tokyo!
Easy check-in, easy safe walk from train station, English friendly, great breakfast!!
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Courtyard Marriott Tokyo Ginza Hotel วันที่ 17 ธ.ค. 2019
Thank you very much for staying with us. And we deeply appreciate your kind feedback. We look forward to welcoming you next time.

8/10 ดี

Masahiro

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The bed is super hard. Very old hotel.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Courtyard Marriott Tokyo Ginza Hotel วันที่ 9 ธ.ค. 2019
Thank you for staying with us. We are very sorry to cause you such a inconvenience. We will do our best for your satisfaction in the future. We appreciate for your feedback.

10/10 ดีเลิศ

sasano

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Courtyard Marriott Tokyo Ginza วันที่ 10 ธ.ค. 2019
Thank you for staying at our hotel. We look forward to seeing you again.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
房間各方面都很舒適,只是有點小,沒預期的大
房間各方面都很舒適,只是有點小,沒預期的大
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Courtyard Tokyo Ginza Team วันที่ 8 ธ.ค. 2019
Thank you for staying our hotel. We look forward to your next visit.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Location, Service and Comfort
Always amazing service, well maintained room, great location. This is one of a few that I consider as my base of operation while in Tokyo
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Courtyard Marriott Tokyo Ginza Hotel วันที่ 30 พ.ย. 2019
Thank you for staying with us. We appreciate for your feedback. We are very that you are satisfied with your stay. We look forward to welcoming you again.

4/10 แย่

Matthieu

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Médiocre pour le niveau de prix
Hôtel un peu vétuste et trop cher pour le niveau de service
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Courtyard Marriott Tokyo Ginza Hotel วันที่ 29 พ.ย. 2019
Thank you for staying with us. We are very sorry to cause you such a inconvenience. We will do our best for your satisfaction in the future. We appreciate for your feedback.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
great location, nice frontdesk staff and F&B staff
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Courtyard Marriott Tokyo Ginza Hotel วันที่ 25 พ.ย. 2019
Thank you for staying with us. We appreciate for your feedback. We look forward to welcoming you again.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
I specifically chose this Courtyard-Marriott Hotel because I am a member of the Marriott Chain and I was under the understanding that no matter how the booking was made, that I would get my rewards points. I was totally disappointed to have learned when I checked out that this was not the case and that because I went thru expedia I would not receive membership points. Yet, when I arrived and checked in at the Hotel, I gave my membership number and they checked it properly and i was not told that I would not receive any credit reward points. So, staying in this highly expensive hotel for the value, considering that there were other much nicer and lower priced accommodations, i consider it to be a bad choice and one which I will not repeat during my next travels to Tokyo. I hope you share this note with other so all can be alert of this total misalignment and what I consider to be a deceitful practice. If I won't received rewards points, then tell the clients up front before the reservation is made, so other options can be considered. Regards and thank you for the chance to express myself and provide feedback. Ernesto Lau Marriott REwards Membership 130829908
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Courtyard Marriott Tokyo Ginza Hotel วันที่ 9 พ.ย. 2019
Dear Sir, Thank you for choosing to stay at the Courtyard Tokyo Ginza Hotel and providing your honest feedback. We sincerely apologize that we may have not explained about points clearly. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations during your stay with us. As a teachable moment, we have shared your feedback with the appropriate hotel team to ensure the necessary guidelines are in place to prevent these issues from occurring in the future. Once again, thank you for your valued feedback and we hope to serve you again whenever your travels bring you back to Tokyo. Sincerely, Courtyard Marriott Tokyo Ginza Hotel

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
普通に便利なホテルです
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Courtyard Marriott Tokyo Ginza Hotel วันที่ 25 พ.ย. 2019
この度はコードヤードマリオット銀座東武ホテルにご宿泊いただき誠にありがとうございます。 また、ご貴重なご意見ありがとうございます。 またのお越しを心よりお待ちしております。