ด้านหน้าที่พัก

รีวิว หอพักอินน์คิโอโตชิโจโอมิยะ

2 out of 5

รีวิว

8.2

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 14 จาก 30 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 7 จาก 30 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 7 จาก 30 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 1 จาก 30 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 1 จาก 30 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

ayano

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
貸し出し用のパジャマが品切れと言われたのは初めての事でした。在庫管理をちゃんとして欲しいです
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

6/10 พอใช้

JACOBO GONZALEZ

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Habitaciones muy pequeñas, cerca de la estación del metro y de la estación central; muchas opciones de recorridos cerca, pero si pueden busquen en otra zona
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Ruetairat S วันที่ 28 เม.ย. 2024
Thank you very much for staying with us. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the facilities in the hotel.We appreciate your valuable feedback. We will do our best to create a comfortable environment for our guests. Thank you very much.Hop Inn Kyoto Shijo Omiya

8/10 ดี

Dustin, Toronto

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A good experience, though in the mornings our room would fill with a faint food smell. Presumably from the restaurant directly beside the hotel, even though our windows were always closed.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Ruetairat S. วันที่ 28 เม.ย. 2024
Thank you very much for staying with us. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the noise and facilities in the surrounding area.We appreciate your valuable feedback. We will do our best to create a comfortable environment for our guests. We are looking forward to welcome you again soon. Thank you very much.Hop Inn Kyoto Shijo Omiya

10/10 ดีเลิศ

Clarencia, Ewa Beach

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly and helpful people
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก HOP INN KYOTO SHIJOOMIYA วันที่ 10 เม.ย. 2024
Thank you for staying at Hop Inn Kyoto Shijo Omiya.We are very happy to hear such compliments from you.We will continue to make every effort to make your stay with us a pleasant one.

6/10 พอใช้

Markus

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
It was high season in Kyoto so hotel pickings were slim. We went with Hop Inn because the prices were comparatively reasonable, but we could see why when we actually stayed there. First off, the staff was wonderful. They were very friendly, helpful and did a great job of accommodating our requests. On the down side, the room is exceedingly small, especially for two people. The bed was a good size, but it was a challenge just to turn around and walk the other direction in there. There was barely anywhere to put our luggage, so we really struggled with being comfortable most of the time. One thing I ran into was the fact that taking the stairs to other floors is not an option. There are stairs but your badge won't unlock the doors so you're forced to use the elevator, even if it's just one floor, which means lots of waiting. I didn't know this until I got stuck once, there really should be a sign posted somewhere telling guests that the stairs should not be used, or just make them accessible, it seems unsafe to disable stair access. It was nice having laundry facilities, but as there are only two washers and dryers, it sometimes meant waiting a long time to use them. Finally, the place felt kind of old and not really clean; we've been to worse but felt it could be a bit better taken care of.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Ruetairat S วันที่ 28 เม.ย. 2024
Thank you very much for staying with us. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the facilities in the hotel area.We appreciate your valuable feedback. We will do our best to create a comfortable environment for our guests. Thank you very much.Hop Inn Kyoto Shijo Omiya

10/10 ดีเลิศ

James

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property was clean, public bath house was amazing and clean, staff were super friendly and accommodating. I would come back again next time I'm in Kyoto
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hop Inn Kyoto วันที่ 7 เม.ย. 2024
Thank you very much for staying at Hop Inn Kyoto Shijo Omiya.We are pleased to have received your compliments. We will continue to strive to provide you with good service.All of us at Hop Inn Kyoto Shijo Omiya look forward to welcoming you again!

6/10 พอใช้

Eisuke

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
スタッフは皆、気持ちの良い対応。 部屋は狭いけど許せる範囲。 公共交通機関、一般車両、暴走族の騒音酷かった
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก ホップイン京都四条大宮 วันที่ 7 เม.ย. 2024
この度はホップイン京都四条大宮にご宿泊いただき、誠に有難うございました。またのお越しをお待ちしております。

8/10 ดี

Yoko

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
バスを利用したら京都観光、どこでも行けました。とても便利が良かったです。スタッフも笑顔でいつも対応してくれて気持ちが良かったです。
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก ホップイン京都四条大宮 วันที่ 7 เม.ย. 2024
この度はホップイン京都四条大宮をご利用いただき、誠にありがとうございました。またのお越しを心よりお待ちしております。

10/10 ดีเลิศ

Kylie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We loved the location and the rooms were super clean Loved the extra things we could take in the foyer as in bath salts tea and coffee 👌 Rooms were rather tight and the pillows were rock hard but other than it was excellent. We spent 4 nights there
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก HOP INN KYOTO SHIJOOMIYA วันที่ 30 มี.ค. 2024
Thank you for staying at Hop Inn Kyoto Shijo Omiya.We are very pleased to hear such compliments.We hope you will visit us again when you have a chance to come to Kyoto.

8/10 ดี

Giuliano

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I reality liked the courtesy of the stuff and the amenities present on the ground floor. The room was a bit bigger than standard Japanese hotels, it had everything you needed. Good position in general. No particular issues.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hop Inn Kyoto Shijo Omiya Front desk วันที่ 29 มี.ค. 2024
Dear guest, Thank you for visiting Hop Inn Kyoto Shijo Omiya. We are very happy to have been able to accommodate and assist you with your check-in and departure. How was your trip to Japan? Please make wonderful memories. We look forward to seeing you again one day! Thank you very much!!

10/10 ดีเลิศ

Kawai

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hop Inn Kyoto วันที่ 20 มี.ค. 2024
この度はホップイン京都四条大宮にご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。貴重なお時間の中でご投稿いただけましたこと、重ねて御礼申し上げます。引き続き当館でのご滞在が素敵な時間となりますよう、スタッフ一同サービスの向上につとめてまいります。改めましてありがとうございます。ホップイン京都四条大宮マネージャー別所

10/10 ดีเลิศ

Maria Carmen

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The best service I have encountered by hotel staff ! 5 star service to them! Thank you
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hop Inn Kyoto วันที่ 20 มี.ค. 2024
Thank you very much once again for staying at Hop Inn Kyoto Shijo Omiya. Your review has encouraged our staff very much. We wish you a wonderful trip in Japan. We will continue to improve our service and look forward to meeting many more guests. Thank you very much for your message!

6/10 พอใช้

noboru

เดินทางเพื่อธุรกิจ
布団が合わなかった
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hop Inn Kyoto วันที่ 11 มี.ค. 2024
ホップイン京都四条大宮の別所でございます。お部屋に関する貴重なご意見をいただきありがとうございます。少しでも快適なご滞在を多くのお客様にお届けできますよう、今後に向けてスタッフ間で検討の上、サービスの向上につとめてまいります。いつもご利用いただきありがとうございます。ホップイン京都四条大宮マネージャー別所

8/10 ดี

Tokie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hop Inn Kyoto วันที่ 6 มี.ค. 2024
この度はホップイン京都四条大宮にご宿泊いただきありがとうございます。お客様のご滞在が素敵なお時間となりますよう、スタッフ一同サービスの向上につとめてまいります。2階には大浴場、ロビーではウェルカムドリンクをご用意しております。ぜひご利用くださいませ。改めましてお客様の貴重なお時間の中でご投稿いただき誠にありがとうございました。ホップイン京都四条大宮マネージャー別所

6/10 พอใช้

noboru

เดินทางเพื่อธุรกิจ
静かで、良かったです。
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hop Inn Kyoto Shijo Omiya Frontdesk วันที่ 3 มี.ค. 2024
このたびはご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。これからもよりよいご滞在のお時間をご提供できるよう精進を重ねて参ります。またのご利用を心よりお持ち申しあげております。

10/10 ดีเลิศ

Mária, Espoo

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel highly exceeded our expectations. The staff was incredibly helpful and friendly. Everything was perfect, the service we received was superb, there was 24h free coffee and more free amenities as needed, we loved the location and the availability of surrounding shops. We didn't want to leave and will most likely be back.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hop Inn Kyoto วันที่ 27 ก.พ. 2024
Thank you very much for staying with us. We are very happy that you had a wonderful time at our hotel as one of your precious memories of your trip.We hope you enjoyed your trip to Japan. Thank you very much for taking time out of your precious time to give us your feedback. We sincerely look forward to welcoming you again.Hop Inn Kyoto Shijo OmiyaManager Riko bessho

6/10 พอใช้

Nicole

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Construction sounds in the morning right next door, dryer doesn’t work for washing machine, bed is uncomfortable, but place is cheap and in a good location walking distance from main areas
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Riko Bessho วันที่ 23 ก.พ. 2024
Thank you very much for staying with us. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the noise and facilities in the surrounding area.We appreciate your valuable feedback. We will do our best to create a comfortable environment for our guests. Thank you very much.Hop Inn Kyoto Shijo OmiyaManagerRiko Bessho

2/10 แย่มาก

SHINICHIRO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก ホップイン京都 วันที่ 23 ก.พ. 2024
この度はホップイン京都四条大宮をご利用いただき誠にありがとうございます。快適な滞在をご提供できず、大変申し訳ございませんでした。今後、ご来館いただくお客様のお時間がかけがえのないひとときとなりますよう、スタッフ一同サービスの向上に努めてまいります。また、貴重なお時間を割いてお声を届けていただき、誠にありがとうございました。ホップイン京都四条大宮マネージャー別所

10/10 ดีเลิศ

Joseph

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very friendly and helpful staff, including English-speaking member.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก HOP INN KYOTO SHIJO OMIYA FRONT DESK วันที่ 5 ก.พ. 2024
Thank you for staying at our hotel.We are very happy to hear this from you.We look forward to seeing our customers again.

10/10 ดีเลิศ

pui shan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hop Inn Kyoto Shijo Omiya วันที่ 29 ม.ค. 2024
Thank you very much for visiting Hop Inn Kyoto.We are very happy that you took the time out of your precious time to deliver your guest review.We will continue to strive to improve our services, so please stop by again when you visit Kyoto.Thank you very much.We wish you a wonderful and memorable rest of your trip in Japan!!Hop Inn Kyoto Shijo OmiyaManagerRiko Bessho

10/10 ดีเลิศ

shotarou

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก ホップイン京都四条大宮 フロント วันที่ 8 ม.ค. 2024
この度はホップイン京都四条大宮にご宿泊いただき、誠にありがとうございます。開業して間もなく、スタッフも不慣れな中でご不便をお掛けしたこともあるかと存じますが、ゆっくりとお過ごしいただけたようで何よりでございます。今後も、四条大宮でのご宿泊の際には、是非とも当ホテルをご利用いただけますことを心よりお待ちしております。快適でご満足いただけるよう、スタッフ一同努めてまいります。