บริเวณภายนอก

รีวิว เดอะ คัมเบอร์แลนด์, ลอนดอน

4.5 out of 5

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 158 จาก 297 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 85 จาก 297 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 32 จาก 297 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 12 จาก 297 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 10 จาก 297 รีวิว" "

9.0/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

8.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Tatjana

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
I booked a room with two beds, but when we entered the room, there was one bed and we had to wait for the beds to be prepared. Not a very pleasant start.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 1 พ.ค. 2024
Dear Tatjana,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay here at The Cumberland Hotel. We are thrilled you enjoyed your overall stay. Your comment regarding the extra bed has been shared with the head of department in order to avoid similar occurrences in the future.Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

8/10 ดี

john

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stayed for a business conference. Hotel was lovely, clean and spacious. Rooms were prefect. Food was great. Only thing to let it down was the service in bar area was very slow, we ask a number of staff but was ignored until someone eventually served us. During the meal the waiter asked if we would like more drinks and again it took so long that even he was shocked we hadn't had our drinks.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 30 เม.ย. 2024
Dear John,Thank you for leaving feedback on your recent stay at The Cumberland Hotel. We appreciate both the positive and negative comments, as they help us identify areas where we excelled and areas where we can improve to ensure all our guests receive a superstar experience.We are thrilled you enjoyed our lovely clean specious room and delicious food.We are sorry you were let down by the service at SOUND bar. Please rest assured your comments have been shared directly the head of department for further investigation. Again we would like to thank you for bringing this to our attention; retraining will be issued where necessary. We hope to have the opportunity to welcome you back where we can showcase the high level of customer service you deserve.Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

8/10 ดี

michaleen, Plymouth

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was incredibly friendly & helpful. My room was not cleaned one day & several times for different reasons I tried to call the front desk & no one picked up every time I called. I would just stop by the front desk in person which was fine. Great location, very safe & great staff.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 30 เม.ย. 2024
Dear Michaleen,Thank you for your feedback. We are thrilled you found our hard working team incredibly friendly & helpful. We are however sorry to hear that your room was not serviced by housekeeping, we wish to extend our most sincere apologies for this oversight and for any inconvenience caused. Please rest assured this has been flagged with our housekeeping's head of department to ensure issues such as these aren't to be repeated. We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel where we can showcase the 5-star service we take so much pride.Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

8/10 ดี

faisal, Doha

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Lobby is great
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Services วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear Faisal,We're thrilled to hear you enjoyed your stay with us at The Cumberland, especially our vibrant and lively lobby.A great lobby sets the stage for a fantastic stay, and we're glad ours struck the right chord with you! Whether it's a place to relax after exploring London or meet up with fellow adventurers, we strive to make it a comfortable and welcoming space.While we always aim for a perfect 10, we appreciate your honest feedback. Is there anything specific we can do to crank things up to an 11 for your next visit? Just let us know!We hope to see you again soon for another unforgettable encore! The Cumberland Hotel will be waiting with open arms.Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

8/10 ดี

Lara

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Walkable
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 30 เม.ย. 2024
Dear Lara,Thank you for sharing your feedback regarding your stay at the Cumberland Hotel in London.Our centralized location is ideal for all of your traveling needs, we're glad this worked out well for you. With a spirit to serve, we look forward to having you return to stay with us again in the future.Kind regards.Guest ServicesThe Cumberland

10/10 ดีเลิศ

Natalie

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Veldig fint og veldig hyggelig personale
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Services วันที่ 24 เม.ย. 2024
Dear Natalie,We're over the moon to hear you had a fantastic stay here at The Cumberland, and that you especially enjoyed our rockstar team - that's music to our ears!A big shout-out to our amazing crew - they work hard to make every guest feel welcome.Thanks again for rocking with us! We can't wait to welcome you back for another stay that's sure to be off the charts!Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

8/10 ดี

Elizabeth

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good breakfast Comfortable bed large room
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Services วันที่ 24 เม.ย. 2024
Dear Elizabeth,We're thrilled you enjoyed your stay with us at The Cumberland, especially the delicious breakfast, comfortable beds, and large rooms - those are definitely all the ingredients for a relaxing and re-energizing stay!While a 4-star review is fantastic, we're always striving to hit those five-star highs. Is there anything we could have done to make your stay even more incredible?Perhaps next time you can join us for some nightly live music in our SOUND Cafe? We'd love to have the opportunity to make sure your next London adventure is a smash hit!Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

10/10 ดีเลิศ

Karen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Karen,Thank you for taking the time to rate your recent visit here at the Cumberland Hotel. We are delighted you enjoyed your stay from start to finish and we hope you will come back to do it all over again.Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

10/10 ดีเลิศ

michele

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The only complaint was operation of the lighting switches in the room Otherwise all very good!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Michele,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay at The Cumberland Hotel. We are truly thrilled you enjoyed your stay overall. Your constructive feedback regarding the operation of the light in your room has been shared with the head of department for future improvement. We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel where we can showcase the 5-star service we take so much pride in.Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

8/10 ดี

mohammed

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel clean but the Room cleaning service was not good
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Services วันที่ 21 เม.ย. 2024
Dear Mohammed,Thanks for giving The Cumberland Hotel a 4-star review. We appreciate your honest feedback, especially about your recent stay.We're thrilled to hear you found the hotel clean - that's the perfect opening chord to a harmonious stay! However, it sounds like the room cleaning service didn't quite keep at the same level. We sincerely apologise for any shortcomings with housekeeping. We take cleanliness and guest comfort very seriously. To understand what went wrong, we'd love to hear some specifics about your experience. Just reach out to us at Guest Services if you have anything in particular to add.Our housekeeping team works hard to keep our 900+ rooms sparkling clean, from 9am to 5pm. However, in the future, if you wish your room to be cleaned at a specific time, just let any of our team know and we will do our best to accommodate you.We hope this doesn't deter you from staying with us again. We hope we get the opportunity to give you the superstar stay your deserve.Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

10/10 ดีเลิศ

Petra

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Sehr gutes Hotel, top Lage, Personal sehr freundlich und aufmerksam.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Services วันที่ 21 เม.ย. 2024
Dear Petra,We're thrilled to hear you had a fantastic stay with us at The Cumberland.A great location, friendly staff, and attentive service - that's the holy trinity of an amazing hotel experience, and it sounds like we hit all the high notes for you! We take pride in creating a comfortable and fun environment with a stellar team, so your kind words mean the world to us.We hope to see you again soon for another unforgettable encore! Whenever your travels bring you back to London, The Cumberland Hotel will be waiting with open arms.Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

8/10 ดี

Juan

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice place and great facility
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Services วันที่ 21 เม.ย. 2024
Dear Juan,Thank you for taking the time to share your recent experience at The Cumberland Hotel. We appreciate your positive feedback regarding the overall quality of our facilities.At The Cumberland Hotel, we strive to provide exceptional service and amenities for all our guests. While we are delighted you found our facilities to be great, we are always seeking ways to improve. We would be grateful if you could elaborate on any specific aspects of the facilities you found particularly impressive. Your feedback is invaluable in helping us ensure we continue to meet and exceed guest expectations.Thank you again for choosing The Cumberland Hotel. We look forward to welcoming you back for another stay in the future.Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

10/10 ดีเลิศ

Tina

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel was in a great central location , with the underground just steps away. Hotel staff was incredible! Would highly recommend!
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Services วันที่ 21 เม.ย. 2024
Dear Tina,We're thrilled to hear you has a smash hit stay with us at The Cumberland. Who wouldn't love our central location - just steps away from Marble Arch Underground station? Sounds like you had the perfect front-row seat for exploring London! And a big shout-out to our incredible hotel crew - they're the true rockstars who make sure every guest feels welcome and has a fantastic stay.We take pride in offering a comfortable and fun experience in a prime location, and it sounds like you experienced it all! We appreciate you highly recommending us, it means the world to us!Whenever your travels bring you back to London, we hope The Cumberland Hotel will be your choice again.Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

10/10 ดีเลิศ

Helene

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was good the only thing which was less good was that the hotels computer system had big problem to find our booking as we had done on Experia. But they solved it in a very good way
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Services วันที่ 21 เม.ย. 2024
Dear Helene,Thank you for taking the time to review your recent stay at The Cumberland Hotel. We are delighted to receive a perfect rating and appreciate your feedback.We are pleased to hear that you enjoyed all aspects of your stay, with the exception of a brief delay upon arrival related to your reservation. We sincerely apologise for any inconvenience this may have caused, but are glad to hear it was solved swiftly.We take pride in providing a seamless experience for all our guests, and we are constantly working to improve our systems and processes. We appreciate your understanding regarding the initial challenge and your kind words about the resolution provided by our team.Thank you again for choosing The Cumberland Hotel. We look forward to welcoming you back for another smash hit stay in the future.Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

4/10 แย่

Regan

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Regan,Thank you so much for choosing The Cumberland Hotel as your accommodation London as well as for taking the time to rate your experience with us. However, please accept our sincere apology that we could not meet all your expectations during your visit. We will definitely share your rating with the concern department to improve in the future and provide our best service we take so much pride in.Kind regards,Guest Services The Cumberland

10/10 ดีเลิศ

Beatrice

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Beatrice,Thank you for taking the time to rate your recent visit here at the Cumberland Hotel. We are delighted you enjoyed your stay from start to finish and we hope you will come back to do it all over again.Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

10/10 ดีเลิศ

TATSUYA, San Diego

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Tatsuya,Thank you for taking the time to rate your recent visit here at the Cumberland Hotel. We are delighted you enjoyed your stay from start to finish and we hope you will come back to do it all over again.Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

10/10 ดีเลิศ

Jazmine

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
So absolutely thrilled with everything about the Cumberland hotel. It fit all our needs and I’m so glad we chose this hotel as our first ever as we visited the UK for the first time. Thank you!
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 12 เม.ย. 2024
Dear Jazmine,Thank you for this amazing feedback we too are glad you chose us for your first ever visit in UK. We are delighted that you enjoyed our central location of the hotel near all the major highlights of London and received an outstanding service from all our team members.We would love to have you back for another memorable stay in the nearest future. See you soon! Kind regards, Guest Services The Cumberland

8/10 ดี

khaled

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Every thing you need
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 11 เม.ย. 2024
Dear Khaled,Thank you for your feedback. It was a pleasure to show you all that the Cumberland has to offer and it makes us happy we succeeded in leaving you with a great overall impression! Your review is spot on and really highlights our services, amenities, and the added touches our staff adds to your experience. Thank you for giving us a go and we look forward to welcoming you back soon. Safe travels until then!Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

8/10 ดี

Nada

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The Cumberland is conveniently located right around the corner from Marble Arch subway station. The hotel is in good condition and has everything you would need. The rooms are well-sized and well-equipped with coffee machine, kettle etc. The downsides are that the hotel is very big and the elevator system is not programmed to handle the amount of people. That means, people crowd in front of the elevator and you might need to let them go (as they are full) a few times before you finally get in. Luckily, we were on the first floor so opted for the stairs very often. However, staircases are few and can only be used to go down; to go up, you’d need staff to open the door for you. Similarly, the breakfast area is huge and has a good selection of food, but it is laid out that you end up lining up multiple times to get seated and to get food.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 11 เม.ย. 2024
Dear Nadia,Thank you for taking the time to share your feedback. We are so lucky to be based at Marble Arch in this breath-taking building which is so rich in musical history! It really is a safe haven for all music lovers. A spotless room is a must, and a professional and helpful team is what keeps us rockin'.Breakfast is the main meal of the day our Chef will certainly be delighted to know that you enjoyed the different selections we have on offer.We're genuinely sorry to hear that our lifts didn't quite hit the mark. However, it's important to note that they are constantly balancing the speed of the lifts with other considerations, such as ensuring the security of our hotel and the safety of our guests. Thank you for your understanding.We're all about making our guests feel at home, even if it's just a pit-stop for some shut-eye. If you ever decide to grace us with another stay, we promise to make the experience a smoother ride. We hope to be welcoming you back soon!Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

8/10 ดี

Henning

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Die zentrale Lage war für unseren Kurztrip nach London perfekt. Marble Arch U-Bahn direkt um die Ecke ebenso wie die Oxford street. Das Personal war extrem freundlich und das Frühstück war für uns völlig ausreichend. Hier muss einem aber klar sein, dass aufgrund der Größe des Hotel viel Trubel beim frühstücken herrscht. Lediglich die schlechten Gerüche, die aus den Fluren strömten, waren unangenehm (Kloakenartig). Dies hat uns im Zimmer aber nicht beeinflusst. Auch das Zimmer war jetzt nicht super sauber aber tolerierbar. In diesem Hotel ist immer was los- auf den Fluren, vor den Fahrstühlen und in der Eingangshalle. Hier tummelt sich alles und es herrscht reger Betrieb. Das Zimmer selbst war aber leise. Die Liege, die für unsere Tochter als drittes Bett ins Zimmer gestellt wurde, war grenzwertig. Da merkt man auch nach 4 Tagen den Rücken und freut sich auf das eigene Bettchen. Für einen Kurztrip nach London würde ich dieses Hotel wieder buchen.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 11 เม.ย. 2024
Dear Henning,Thank you for taking the time to share your detailed feedback. We love that our prime location, comfy rooms and overall look and feel of the hotel met your expectations.We regret to hear that the extra bed did not meet your expectation. We understand your observation about the hotel's busyness, and we continuously strive to strike the right balance to ensure a vibrant atmosphere without compromising guest comfort. We appreciate your insights, and we will carefully consider them as we work towards improvements.Our maintenance team will investigate the claim of the unpleasant smell. We are thoroughly overjoyed that you found the amenities to your liking and hope to welcome you back once again!Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

8/10 ดี

Tannaz, Bethesda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Liked everything except level of noise in the lobby/eatery/bar area!!!
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 8 เม.ย. 2024
Dear Tannaz,Thank you for taking the time to share your feedback. We are pleased in general you enjoyed your time with us. Our impressive contemporary lobby is a great feature, and yes when we are busy the lobby is a hub of activity.We hope this doesn't deter you from visiting us again in order to give us the chance to redeem ourselves in your eyes.Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

10/10 ดีเลิศ

Harbinder

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Harbinder,Thank you for taking the time to rate your most recent visit here at the Cumberland Hotel. We are delighted you enjoyed your stay from start to finish and we hope you will come back to do it all over again.Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

10/10 ดีเลิศ

Brady

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel was very clean, staff were friendly and attentive, and location was great for a short trip in London!
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 8 เม.ย. 2024
Dear Brandy,Wow, thank you for the awesome feedback and awarding us 5 stars!The wonderful details and descriptions you provided really show the level of service and accommodations one will receive when staying at The Cumberland Hotel. Pair that with our amazing location,Thank you for being our guest and we hope to build upon the memories made on your next trip to the area. We hope that is soon. Safe travels!Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

8/10 ดี

Sophie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Fabulous hotel, already planning my next trip! Had a Gold King room for 3 adults, was spacious enough and had lovely unexpected features to it! Bar and restaurant area is great with live music. Food was delicious and 2 for 1 cocktails doesn’t get much better. Staff were all so friendly and would cater to any needs! Location is great also. Don’t change! Highly recommend!
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 8 เม.ย. 2024
Dear Sophie,Thank you for sharing your experience and you found us to be fabulous and you are already planning your next trip! It was a pleasure to show you all that The Cumberland has to offer, and it makes us happy we succeeded in leaving you with a great overall impression! Your feedback is spot on and really highlights our services, amenities, and the added touches our staff adds to your experience. Our team are already working on a plan to ensure you have another perfect 5 stars experience! Thanks for the recommendation. Making sure you are fully satisfied with your Cumberland stay is number one. We cannot wait to welcome you back, so see you soon!Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

10/10 ดีเลิศ

yousef

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 28 เม.ย. 2024
Dear Yousef,Thank you for taking the time to rate your recent visit here at the Cumberland Hotel. We are delighted you enjoyed your stay from start to finish and we hope you will come back to do it all over again.Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

10/10 ดีเลิศ

Patricia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had a wonderful stay at The Cumberland. The employees are helpful and very kind. I highly recommend!
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear Patricia,Thank you for your kind words and for recognizing our hard working team for their exceptional service. We're thrilled to hear that they were able to assist you during your stay and that you found our hotel to be clean and tidy. It's wonderful to know that you enjoyed the comfort of your room.Thanks for the recommendation. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay at The Cumberland Hotel.Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

8/10 ดี

Robert

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location and right above the Marble Arch station. Family room was effectively the same as a double queen room in the states. Cool vibes as it was a previous Hard Rock Hotel. Hotel breakfast was crowded and not worth the cost if it's not included in your room package. Staff was kind. Shower ran very hot at times...this was consistent for all 4 nights we were there.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 2 เม.ย. 2024
Dear Robert,Thank you for taking time time out to share your lovely review following your recent stay here at The Cumberland Hotel. Our location certainly does have the best of all worlds. A lovely little tranquil haven with the most fantastic views in the Capital, but only a few minutes walk away from the numerous attractions and events London has to offer. We trilled you enjoyed our cool vibe fun at every turn and our team enhanced your stay and left you with an overall great impression of the level of dedicated service we strive to provide to our guests. Thank you for being our guest. We hope you will come back to do it all over again.Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

10/10 ดีเลิศ

Elizabeth

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Busy hotel
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 2 เม.ย. 2024
Dear Elizabeth,Thank you for your feedback. It was a pleasure to show you all that the Cumberland has to offer and it makes us happy we succeeded in leaving you with a great overall impression and enjoyed the lively vibe with lots of fun at every turn. Thank you for giving us a go and we look forward to welcoming you back soon. Safe travels until then!Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

10/10 ดีเลิศ

Horatio

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice Hotel
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 2 เม.ย. 2024
Dear Horatio,Thank you for sharing your amazing feedback. From our welcoming staff, clean accommodations, Central location,and a lively atmosphere, we are a great choice whether you are travelling for business or pleasure. Our crew join us in inviting you back for more fun on your next trip to London. Safe travels,Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

10/10 ดีเลิศ

tania

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 1 เม.ย. 2024
Dear Tania,Thank you for taking the time to share your experience with us at The Cumberland. We are delighted to hear that your stay was a smash hit! We look forward to welcoming you back where we are sure we will make it a trip to remember! Kind regards,Guest Services The Cumberland

6/10 พอใช้

Cristina

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Shoppingmöjligheter, läget
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 1 เม.ย. 2024
Dear Cristina,We are sorry your stay did not hit the right note however we are pleased you enjoyed our central location to do your shopping and its all within walking distance. We will definitely share your rating with the concern department to improve in the future and provide our best service we take so much pride in.Kind regards,Guest Services The Cumberland

10/10 ดีเลิศ

Colin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 1 เม.ย. 2024
Dear Colin,Thank you for taking the time to share your experience with us at The Cumberland. We are delighted to hear that your stay was a smash hit! We look forward to welcoming you back where we are sure we will make it a trip to remember! Kind regards, Guest Services The Cumberland Hotel

10/10 ดีเลิศ

Holly, Fergus

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Our stay at the Cumberland was great! We had an issue when we first arrived with noise outside but we were moved to a different room right away. Our new room was very quiet, beds comfy, and the staff there were really nice. The location is great as it’s next to the tube and Hyde Park and within walking distance to groceries and restaurants.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Services วันที่ 30 มี.ค. 2024
Dear Holly,Thank you for sharing your experience! We're delighted to hear that you enjoyed your stay at The Cumberland. We apologise for the noise issue initially, but we're glad our team was able to swiftly address it by moving you to a quieter room. It's fantastic to know that you found the beds comfy and the staff friendly. We're pleased that our central location near the tube, Hyde Park, and amenities added to your convenience. We hope to welcome you back again soon!

4/10 แย่

Susanna

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The breakfast facilities are atrocious. Half hour queue for tea and coffee. “Hot” food was cold.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 29 มี.ค. 2024
Dear Susanna,Thank you for taking the time to share your feedback following your stay here at the Cumberland Hotel. Needless to say, customer feedback is absolutely vital to our operations as a hotel and we're most grateful for the efforts you have made to share your experience with us. We're very sorry to hear your were disappointed with your breakfast experience. We wish to extend our most sincere apologies for this and for any inconvenience caused. Please rest assured this has been flagged with our Food & Beverage head of department to ensure issues such as these aren't to be repeated. If you would like to discuss the matter further please get in touch with us at the hotel.We hope you will give us another opportunity to welcome you back to our hotel where we can showcase the 5-star service we take so much pride.Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

8/10 ดี

Monica

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bien
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Services วันที่ 28 มี.ค. 2024
Dear Monica, Thank you for taking the time to share your experience with us at The Cumberland. We are delighted to hear that your stay was overall a hit! If there is anything in particular we can do to make sure the next visit ticks all the boxes, please let us know. We look forward to welcoming you back where we are sure we will make it a trip to remember! Kind regards, Guest Services The Cumberland

8/10 ดี

Adam

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stayed on business - clean and comfortable although I booked a ‘Gold King’ and it was nothing like the picture at all
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 27 มี.ค. 2024
Dear Adam,Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry if the room was not to your satisfaction. On your next stay with us please let our Reception team know if you are unhappy with your room and we will do our utmost to re-allocate you to a different bedroom to ensure that you are comfortable.On a lighter note we are trilled you found your room clean and comfortable. We hope you will choose us again for your next business or leisure visit in the area. Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

8/10 ดี

ian

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
this hotel is in a good location for anywhere in london on the tube we had breakfast 1 day at only £20 per person good value buffet plenty of choice there was an odour in the corridors at sometimes hotel could do with some touch ups in certain places although i would stay here again and reccomend
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Ian,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay here at the Cumberland Hotel. We are delighted you enjoyed our central location, selection of our delicious breakfast with a huge variety to fit your dietary requirement. Our maintenance team will investigate the claim of the unpleasant smell. We are thoroughly overjoyed that you would stay with us again and recommend us to other travellers. See you soon!Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

10/10 ดีเลิศ

terry

เดินทางกับคู่รัก
Great hotel,
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Terry,Thank you for taking the time to share your experience with us at The Cumberland. We are delighted to hear that your stay was a smash hit! We look forward to welcoming you back where we are sure we will make it a trip to remember! Kind regards,Guest Services The Cumberland

8/10 ดี

Tony

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms are very nice and good size
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Tony,Thank you for taking the time to share your experience with us at The Cumberland. We are delighted to hear that your stay was a smash hit and enjoyed your specious room. We look forward to welcoming you back where we are sure we will make it a trip to remember! Kind regards,Guest Services The Cumberland

6/10 พอใช้

Juliana

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Shady area. Hotel needs work. Won’t stay again
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Juliana,Thank you for taking the time to share your feedback. We do sincerely appreciate your feedback as it will help us improve the quality of service that we offer in meeting and exceeding our guest experience and to maintain the high standards that we are renowned for. We are disappointed to read that we did not meet your expectations on this occasion. Please contact us directly in order for us to discuss the matter further. We look forward to hearing from you soon.Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

10/10 ดีเลิศ

Michael

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our stay at the Cumberland Hotel near Marble Arch was a delightful experience for our city break in London. The hotel's sleek and contemporary design, coupled with its prime location, offered the perfect blend of luxury and convenience. Our room, with its modern furnishings, provided a comfortable retreat after days spent exploring the nearby attractions. The exceptional service from the staff, along with the delicious dining options and chic lounge bar, added an extra layer of indulgence to our stay. Overall, the Cumberland Hotel surpassed our expectations, leaving us with cherished memories of our time in this vibrant city.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Michael,Thank you for taking the time to share your amazing feedback following your recent stay at the Cumberland Hotel. It makes us happy we succeeded in leaving you with a great overall impression! Your review is spot on and really highlights our services, amenities, and the added touches our staff adds to your experience. Thank you for giving us a go and we look forward to welcoming you back soon. Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland .

8/10 ดี

Fatemeh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Safe , clean, convenient, close to shopping area
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Services วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Fatemeh,We're glad to hear that your recent stay with us at The Cumberland was a hit! It's great you found our hotel safe, clean, and convenient - those are definitely some key chords to hit for a great stay. Being close to the shopping on Oxford Street is a bonus too, so you can explore London's style scene with ease!While a 4-star review is awesome, we're always striving for a perfect 5. Is there anything specific we could have done to turn your stay up to eleven?We'd love to hear your feedback, and hopefully welcome you back for another stay that rocks all the essentials - and maybe a few extras too!Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

8/10 ดี

John Louis DeZell

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room wasn’t cleaned everyday but free buffet for child -room Was stocked with free water tea and coffee I would stay again with my son.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Services วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear John,We're thrilled you enjoyed your stay with your son here at The Cumberland Hotel. It's great your visit was overall a hit, with you especially liking the complimentary breakfast for your child.We understand your feedback about the room cleaning. While we offer daily housekeeping, with our team cleaning our over 900 rooms from 9am to 5pm, there might have been a misunderstanding. Did you perhaps hang a "Do Not Disturb" sign on the door by any chance? If not, we apologise for the missed service and would love to investigate further.We're glad to hear the complimentary water, tea, and coffee kept you both refreshed throughout your stay. Keeping little rockstars hydrated is important, after all!Overall, we're happy to hear you'd stay with us again, and we'd love to turn that 4-star review into a perfect 5 on your next visit. Just let us know if there's anything specific we can do to ensure a flawless stay for you and your little one.Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

8/10 ดี

D

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was a good hotel with stuff but the cleaning service need to be better.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear D,Thank you for taking the time to share your feedback following your stay at The Cumberland Hotel. Needless to say, customer feedback is absolutely vital to our operations as a hotel and we're most grateful for the efforts you have made to share your experience with us. We're very sorry to hear the cleaning service did not hit the right note. We wish to extend our most sincere apologies for this oversight and for any inconvenience caused. Please rest assured this has been flagged with our housekeeping's head of department to ensure issues such as these aren't to be repeated. Your kind compliment has been shared with our hard working team. We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel where we can showcase the 5-star service we take so much pride in. Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

8/10 ดี

Graeme

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
All good apart from no hot water in the shower.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear Graeme,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay at The Cumberland Hotel. We are sorry you faced some issue with the hotel water during the course of your stay. Please rest assured your comments have been shared with our Maintenance head of department for further investigation to ensure overnights such as these aren't to be repeated. Here at Cumberland we strive to deliver an unparalleled level of service to all of your guests and we would greatly appreciate the opportunity to showcase this, should you visit us again.Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

10/10 ดีเลิศ

Hardeep

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stopped at the hotel on numerous occasions and never had any issues. The staff are all very friendly and already booked my room for November
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 18 มี.ค. 2024
Dear Hardeep,Thanks for being part of the Cumberland family and recognising our rock star team. They love to make every guest's visit a legendary, and it is a pleasure to know everything else about your experience rocked. We can't wait to have you back to your home away from home.Best wishes,Guest ServicesThe Cumberland

10/10 ดีเลิศ

Jane

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overnight stay and perfect for this.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 18 มี.ค. 2024
Dear Jane,Thank you for your feedback. It was a pleasure to show you all that the Cumberland has to offer and it makes us happy we succeeded in leaving you with a great overall impression! Your review is spot on and really highlights our services, amenities, and the added touches our staff adds to your experience. Thank you for giving us a go and we look forward to welcoming you back soon. Safe travels until then!Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

4/10 แย่

Jack

เดินทางกับครอบครัว
Not terrible. A no frills hotel in a great location. Nothing special but it is very reasonably priced. Large property with lots of rooms! If it’s a super cheap price for your dates it’s probably worth it!
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 18 มี.ค. 2024
Dear Jack,Thank you for taking the time to share your experience with us at The Cumberland. We are delighted to hear you enjoyed your stay overall. If there is anything in particular we can do to make sure the next visit ticks all the boxes, please let us know. We look forward to welcoming you back where we are sure we will make it a trip to remember! Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland

10/10 ดีเลิศ

Jutta Gisela

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Freundlichkeit, Ausstattung 👍
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Meski วันที่ 14 มี.ค. 2024
Dear Jutta,Thank you for taking the time to share your experience with us at The Cumberland. We are delighted to hear that your stay was a smash hit! We look forward to welcoming you back where we are sure we will make it a trip to remember! Kind regards,Guest ServicesThe Cumberland