บาร์ (ในที่พัก)

รีวิว ฮิลตัน บรู๊คลิน นิวยอร์ก

4 out of 5

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 572 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 271 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 91 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 35 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 31 จาก 1000 รีวิว" "

9.0/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

michelle

เดินทางกับครอบครัว
I stayed 1 night. Storage is too small and little smelling in the bathroom.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 21 เม.ย. 2024
Dear Michelle, We're sorry to hear about your experience during your recent stay. Our team strives to provide a comfortable environment for all our guests, and we apologize for any inconvenience caused by the storage size and bathroom odor. Your feedback is important to us, and we'll address these issues with the respective team to uphold our service standards and provide a more comfortable experience for our guests in the future. Thank you for bringing these concerns to our attention, and we hope to welcome you back for an improved stay in the future.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Bonni

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Spacious room and personable staff.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 19 เม.ย. 2024
Dear Bonni, We are delighted to read you enjoyed the spacious room and found our staff nice at Hilton Brooklyn New York. Providing a comfortable and welcoming experience is our priority. Thank you for your kind words. We hope you had a fantastic stay and look forward to welcoming you back for another memorable visit in the future.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Heather

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Loved this hotel. Very friendly and helpful staff and the rooms were so comfortable. It was quiet and cozy inside yet so close to jump on the subway for Manhattan. Also shops and food very close.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 17 เม.ย. 2024
Dear Heather, We are thrilled to read you loved your experience at Hilton Brooklyn New York. Our friendly and helpful staff are dedicated to ensuring your comfort, and we are delighted that you found our rooms cozy and convenient. It's wonderful to know you enjoyed the proximity to Manhattan and nearby amenities. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Dennis, Lakeland

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 17 เม.ย. 2024
Dear Dennis, Thank you for your outstanding rating. We are glad that we could exceed all of your expectations and that you loved your visit to our hotel. We appreciate you taking the time to let fellow travelers know about your experience, and we look forward to many more visits to Hilton Brooklyn New York.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

2/10 แย่มาก

Kenyatta

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Terrible experience, understaffed. No towles, wash rags not hand towels. Heater bead barely warming up the room. For $400 for 1 night. I am absolutely disgusted and disappointed.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 14 เม.ย. 2024
Dear Kenyatta, We apologize sincerely for the disappointing experience you encountered during your stay. Your feedback is invaluable, and we are sorry to read about the issues with the availability of towels, inadequate heating, and the overall level of service. Please know that we take your concerns seriously and will address them with our team to ensure improvements are made. We understand your frustration and hope for the opportunity to regain your trust with a more pleasant stay in the future.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

6/10 พอใช้

Michelle

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great staff interactions. Convenient to the Brooklyn Paramount
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 13 เม.ย. 2024
Dear Michelle, We are delighted to read about your positive interactions with our staff. Our team strives to provide excellent service to enhance your experience. Additionally, we are glad to know that our location near the Brooklyn Paramount contributed to your convenience. Thank you for your feedback, and we hope to welcome you back for another enjoyable stay.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

8/10 ดี

Yolanda I

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The cleaning was sub-par. They never replaced our coffee filters until we asked for it. Didn't vacuum.
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 10 เม.ย. 2024
Dear Yolanda I, We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience you experienced. Ensuring cleanliness is a top priority, and we will address these concerns with our housekeeping team to ensure a higher standard. Your comments are invaluable as we strive to improve our services. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to welcome you back for a more enjoyable stay.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Peter

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very pleasant stay. The staff could not have been nicer.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 11 เม.ย. 2024
Dear Peter, We are thrilled you had a delightful stay at Hilton Brooklyn New York. Our team strives to provide exceptional service, and it's wonderful to read that they exceeded your expectations. Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back for another fantastic experience.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

8/10 ดี

David, Virginia Beach

เดินทางกับคู่รัก
Alright Needs refurbishing
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 8 เม.ย. 2024
Dear David, Thank you for choosing Hilton Brooklyn New York. We appreciate your feedback. We are continuously striving to enhance our guests' experience and will consider your comments regarding refurbishment. It's our goal to provide exceptional stays, and we hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

8/10 ดี

Gariann

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 4 เม.ย. 2024
Dear Gariann, Thank you for choosing Hilton Brooklyn New York. We are dedicated to providing our guests with a comfortable and pleasing atmosphere; therefore, we love that you had a pleasant stay. It was our pleasure hosting you, and we look forward to another opportunity to welcome you back soon.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

6/10 พอใช้

Shanique

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear Shanique, Thank you for rating your stay. We hope your overall visit was pleasant. However, we regret if there were any issues that kept it from being perfect. We appreciate you choosing our hotel and hope you will return for the exceptional experience we are known for providing.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

4/10 แย่

Katherine

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 19 เม.ย. 2024
Dear Katherine, We thank you for rating your stay. Please accept our apologies for any oversights during your time with us. We want every guest to have a memorable stay, and we regret this was not your experience. We hope you will revisit so we can extend the exceptional hospitality we are known for providing.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

4/10 แย่

Ahmed

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was dirty, the cleaning service didn't clean our room for three days. I asked them to send me a receipt, but it's been more than a week, and they haven't replied. Although I am Hilton honor member
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 29 มี.ค. 2024
Dear Ahmed, We sincerely apologize for the cleanliness issues you encountered during your stay and for the delay in receiving your receipt. This does not reflect the high standards we aim to uphold. As a valued Hilton Honors member, we value your satisfaction and regret any inconvenience caused. Thank you for being our guest, and we hope you will choose us again in the future.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

8/10 ดี

William

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
-
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear William, We are pleased you had a pleasant stay at Hilton Brooklyn, New York, and we appreciate the kind rating. It was our pleasure to accommodate you, and we look forward to your next visit with us.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Stuart

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Love the place. have stayed a few times. Property is great. Staff is awesome and it is a great location.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear Stuart, We are thrilled to read about your stay and how much you enjoyed our location and recognized our staff. We work hard to deliver an excellent experience for all our guests, and we appreciate you recognizing our efforts. Thank you for the beautiful review of the Hilton Brooklyn, New York. We look forward to hosting you again on your next visit.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Ebony

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 16 มี.ค. 2024
Dear Ebony, Thank you for the outstanding rating. We are delighted that from check-in through check-out, we were able to provide you with a great stay at Hilton Brooklyn, New York. We look forward to your return and wish you all the best with your future travels.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

6/10 พอใช้

Lauren

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Not worth price but is anything in Brooklyn worth the price?
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 6 มี.ค. 2024
Dear Lauren, Thank you for sharing your review of our hotel. We pride ourselves on service excellence, and our goal is to exceed our guests' expectations on every visit. Therefore, we regret if any issues kept you from having an outstanding stay. We hope to provide you with the exceptional hospitality we are known for on your next visit to the area.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

8/10 ดี

Philip

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had our little dog with us and feel it is exorbitant paying $75 a night for him. That will keep us from coming back with him. I would like to be able to see details of our bill on the TV prior to checkout.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Philip, Thank you for choosing Hilton Brooklyn New York and sharing your feedback. We appreciate your stay and understand your concerns. We have noted your feedback and appreciate the constructive comment, as we always want to hear how we can enhance our guest experience. We are thrilled that your overall experience was positive, and we hope we have the chance to welcome you back in the near future!Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Michelle

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The best hotel to stay in Brooklyn! Excellent services!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Michelle, Thank you for choosing to stay with us. What an honor to have the title of the best hotel. We are thrilled to read that you felt so at home with us and that our great location. We strive to provide our guests with outstanding hospitality, and your compliments serve as an encouragement to all of us. It was a pleasure hosting you, and we look forward to your next stay at Hilton Brooklyn New YorkPaul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Jorge

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room service, a block away from subway.
เข้าพัก 9 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 ก.พ. 2024
Dear Jorge, We are delighted to read how much you enjoyed your time at Hilton Brooklyn New York. We are thrilled you enjoyed the convenience of our proximity to the subway. Our room service is aimed at enhancing your stay with delicious offerings delivered right to your door. We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

6/10 พอใช้

CHRISTINE

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
My son lives in Brooklyn so I am in the city a lot. The pros of this property are the staff. They are very friendly and helpful. The parking lot right across the street was super nice and reasonably priced. The room was pretty, but unfortunately there were wet stains under the glass of the nightstand. There was a lot of caked on dust in areas of the room. I was a bit surprised. The main disappointment was the heavy pot smoke in the corridor which made its way into my room. It also seemed like it was coming up through the heater as well. I have asthma so any smoke is a problem for me. I did report it and they said that the person will end up being fined, they apologized. I totally understand that some things are beyond the staff's control. The issue for me is that I have stayed in many hotels in Brooklyn and Manhattan and I never had this issue. I does make me question why was it a problem in this particular hotel.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 21 ก.พ. 2024
Dear CHRISTINE, Thank you for choosing to stay with us. We are pleased to hear that you enjoyed our exceptional service and the ease of parking across the street. Your compliments mean a great deal to our entire staff. However, we apologize for any housekeeping oversights in your room. We will address this with our housekeeping staff. We utilize feedback like yours to improve our guest experience. Also, we are sorry for the inconvenience you experienced due to the smoke smell. We are a non-smoking hotel, but on rare occasions, we have violators of this rule. We appreciate you bringing this to our attention so we can address it immediately. We look forward to your next stay so we can provide you with a comfortable and memorable experience.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

8/10 ดี

Jennifer

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Spacious, modern, good location
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 13 ก.พ. 2024
Dear Jennifer, Thank you for sharing your kind feedback! We're delighted you appreciated our spacious and modern accommodations. Providing a comfortable and convenient experience is our priority, and we're also thrilled you enjoyed our great location. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay!Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

8/10 ดี

Jack Robert, poland

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff and service was exceptional, as was our on site dining experience. Our room was a bit smaller than expected for the price, but very clean and cozy. Parking, as anywhere in or around NYC was a little inconvenient, although a valet service was available for an extra $60. We still spent $35 for an overnight lot which was affiliated with the hotel, but ended up walking almost 1/4 mile back to the hotel, and waited around 20 minutes for the attendants to retrieve our vehicle the next day. I imagine this is very common for the city, but some type of advance notice when booking would have been much appreciated. Plan ahead!
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Jack, We're delighted to see you had an exceptional experience at Hilton Brooklyn New York! It's a pleasure that our devoted staff and convenient on-site dining made your stay so satisfying. We also thank you for your understanding about the room size and are glad you found it cozy and clean. Furthermore, we appreciate your thoughts regarding the parking situation, as we always want to know how we can enhance our guest experience. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you back for an even more enjoyable stay in the future!Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

8/10 ดี

Martha

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was great 👍
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 30 ม.ค. 2024
Dear Martha, Thank you for choosing to stay with us and for leaving your generous review. We're delighted to know that you had a great experience here at Hilton Brooklyn New York. We look forward to welcoming you back soon for another enjoyable visit.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

8/10 ดี

John, Windsor Mill

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Building shows it age. Not enough toilet paper. Poor tv channel selection. Food was good. Breakfast and lunch great taste at reasonable price.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 29 ม.ค. 2024
Dear John, Thank you for sharing your experience at Hilton Brooklyn New York. We appreciate your feedback and apologize for any issues that kept your visit from being perfect. We're grateful for your understanding regarding the conditions of our property and the concerns regarding in-room amenities. We would like to assure you that we are wholly committed to enhancing our guest experience, and your observations are invaluable in this process. It's encouraging to read that you enjoyed our food offerings and that you found the breakfast and lunch of great value. We loved having you as our guest and hope for the opportunity to provide an even more comfortable stay on your next visit.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

6/10 พอใช้

Karen

The bathtub did not drain. Kind of disgusting. Tried to tell staff, who said, I'm not the right person. Will not stay there again, for that price.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 27 ม.ค. 2024
Dear Karen, We appreciate your feedback regarding your recent stay. We apologize for any inconvenience caused by the bathtub drainage issue and miscommunication with our staff. Your comments are valuable, and we'll address the matter promptly. We understand your frustration and hope you reconsider, giving us another opportunity to provide a more enjoyable experience on future visits to the area. Your comfort is our priority, and we appreciate your understanding.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
We stay here frequently as it close walk to our family's apt. Only frustrating issue is the $25 per person per day "resort fee". Really irritating to try to recover it by getting $12 bottles of water and a couple drinks at the bar.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 23 ม.ค. 2024
Dear Guest, Thank you for your frequent stays at Hilton Brooklyn New York! We appreciate your loyalty and understanding of the resort fee. We strive to enhance your experience, and we hope to continue being your go-to choice for our convenient location. It was a pleasure hosting you, and we would be honored to welcome you back soon for another enjoyable stay!Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Diana

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 23 ม.ค. 2024
Dear Diana, Thank you for the wonderful rating for Hilton Brooklyn New York! We're delighted to have provided you with a satisfying visit. It was our pleasure to have you stay with us, and we hope to host you again soon.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Jasmin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 22 ม.ค. 2024
Dear Jasmin, Thank you for your excellent rating. We are glad that we could exceed all of your expectations and that you loved your visit to our hotel. We appreciate you taking the time to let fellow travelers know about your experience, and we look forward to hosting many more visits to Hilton Brooklyn New York.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Don, Essex

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Greatest
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear Don, Thank you for the fantastic review of Hilton Brooklyn New York! We are delighted your stay was perfect in every way, and we look forward to your next visit with us.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

George

เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 14 ม.ค. 2024
Dear George, Thank you for the outstanding rating. We are delighted that from check-in through check-out, we were able to provide you with a great stay at Hilton Brooklyn New York. We look forward to your return and wish you all the best with your future travels.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

8/10 ดี

Jaclyn

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A little pricey for the area, and accommodations. Suggest moving further into Williamsburg.
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Jaclyn, Thank you for choosing Hilton Brooklyn New York. We appreciate your feedback and value your perspective on pricing. Our commitment is to provide exceptional experiences at competitive rates, and we hope the overall stay was enjoyable. We would love to welcome you back in the future so we can demonstrate our commitment to delivering excellent stays. Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

LaWanda

เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear LaWanda, Thank you for being our guest and for the fabulous rating! It is gratifying to learn you thoroughly enjoyed your time here at Hilton Brooklyn New York. We can't wait to share another fantastic experience with you soon.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Eric

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The only problem we had was the valet parking people have nasty attitudes, but everybody in the hotel was absolutely wonderful and I would definitely stay there again
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Eric, We appreciate your thoughtful feedback surrounding your stay at Hilton Brooklyn New York. While we regret any inconvenience with the valet parking, we're delighted to read that our devoted team members left such a remarkable impression. We are committed to delivering outstanding hospitality, and your kind words serve as an encouragement to all of us. Thank you for choosing us, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable experience in the future.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Gladys

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Muy bien
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 6 ม.ค. 2024
Dear Gladys, Thank you for the generous rating for Hilton Brooklyn New York! We're delighted to have provided you with a satisfying visit. It was our pleasure to have you stay with us, and we hope to host you again soon.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Cynthia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I would recommend this Hilton in Brooklyn. It has more of a bed and breakfast feel than most large hotels.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 6 ม.ค. 2024
Dear Cynthia, Thank you for recommending Hilton Brooklyn New York to fellow travelers! We're delighted you enjoyed the unique ambiance of our property. Your positive feedback is genuinely appreciated, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable experience in the heart of Brooklyn.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

6/10 พอใช้

Chris

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
This property is falling a bit short of the Hilton standard. The linens were all in major need of replacement, our sink was bandly clogged and barely drained upon check-in, and the rooms are pretty small for a Hilton branded property. Those are really the only complaints, but it seemed like maybe it should be branded as one of Hilton's lower tier brands. Great location though, and the room was acceptable and pretty clean.
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 6 ม.ค. 2024
Dear Chris, Thank you for sharing your feedback. We appreciate your observations and understand the importance of upholding our high standards. We're glad you found our location ideal for your stay and enjoyed our clean rooms. Your comments about the linens and the sink are duly noted, and we will address these concerns promptly to ensure a more comfortable stay for our future guests. We value your insights and hope to have the opportunity to welcome you back for an improved experience in the future.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

adam

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Adam, Thank you for choosing Hilton Brooklyn New York. We were pleased to see that you thoroughly enjoyed your time with us. We are committed to ensuring a fulfilling visit for each guest, so we are thrilled to receive your excellent rating. We look forward to hosting you again anytime your travels bring you back to our area.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

LOVLEEN

เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 20 ม.ค. 2024
Dear LOVLEEN, We cannot thank you enough for the excellent rating! It is a delight to see that from check-in through check-out, we were able to provide you with a great stay at Hilton Brooklyn New York. We look forward to your return and wish you all the best with your future travels.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

8/10 ดี

Danny

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
New York Vacation
Good hotel. Great customer service
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 30 ธ.ค. 2023
Dear Danny, Thank you for choosing Hilton Brooklyn New York for your vacation! We're delighted to see you had a delightful experience and appreciated our exceptional customer service. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

6/10 พอใช้

Robert

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
People were very nice. Maid work was inadequate. They cleaned room but failed to leave clean towels. Never fixed broken bolt on room 360.
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 30 ธ.ค. 2023
Dear Robert, Thank you for choosing our hotel and providing your valuable feedback. We genuinely appreciate your kind acknowledgment of our courteous staff. However, we are sorry to learn about the shortcomings you experienced with the housekeeping services, particularly the oversight in replenishing clean towels and the unaddressed broken bolt. Such oversights do not align with our commitment to excellence. Please accept our apologies for any inconvenience caused. Thank you for bringing these matters to our attention so we can address them and prevent future occurrences. We value your feedback and would be grateful for another opportunity to exceed your expectations on your next visit.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Rafael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 7 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 30 ธ.ค. 2023
Dear Rafael, Thank you for choosing Hilton Brooklyn New York. We were pleased that we exceeded your expectations during your stay. Thank you for being our guest. If you find yourself in our area again, we hope to have the opportunity to provide you with another exceptional stay.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

8/10 ดี

KATO

เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 18 ม.ค. 2024
Dear KATO, Thank you for choosing to stay with us and for leaving your kind rating. We're pleased to know that you had an enjoyable experience here at Hilton Brooklyn New York. We look forward to welcoming you back on your next visit.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

2/10 แย่มาก

Jasmina

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 28 ธ.ค. 2023
Dear Jasmina, Thank you for taking the time to rate your recent stay. Our team strives to ensure an exceptional experience for each guest. Therefore, we are very sorry for not meeting these expectations. We hope you will give us another opportunity to welcome you back and redeem your confidence in our hotel.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Anonymous

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Good cleanness
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 ธ.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for the outstanding rating! We are delighted your time at Hilton Brooklyn New York was excellent, as we always strive to provide the best experience for our guests. We look forward to your return soon so we can share another fantastic stay with you.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Clarence L

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 ธ.ค. 2023
Dear Clarence, We are thrilled to receive your excellent rating as it tells us that we've succeeded in providing a rewarding experience. We appreciate your recognition and look forward to welcoming you back to Hilton Brooklyn New York soon!Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

6/10 พอใช้

SIHAM

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 22 ธ.ค. 2023
Dear SIHAM, Thank you for choosing to stay with us and for rating your experience. We regret if we provided you with anything other than a perfect, seamless experience, and we hope you will come back for a much-improved stay. Thank you again for being our guest.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

6/10 พอใช้

Tiffany

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 21 ธ.ค. 2023
Dear Tiffany, We appreciate you choosing our hotel and hope your overall stay was pleasant. It was a pleasure hosting you, and we hope you will return in the future so we can provide you with an even more fulfilling stay next time.Paul SchwartzGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Daniel, Mendham

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great staff
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 20 ธ.ค. 2023
Dear Daniel, Thank you for the generous review. We are thrilled we met your expectations for a fantastic stay at Hilton Brooklyn New York, and we cannot thank you enough for the kind words about our staff. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Mc Keisha

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Mc Keisha, We appreciate you taking the time to leave your kind rating for Hilton Brooklyn New York. Your satisfaction is important to us; therefore, we are thrilled you enjoyed your stay. We hope to welcome you back anytime you return to our area.Paul SchwartzHilton BrooklynGeneral Manager