บริการอาหารเช้า

รีวิว Radisson Blu Hotel, Nice

4 out of 5
Radisson Blu Hotel, Nice
223 Promenade Des Anglais, Nice, Alpes-Maritimes

รีวิว

8.2

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 248 จาก 604 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 208 จาก 604 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 78 จาก 604 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 44 จาก 604 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 26 จาก 604 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.0/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Narinder

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was a great place for us to stay given it’s location to the beach, walkway to city center and old town and for those days we were tired, we took the Tram just behind the hotel. Only Pascal was helpful. The other staff struggled to understand us as we mostly spoke English. This resulted in us not being able to order room service or get the front desk to help us make change/smaller bills for tips around the hotel. Pool staff girl nice was haggard and we didn’t want to bother her for drinks cause she was so tired and busy.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Michele

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was friendly and helpful. Breakfast was delicious, lots to choose from. Comfortable room and perfect location.
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Oumaima วันที่ 20 เม.ย. 2024
Dear Michele,Thank you for your positive feedback! We're glad to hear that you found our staff friendly and helpful, enjoyed the delicious breakfast with plenty of options, and found your room comfortable. We're also pleased that our location suited your needs. We hope to welcome you back again soon for another enjoyable stay!Warm regards,Oumaima Front Office Supervisor Radisson Blu Nice

10/10 ดีเลิศ

Thomas

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ideal location to explore Nice. Right along the coast with a beautiful view. The staff was friendly and helpful. The amenities were very nice and we enjoyed the rooftop pool, bar and restaurant very much.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Oumaima วันที่ 20 เม.ย. 2024
Dear Thomas, Thank you for sharing your wonderful experience! We're delighted to hear that you enjoyed our ideal location along the coast, with its beautiful view. We're also glad that our staff was friendly and helpful, and that you enjoyed our amenities, including the rooftop pool, bar, and restaurant. We hope to welcome you back for another fantastic stay in the future!Warm regards,Oumaima Front Office Supervisor Radisson Blu Nice

6/10 พอใช้

Muzhi

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel too old needs renovation
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Oumaima วันที่ 20 เม.ย. 2024
Thank you for your feedback. We'll take your comments into consideration as we work towards improving our facilities.Warm regards,Oumaima Front Office Supervisor Radisson Blu Nice

10/10 ดีเลิศ

Jamie, Galloway

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel and staff were great. Very clean, spacious rooms. The area behind the hotel is neat if you’re willing to explore. There is a great crepes place and kabob place within walking distance. There is no shop in the hotel for drinks and snacks, but there is a fully stocked gas station next door. We rented the scooters from the hotel everyday. Barely needed to drive. Uber is quick in the area. Loved our stay in Nice ❤️
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก oumaima วันที่ 17 มี.ค. 2024
Dear Jamie, We're delighted you enjoyed your stay! Thank you for your positive feedback about our hotel, staff, and the nearby amenities. We appreciate your comments and hope to welcome you back soon!Best Regards, OumaimaFront office supervisor

10/10 ดีเลิศ

Tiffany

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wonderful hotel, hotel restaurant and proximity to the beach… lovely!
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Nicolas Crosetto วันที่ 29 ก.พ. 2024
Dear Tiffany, Thank you for your excellent feedback and for sharing your nice experience. We appreciate your input and the accent on the excellent service that was provided. The satisfaction and the quality of experience of our guests are our daily motivation! We strive for the very best and we assure you we took good note of your constructive comments. It was a pleasure to host you and we are looking forward to welcoming you back to Radisson Blu Nice in the future. Kind regards, Nicolas Crosetto Front Office Manager Radisson Blu Hotel, Nice

8/10 ดี

XXX

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
TV (English channel does not work) & no separate room and full bathroom for children. Amazing location, excellent breakfast & friendly staff!
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Nicolas Crosetto วันที่ 17 ก.พ. 2024
Dear XXX, Thank you for taking the time to provide us with your experience and feedback. Allow me thank you concerning your staff's feedback and to offer my most sincere apologies on behalf of the whole Radisson Blu team regarding the inconveniences occurred. I hope we will have the opportunity to host you again with us in the future and to provide you with an amazing and memorable experience within the best possible conditions. Warm regards, Nicolas Crosetto Front Office Manager Radisson Blu Hotel, Nice

8/10 ดี

Fleur Muriel

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

Amna

เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก FO วันที่ 20 เม.ย. 2024
Bonjour, Nos vous remercions pour votre retour positif, Cordialement, Oumaima Front Office Supervisor Radisson Blu Nice

10/10 ดีเลิศ

Stephane

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

Fabrice

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Pas à la hauteur d'un 4*
Room service de mauvaise qualité Absence de mini bar en chambre Pas de bouteille d'eau dans la chambre ni dans la salle de sport salle de bain vieillotte Point positif : Réceptionniste très professionnel
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Nicolas Crosetto วันที่ 22 ม.ค. 2024
Cher Fabrice, Nous vous sommes reconnaissants d'avoir pris le temps de nous informer de votre expérience. Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas été satisfaits par les services de l'hôtel lors de votre séjour. Vos commentaires sont appréciés et vos suggestions seront prises en compte pour les améliorations futures au niveau de nos services pour nos chers clients. Bien cordialement, Nicolas Crosetto Front Office Manager Radisson Blu Hotel, Nice

10/10 ดีเลิศ

Rodrigo M

เดินทางกับครอบครัว
Maravilhoso.
Excelente atendimento, quartos muitos lindos e limpos. Vista para mar é maravilhosa. Tivemos o privilégio de sermos atendidos tanto no checkin quanto no checkout, pela simpática recepcionista a Sra Liz, parabéns pela sua educação e atendimento.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Nicolas Crosetto วันที่ 22 ม.ค. 2024
Dear RodrigoThank you for your excellent feedback and for sharing your nice experience. We appreciate your input and the accent on the excellent service that was provided. The satisfaction and the quality of experience of our guests are our daily motivation! We strive for the very best and we assure you we took good note of your constructive comments. It was a pleasure to host you and we are looking forward to welcoming you back to Radisson Blu Nice in the future. Kind regards, Nicolas Crosetto Front Office Manager Radisson Blu Hotel, Nice

8/10 ดี

D

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel and good size room, great view
We had a sea view which was fantastic to wake up to. The room was spacious and had everything we needed. The chair was broken though and room service missed is out one day so had to get pir own towels etc. It was impossible to get tea and coffee replenished in the room especially as we like a cuppa first thing. The staff were always friendly and welcoming. We ate in the restaurant our first night and really enjoyed it. Easy to catch the tram into Nice or the train to Monaco
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Nicolas Crosetto วันที่ 22 ม.ค. 2024
Dear D, Thank you for your excellent feedback and for sharing your nice experience. We appreciate your input and the accent on the excellent service that was provided. The satisfaction and the quality of experience of our guests are our daily motivation! We strive for the very best and we assure you we took good note of your constructive comments. It was a pleasure to host you and we are looking forward to welcoming you back to Radisson Blu Nice in the future. Kind regards, Nicolas Crosetto Front Office Manager Radisson Blu Hotel, Nice

8/10 ดี

Olga

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

frederic

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Franco

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ottimo rapporto qualità/prezzo
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Nicolas Crosetto วันที่ 17 ก.พ. 2024
Dear Franco, Thank you for your excellent feedback and for sharing your nice experience. We appreciate your input and the accent on the excellent service that was provided. The satisfaction and the quality of experience of our guests are our daily motivation! We strive for the very best and we assure you we took good note of your constructive comments. It was a pleasure to host you and we are looking forward to welcoming you back to Radisson Blu Nice in the future. Kind regards, Nicolas Crosetto Front Office Manager Radisson Blu Hotel, Nice

10/10 ดีเลิศ

Wassim

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

4/10 แย่

J

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
This is a ‘bare minimum effort’ type of establishment, even to French standards. When we were given the keys to a room that was not what we had reserved (and paid for in advance), they corrected their mistake by letting out a huge sigh and told us: “we’ll upgrade you for free”… by transferring us to the room we had paid for. Wow thanks. Initially the room was stocked with free water and a small espresso machine with coffee pods. They never restocked and when we asked for new coffee pods, someone showed up and barged in our room to drop off a bag of sugar packs and instant coffee. No pods for the coffee machine apparently. Look, it’s not that big a deal, but the attitude we got (exasperated employees, bare minimum in terms of answering simple questions)… during a low-season period nonetheless… it smells of just plain old bad management.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Nicolas Crosetto วันที่ 30 ธ.ค. 2023
Dear J, Thank you for taking the time to provide us with your experience and feedback. Allow me to offer my most sincere apologies on behalf of the whole Radisson Blu team regarding the inconveniences occurred. Kindly contact me directly for any further exchange and if you would like to provide us with more insight. I hope we will have the opportunity to host you again with us in the future and to provide you with an amazing and memorable experience within the best possible conditions. Warm regards, Nicolas Crosetto Front Office Manager Radisson Blu Hotel, Nice

2/10 แย่มาก

Samrat

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Worst service .. no cleanliness ..only area around hotel is good but the hotel staff is non cooperative
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Nicolas Crosetto วันที่ 18 ธ.ค. 2023
Dear Samrat, Thank you for taking the time to provide us with your experience and feedback. Allow me to offer my most sincere apologies on behalf of the whole Radisson Blu team regarding the inconveniences occurred. Kindly contact me directly for any further exchange and if you would like to provide us with more insight. I hope we will have the opportunity to host you again with us in the future and to provide you with an amazing and memorable experience within the best possible conditions. Warm regards, Nicolas Crosetto Front Office Manager Radisson Blu Hotel, Nice

6/10 พอใช้

Andrea

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Restaurant staff were great. Found the concierge unhelpful
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

4/10 แย่

Sumit

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location is best, rest is average
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023

4/10 แย่

Renaud

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Daniel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Sarah

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Benjamin Hugh

เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Parveen

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amazing view will stay again
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Nicolas Crosetto Front Office Manager Radisson Blu วันที่ 10 พ.ย. 2023
Dear Parveen, Thank you for your excellent feedback and for sharing your nice experience. We appreciate your input and the accent on the excellent service that was provided. The satisfaction and the quality of experience of our guests are our daily motivation! We strive for the very best and we assure you we took good note of your constructive comments. It was a pleasure to host you and we are looking forward to welcoming you back to Radisson Blu Nice in the future. Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

yessine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Silvan

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Adriana

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wir haben uns sehr wohlgefühlt!
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Nicolas Crosetto Front Office Manager Radisson Blu วันที่ 10 พ.ย. 2023
Dear Adriana, Thank you for your excellent feedback and for sharing your nice experience. We appreciate your input and the accent on the excellent service that was provided. The satisfaction and the quality of experience of our guests are our daily motivation! We strive for the very best and we assure you we took good note of your constructive comments. It was a pleasure to host you and we are looking forward to welcoming you back to Radisson Blu Nice in the future. Kind regards,

8/10 ดี

Sami

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Nicolas Crosetto Front Office Manager Radisson Blu วันที่ 10 พ.ย. 2023
Dear Sami, Thank you for your excellent feedback and for sharing your nice experience. We appreciate your input and the accent on the excellent service that was provided. The satisfaction and the quality of experience of our guests are our daily motivation! We strive for the very best and we assure you we took good note of your constructive comments. It was a pleasure to host you and we are looking forward to welcoming you back to Radisson Blu Nice in the future. Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

Joann

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
great personnel, friendly and helpful
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Nicolas Crosetto Front Office Manager Radisson Blu วันที่ 10 พ.ย. 2023
Dear Joann, Thank you for your excellent feedback and for sharing your nice experience. We appreciate your input and the accent on the excellent service that was provided. The satisfaction and the quality of experience of our guests are our daily motivation! We strive for the very best and we assure you we took good note of your constructive comments. It was a pleasure to host you and we are looking forward to welcoming you back to Radisson Blu Nice in the future. Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

Koichi

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
good location and atmosphere so wanna visit again
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Nicolas Crosetto Front Office Manager Radisson Blu วันที่ 10 พ.ย. 2023
Dear Koichi, Thank you for your excellent feedback and for sharing your nice experience. We appreciate your input and the accent on the excellent service that was provided. The satisfaction and the quality of experience of our guests are our daily motivation! We strive for the very best and we assure you we took good note of your constructive comments. It was a pleasure to host you and we are looking forward to welcoming you back to Radisson Blu Nice in the future. Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

RICK

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful location. Would not stay there again because of the street noise. I have come to hate the sound of motorcycles and scooters. And the rude French drivers. The hotel was great otherwise
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Nicolas Crosetto Front Office Manager Radisson Blu วันที่ 10 พ.ย. 2023
Dear Rick, Thank you for your excellent feedback and for sharing your nice experience. We appreciate your input and the accent on the excellent service that was provided. The satisfaction and the quality of experience of our guests are our daily motivation! We strive for the very best and we assure you we took good note of your constructive comments. It was a pleasure to host you and we are looking forward to welcoming you back to Radisson Blu Nice in the future. Kind regards,

10/10 ดีเลิศ

Robert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

Michelle

ชื่นชอบ: ความสะอาด
Hotel assez décevant Rien à dire sur la chambre , neutre sans âme mais il ne manque rien Pas généreux sur les articles de salle de bain Petit déjeuner très décevant et honteux Les produits sont de qualité moyenne Même le pain français n est pas très bon Petits pains au chocolat sont carrément mauvais Pas de thé vert dans l assortiment de sachets Un grand Thermos pour l eau chaude qui s avère froide Choix de fruits restreint et pas de fruits entiers à part des oranges Au check out , pas reçu ma facture et j attends toujours le mail qui prouve que j ai payé
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Nicolas Crosetto Front Office Manager, Radisson B วันที่ 10 พ.ย. 2023
Chère Michèle, Nous vous sommes reconnaissants d’avoir pris le temps de nous informer de votre expérience. Nous sommes désolés d’apprendre que vous n’avez pas été satisfait par les services de l’hôtel lors de votre séjour. Vos commentaires sont appréciés et vos suggestions seront prises en compte pour les améliorations futures au niveau de nos services pour nos chers clients. Je suis navré que notre service n'était pas à la hauteur et je voudrais vous inviter à me contacter directement pour échanger plus en détail . Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir dans le futur et d’avoir la chance de surpasser vos attentes lors d’une prochaine visite. Bien cordialement,

6/10 พอใช้

Larissa

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

4/10 แย่

Allyson

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There is a beautiful view of the Mediterranean Sea from the upgraded room. However, there is limited closet space and there were no drawers available to put clothing away, the shower was a handheld in a tub which continuously fell off the holder. The noise at 1:00 am above us was so loud it was impossible to sleep. It took 2 calls to the front desk to get any action. We were no offered so much as a free breakfast in the morning when we complained and no attempt was made to make this right. Also, other than the restaurants in the hotel, there is no real dining in the area. Don’t stay here!
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Nicolas Crosetto Front Office Manager Radisson Blu วันที่ 10 พ.ย. 2023
Dear Allyson, Thank you for taking the time to provide us with your experience and feedback. Allow me to offer my most sincere apologies on behalf of the whole Radisson Blu team regarding the inconveniences occurred. Kindly contact me directly for any further exchange and if you would like to provide us with more insight. I hope we will have the opportunity to host you again with us in the future and to provide you with an amazing and memorable experience within the best possible conditions. Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Jana

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Where to stay to relax in Nice
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

Vincent

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Tres mauvais accueil
Chambre très bruyante , Même pas un verre d’eau à l’accueil tout est vide et sale Facture 7 euros de service pour un burguer un chambre (non indiqué lors de la commande) Lors du check out la réception n’a pas voulu me montrer le montant de ma facture avant de prélever ma CB et du coup ne ma pas appliqué ma remise de Ma carte de fidélité , la repxetionniste me dis juste tant pis , j’aurais du faire la remise avant je ne peux plus rien faire … Hôtel à 500 euros la chambre lol
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Nicolas Crosetto Front Office Manager Radisson Blu วันที่ 10 พ.ย. 2023
Cher Vincent, Nous vous sommes reconnaissants d'avoir pris le temps de nous informer de votre expérience. Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas été satisfaits par les services de l'hôtel lors de votre séjour. Vos commentaires sont appréciés et vos suggestions seront prises en compte pour les améliorations futures au niveau de nos services pour nos chers clients. Bien cordialement,

10/10 ดีเลิศ

Edward

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Nicole

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Shawn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Vaida

เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

Gordon

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 6 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

Justin, Austin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023

8/10 ดี

Bilaal

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very enjoyable stay
Really friendly and helpful staff, nice location and surroundings, limited breakfast and some dated aspects surprisingly in a very expensive suite e.g bathroom, shower, AC controller all need updating.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023

6/10 พอใช้

Frank

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We booked this because we wanted to be close to the sea, which we were. We even given a room upgrade. Essentially jus a coffee maker. But the room was just average. The a/c worked better at some time more than others. Given it was very warm and the room faces the sea, better a/c would have been more appreciated. The bathroom was spacious and clean but the shower throws water all over the floor. There is a lobby bar but always closed. The rooftop bar was more for locals than the guests. Very expensive as well. The breakfast was very nice with plenty of variety. I don’t think it was worth the 2x price as other properties we found nearby. The tram does top almost directly behind the hotel and this was convenient. The staff (especially bell) we’re very nice.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

Matthew

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Shower didn't work and was noisy on rooftop
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

nathan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We were only at the hotel for a few hours due to a cancelled flight, but even when checking in at midnight the member of staff on the desk was so friendly and helpful, and a cheerful wave at 5am when we left too!
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

Daniel

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023