วิวจากที่พัก

รีวิว พูลแมน มิริ วอเตอร์ฟร้อนท์

4.5 out of 5
พูลแมน มิริ วอเตอร์ฟร้อนท์
Lot 1347, Miri Waterfront Commercial Centre, Miri, Sarawak

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 246 จาก 509 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 189 จาก 509 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 42 จาก 509 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 23 จาก 509 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 9 จาก 509 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

8.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Felicia

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The sea view of the room is great and the room is very spacious however we were quite disappointed with food service. We ordered our food at 6.30pm and 40 mins later our food hasn't arrived. I asked the waiter at 7.10pm what is the status on our food and he said it is going to take another 45mins. Almost 2 hours just for 4 dishes is very absurd. Therefore we had to cancel our order as we have an event to attend at 8pm. So we had to rush to a near by café to grab a quick bite.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Felicia, We would like to apologize for the unpleasant experience and disappointment that you had experienced with your stay recently. Please be rest assured that my team and I take your feedback on board seriously. We want to assure you that your complaint and feedback will give us the opportunity to remedy any problem that may exist and help us to improve our service further. We appreciate your time and effort of putting up these constructive reviews. Thank you.

8/10 ดี

siv

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Location was great. Facilities in the room were not checked for it's proper functioning such as the tv remote controller and the choking of the sink. I had to call the housekeeping twice to get them fixed.
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 11 มี.ค. 2024
Dear siv, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

KM

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 29 ก.พ. 2024
Dear KM, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

8/10 ดี

HJ, Bandar Seri Begawan

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was ok.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 24 ก.พ. 2024
Dear Hj, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

Foo Deborah

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Enjoy the stay and breakfast with nice coffee. Speedy check in and out. Excellent services.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 24 ก.พ. 2024
Dear Foo Deborah, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

Yuen Teh

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 23 ม.ค. 2024
Dear Yuen Teh, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

Eddie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Value for money
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 10 ม.ค. 2024
Dear Eddie, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice hotel. Staff is very friendly and helpful. Hotel bar is very nice and friendly staff. Area is very nice. Local food is readily available across the street
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 10 ม.ค. 2024
Dear John, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

8/10 ดี

Barry

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Front desk staff upgraded me to an amazing room on the 22nd floor. That made my stay incredible. The Drinking Ape Lounge is amazing. Don’t order room service, the menu in the lounge is better!
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 1 ม.ค. 2024
Dear Barry, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

8/10 ดี

So

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 28 ธ.ค. 2023
Dear So, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

mohd yusree mohd

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 25 ธ.ค. 2023
Dear Mohd Yusree Mohd, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

4/10 แย่

SHERWIN

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
executive room its like a normal room dnt have much complementary but its very clean
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 25 ธ.ค. 2023
Dear Sherwin, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Miri Waterfront. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

10/10 ดีเลิศ

LIM

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 13 ธ.ค. 2023
Dear Lim, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

6/10 พอใช้

Barry

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything is QR coded, but the QR code at this hotel is all adds and spam. They pander to Halal over a veriaty of options. So No Pork! I went and purchased pork belly and enjoyed it in the lobby. The room servuce menu is unacceptable and difficult from the food served on the main floor. The 7th floor lounge staff is rude and horrible. The only good place in the hotel is the Drinking Ape Bar. The staff there are perfect. I will not be returning when i am in Miri.
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 1 ธ.ค. 2023
Dear Barry, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Miri Waterfront. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. For your information, in Malaysia most of the hotels are pork free. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

10/10 ดีเลิศ

Cecelia

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent facilities and a great buffet breakfast.
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 20 พ.ย. 2023
Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

Shahrizal

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 20 พ.ย. 2023
Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
All are good . The only area needs to improve is the check in speed by counter staff … I always check in pullman miri and kuching and they seem to have same weakness in check in speed
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 17 พ.ย. 2023
Dear Valued Guest, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

8/10 ดี

Pauline

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 17 พ.ย. 2023
Dear Pauline, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

Hajah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
NICE VIEW
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 17 พ.ย. 2023
Dear Hajah, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

omar

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
good location
We like so much staying at pullman miri because of location and most of the room has nice view. and safe place to stay
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 13 พ.ย. 2023
Dear Omar, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.Warm regards, Jean Guest Experience Manager.

4/10 แย่

Koo Boon

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 13 พ.ย. 2023
Dear Koo Boon, Thank you for bringing this to our attention. We’re sorry you had a bad experience. We’ll strive to do better.

10/10 ดีเลิศ

Robert

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very hard to fault the Pullman in Miri, we found the position of the hotel was most probably its worst feature,we like to walk if possible to shopping etc and the Pullman has many roads to cross to get there. However the hotel had stunning views from our room of the city and ocean We would like thank all staff for making us feel welcome and for going out of their way to make our visit special
เข้าพัก 6 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 10 พ.ย. 2023
Dear Robert, Thank you for taking the time to share your rating. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

10/10 ดีเลิศ

Hadi Dinie

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Clean and nice room
Nice executive room and so clean. I would love to stay here for my next trip
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Cassey วันที่ 6 พ.ย. 2023
Thank you so much for your kind review! Please feel free to stay here again in the future. We'll be excited to serve you!

10/10 ดีเลิศ

Kiem Lee

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 31 ต.ค. 2023
Dear Kiem Lee, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

8/10 ดี

Jew Hin

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 9 ต.ค. 2023
Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

SEOHLENG

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 6 ต.ค. 2023
Dear SEOHLENG, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

8/10 ดี

thian, saratoga

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 6 ต.ค. 2023
Dear Thian, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

6/10 พอใช้

Morag

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Hotel was centrally located to access the amenities in Miri. Check in was terrible bearing in mind we were a party of 4 , checked in twice to same hotel in one week. Stay was 5 nights in total. Both times we checked in the queue was lengthy & it was difficult to speak to Reception staff at other times due to delays.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 28 ก.ย. 2023
Dear Fiona Yang, We would like to apologize for the unpleasant experience and disappointment that you had experienced with your stay recently. Please be rest assured that my team and I take your feedback on board seriously. We want to assure you that your complaint and feedback will give us the opportunity to remedy any problem that may exist and help us to improve our service further. We appreciate your time and effort of putting up these constructive reviews.

10/10 ดีเลิศ

Mitsunori

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Cassey วันที่ 16 ก.ย. 2023
Thanks so much for your kind feedback! We hope to see you again

8/10 ดี

Michael

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pullman has an excellent location where you can reach almost all hotspots in Miri within 30 minutes by walking.
เข้าพัก 7 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 9 ก.ย. 2023
Dear Micheal, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.Warm regards, Jean Guest Experience Manager.

10/10 ดีเลิศ

md

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Fantastic stay with family
Amazing service and location with safe oarking and amazing breakfast. The rooms was slightly dusty,probably due to the full capacity during the school holiday,but the friendliness and expertise of the staff made up for it.will definitely stay here again
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 4 ก.ย. 2023
Dear Md, Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.

2/10 แย่มาก

MOHD NOOR AL SUFRI

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Sincerely, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 5 ก.ย. 2023
Dear MOHD NOOR AL SUFRI, We apologize that our service did not satisfy your expectations.

10/10 ดีเลิศ

Valentine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Fabulous Staff, rooms and beds!
Had a very fabulous stay here with big rooms and extremely comfortable beds! There were initially some minor issues with the room but it was all wonderfully and professionally sorted out by the Duty Manager, Mr Fezelerie Bangau, who was exemplary of the high standards of Pullman Hotel group. The hotel location was also great as it was just a 2-minute short walking distance to 2 seafood restaurants. Highly recommended!
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 12 ส.ค. 2023
Dear Valentine, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

8/10 ดี

Jarand, Singapore

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Just spent a night in the hotel. Lobby was nearly shut down due to an event, there was a concert in front of the lobby so no space for the car to stop. No bell boy service - so we wheeled the luggage trolley ourselves.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 12 ส.ค. 2023
Dear Jarand, We would like to apologize for the unpleasant experience and disappointment that you had experienced with your stay recently. Please be rest assured that my team and I take your feedback on board seriously. We want to assure you that your complaint and feedback will give us the opportunity to remedy any problem that may exist and help us to improve our service further. We appreciate your time and effort of putting up these constructive reviews.

8/10 ดี

Jennifer

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Confortable
It's a comfortable and pleasant stay
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 12 ส.ค. 2023
Dear Jennifer, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

8/10 ดี

Roswati

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 12 ส.ค. 2023
Dear Roswati, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

Kuet

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Very convenient location and centre to every things. I love the location and staff in hotel
เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 25 ก.ค. 2023
Dear Kuet, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

Stephanie

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 25 ก.ค. 2023
Dear Stephanie, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

William

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 24 ก.ค. 2023
Dear William, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

8/10 ดี

Suryani

เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 24 ก.ค. 2023
Dear Suryani, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

Ken, Arlington

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very modern place! Of course, the breakfast is out of this world with so many choices! The pool is the place to be! Great seafood restaurants around too!
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 26 มิ.ย. 2023
Dear Ken, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

8/10 ดี

Soo Yin

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 26 มิ.ย. 2023
Dear Soo Yin, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

8/10 ดี

Sui Chee

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 19 มิ.ย. 2023
Dear Sui Chee, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

4/10 แย่

Kim Pooi

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Service decreasing everytime
Stayed here for 1 night and this used to be my favourite hotel in Miri. I was given a room with a door adjacent to the next room. I could hear the next door guest clearly everytime she coughs. I booked a sea view but I was given a partial water view room Then comes the breakfast. I went down before 10 and many things were not available. There were no anchovies for nasi lemak and the only curry left is fish! Sorry but I don’t think I’ve taken nasi lemak fish curry. There are no other meat available in the whole restaurant. They have dim sum, the egg counter and noodles. They really need to improve their service.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 13 มิ.ย. 2023
Dear Kim Pooi, We would like to apologize for the unpleasant experience and disappointment that you had experienced with your stay recently. Please be rest assured that my team and I take your feedback on board seriously. We want to assure you that your complaint and feedback will give us the opportunity to remedy any problem that may exist and help us to improve our service further. We appreciate your time and effort of putting up these constructive reviews. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

Peter

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great rooms & view
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 6 มิ.ย. 2023
Dear Peter, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

Gemma

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent stay
Perfect, amazing view over river. Walking distance to many bars and restaurants. Breakfast was amazing. Cakes in the cafe near reception look Amazing but taste disappointing.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 31 พ.ค. 2023
Dear Gemma, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. For the cakes, i will share your feedbacks with the chef. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

8/10 ดี

Farah

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 29 พ.ค. 2023
Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

Peter

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The large cool lobby is an indicator of what is to come. Large rooms (albeit an odd layout) with an excellent bathroom. Large soft comfortable beds. Well appointed room with muted decor. The infinity pool is beautiful with lovely views over the river and sea. No loungers though. There is a large sauna and jacuzzi. The men's steam room was out of order. Breakfast had very good coffee and an excellent array of foods though they did not vary in the time I was there. The staff were friendly. It really is a delightful place to stay.
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 24 พ.ค. 2023
Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

GOON HOE

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like the space of the room.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 16 พ.ค. 2023
Dear Goon Hoe, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

Mohamed

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Quaint, very accessible and clean hotel. great service and great breakfast options
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Warm regards, Jean Guest Experience Manager. วันที่ 15 พ.ค. 2023
Dear Mohamed, Many thanks for your rating on your recent patron to Pullman Miri. We are delighted that you generally enjoyed your visit and appreciate you taking the time to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Thank you.