บริเวณภายนอก

รีวิว เอ็มส์ โฮเทล โกโจ โอดาวาระ

3 out of 5

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 50 จาก 109 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 49 จาก 109 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 8 จาก 109 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 2 จาก 109 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 0 จาก 109 รีวิว" "

9.4/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

9.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Tsuneyuki

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Ryoichi

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Ryoichi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

ELIZABETH

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There isn't a staff at the desk. Overall, property was clean and quiet.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก M's Hotel Gojo Odawara วันที่ 14 ธ.ค. 2023
Thank you very much for staying at our hotel among many hotels. Our hotel staff may not be at the front desk at times due to patrols, cleaning and disinfection of the hotel, as well as patrols to our affiliated hotels in the vicinity. In addition, since this is the time of the year, we also provide non-contact service, so there may be times when we are not at the front desk. If you have any problems, our staff at the front desk or the call center at the front desk will be happy to assist you. We apologize for any inconvenience caused. We will continue to strive to improve our services. We look forward to welcoming you back to our hotel.

10/10 ดีเลิศ

Carlos

เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Griffin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A nice place close to the subway and Kyoto eki
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก M's Hotel Gojo Odawara วันที่ 30 พ.ย. 2023
Thank you very much for choosing our hotel among many others. We will keep in mind the information you have given us and will do our best to live up to your expectations. Thank you very much for taking time out of your busy schedule to write a word of mouth for our hotel.

8/10 ดี

KEISUKE

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก M's Hotel Gojo Odawara วันที่ 30 พ.ย. 2023
Thank you very much for staying at our hotel among many hotels. We will continue to strive to improve our services. We look forward to welcoming you back to our hotel again.

10/10 ดีเลิศ

CHEUK CHERRY

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Easy check in and check out. There's a common area with water dispenser (warm and cold), microwave, and coin laundry. There's also a small collection of manga in English and board/mini games. Tolietries are provided. Self check-in is straight forward but staff is also available in the evening. Wifi is not reliable however, we couldn't connect to it.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก M's Hotel Gojo Odawara วันที่ 30 พ.ย. 2023
Thank you very much for staying at our hotel. We would like to thank you again for your very high evaluation of our hotel. We will continue to make every effort to improve our services. We look forward to welcoming you back to our hotel.

10/10 ดีเลิศ

Emi

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก M's Hotel Gojo Odawara วันที่ 30 พ.ย. 2023
Thank you very much for staying at our hotel. We hope you will stay with us again when you visit Kyoto. We look forward to welcoming you again.

8/10 ดี

María

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No tienen un traductor para atender a sus huespdes
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก M's Hotel Gojo Odawara วันที่ 30 พ.ย. 2023
Thank you very much for staying at our hotel among many hotels. Our hotel staff may not be at the front desk at times due to patrols, cleaning and disinfection of the hotel, as well as patrols to our affiliated hotels in the vicinity. In addition, since this is the time of the year, we also provide non-contact service, so there may be times when we are not at the front desk. If you have any problems, our staff at the front desk or the call center at the front desk will be happy to assist you. We apologize for any inconvenience caused. We look forward to having you stay with us again.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 6 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก M's Hotel Gojo Odawara วันที่ 30 พ.ย. 2023
Thank you very much for staying at our hotel among many hotels. We look forward to having you stay with us again.

8/10 ดี

MASATO

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก M's Hotel Gojo Odawara วันที่ 30 พ.ย. 2023
Thank you very much for staying at our hotel among many hotels. We will continue to make every effort to make our hotel a delightful place for our guests. We look forward to welcoming you again.

8/10 ดี

WENPING

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก M's Hotel Gojo Odawara วันที่ 30 พ.ย. 2023
Thank you very much for staying at our hotel. We will keep in mind to further improve our services and will continue our efforts in the future. We look forward to welcoming you again.

8/10 ดี

Oliver

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good sized rooms for the price. Having a fridge was very useful. The location is good between downtown Kyoto and the train station, but it is a far walk to either of them. Lots of convience stores close, and a few dinner options, but most are centralised in downtown or the station areas. Walls are on the thinner side so could hear some other people, but wasnt terrible.
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก M's Hotel Gojo Odawara วันที่ 30 พ.ย. 2023
Thank you very much for staying at our hotel among many hotels. We are encouraged by your comments and will continue to do our best. We look forward to welcoming you again.

10/10 ดีเลิศ

KAZUHITO

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
とても良かった!
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก エムズホテル五条ODAWARA วันที่ 30 พ.ย. 2023
この度は私共のホテルにご宿泊頂き誠にありがとうございました。クチコミ投稿に貴重な時間をいただけましたことを感謝いたします。

10/10 ดีเลิศ

JI EUN

เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

saira

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was extremely helpful and friendly
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Keita

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

6/10 พอใช้

Kenny

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Små værelser og fraværende og ringe betjening
Værelset til to personer var ikke ret stort, og der var udsigt direkte ud til triste højhuse. Prisen for værelset var pludselig steget ud over den aftalte pris, og personalet var ikke i stand til at forklare hvorfor, og kunne eller ville ikke korrigere prisen i forhold til det aftalte. Det var i øvrigt den eneste gang vi mødet personale på hotellet. Ind- og udtjekning er selvbetjent. Ingen faciliteter.
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก M's Hotel Gojo Odawara วันที่ 1 ส.ค. 2023
Thank you for staying at our hotel this time.We apologize for the inconvenience caused to our customers due to the lack of explanation.We look forward to welcoming you again if you have the opportunity.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
지하철역 가깝고 깔끔해서 좋았습니다.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก エムズホテル五条ODAWARA フロント วันที่ 24 ก.ค. 2023
この度は当ホテルにお泊まり頂き誠にありがとうございました。お客様に10点満点評価を頂き大変光栄でございます。お客様のまたのご来館をお待ちしております。

8/10 ดี

MIMI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก エムズホテル五条ODAWARA วันที่ 6 ก.ค. 2023
この度は当ホテルにご宿泊いただきありがとうございます。お客様のまたのご利用をお待ちしております。

8/10 ดี

Kazuko

เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก M's Hotel Gojo Odawara วันที่ 2 ก.ค. 2023
Thank you for staying at M's Hotel this time. We are looking forward to seeing you again.

8/10 ดี

CHIA-HAO

เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก M's Hotel Gojo Odawara วันที่ 28 พ.ค. 2023
Thank you very much for staying at our hotel this time. We are looking forward to seeing you again.

8/10 ดี

yoshinori

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก エムズホテル 五条ODAWARA フロント วันที่ 28 พ.ค. 2023
この度は私共のホテルにお泊り頂き誠にありがとうございました。お客様のまたのご来館をお待ちしております。

8/10 ดี

Takayuki

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก M's Hotel Gojo Odawara วันที่ 2 ก.ค. 2023
Thank you for staying at M's Hotel this time. We are looking forward to seeing you again.

10/10 ดีเลิศ

mikko

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก M's Hotel Gojo Odawara วันที่ 27 เม.ย. 2023
Thank you very much for staying at our hotel this time. We are looking forward to seeing you again.

10/10 ดีเลิศ

Joshua

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก M's Hotel Gojo Odawara วันที่ 27 เม.ย. 2023
Thank you very much for staying at our hotel this time. We are looking forward to seeing you again.

10/10 ดีเลิศ

can

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was nice
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก エムズホテル五条ODAWARA フロント วันที่ 30 มี.ค. 2023
Thank you very much for staying at our hotel.We are delighted to hear that you were satisfied with your stay at our hotel.All of our hotel staff will continue to work hard to improve our hotel.We look forward to welcoming you back to our hotel.

10/10 ดีเลิศ

Daniel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก エムズホテル五条ODAWARA フロント วันที่ 29 มี.ค. 2023
Thank you very much for staying at our hotel.We are very honoured to receive your high rating.We will continue to make every effort to make your stay with us even more pleasant.Please consider staying at our hotel again when you visit Kyoto.

8/10 ดี

MASAFUMI

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก エムズホテル五条ODAWARA フロント วันที่ 28 มี.ค. 2023
この度は私共のホテルにご宿泊いただきまして誠にありがとうございました。高評価を頂戴いたしまして、大変光栄でございます。お客様から頂いたご評価に甘んじることなく、今後もホテルスタッフ一同ホテルサービス向上に努めて参ります。また京都へお越しの際には是非当ホテルをご利用ください。

8/10 ดี

holly

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The distance to Gojo station is very close and close to a bus stop which leads to the temples and other major sites. Also really like that it's also close to Coco Ichibanaya and McDonald's. I was very nervous that we couldn't make it to the last check in time because we missed our bullet train. Latest to check in was by 10pm and we didn't arrive until 11pm but the staff still let us check in so we were very relieved that they were understanding.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก M's Hotel Gojo Odawara วันที่ 27 เม.ย. 2023
Thank you very much for staying at our hotel this time. You could check in any time after 4pm. Please take your time to visit.If you are going to be far behind your check-in date, please let us know. We are looking forward to seeing you again.

10/10 ดีเลิศ

Charisse Marie

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก エムズホテル 五条ODAWARA フロント วันที่ 26 มี.ค. 2023
この度は私共のホテルにご宿泊頂き誠にありがとうございました。お客様に10点満点評価を頂き大変光栄でございます。お客様のまたのご来館をお待ちしております。

6/10 พอใช้

Rasha

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก M's Hotel Gojo Odawara วันที่ 27 เม.ย. 2023
Thank you very much for staying at our hotel this time. We are looking forward to seeing you again.

10/10 ดีเลิศ

TORU

การตอบกลับจาก エムズホテル五条ODAWARA フロント วันที่ 16 มี.ค. 2023
この度は私共のホテルにご宿泊いただき誠にありがとうございました。5点満点を頂き、スタッフ一同嬉しく存じます。お客様のまたのご来館をお待ちしております。

8/10 ดี

??

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
フロントが無人で、自分でチェックインするのははじめてで、少し、寂しい感じがしたが、慣れれば問題無し。 部屋も清潔感があり、気持ちよく泊まれました。
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก エムズホテル五条ODAWARA フロント วันที่ 1 มี.ค. 2023
この度は私共のホテルにご宿泊いただき誠にありがとうございました。新型コロナウイルス感染拡大の為、当ホテルは非接触のサービスを行っております。ご不便をおかけしました。フロント横の受話器は24時間対応しておりますので、ご不明なことがございましたらお声かけください。お客様のまたのご来館をお待ちしております。

8/10 ดี

Kyohei

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก エムズホテル五条ODAWARA フロント วันที่ 1 มี.ค. 2023
この度は私共のホテルにご宿泊いただき誠にありがとうございました。今後もサービスの向上に精進して参ります。お客様にまたご来館いただける日をお待ちしております。

10/10 ดีเลิศ

Cameron

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก エムズホテル五条ODAWARA フロント วันที่ 1 มี.ค. 2023
この度は私共のホテルにご宿泊いただき誠にありがとうございました。また京都にお越しの際はエムズホテル五条ODAWARAにご宿泊ください。

8/10 ดี

toyotake

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก エムズホテル五条ODAWARA フロント วันที่ 1 มี.ค. 2023
この度は当ホテルにお泊り頂き誠にありがとうございます。ご滞在中は快適にお過ごしできましたでしょうか。お客様のまたのご来館をお待ちしております。

10/10 ดีเลิศ

SHOUKI

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก エムズホテル五条ODAWARA フロント วันที่ 1 มี.ค. 2023
この度は私共のホテルにご宿泊いただき誠にありがとうございます。お客様のまたのご来館をスタッフ一同、心よりお待ちしております。

10/10 ดีเลิศ

Olivier

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก エムズホテル五条ODAWARA フロント วันที่ 1 มี.ค. 2023
この度は私共のホテルにご宿泊いただき誠にありがとうございました。今後もお客様に満点評価を頂けるようなサービスが提供できますよう努めて参ります。お客様のまたのご来館をお待ちしております。

10/10 ดีเลิศ

Jae Hyun

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก エムズホテル五条ODAWARA フロント วันที่ 1 มี.ค. 2023
この度は私共のホテルにご宿泊いただき誠にありがとうございました。ご滞在中は快適にお過ごし頂けましたでしょうか。お客様のまたのご来館をお待ちしております。

8/10 ดี

Lok Man

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

TORU

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
良かったです また、泊まります

10/10 ดีเลิศ

YASUAKI

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

8/10 ดี

Jinsu

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2022

8/10 ดี

MARI

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก エムズホテル五条Odawara วันที่ 1 ธ.ค. 2022
この度は当ホテルをご利用頂き誠にありがとうございました。またのお越しをスタッフ一同心よりお待ちしております。

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
욕실에서 냄새 나서 숙박하는동안 안좋았음
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก エムズホテル五条Odawara วันที่ 1 ธ.ค. 2022
이번에는 저희 호텔에 숙박해 주셔서 감사합니다. 또 오시기를 기다리고 있습니다.

10/10 ดีเลิศ

SE MIN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
모던하고 깔끔한 호텔
깨끗하고 인테리어가 모던하고 직원분들도 친절했어요. 방이 조금 좁은거는 가격대를 생각하면 충분히 이해가능합니다. 제일 중요한 교통도 관광지 이곳저곳 이동하기 너무 편했고, 편의점도 5분 거리에 로손,패밀리마트가 있어요.ㅎ 가격 그대로라면 재방문의사 있습니다.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก エムズホテル五条ODAWARA วันที่ 1 ธ.ค. 2022
이번에는 저희 호텔에 숙박해 주셔서 감사합니다. 또 오시기를 기다리고 있습니다.

10/10 ดีเลิศ

Mutsumi

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
スタッフさんの対応が優しく丁寧で安心して宿泊できました。施設もすごく綺麗で大満足です。ありがとうございました。
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก エムズホテル スタッフ一同 วันที่ 6 ต.ค. 2022
この度は当ホテルをご利用頂き誠にありがとうございました。お忙しい中口コミのご投稿誠にありがとうございます。ご満足頂けるホテルを目指しスタッフ一同精進して参ります。次回のご宿泊を心よりお待ち申し上げております。