ชายหาด

รีวิว เรดังไอแลนด์รีสอร์ท

4 out of 5
เรดังไอแลนด์รีสอร์ท
Teluk Siang, Redang Island, Terengganu

รีวิว

7.0

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 21 จาก 93 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 27 จาก 93 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 26 จาก 93 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 14 จาก 93 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 5 จาก 93 รีวิว" "

7.0/10

ความสะอาด

8.0/10

พนักงานและบริการ

6.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Yip Hing

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

Catrina

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Good, quiet low-end resort, away from other resorts. Needs a refresh. Limited menu, has selection of day trips. Small private beach with good snorkeling 50m out at med/high tide. Very limited roads on Redang mean you can only scooter to Turtle Bay (where they hand feed turtles for the tourists). Had a great local bbq squid & tuna over a 44gal drum there.
เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2023

6/10 พอใช้

Joshua, Buderim

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I understand the negative reviews - the property needs maintenance and upkeep and the bed was like concrete. But, we asked for extra duvets to use as cushioning and staff happy to provide. The toilet continued running after flushing, the shower squirting water (but was hot), and balcony chair nearly collapsed. But, maintenance staff so friendly and happy to fix - all issues fixed in one request. The local staff happy we tried to speak limited Malay, were friendly and smiled a lot. Breakfast not as extensive as other hotels, but enough to feel full each morning. Location is away from Long Beach, so I very quiet. If you want buzz, stay at Long Beach. We wanted relaxation and have peaceful quietness, so we were happy. The pool was dirty and brown due to an issue with Government Water provided to resort. However, staff kept trying to empty & refill each day - pool swimmable by third day! If you correctly set your expectations, you will be okay. It’s not a 5 star resort. If you have any issues, just ask staff a friendly question and they will do their best to accommodate. Wana at reception was excellent! Great English speaking and found us a reasonable priced transfer (RM150pp) to Perhentian Island for our next stay saving much time. Needs a bit of work, but a reasonable stay for price.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

THIERRY

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Agréable
Super
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

Lorenzo

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice experience
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

Dated and run down
No wifi, no working A/C in room, limited food selection at restaurant, no gym access due to refurbisment, so not very pleaded with this hotel.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023

6/10 พอใช้

fumika

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ホテルの古さが気になりました。ベッドメイクはしてありましたがシーツなど変えていなかったようでした。タオルも言わないと変えてもらえませんでした。 宗教上の理由から近場でアルコールを販売しているところがありません。1日2本しかボートが出ていないロングビーチと言う所に行かないとビールが手に入らず不便でした。ホテル内のレストランではアルコールの提供はありましたが。 ホテルのアクティビティには満足しています。シュノーケリングが楽しかったです。
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

guohao

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Very beautiful area
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

ian

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ian chan says lovely
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023

6/10 พอใช้

Paul

เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Marina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023

6/10 พอใช้

HONGYI

เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Christiane, Tübingen

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bei unserer Ankunft war es sehr ruhig. Wir sind vom Hotel am Jetty abgeholt worden. Z.T. waren wir allein im Pool. Die Lage des Hotels ist sehr schön, auch wenn kein nennenswerter Strand in der Nähe ist.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Redang Island Resort วันที่ 21 มี.ค. 2020
Lieber Gast, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Maya Kaur Marketing Communications Manager

8/10 ดี

Natalie

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Redang Island Resort วันที่ 24 ต.ค. 2019
Dear Natalie, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Maya Kaur Marketing Communications Manager

8/10 ดี

Noor Aadila

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bilik hotel bagus view yang cantik . Tetapi jauh dr pantai perlu naik kenderaan utk ke pantai.staff hotel yg mesra dan peramah.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
La struttura in sé non è male dovrebbero riguardare gli infissi perché entrano i Gechi nella stanza se usi la luce noi usavamo la torcia del telefono. Abbiamo trovato le lenzuola un pó macchiate ma penso sia così per tutta la malesia perché in tutti hotel che siamo andati quasi tutti peccavano di coperte senza macchie anche al marina bay. Abbiamo chiesto il cambio della coperta ma anche lì era macchiata quindi penso sia un problema idrico a sto punto.. Abbiamo lavato i costumi dal rubinetto dell'Hotel i costumi puzzavano di fogna. Il persone molto cortese, la colazione abbastanza varia.
เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Redang Island Resort วันที่ 17 ธ.ค. 2019
Gentile cliente, Grazie per aver dedicato del tempo per condividere il tuo feedback. Ci dispiace molto per la tua spiacevole esperienza durante il tuo soggiorno con noi. Vi garantiamo che questo non è il nostro standard abituale e prendiamo molto sul serio la questione. Abbiamo condiviso il tuo feedback con i dipartimenti responsabili per la loro attenzione e ulteriori miglioramenti. Tuttavia, speriamo di darti il ​​bentornato nel nostro hotel. Cordiali saluti, Maya Kaur Marketing Communications Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Redang Island Resort วันที่ 8 ต.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Maya Kaur Marketing Communications Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Overall Good
Overall was good...If u choose to enjoy night life here, this is not the right place. Need to go to long beach to enjoy night life. But if u want comfort and just want to enjoy a calm and relaxing your mind, this would be the right place.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Redang Island Resort วันที่ 4 ส.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Relations Service

10/10 ดีเลิศ

Nicolas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Magnifique semaine à Redang Island
Chambre tout en bois, très propre, chaînes câblées et Wi-Fi stable, loin du bruit avec une petite vue sur la mer. Personnel attentionné, et réactif. Les repas sont bons. Une toute petite plage en contre-bas de l'hôtel, une piscine propre de 25m, navette gratuite jusqu'à la magnifique plage aux tortues. Nous avons passé une très bonne semaine reposante.
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Redang Island Resort วันที่ 17 ธ.ค. 2019
Madame, Monsieur, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées. Sincerely, Maya Kaur Marketing Communications Manager

2/10 แย่มาก

Michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Da vi ankom fik vi at vide, at der ikke var strøm, da generatoren var gået i stykker dagen forinden. Dette betød desværre, at vores 1. døgn på stedet blev frygtelig, trods venligt personale. Ingen aircondition og svale drikke. Ingen stearinlys / andet blus så vi i det mindste kunne spille kort eller andet sammen. Ingen mulighed for at lade vores tlf op, så vi løb tør for strøm. Det tager kun 45 minutteren at sejle til fastlandet, så en manglende komponent til en generator bør kunne fremskaffes indenfor en 5-6 timer. Døgn 2 nød vi med god pool samt tur til Marine park (snorkling). Hytterne er fine og charmende, når blot der er strøm. Der er 4 km til Turtle Beach - koster 25 rm for en taxi dertil
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Redang Island Resort วันที่ 7 ต.ค. 2019
Dear Michael, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Maya Kaur Marketing Communications Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Redang Island Resort วันที่ 7 ต.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Maya Kaur Marketing Communications Manager

8/10 ดี

YUKI, 神戸市

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
wi-fiが繋がりにくいように思いました
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A long weekend getaway
Good sea view resort, room was well-lit with plenty of lights and clean. Food was sufficient and quality was adequate for breakfast and dinner. We tried order food from the kitchen though it took a while for the staff to pick up and delivered to our room. We thought we would be starving from check-out back to the mainland, but thankfully the staff had prepared our breakfast to takeaway at the reception. Overall, we're enjoyed our stay.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Redang Island Resort วันที่ 3 มิ.ย. 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Maya Kaur Marketing Communications Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
静かでのんびりするにはとてもいい場所。 スタッフもみんな親切。
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Redang Island Resort วันที่ 24 พ.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Maya Kaur Marketing Communications Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Redang Island Resort วันที่ 24 พ.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Maya Kaur Marketing Communications Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
NO ENVIRONMENT
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก azie วันที่ 5 พ.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก azie วันที่ 5 พ.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Worst Expedia experience
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก azie วันที่ 5 พ.ค. 2019
Thank you. We appreciate your feedback!

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
車我們出去,忘記了接回我們,訂了船票回來,又沒有交帶邊間船公司時間!房間又不潔,令我全身敏感,又漏水,換房就無水無冷氣再換才可以!太差啦
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก azie วันที่ 5 พ.ค. 2019
Thank you. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

Joey Loraine, Singapore

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก azie วันที่ 5 พ.ค. 2019
Thank you. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendliness, helpful and accommodating. Excellent service
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก azie วันที่ 5 พ.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was very helpful
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก azie วันที่ 5 พ.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 พอใช้

Krystal, Singapore

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The staff was really friendly! So so nice to be around them. But the place was really not maintain, the pool had frogs swimming in it.. so I didn’t manage to swim. I had a severe bed bugs bites all over my body.. it was covered with bed bugs I also notice that the room was very dirty and very dusty in all corners. Also explains why there are bed bugs. The rooms were so dimly lit too. Had to go back to the mainland to treat my bed bugs bites at my back because it was very bad :( Also we tried calling room service or the reception for 3 days every time there was no answer. It was very difficult to get a hold of them. The breakfast was nice! But the other meals like dinner/lunch was just cold and abit bland. But other than that the staff always took us to amazing places like the beach, activities and did their best to make us feel the ultimate experience of the island. Pity the cleanliness and the bed bugs situation was just so bad.
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Maya Kaur วันที่ 16 พ.ย. 2018
Dear Krystal, Thank you for taking the time to share your feedback. It is very unfortunate that during the rainy season, the frogs are come out. However, we have shared your feedback to the respective department for their further action. We are sorry to hear of your unpleasant experience during your stay with us. If you could drop an email to our Operation Manager regarding your complain, we will immediately look into this matter. Thank you. Sincerely, Maya Kaur Marketing Communications Manager

6/10 พอใช้

Linda, Malaysia

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The bed was hard as a rock! And at night, there were ANTS constantly crawling on the bed! The restaurant was clean, but the menu was very much lacking, and the food not particularly good taste wise. The breakfast was a Continental type BUT no pastries at all! And ordering breakfast you only had the choice of American Breakfast(eggs, chicken sausage, grilled tomatoes, and beans) OR Malay Breakfast which was Nasi Lemak. NOTHING else to choose from! There were NO activities, no bar, NOTHING in the evening! The TV only got 5 channels, and the movie channel was very blurry! And their beach was pretty non existent, maybe 8'x12'! What they DID have, you had to climb down some VERY steep stairs with no railing! They WOULD take you to the Public Beach area for free, and to the jetty to catch your ferry back to the mainland. Too isolated......
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2018

6/10 พอใช้

Jonnykat, Yakima, WA

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Good: Nice views of the bay. Close to the jetty. Staff was mostly friendly. Bad: Away from most anything on the island. Some staff could be friendlier. Stinky rooms, but hey it’s tropical.
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Maya Kaur วันที่ 10 ต.ค. 2018
Dear Jonnykat, Thank you for taking the time to share your feedback. Nevertheless, we hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Maya Kaur | Marketing Communications Manager

8/10 ดี

anónimo, españa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
buena para playa y visitas
queríamos playa y visitas y el hotel era económico. te llevan a la playa de manera gratuita por tanto da igual donde está ubicado. es ideal para moverse al resto de playas auqnue no lo parezca
เข้าพัก 6 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Maya Kaur วันที่ 14 พ.ย. 2018
Dear anónimo, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel again. Sincerely, Maya Kaur Marketing Communications Manager

8/10 ดี

ong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2018

8/10 ดี

Jesper

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2018

6/10 พอใช้

Nathalie, Mulhouse

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pas de plage à côté de cet hôtel. Il faut soit prendre la navette soit louer a motorcycle ! Très peu de navettes que ce soit en bus pour Public beach ou bateau pour aller sur Long Beach. Décevant de ce côté. Il faut toujours être en demande. Petite crique accessible au pied de l'hôtel mais malheureusement pas nettoyée (beaucoup de plastique rejeté par la mer) Dommage car avec une meilleure organisation, l'hôtel serait sympa ! Au final hôtel cher pour les prestations.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Maya Kaur วันที่ 14 พ.ย. 2018
Dear Nathalie, Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear of your unpleasant experience during your stay with us. We hope it will be better the next time you stay with us. Sincerely, Maya Kaur Marketing Communications Manager

8/10 ดี

Julene

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2018

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2018

4/10 แย่

Erin, Cyberjaya

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Substandard and you're better off at some other cheap chalet by the beach. Run down facilities. Meh...
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2018

4/10 แย่

MissK, KL

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Air conditional is not functioning well, as the water is dripping. Bed and pillow is kinda dirty. There’s a weird smell came out from the wardrobe. The entire resort is so big, but there’s only 1 shuttle van or bus available. The food provided from the cafe is tasteless and variety is not much. Such a disappointment.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

Sudam

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very nice stay
Very nice stay without any problem
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2018

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bad experience
Over priced and the condition of the hotel is very run down without proper maintaince. Food sucks. Information not accurate as the beach was a distance away.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2018

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2018

6/10 พอใช้

YO, マレーシア

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ちょっと便が悪いし、食事がいまいち
前にエクスペディアで泊まった時は、シュノーケリングツアーがセットでいろいろ行けたが、今回はセットがなくマリンパークの無料券のみ。 ホテルの前の小さなビーチはほとんど魚がいないで楽しんだり、くつろぐことはできない。 ツアーその他に参加する必要があるが、客が少ないと定員に達せずツアーなし。 最後の日は客が少なく、朝食もビッフェからアラカルトに変更。 ウィークデイに行くのは問題があるかも。
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2018

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Disapointed
Hotel is located near the village, nothing you can do around the hotel. The private beach is small and dirty. The room furniture really need to change and maintenance. The swiming pool is dirty even they did done the cleaning but the timing of the cleaning is during people want to swim. The light around the hotel is not enough.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2018

8/10 ดี

Saiful, Ampang

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice and peacefully
I and my wife enjoy the seaview from our room. With a peaceful surrounding, we can relax our mind here. The staff is very kind. The hotel driver can pickup you from room anytime you called. Only the 1st night, we have trouble to get our dinner. Another night, we call the nearest restaurant to pickup and its free charges. Just a reminder..be placed at jetty before 3pm (because its last boat/trip from jetty merang/syahbandar to redang island). Actually we get to redang island not by a package and its expensive when you have to pay the boat at cost RM400 when you are late. But overall, its a nice experience.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2018

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก