บาร์ (ในที่พัก)

รีวิว พูลแมน คีย์ แกรนด์ ซิดนีย์ ฮาร์เบอร์

5 out of 5

รีวิว

9.2

ยอดเยี่ยม

คะแนน 10 - ดีเลิศ 715 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 203 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 46 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 18 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 18 จาก 1000 รีวิว" "

9.2/10

ความสะอาด

9.2/10

พนักงานและบริการ

9.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Ross

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A lovely stay for family of 4. Excellent location for opera house, and very pleasant and helpful staff.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Pullman Quay Grand Management Team วันที่ 21 เม.ย. 2024
Dear Ross,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Quay Grand Sydney Harbour. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Pullman Quay Grand Management Team

6/10 พอใช้

Benjamin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, The Pullman Management Team วันที่ 19 เม.ย. 2024
Dear Benjamin,Thank you for staying with us at Pullman Quay Grand Sydney Harbour.It truly saddens us to see your post stay rating. May you kindly give us a call at your convenience of time so we could know what went wrong in your stay. Your feedback is important to us, so we would like to know and discuss about it.

10/10 ดีเลิศ

Irina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Pullman Quay Grand Management Team วันที่ 13 เม.ย. 2024
Dear Irina, Thank you very much for your rating. We are delighted that you enjoyed your time with us! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

6/10 พอใช้

Stephanie

เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Stephanie,Thank you very much for staying with us at Pullman Quay Grand Sydney Harbour.It truly saddens us to see your rating after your stay, however we know that it is there for a reason. Your feedback is important to us, and we would like to know and discuss about it. Please kindly give a call directly at your time of convenience, and one of our Management Team members will be more than happy to assist you further.Thank you again for staying with us, and we are looking forward to hear from you.

10/10 ดีเลิศ

Ross

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Fantastic location and view. Well maintaied and very good staff. Overall great experience
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Pullman Management Team วันที่ 4 เม.ย. 2024
Dear Ross,Thank you very much for your rating and feedback after the stay with us.We are very glad to hear that you had a lovely stay with us and enjoyed our hotel with different aspects. You are right about our hotel location, it is priceless. The Harbour view from the apartment is unbeatable. Your feedback as yours is a great motivation for our team to work harder and strike our guest's expectation.Once again, thank you very much for staying with us. We hope to see you again in the near future. Your sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Gunnar

เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Pullman Quay Grand Management Team วันที่ 20 เม.ย. 2024
Dear Gunnar, We very much appreciate your rating regarding your stay at the Pullman Quay Grand Sydney Harbour. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

2/10 แย่มาก

Sharryn

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Sammie Nguyen, Assistant Manager วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear Sharryn,Thank you for staying with us at Pullman Quay Grand Sydney Harbour.It truly saddens us to see your rating. Please note that your feedback is important to us, and it has been passed on to our higher management. We wish to have another chance to welcome you back to our hotel, and we will ensure you a well-taken-care-of stay in the future.

10/10 ดีเลิศ

Robin, Overland Park

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
So much to love about the Pullman Quay Grand Sydney Harbor! Location, location, location! Right near Circular Quay ferry access as well as Circular Quay trains/trams. Beautiful location right on Sydney Harbor with views of the Sydney Harbor Bridge. Staff were exceptional friendly, helpful and welcoming!
เข้าพัก 9 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Pullman Quay Grand Management Team วันที่ 19 มี.ค. 2024
Dear Robin, thank you very much for your review. We are delighted that you enjoyed your time with us! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

6/10 พอใช้

Maria

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
This hotel was suitable for a single night pre cruise, and was clean enough. We just found the furnishings and paintwork very tired and in need of a thorough revamp. The balcony and views overlooking the cruise terminal on the other hand was first class.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Pullman Quay Grand Management Team วันที่ 19 มี.ค. 2024
Dear Maria,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Quay Grand Sydney Harbour. I am sorry that your room did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Pullman Quay Grand Management Team

2/10 แย่มาก

Oanh

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Huge disappointment. Our bathroom completely flooded after showering because there was a huge gap at the bottom of the door. They had no solution for us. The dryer was broken. Room was dated and very underwhelming. We paid on average 900 aud for this crappy room. How is that a five star hotel?
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Pullman Quay Grand Management Team วันที่ 19 มี.ค. 2024
Dear Oanh,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Quay Grand Sydney Harbour. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Pullman Quay Grand Management Team

8/10 ดี

Matthew

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Pullman Quay Grand Management Team วันที่ 24 มี.ค. 2024
Dear Matthew, thank you very much for your rating. We are delighted that you enjoyed your time with us! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

10/10 ดีเลิศ

Kurt

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Pullman Quay Grand Management Team วันที่ 19 มี.ค. 2024
Dear Kurt, thank you very much for your review. We are delighted that you enjoyed your time with us! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

10/10 ดีเลิศ

Savva

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Pullman Quay Grand Management Team วันที่ 19 มี.ค. 2024
Dear Savva, thank you very much for your review. We are delighted that you enjoyed your time with us! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

10/10 ดีเลิศ

Jason

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent accommodation with amazing views.1 bedroom size was perfect for 2 adults & a small child.Would definitely stay again.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Pullman Quay Grand Management Team วันที่ 19 มี.ค. 2024
Dear Jason, thank you very much for your review. We are delighted that you enjoyed your time with us! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

2/10 แย่มาก

Dean

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Pullman Quay Grand Management Team วันที่ 19 มี.ค. 2024
Dear Dean,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Quay Grand Sydney Harbour. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Pullman Quay Grand Management Team

10/10 ดีเลิศ

Melanie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

Cheyne

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Nice large room, poor general experience, great location.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Georgina

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Kwong Wang

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Dave

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The rooms are awesome for a family and staff always friendly and helpful.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Saad

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Reece

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Out of this world
การตอบกลับจาก Pullman Quay Grand Management Team วันที่ 19 มี.ค. 2024
Dear Reece, thank you very much for your review. We are delighted that you enjoyed your time with us! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

10/10 ดีเลิศ

William

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Stunning Hotel
Fantastic hotel in stunning location! Loved sitting in balcony in the afternoon with friends and cold drinks flowing. Will definitely return and can definitely highly recommend.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Rohan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great accommodation in wonderful location.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

jonatan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Douglas, Newtown Square

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Sue

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The on-site restaurant was very dirty…. Food not cleaned up that had been dropped on the floor…otherwise all good
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

Megan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Great location. The property itself is getting tired. The pool are is in desperate need of attention. Many missing pool tiles, rusty ceiling vents. Concrete falling out of the stairs. Breakfast is not a buffet. The pull out sofa bed for our daughter was very uncomfortable. The location is this hotel’s saving grace. For the price bracket we would stay elsewhere in future. Definitely not on par with the Four Seasons or Shangri La.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Lee

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We enjoyed our stay, so easy to go to the opera house for the show we watched walking distance. So many food options to pick from.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Pullman Quay Grand Management Team วันที่ 27 ก.ย. 2023
Dear Lee, Thank you very much for your rating. We are delighted that you enjoyed your time with us! We hope to see you again soon! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

10/10 ดีเลิศ

Lionel

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Geoff

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Christina

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Deidre

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
Great place and location
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Pullman Quay Grand Management Team วันที่ 27 ก.ย. 2023
Dear Deidre, Thank you very much for your rating. We are delighted that you enjoyed your time with us! We hope to see you again soon! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

10/10 ดีเลิศ

Matthew, Williamstown

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good view of Sydney Harbour bridge
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Pullman Quay Grand Management Team วันที่ 27 ก.ย. 2023
Dear Matthew, Thank you very much for your rating. We are delighted that you enjoyed your time with us! We hope to see you again soon! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

6/10 พอใช้

Akitoshi

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Pullman Quay Grand Management Team วันที่ 27 ก.ย. 2023
Dear Akitoshi,Thank you for your review with us, we hope to see you again soon! Kind Regards,Pullman Quay Grand Management Team

6/10 พอใช้

Gary

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Definitely not 5 star hotel , need more staff , phones ring out , location definitely 5 star
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Pullman Quay Grand Management Team วันที่ 27 ก.ย. 2023
Dear Gary, Thank you for taking the time to comment on your stay at the Pullman Quay Grand Sydney Harbour. I do apologise for your disappointment with your stay. Here at the Pullman we strive to provide and uphold the quality of service that at we Accor carry out through all our properties each in a unique and individual way. We will take all of your feedback on board and hopefully welcome you back so you can notice improvement in this department. Thank you again for sharing your experience. Sincerely, Pullman Quay Grand Management Team

10/10 ดีเลิศ

Nattalie

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice hotel the apartment we got it was amazing and nice stuff!!! The pool is what we liked the most differently going again!
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Pullman Quay Grand Management Team วันที่ 27 ก.ย. 2023
Dear Nattalie, Thank you very much for your rating. We are delighted that you enjoyed your time with us! We hope to see you again soon! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

10/10 ดีเลิศ

Terry

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Quiet room with a marvellous location
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Pullman Quay Grand Management Team วันที่ 27 ก.ย. 2023
Dear Terry, Thank you very much for your rating. We are delighted that you enjoyed your time with us! We hope to see you again soon! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
全て完璧
カジュアルでありながら、品の良さもあり、また、都会の喧騒のなかで、部屋では充分なほどのプライベート空間が保たれ、最高の滞在先です。
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Pullman Quay Grand Management Team วันที่ 27 ก.ย. 2023
Dear Guest, Thank you very much for your rating. We are delighted that you enjoyed your time with us! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

10/10 ดีเลิศ

lauren

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great stay!
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Pullman Quay Grand Management Team วันที่ 27 ก.ย. 2023
Dear Lauren, Thank you very much for your rating. We are delighted that you enjoyed your time with us! We hope to see you again soon! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

10/10 ดีเลิศ

Katherine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Pullman Quay Grand Management Team วันที่ 27 ก.ย. 2023
Dear Katherine, Thank you very much for your rating. We are delighted that you enjoyed your time with us! We hope to see you again soon! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

6/10 พอใช้

Anderson

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
LIMPEZA
A limpeza do apartamento deixou muito a desejar. O atendimento no Café da manhã foi “ Excepcional “, principalmente quando feito pela Ariana. Obrigado,
เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Pullman Quay Grand Management Team วันที่ 27 ก.ย. 2023
Dear Anderson, Thank you very much for your rating. We are delighted that you enjoyed your time at the restaurant! Kind regards, Pullman Quay Grand Management Team

8/10 ดี

rob

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023

8/10 ดี

Donald

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Has nice veiw of the water. Easy walk to sightseeing points. Lots of entertainment options. Disappointed there was no hotel transportation to and from airport.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Melanie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Rachael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I love staying here!
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Adam

เดินทางกับคู่รัก
Excellent venue and staff!
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Jeremy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Wonderful Hotel
Our stay was wonderful. First, the “garden” in the “garden view room” was the Sydney Royal Botanical Garden, so that was amazing. On top of that, we could see the Sydney Opera House. The view was exceptional. The staff was extremely helpful and pleasant, and the restaurant was excellent for breakfast. We used the pool, and my 5 year old loved it. The location is excellent; you’re within walking distance of a number of attractions in Sydney, and right by public transit to get to even more. My only quibble, and it is a very minor one, is that some of the furniture and cabinetry seemed to be showing their age in the room. But as I said, that is a minor quibble in what was a fantastic stay at a fantastic hotel.
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023

4/10 แย่

Danny

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Always had a hard time with maid service. No towels at all sometimes. Almost every day we had to call maid service to provide necessities such as towels and toilet paper.
เข้าพัก 6 คืน, มิถุนายน 2023

6/10 พอใช้

Chee Kheem William

ชื่นชอบ: ความสะอาด
Shower temperature not working properly. Phone not working.
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Hooman Zomorrodi, Front Office Manager วันที่ 24 มิ.ย. 2023
Dear Chee Kheem,Thank you for taking the time to comment on your stay at the Pullman Quay Grand Sydney Harbour. I do apologise for your disappointment with the shower temperature fluctuations. Here at the Pullman we strive to provide and uphold the quality of service that we at Accor carry out through all our properties each in a unique and individual way. Thank you again for sharing your experience. Sincerely,Hooman ZomorrodiFront Office Manager