ภายใน

รีวิว นัมเบอร์ 31 เมเปิ้ลอินน์

3 out of 5
นัมเบอร์ 31 เมเปิ้ลอินน์
31, Jalan Bukit Tambun, Taman Tambun, Simpat Ampat, Simpang Ampat, Penang

รีวิว

6.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 1 จาก 6 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 1 จาก 6 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 2 จาก 6 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 2 จาก 6 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 0 จาก 6 รีวิว" "

5.8/10

ความสะอาด

7.0/10

พนักงานและบริการ

6.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

8/10 ดี

Suraiya

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020

10/10 ดีเลิศ

MUSTAFA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good
Good
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก YC วันที่ 22 ต.ค. 2019
Thank you for your compliment. We look forward to serve you again :)

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด
Up to you, Depend of your needs.
Must pay additional charges - local goverment tax RM 2.00. 1 hate stay in Penang. i get better room if i stay in hotel around Sungai Petani with same price.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

4/10 แย่

TAY

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Xxxxxxxxxnot clean.
Insects over the bed, sorry to say that.this will be my first and last visit.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก YC วันที่ 13 ก.พ. 2019
Dear Guest, we are sorry about your bad experience. You can always request front desk to take immediate action when you are unsatisfied with the room condition upon check in. We take your feedback seriously as hygiene is the utmost important matter we are maintaining. We hope to serve you again, thank you.

4/10 แย่

Aly, KL

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Average
Just for Bed. Floor is not clean. No interesting places near by. No good eating place. No visiting place near by. Boring place. Far from Penang.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2017
การตอบกลับจาก YC วันที่ 8 ม.ค. 2018
Dear Aly, Thank you for your feedback. We will improve the cleanliness to serve you better. You can always check with our front desk on nearby places of interest and food to hunt for. We hope to see you again in future. All the best to you.