บริเวณภายนอก

รีวิว อาเรีย รีสอร์ทแอนด์คาสิโน

5 out of 5

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 4270 จาก 7328 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 1428 จาก 7328 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 761 จาก 7328 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 429 จาก 7328 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 440 จาก 7328 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

8.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Mariam, Niles

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very luxurious and clean
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

ANNA LISA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Orinta, Naperville

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Loved my stay!
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Tamika R

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Tara

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Loved this hotel ! 10 out of 10 would come back !
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Arthur

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was fun
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Pui Sin Shella

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Waiting too long for check out
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Cathryn Erin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Our stay at Aria was adequate. It is a typical vegas casino & resort. It is in the middle of all the action and highly walkable. Lots of good dining options and amenities within the resort itself (just be ready to pay). Our room was sloppily cleaned and we found our mattress to be too soft and bowed for our liking.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Experience วันที่ 30 เม.ย. 2024
Dear Cathryn Erin,Thank you for taking the time to review your stay at ARIA. We appreciate you sharing your impressions of our resort as we take our guest feedback very seriously. We are delighted to learn you enjoyed the convenience of our property's location and walkability, as well as our excellent array of dining options and amenities. Nevertheless, we want to extend our sincere apologies for the unsatisfactory cleanliness conditions you encountered in your assigned guestroom, and for the discomfort experienced due to your mattress. Please know we take the well-being of our guests very seriously, so we will consider your comments as we work to better our efforts Your comments are greatly appreciated, and we truly hope for another opportunity to welcome you back to our resort in the future.

10/10 ดีเลิศ

Timothy

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
4th visit to Las Vegas; first time at the Aria and it was the best stay yet!
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Dainerys

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was perfect
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

JASMIN ALFONSO, Boise

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The receptionist, Gabe, was so friendly and accomodating. He upgrated us to suite when he found out we are celebrating our 20th anniversary! The room was much bigger, nicer and the view was awesome! We will denifinely come back here.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Terry

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Easy to connect with other hotels. Great gym and amenities on the second level.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Allan

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property was very clean, VIP upgrade was not offered at check in
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Michael E

Was an excellent stay
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Jean-Francois

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Sarah

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The service here from check in to check out was exceptional! Very clean! Was able to have Dinner at Carbone and it was amazing! I only wish they had a place for guests that are checked out that day to shower so you can enjoy the pool area before you catch your flight.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

MANUEL

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Cuartos un poco descuidados
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Sheila L, Hercules

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
If you like great service, clean and safe environment, places to dine and dance then Aira is the place to stay.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Robin

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Horrible experience, the staff was unprofessional. We had to wait about four hours to get our rooms and when we got our rooms, they were very dirty. One of our pillows had a blood stain and the bathroom were full of hair. We asked the staff and nobody paid attention even when we were checking out.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Experience วันที่ 30 เม.ย. 2024
Dear Robin,Thank you for taking the time to share your recent stay at ARIA. Your feedback is invaluable to us as we continually strive to enhance the overall experience for our guests. It is truly disheartening to learn that we did not meet your expectations during your visit, particularly in terms of the service you received and the delay you experienced in accessing your room. We sincerely apologize for any inconvenience caused by these shortcomings and for the unsatisfactory conditions you encountered with your assigned guestroom, particularly in regard to your pillows and bathroom. Please rest assured that this does not reflect the exceptionally high standards of both our products and services that we aim to maintain at our resort. Your loyalty is greatly appreciated, and we are committed to addressing these issues to ensure a more seamless and enjoyable experience for you in the future. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with the excellent experience that you rightfully expect from us.

10/10 ดีเลิศ

Denise

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice resort with great restaurants and casino.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Quentin, Syracuse

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We love it and thank you to the front desk ladies who helped us. We absolutely love this hotel
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Nadim

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Renee

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Aria is not a place for children. It’s for adults. There is a fridge in your room full of refreshments for you to purchase at a premium - not even cold by the way, but no thought of having just a fridge for your own convenience and snacks, especially if you bring your kids. Be prepared to walk and get your work out in. Self parking feels like miles away and you walk across the entire casino floor to get to the other end of the property just to check-in. Vegas in general is just overpriced for hotel stays, resort fees and parking rates. $18 a night as a guest is a rip off. It should be free if I’m a guest. Anyways, rooms were nice, bed was comfy, my view was of a rooftop and like I said, not worth the price you pay. Wouldn’t return to this hotel.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Experience วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear Renee,Thank you for sharing your thoughts on your experience at ARIA. We're delighted to hear that you found your guestroom impressive, particularly noting the comfort of our plush bedding. However, it's clear that we fell short of meeting all your expectations during your stay. We sincerely apologize for any inconvenience caused by your dissatisfaction with our service pricing and our policies regarding personal items in the mini bar, especially considering the needs of your family. While we don't provide certain in-room amenities like coffee pots, fridges, or microwaves, we strive to offer a diverse range of dining options that many of our guests find satisfactory. Your concerns about pricing and amenities have been duly noted for further consideration. Additionally, we apologize for any disruption during your check-in process due to the distance to the lobby. We understand how this could have affected the quality of your stay. Feedback like yours is invaluable to us as it helps us continuously evaluate and improve our services to meet the expectations of all our guests. Once again, we appreciate you bringing these matters to our attention as we are committed to delivering exceptional guest experiences. Thank you for your feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

Mary

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Loved it
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Selma

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The best smelling property in Vegas . It might sound crazy but that is the one thing that will want to come back . Friendly staff beautiful looking everywhere you go
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Elodia

Property was overbooked. Received queen room when paid for king. Was told we’d be able to change rooms the following day, but we’re never contacted, as promised.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Experience วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear Elodia,Thank you for taking the moment to share your insights and experiences with us regarding your stay at Aria. We regret to hear about the issues you encountered upon check-in regarding your room-type, as well as for the miscommunication that occurred concerning the future arrangements of your guestroom. Please accept our apologies as we fell short of meeting your specific room accommodation preferences. Every effort is made to accommodate all of our guests requests for specific room type and location, but is not guaranteed as rooms are not assigned until check in. We value our guest's feedback, and we assure you that your comments are being taken seriously. They will be addressed with our team to ensure that we put our best foot forward in the future. We sincerely apologize once again for the inconvenience and hope this isolated incident will not deter you from giving us another opportunity to show you our usual elevated level of service and standards next time you come to town.

6/10 พอใช้

Andrew

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

BETTY

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everyone was really nice. Especially the people in the front desk
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Conrad

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
My room was gross, cleaned up spilled water on the counter and the towel was black. Not impressed
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Experience วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear Conrad,Thank you for sharing your valued feedback regarding your visit to Aria. We are disheartened to learn about the cleanliness oversights you encountered and for your disappointments with your guestroom. Please allow us to offer our sincere apologies for these issues as this is certainly not indicative of our extremely high standards of product and services at our resort. Your feedback, while unfortunate, will enable us to make improvements to the aforementioned areas, so challenges of this nature are prevented from repeating themselves again. We hope you will consider visiting us in the future.

10/10 ดีเลิศ

Jorge

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The casino, the pools, the restaurants are amazing but the rooms are just ok, nothing wow but all are clean. I will be stay in this Hotel again
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Isabelle

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nous avons été surclassé dans une suite à cause du VIP Expedia. Tout était super.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Cassandra, Jasper

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I love how clean and safe I felt at the property...Its also easy to get uber and this hotel has good food and shops. Do not touch the things in the fridge because you will have to pay and this includes water and snacks as well. Over all I loved this hotel.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Llobani, Desert hot springs

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean and beautiful
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Jennifer

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Spa and gym amenities were excellent.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Susan, Thousand Oaks

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nothing additional.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Janet

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Stephanie

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Horrible
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Experience วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Stephanie,Thank you for taking the time to share your recent visit to Aria Resort & Casino. We value guest feedback as part of our continual effort to improve the quality of the overall experience we strive to provide. It is disheartening to know that we fell short in providing you with a magnificent stay. Please know that we take all guest comments seriously and will be utilizing it as a tool for improvements. We hope for the opportunity to serve you again in the future.

10/10 ดีเลิศ

JUAN MANUEL

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
X
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Andre

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

FERNANDO MARIO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

EDGAR

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
GOOD CUSTOMER SERVICE
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Jerone

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Wilson

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms needed a little fixing but love the property...wish the pool would stay open longer. Crazy it closes so early
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Edna

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful facility..nice rooms and amenities
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Richard Francis

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
We stayed at Aria 7 years ago. At that time the room tech was great, but now it’s showing its age. The room tablet especially was excruciatingly slow.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Experience วันที่ 25 เม.ย. 2024
Dear Richard Francis,Thank you for sharing your valued feedback regarding your recent visit to Aria. We are saddened to learn that your overall impression of our resort proved less than remarkable. Please allow us to extend our apologies for your disappointments with the conditions of your assigned guestroom, as well as for the inconveniences you experienced with the in-room technological devices. Your concerns have been well noted and will be shared with our property leaders for consideration. We appreciate you making us aware of the areas in need of attention and sincerely hope to be given another opportunity to surpass your expectations the next time you come to town.

8/10 ดี

Karina Ruby

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
property should be more clear with their uber share areas how to get there and through buildings
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Janet

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Food is expensive onsite and hard to get reservations for certain dining places.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Experience วันที่ 25 เม.ย. 2024
Dear Janet,Thank you for taking the time to provide your perceptions of ARIA. It saddens us to hear that your experience with our service pricing was less than satisfactory. Additionally, we regret the inconveniences you encountered while making reservations. We strive to create a comfortable stay for our guests, and it appears we may have missed certain areas. Please know that your concerns regarding issues have been carefully noted. Reviews such as yours allows us to continually assess and enhance our services to best meet guest expectations. Once again, thank you for bringing this our attention. We appreciate your feedback as this is pivotal in our constant pursuit of delivering exceptional guest experiences.

10/10 ดีเลิศ

Girlie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Christian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Alles super
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Octavio Valdes

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excelent
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024