โต๊ะทำงาน, Wi-Fi ฟรี

รีวิว โรงแรมอีเกิ้ลเบย์

2.5 out of 5
โรงแรมอีเกิ้ลเบย์
33 Persiaran Putera, Kuah, Langkawi, Kedah

รีวิว

6.2
คะแนน 10 - ดีเลิศ 16 จาก 166 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 42 จาก 166 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 60 จาก 166 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 27 จาก 166 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 21 จาก 166 รีวิว" "

6.0/10

ความสะอาด

6.6/10

พนักงานและบริการ

6.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

2.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

supawadee

2/10 แย่มาก

Razlan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I have to climb to level three for up and down. No wifi provided. Facilities not maintained.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 6 พ.ย. 2023
Dear Razlan,We sincerely apologise for the lift, we try our very best keep calling our lift contractor many times (Asia Fuji Elevator Sdn Bhd) and waiting for them to attend to repair the lift.In relation to Wifi, we already inform you that it is due to your phone setting as all our other guests wifi working fine.Again we apologise for the lift inconvenience

8/10 ดี

Nurshahirah

เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก The management วันที่ 1 ม.ค. 2022
Dear Nurshahirah, Warmest greetings from Eagle Bay hotel! We thank you for your feedback and happy to hear that you enjoy your stay with us. hope to see you again soon.

6/10 พอใช้

MOHD

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Can go to Mosque!!!
The hotel has many rooms but it is gloomy. Probably due to the covid-19 pandemic, not many people stay here. There are two elevators, only one is used. But I also chose to stay at this hotel because it is very close to the mosque. Chance to jemaah for Subuh prayers at the mosque. And also close to Kuah jetty. So I do not have to chase for the ferry boarding in the morning. If you want a lively hotel with people and nightlife, can stay at the Pantai Cenang area.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 3 ม.ค. 2021
Dear Mohd, Warmest greetings from Eagle Bay Hotel!! Thank you for staying with us. Yes, we do have many rooms in our hotel. Due to COVID19 and SOP, esp. Physical Distancing, our management decided to control the amount of guests staying into our hotel. Which means we do not release all 128 rooms during this pandemic period. In addition, we have significantly increased cleaning schedules in all public areas with particular focus on high-touch areas such as door handles, lift buttons, telephone, remote control, switches, fridge and other amenities . This is to ensured the safety of our in-house guests and staff of Eagle Bay Hotel. We hope to see you again soon. #staysafe #keepclean #physicaldistancing #followSOP

6/10 พอใช้

ju hwan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
오래된 호텔 조식은 늦으면 음식이없음 해달라면 다시 내주기는 함
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 2 ก.พ. 2020
Dear Ju Hwan, Warmest Greetings from Eagle Bay Hotel, Langkawi!! We hope you enjoy your stay and breakfast with us and see you again soon. Best regards,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall is good. Close to Kuah town. Just bit old but clean
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 2 ก.พ. 2020
Dear Sirs, Warmest Greetings from Eagle Bay Hotel, Langkawi!! We thank you for your feedback and hope to see you again soon. Best regards,

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Cheap hotel. Good breakfast.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก the management วันที่ 20 ม.ค. 2020
Thank you and hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Hazizi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good stay
Convenient location with great service from staff
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 17 ส.ค. 2019
Dear Hazizi, Warmest Greetings from Eagle Bay Hotel, Langkawi!! Nice to hear that you are enjoying your stay with us. The entire team of Eagle Bay Hotel thank you for staying with us and hope to serve you and your friends again soon.

10/10 ดีเลิศ

mariam

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
رحلة استجمام
فندق ممتاز ٤ نجوم موقع استراتيجي ممتاز جدا مع توفر جميع الخدمات انصح فيه يصلح للعوائل بسعر ممتاز
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 7 ส.ค. 2019
Dear Mariam, T Warmest Greetings from Eagle Bay Hotel, Langkawi, Malaysia!! The entire team of Eagle Bay Hotel, Langkawi thank you for your feedback and hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Hazizi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good place to stay
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก The management วันที่ 11 มิ.ย. 2019
Dear Hazizi, The entire team of Eagle Bay Hotel, Langkawi thank you for your feedback and hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Management วันที่ 3 เม.ย. 2019
Dear Sirs, Thank you for your positive response.

8/10 ดี

SELVAM

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Management วันที่ 3 เม.ย. 2019
Dear Sirs, Thank you for your positive response.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Management วันที่ 3 เม.ย. 2019
Dear Sirs, Thank you for your positive response.

6/10 พอใช้

WAN

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
the shower not have hot water. And the television signals not clear the movie.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Management วันที่ 3 เม.ย. 2019
Dear Sirs, Thank you for your positive response and we take note of your comment.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Management วันที่ 3 เม.ย. 2019
Dear Sirs, Thank you for your positive response.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great entrance with dirty restorant, but roomy
I arrived one day before actual main visits arrive (Chinese New Year). I noticed in the room that TV had no signal. At the end was a week signal with very bad picture. I also noticed licking of the drainage. When I washed my hand, water dripped down and sprinkled on my legs. I reported that immediately, nothing happened. They had very dirty table cloth as well on the chairs. It would be better not have cloth if they are not ready to wash it enough frequently. With small repairs and small renovations, hotel could be great. People are pleasant but that can not take away bad fillings of how hotel is maintained. You can imagine that food winch was enough tasty lost much of good taste. I tried toaster only once but in some places it is working only on one side.
เข้าพัก 8 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Eagle Bay Hotel วันที่ 15 ก.พ. 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for your feedback and I am sorry for the disappointment. Your feedback is important to us, as we will strive to improve with each and every feedback we received. Regards, Management

4/10 แย่

Brook, Singapore

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I think this hotel need maintenance immediately because it had so many broken things. Fortunately, the service staff still friendly always.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Eagle Bay Hotel วันที่ 15 ก.พ. 2019
Dear Sir/Madam Thank you for your feedback and I am sorry for the disappointment. Your feedback is important to us, as we will strive to improve with each and every feedback we received. Regards, Management

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Overall good except tv not functioning..price cheap with only rm170 got 2 queen bed and 4 person breakfast..so far recommended.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Management วันที่ 3 เม.ย. 2019
Dear Sirs, Thank you for your positive response and we take note of your comment.

6/10 พอใช้

JIEUN

Soso
에어컨이 약하고 빛이 어둡지만 깨끗하고 페리 터미널에서 가깝다 조식이나 방컨디션 서비스 그냥 특별하지않다 나쁘지도 좋지도 않지만 불편하지않는다
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Eagle Bay Hotel Langkawi วันที่ 7 ก.พ. 2019
Dear Jieun, I have learnt of the problems you encountered during your stay that was not satisfactory which you have most rightly highlighted to us. Kindly note that this shortcoming you have encountered is an aberration for our standards and not indicative of the service we strive to achieve. Please allow me to express my most sincere apology for the inconvenience caused. Once again, Eagle Bay Hotel genuinely thank you for your involvement in supporting us to grow from strength to strength. We humbly request you to stay with us as our esteemed guest on your next trip to Langkawi and kindly give us another opportunity to serve you the best. Regards, Management

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Its totally bad parking lots, and never informed earlier in TA that swimming pool is under maintenance, air conditioning not work well, power off, haunted floor 7 room 707, it's very disturbing at night, no extra key provided, breakfast OK the menu, tv channel cannot change, not willing to change room to us, can sleep n bath, other than that same as budget hotel not worth till rm 165 per night not included tax here, not satisfactory
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Eagle Bay Hotel วันที่ 17 ก.พ. 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for your feedback and I am sorry for the disappointment. Your feedback is important to us, as we will strive to improve with each and every feedback we received. Regards, Management

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Overall terbaik
Keadaan bilik yg bersih, staff receptionist yg bagus, breakfast buffet yang berbaloi...cuma ketika penginapan saya, housekeeping sedikit mencacatkan service mereka, apabila mengemas bilik, sampah didalam tong sampah tidak di buang. Overall semuanya bagus.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Eagle Bay Management วันที่ 8 ธ.ค. 2018
Dear Sir/Madam, Thank you for your feedback and I am sorry for the disappointment. Your feedback is important to us, as we will strive to improve with each and every feedback we received.

6/10 พอใช้

HANITA

Dalam bilik air, kepala paip rosak tercabut. tak dapat nak adjust kepanasan air.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Eagle Bay Management วันที่ 8 ธ.ค. 2018
Dear Sir/Madam Thank you for choosing Eagle Bay HotelLangkawi as your preferred hotel during your visit to Langkawi. We have highlight the issue to the relevant department.

10/10 ดีเลิศ

lie, alor setar malaysia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
nice place and can improve again
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 20 พ.ย. 2018
Dear Sirs Thank you for your positive comments, it is very nice to hear that you had an enjoyable stay with us and hope to see you again soon.

2/10 แย่มาก

chan shing

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Many broken items in the room. Poor Breakfast.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2018
การตอบกลับจาก Eagle Bay Hotel วันที่ 12 ส.ค. 2018
Dear Chan Shing, “We're sorry to hear that you were disappointed with the breakfast. We're currently looking into it and we will improve. Thank you for your feedback and your feedback is important to us. Regards, Eagle Bay Management.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2018
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 1 ส.ค. 2018
Dear Sirs, Thank you very much for staying with us at Eagle Bay Hotel. Appreciate your position review. Hope to welcome you back on your next visit. Thank you.

4/10 แย่

alan, kuala lumpur

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A bit old and run diwn
Hotel was very old and run down. There was a worn and torn ironing board in the corridor. Seems to be left there unattended.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก Eagle Bay Hotel วันที่ 25 มิ.ย. 2018
Dear Alan, Thank you very much for staying with us at Eagle Bay Hotel. Appreciate your review and apologize for the disappointment.We will highlight the issue to the concern department, and hope it will not deter you from coming back. Once again, I am sorry for the inconvenience caused and hope to welcome you back on your next visit. Best Regards, Management

2/10 แย่มาก

Nick, Chicaga

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Old Hotel with old facilities
Unpleasant experience on this hotel. Overall category was failed. Will not recommend this to stay at Langkawi.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก Eagle Bay Hotel วันที่ 20 มิ.ย. 2018
Dear Nick Thank you for your feedback and I am sorry for the disappointment. Your feedback is important to us, as we will strive to improve with each and every feedback we received. Best regards, Management

6/10 พอใช้

Aisyah, puchong,selangor

Hotel close to the town and jeti.
Good experience travel in langkawi....lot place to visit....but need more days to stay ....
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2017
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 9 ม.ค. 2018
Dear Aisyah Warmest Greeting From Eagle Bay Hotel, Langkawi!! First of all, the entire team of Eagle Bay Hotel thank you for staying with us and we had a wonderful time serving you as our valued guest. Yes, Indeed you need more days to stay and we hope to see you again soon. Should you require any information, please contact our team and they are more than happy to serve you. Once again thank you.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Overall very disappointing, worst experience ever had
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2017
การตอบกลับจาก Eagle Bay Hotel วันที่ 3 ม.ค. 2018
Thank you for your feedback and I am sorry for the disappointment. Your feedback is important to us, as we will strive to improve with each and every feedback we received.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

Lift rosak...perlu call reception utk turun naik
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2017
Dear Guest, Thank you very much for staying with us at Eagle Bay Hotel. Appreciate your review and apologize for the disappointment of our lift service. Currently we are upgrading our lift service. Regards, Eagle Bay Hotel

4/10 แย่

Alessio

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Good location but they are renovating
I stayed one extra night from My 3 original. Same issue problem with the room no toilet paper, no bottle waters. Keys was not working, Manager informed (complementary shuttle to the port). Thank you!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2017
Dear Alessio, Thank you very much for staying with us at Eagle Bay Hotel. Appreciate your review and apologize for the disappointment of our service. We shall work on more effort to meet the service delivery standard, and hope it will not deter you from coming back. Once again, I am sorry for the inconvenience caused and hope to welcome you back on your next visit. Thank you. Eagle Bay Hotel

4/10 แย่

Alessio

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location ..note is renovating at the moment
I arrived at 1pm they said room was not available (no problem) came back at 9pm they let me wait 10min on the reception to find a room.Spot of the sheet and towels. No toilet paper on the toilet. Spoke the day after with the manager she apologies, she promise an upgrading for one night. When I came back she said the room was not available anymore. Ask for a good price of one more night ( the hotel has a good location) they offer the same fare as your website so I book once again with you. Very bad service good location and ok brekfast.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2017
Dear Alessio, Thank you for your feedback and I am sorry for the disappointment. Your feedback is important to us, as we will strive to improve with each and every feedback we received. I will personally see to it to have more training to improve our friendliness at the front desk and housekeeping to satisfy our customer's expectation. Once again, I am sorry for your bad experience and thank you for your review. With best regards. Eagle Bay hotel

6/10 พอใช้

roy, malaysia

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Should improve
My room have a bad smell, the floor quite dusty and the phone was broken.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2017
การตอบกลับจาก Eagle Bay Hotel วันที่ 8 ธ.ค. 2017
Thank you for your feedback and I am sorry for the disappointment. Your feedback is important to us, as we will strive to improve with each and every feedback we received.

4/10 แย่

AZIZUL, SARAWAK

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
HOTEL YANG MENGHAMPAKAN DAN KEMUDAHAN TERUK
BILIK YG TERUK DGN KEMUDAHAN YANG LAMA..KEMUDAHAN LIF TERHAD..
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2017
การตอบกลับจาก Marie วันที่ 18 พ.ย. 2017
Dear Azizul, Thank you very much for staying with us at Eagle Bay Hotel. Appreciate your review and apologize for the disappointment of our lift service. Currently we are upgrading our lift service. Once again, I am sorry for the inconvenience caused and hope to welcome you back on your next visit. Regards, Marie (Operation Executive )

6/10 พอใช้

zainab

biasa
dari segi layanan, penginapan dan sebagainya adalah biasa sahaja
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2017
Dear Zainab, Thank you for choosing Eagle Bay Hotel Langkawi as your preferred hotel during your visit to Langkawi. We are delighted to have you stay with us. Thank you once again for your feedback and I am sorry for the disappointment. Your feedback is important to us, as we will strive to improve with each and every feedback we received. Thank you Regards, Marie (Operation Executive)

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
nice place
berbeza dengan hotel yang pernah sy duduki sebelum ini.perkhidmatan lebih bagus di eagle hotel
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2017
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 5 พ.ย. 2017
Terima kasih dengan respon tuan/puan. Kami amat berbesar hati atas kunjungan tuan/puan ke eagle bay hotel. Dan kami akan sentiasa meningkatkan mutu servis kerana kepuasan pelanggan ialah keutamaan kami . Sehingga berjumpa lagi di lain masa. untuk penginapan di masa depan, atau sebarang pertanyaan berkenaan promosi tuan/puan boleh terus hubungi kami di talian 04-9668585 atau lawati fb kami Eagle Bay Hotel, Langkawi

8/10 ดี

Mohd Asharaf

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2017
การตอบกลับจาก Management วันที่ 21 พ.ย. 2017
Warmest Greeting from Eagle Bay Hotel, Langkawi. We thank you for your positive feedback and hope to see you again soon. Best regards, The Management

8/10 ดี

Mohd Asharaf

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2017

2/10 แย่มาก

Gabriela , Bath

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Save your money- do not stay at this hotel.
Despite the fact that the staff were friendly and the room was a decent size it is not at all like the pictures in the booking site deliberately misleading potential guests. The rooms are incredibly shabby with tape on the cupboards and wardrobe, with noisy renovations. There was a pair of old shoes in the room when we arrived, no idea whose they were, so it had not been properly cleared. The bathroom is similar to what I imagine a prison bathroom to look like, it was at least 20 years old with paint that had peeled off the sink and there was rust on the metal door, something not allowed in the UK as it is a serious Health and Safety risk due to the potential for Tetanus. There is a large mosque across the road from the hotel which blasts out not just the standard call to prayer that you'd expect in an Islamic country, but long sermons lasting about an hour several times a day making it difficult to sleep, on holiday you don't necessarily appreciate the very loud 6 am wake up call and sermon. The wi-fi was awful and did not work most of the time. On top of all this the lift broke meaning a member of staff had to come let us down and up to our room and there was a 'mistake' in the booking system and a member of staff wanted to chuck us out even though I had paid for another night. The breakfast was bland and unsatisfying and made me feel ill afterwards, my boyfriend commented he had the worst sausage he'd ever had.
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2017

6/10 พอใช้

Mohammad Mahbubur Rahman

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2017

6/10 พอใช้

Amalia

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
please put attention on cleanliness
services and staff were ok..helpful, friendly... It's only that the room was not comfortable. floor not clean, aircon seems not working properly, while ceiling fan is too big for the room.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2017

8/10 ดี

Eng Wah, P.D Malaysia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Affordable hotel close to Kuah town.
Minor renovation being done. Apartment building in construction next to it, can be a little disruptive. I booked for 2 rooms for 2 night. On the first day I reported room phone is not working and TV remote doesn't have batteries. Both reports were not attended to. Parking lot is extremely limited, I counted only 8 parking spaces available. The hotel signage is not easily seen from afar. I missed it on approach and had to double back. A small swimming pool exist but looks like hadn't been used for some time. It was barred by a cleaning rod. Of course I didn't pay premium price for my stay. The stay was bearable.
The tiny signage
View from Skycab
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2017

8/10 ดี

Cesar Esteban

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
la verdad muy lindo y cerca del super y algo como shopping que esta cerca para ir caminando, los empleados muy serviciales, lo unico malo a la hora del check out la recepcionosta llamo un taxi y nos dijo un precio, pero nos cobraron otro, obvio mas caro, pero en gral. bastante bien.
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2017
การตอบกลับจาก Management วันที่ 29 มิ.ย. 2017
Dear Cesar Esteban The entire team of Eagle Bay Hotel thank you for our positive comments. We hope to serve you again in near future. Best regards The Management

2/10 แย่มาก

Johari

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The pool too small and full of chlorine

6/10 พอใช้

Julia

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Für eine Nacht
War in diesem Hotel für eine Nacht, da die Weiterreise von Kuah aus mit der Fähre geplant war. Dafür gute Lage um schnell anzukommen. Nettes Personal und hilfsbereit. Zimmer und allgemeiner Zustand veraltet - könnte mal renoviert werden. Für den Preis aber ok - jedoch nur für eine Nacht.

2/10 แย่มาก

Khairul Nizal

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel under restoration/renovation.
Hotel pilihan terakhir jika saya ke langkawi lagi.

6/10 พอใช้

Casi, sg

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The location is acessible.
The hotel is clean though its look old. The breakfast is terrible. Too limited. Coffee and juice is always empty whenever i go for breakfast at 8.30am. Staff are okay not attentive nor polite.
การตอบกลับจาก The management วันที่ 9 มี.ค. 2017
Dear Sirs We thank you for your positive comments. Our FnB department is now looking at this and we can assure your next visit will be a 5 stars breakfast. Best regards The management

6/10 พอใช้

NA

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
조금 외진곳에 있음
생각했던 곳보다는 시내쪽이 아니라 조금 외졌음. 그래도 반대편에 큰 공원에 계속 불이 켜져있어서 많이 무섭진 않았음. 카운터 직원들은 그리 친절하지 않음. 호텔 옆에 공사를 하고 있어서 창문이 있었지만 열수 없었음. 옆방 소리가 다 들림 말하는 소리 전부..오래된 호텔이라 그런지 엘레베이터는 조금 무섭긴 함
การตอบกลับจาก Management วันที่ 6 มี.ค. 2017
Dear Sirs We thank you for your positive feedback and hope to see you again soon. Best regards The Management

8/10 ดี

letchemy, seremban

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good location near to jetty and shopping.
I stayed with my family for 3 days. Overall a comfortable stay
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 6 มี.ค. 2017
Dear Letchemy We thank you for your positive comments and hope to see you again soon. Best regards

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Much like a budget hotel
The hotel is rather old, the life is old and smelly. The room hot water not working on first day, but after complaint it was rectified.