ล็อบบี้

รีวิว ลีซซ์ อินน์ มะละเต

3 out of 5
ลีซซ์ อินน์ มะละเต
1139 Nakpil Street, Malate, Manila

รีวิว

7.0

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 156 จาก 769 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 256 จาก 769 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 197 จาก 769 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 76 จาก 769 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 84 จาก 769 รีวิว" "

8.0/10

ความสะอาด

7.4/10

พนักงานและบริการ

7.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Jonathan, Chiang Mai

เดินทางสะดวก
เดินทางสะดวกอยู่ใจกลางเมือง เงียบสงบ พนักงานต้อนรับดี มีอาหารเช้าให้

4/10 แย่

Peter

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No elevator
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Jaq Simons or Marife Joy

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
I've stayed here many times, the only negative point is, it's very noisy early in the morning due to jeepneys using the road in the front. Otherwise it's okay because it's a short ride to the middle of the town. I've been here so many times.
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Louis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel in Manila, on a busy main road but quiet enough in room. AC at perfect level. Friendly and helpful staff. `Close to a lot of the touristy spots. Rooms are clean and spacious and well stocked for the price. Real Bargain. Be aware there are 6 floors with no Elevator. The only negatives are more on Manila, you are a 10-15 minute walk from the station over uneven ground around missing pavements. Common in most areas of Manila. Ride a jeepney, they go by every minute to save time and money. The area seems safe, but is intimidating at night, no/limited street lights. Thats all part of the fun of Manila. Not to be missed.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

kaven

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The units were clean and spacious enough although stairs were good exercise. The area was a poor area with many beggars in the area and rats scurrying around close by. Interesting experience to travelling Philippines especially Manila
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

Kim Erick

เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

Peter

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
His ID, which my guest had to leave at reception, disappeared after his stay and could no longer be found.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

Rajeevan

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Steven

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Dianne

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like that the stuff had good hospitality, frinedly, the rooms arebjust amazing with its balcony. The TV chanells. All in all, it was perfect and amazing accommodation. I enjoyed my stay. Thanks ao much.
เข้าพัก 8 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Richard

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Hikaru

เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Rakesh

เดินทางกับครอบครัว
Very clean and smells good
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Thorbjørn

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice and clean.... frindly staff
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Mitchelle

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Staff are friendly and helpful.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

LADY FE

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room is clean and spacious. Good room for a reasonable price.
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

Eric

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Their Site States That They Have a Coffee Shop / Cafe AND A RESTRURANT !!! Also Mentions They Have Breakfast for 202 to 800 Ph. THEY HAD NONE OF THESE !!! This Was a Main Reason For Choosing This Place in the First Place.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Francis S Gutta

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The restaurant was closed even though there are pics of it in the listing. The staff were all friendly and helpful. The cable has no english speaking channels - but the next hotel had many. Malate was overhyped as a happening place. It had a sketchy feel in many places. I might have walked thru a crime scene the first day. Shanty town just a few blocks away. But it is a bargain and clean inside the property.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

Lay Ann

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Cristine May

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

TETSUYA

เดินทางเป็นกลุ่ม
エレベーターがない
エレベーターがない為下の階をリクエストしていたが4Fに案内された
เข้าพัก 8 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

Jaq

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nothing unique about the place. It was once an okay place before the pandemic, they seem like trying to cut costs, had a restaurant and much more knowledge on how to run a hotel business but now it seems like they are struggling, and the housekeeping was done by mainly ladies which is now done by young men.
เข้าพัก 17 คืน, กรกฎาคม 2023

6/10 พอใช้

David

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
We wanted better wi-fi access!!!!!!!!!! AWFUL We thought there would be breakfast
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

8/10 ดี

Mark Kristofer

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My stay was nice at the hotel, it’s just few things to mention, when I enter the room was very clean and nice but when I enter the toilet I thing they forgot to check the Toilet to flush there’s some falling hairs there but it’s okay,’sometimes small things can’t see. The noise outside when the jeep started to operate was very annoying early morning you can really wake just because of that. And lastly I hope you provide stirrers also for the coffee hehehe. But my stay is nice and the staffs are very welcoming. Keep it up, will be checking in again in the future and also very recommendable to others. Goodluck and more power!
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

??

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2023

8/10 ดี

Mark

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023

8/10 ดี

Yangseon

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The king size bed was excellent!!!!! We will be back again. Thanks!!!!!!!!!!!
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
清潔で掃除もいきとどいてる。 シャワーの排水が悪い部屋があった。 コストパフォーマンスにはかなり優れていると思う。
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

wooseong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
good
เข้าพัก 12 คืน, มีนาคม 2020

6/10 พอใช้

tomo, 大阪

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
車の騒音が酷い、部屋の照明が暗い、シャワー室のカーテンが短くトイレが水浸しになる。
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Paula D วันที่ 14 มี.ค. 2020
Dear Mr. Tomo, Thank you for taking the time to share your feedback. We have taken note of your comments and rest assured that this will be shared with the concerned departments for appropriate action and for future improvement. We hope for your come back and we guarantee improvement on your next stay. Sincerely, Paula D

8/10 ดี

PATRICK W

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 15 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Paula D. วันที่ 14 มี.ค. 2020
Dear Mr. Patrick, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Paula D.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
部屋の照明がき暗い。
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Paula D. วันที่ 29 ก.พ. 2020
Dear Valued Guest, We have noted down your comment about the lightning and rest assured that we will take this as an area for improvement as we strive hard to deliver a delightful experience to our guests. Thank you for the review and we hope to welcome you again soon.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
窓から見えるのはアパートだけです。 カーテンは閉めたままで開ける事が出来ません。 部屋の明かりは暗いです。
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Paula D. วันที่ 29 ก.พ. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to give us a review. As of this writing, we have taken note of your concern with the lightning and rest assured that this has been passed on to the proper department for future improvements. We hope to see you again at Leez Inn Malate!

4/10 แย่

SHIRLEY

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not haunted hotel. Its better than red doors. I like it
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Paula D. วันที่ 29 ก.พ. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Paula D.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
まあok
必要最低限の快適さ wifiの設定がちょっと… 毎日パスワード更新
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Paula D. วันที่ 29 ก.พ. 2020
Dear Valued Guest, We are happy to know you enjoyed your stay despite the glitches with the wifi. Thank you for taking the time to share your feedback and we hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Paula D.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
シャワールームがメッチャ狭い。 そのためトイレが水浸しになる。 シャワールームにソープ等の置き場が無い。 電気コンセントがルーズで使えない。 部屋の照明が暗い。 スリッパが無くて困りました。
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Paula D. วันที่ 29 ก.พ. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Paula D.

8/10 ดี

Roope

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Balcony View and Extra Comfortable Bed near Taft
I stayed in Leez Inn between the days of 12 and 13th of January. This hotel had a very pleasing and nice staff. Very accommodating, also helpful in terms of service and considering the guests. Although I suffer from a disability, due to which I'm not so good to walk with an injury in my foot, the staff was kind enough to give me a room on the second floor with an amazing small balcony (all floors come with). I was saved by their decision, because it's very difficult for me to climb steep stairs without getting my feet hurt. The staff understood my problem and made it my own. I was also pleasantly surprised about the room, as it exceeded my expectations in terms of size and comfort. There's a TV with cable (digibox?) channels, that gives you a range of Philipino shows to western movies, a small balcony that allows you to grab fresh air when you need to and a water heater that allows you to make your own coffee and tea inside the room. This is absolutely one of the most best rooms and hotels I've stayed in during my time in Manila. Especially for this price. I recommend this hotel for any traveller who wants to have a private location with a view on the street and a comfortable double bed to sleep in after a long day of walking around and seeing Manila. I think if this won't satisfy your expectations, you need to look much further outside the city center or Malate to find a hotel that will match this one in comfort and location. This is your choice if you're staying in Malate.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Paula D. วันที่ 29 ก.พ. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for this wonderful review. We are glad that you enjoyed your stay and happy with the service of our staff. We hope to welcome you again soon! Sincerely, Paula D.

8/10 ดี

Ely

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Short stay in Manila
Good enough for the price point.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Paula D. วันที่ 29 ก.พ. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and find it worth the price. We hope to see you again on your next visit to Manila. Sincerely, Paula D.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Paula D. วันที่ 29 ก.พ. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Paula D

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
シャワー室が狭い、排水が悪いくトイレが水浸しになる。 ベッド近くに電源が欲しいです。 ドアのカードキーが不良で毎回マスターキーが必要で困りました。
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

Kent

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
genuin phil living area
value for money Malate is genuine philippine suburb with normal everyday life I dont travel to se business People
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019

2/10 แย่มาก

Kevin M

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Frustrated at the Inn.
Reservations paid in advance for December 2-5, 2019. Reservations was for Delux with 2 Single Beds. Several delayed/rescheduled flights. I arrived at the hotel December 4th around 2:30 am. Receptionist Katherine Jandog informs me that the only available room has a single bed. So basically, the room that I paid for was given away to some else. I asked her why was the room given away. NO explaination. NO answer. Trying to dodge the question. She tries to accommodate me or let's say inconvenience me, she attempts to check their sister hotel for a room. NONE Available. I wanted a refund. She says "sorry it's non-refundable". Why? I paid for a room in full and I'm not getting the room I paid for. Why wouldn't I get a refund. I want to speak with your manager. Oh she comes in at 7 am. Being tired from rescheduling of flights and it is almost 4 am, I just took the room that was available. Processing the room, receptionist say, I need PHP 1,500 for security deposit. That was not happening.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019

2/10 แย่มาก

Per m r

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
manipulation med depositum,ingen kabel tv
hotełlet leverer ikke hvad de opgiver til hotel agenturen. der er ikke kabel tv,kun local tv,fordi hotelmanageren er for fattig til at levere varen. hotellet minipulerer med depositum,og bruger disse penge til hotellets indkøb,af diverse varer. der er tremmer for vinduerne,så man tror man er i fængsel. karakter til hotellet,minus 8,dårligt hotel
เข้าพัก 19 คืน, พฤศจิกายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
綺麗でやすい。最高でした
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Paula D. วันที่ 25 พ.ย. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for giving us a perfect rating. We are pleased to hear that you enjoyed your stay, like our room and find it clean. Our hotel aims to provide a truly unique experience and we are thrilled that we were able to meet your expectations. We look forward to welcoming you again to Leez Inn. Sincerely, Paula D.

10/10 ดีเลิศ

Zainal, Kota Samarahan

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Value for the price that i had paid. The staffs were very friendly and nice
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Paula D. วันที่ 18 พ.ย. 2019
Dear Valued Guest, We thank you for letting us know about your recent experience with us and find it worth the price. It's a boost for us every time we hear positive reviews such as this. Thank you, and we hope to see you again. Sincerely, Paula D.

6/10 พอใช้

MASTER

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Paula D. วันที่ 25 พ.ย. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and we hope to see you again very soon. Sincerely, Paula D.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Paula D. วันที่ 5 พ.ย. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time for giving us a perfect score! We are glad that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcome you again to Leez Inn! Sincerely, Paula D.

6/10 พอใช้

TAEUNG

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
그 가격에 닥 맞음
값은 싸지만 추천할만한 곳은 암님. 주위에 편의시설 전무함. 또한 아침식사는 절대 돈내고 사먹을 것이 암됨. 로비가 없고 로비옆의 넓은 홀은 항상 잠겨있었음
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2019