ทางเดิน

รีวิว สกายวิวโฮสเทล

2.5 out of 5
สกายวิวโฮสเทล
40 Nathan Road, Flat B4, 14/F, Block B, Chungking Mansion, Kowloon

รีวิว

5.8
คะแนน 10 - ดีเลิศ 24 จาก 89 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 9 จาก 89 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 15 จาก 89 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 12 จาก 89 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 29 จาก 89 รีวิว" "

6.0/10

ความสะอาด

6.8/10

พนักงานและบริการ

3.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ห้องเล็กมากแคบมากเหมือนหนูดิ้นตายอยู่ใหล้ห้างสรรพสินค้าก็จริงแต่อินเดียเยอะมากมาย
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 5 ธ.ค. 2018
We are sorry that you were not happy to stay with us. We will work harder to fix the issues you experienced. Thanks for let us know.

6/10 พอใช้

Ken, bangkok

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ลิฟขึ้นโรงแรมไม่สะดวก คนพลุกพล่านมาก ห้องเล็กกว่าที่คิด เหม็นแขกมากๆ
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2018

6/10 พอใช้

Ayaa, BKK

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good location
The mansion are nearly the MTR station, more comfortable for our trip. So the elevator are slow and small, it can carry the passenger on 6 people per round. There are hot and cold water service to guest, microwavw as well, Staff can communicate English
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2018
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 9 เม.ย. 2018
Thank you very much for your valuable comment and feedback.

10/10 ดีเลิศ

James

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Microwave, room refrigerator, filtered and hot water readily available
เข้าพัก 7 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

KUSUMOTO

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
写真と実物が全く違う。 狭い、臭い、不潔。最低。一泊千円が妥当。
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Gie

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is not recommendable at all! Please if you’re family please don’t get this place it’s not family friendly place. Super small place and there a lot of vendors which makes us feel unsafe. We didn’t continue our stay here and checked out right away. Thanks to relocation team of exodus for accommodating us.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก A วันที่ 11 เม.ย. 2023
We are sorry that you don’t happy to stay in our place. We have lots of happy & enjoyable experience with family reservations, unfortunately your expectations are more than what we can do.

6/10 พอใช้

Chi Kit

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023

2/10 แย่มาก

lian ying

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 8 มี.ค. 2023
We are sorry that you dont feel comfortable to stay in our place, we are work harder to improve ourselve.

8/10 ดี

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 10 ก.ค. 2019
Thank you very much for your valuable comment and feedback.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 11 มิ.ย. 2019
Thank you very much for your valuable comment and feedback.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 11 มิ.ย. 2019
Thank you very much for your valuable comment and feedback.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
タオルが無い、ドライヤーが壊れている、トイレが流れない等日本のホテルとの違いにビックリした❗️写真に騙されてはいけない。
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 11 มิ.ย. 2019
Thank you very much for your valuable comment and feedback.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
立地は良い
チムサーチョイ駅の近くで立地は良いが場所はわかりづらい。時間帯によってはエレベーターが大混雑します。 部屋は2畳くらいで寝るだけのスペースしかありませんでした。
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 11 มิ.ย. 2019
Thank you very much for your valuable comment and feedback.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 7 พ.ค. 2019
Thank you very much for your valuable comment and feedback.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 8 เม.ย. 2019
We are sorry that you are not happy, we will try our best to fix the issues you experienced. Thanks for let us know.

8/10 ดี

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good value for the price point.
The room is on the small side but overall good value for the price. Close to everything. I am a repeat customer there.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 8 เม.ย. 2019
Thank you very much for your valuable comment and feedback.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
rubbish
rubbish
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 8 เม.ย. 2019
We are sorry that you are not happy, we will try our best to fix the issues you experienced. Thanks for let us know.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 7 มี.ค. 2019
Thank you very much for very valuable comment and feedback.

8/10 ดี

MELINDA, Quezoncity ph

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The place is nice and clean at reasonable price. I felt relieved that i made the right choice of making the reservation at Skylark
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 8 เม.ย. 2019
Thank you very much for your valuable comment and feedback.

2/10 แย่มาก

Anil

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Smell in the Bathroom Gutter couldn’t sleep in the Room. I got sick had to leave 2 Days earlier. Have requested for refund for 2 days and your response is negative Why?
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 8 เม.ย. 2019
We are sorry that you are not happy, we will try our best to fix the issues you experienced. Thanks for let us know.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff were really good, but the room was smaller than I was lead to believe. No windows, TV didn't really work. If I hadn't have been using the room simply as a base to sleep, I would have been very disappointed.
เข้าพัก 18 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 7 มี.ค. 2019
Thank you very much for very valuable comment and feedback.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good friendly staff, great location. Room was a lot smaller than indicated by website, no windows. Television didn't really work. This was an okay base as I spent all days and evenings out, using the room as a bed only, as it wasn't at all suitable for use as a place to relax.
เข้าพัก 18 คืน, มกราคม 2019

2/10 แย่มาก

u

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
部屋に戻るたびに新しい虫がいる
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 7 มี.ค. 2019
Thank you very much for very valuable comment and feedback.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 7 คืน, ธันวาคม 2018

2/10 แย่มาก

Dexter

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Horrible hotel. Dont even a 1 star hotel. Accessibility is the worse thing about this location. It takes about 20 mins to get the elevator.Avoid this hotel at all cost
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 15 ธ.ค. 2018
We are sorry that you are not happy to stay with us. Our team will work harder to fix the issue you experienced. Thanks for let us know.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
騙很大!房間僅一坪大,一張單人床加大,無窗,周邊樓層奇髒亂不堪,毫無品質可言,已改名航天都會,爛!爛!爛到爆!請回復,為貴公司信譽!
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 15 ธ.ค. 2018
We are sorry that you are not happy to stay with us. Thanks for let us know.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
We were stuck....
We had to reserve last minute or would never had stayed here.... Building wild and incredibly run-down. But room clean.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 5 ธ.ค. 2018
Thank you very much for your valuable comments and feedback.

2/10 แย่มาก

LZ, Chicago IL

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We booked room for two adults and two kids for 5 nights. After we arrived the hotel in a smelly building, they told us they didn't have big room with two beds, they gave us two separate rooms for the 1st night. The room was very small, not as showing in the picture, with one double bed in each room. I asked them if the rooms are clean without bugs, they said yes. But my wife found the bed sheet in her room was dirty with hairs, so we asked them to change bed sheets. We were tired after 16 hours flight, so we just settled down and went to sleep. They switched us to a room with two double beds on the 2nd day. We had to move all our luggage to that room at night. After we arrived at the room, I found cockroaches in the bath room. We were too tired so we just tolerated it and went to sleep. On the 3rd day, my wife saw something like wall geckos crawling on the wall and then disappeared. It was as long as her hand and she was scared. Then it came out again and kids saw it and got really scared, they couldn't stay in that room anymore. So we asked them if they had clean rooms to put us in or not. They said yes and switched us to the 3rd room. Right after we came into the 3rd room, we and the hotel people saw cockroaches crawling in the cup tray. We couldn't tolerate anymore and went out. They told us they didn't have more rooms anymore. So we came out of the building at night and ended up only staying for two nights and then rebooked Holiday Inn which was great.
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 5 ธ.ค. 2018
We are sorry that you were not happy to stay with us. We will work harder to fix the issues you experienced. Thanks for let us know.

2/10 แย่มาก

Dave, Linyi

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Too small and not very clean. 14 th floor slow elevator had to wait 30 minutes to get on .
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 5 ธ.ค. 2018
We are sorry that you were not happy to stay with us. We will work harder to fix the issues you experienced. Thanks for let us know.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 5 ธ.ค. 2018
We are sorry that you were not happy to stay with us. We will work harder to fix the issues you experienced. Thanks for let us know.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 5 ธ.ค. 2018
We are sorry that you were not happy to stay with us. We will work harder to fix the issues you experienced. Thanks for let us know.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 5 ธ.ค. 2018
We are sorry that you were not happy to stay with us. We will work harder to fix the issues you experienced. Thanks for let us know.

4/10 แย่

George, Taiwan

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
I was very disappointed with the Hotel. It is only a small room and in NO WAY a hotel. It is very difficult to find and I took a long time to locate it. It should not be described as a Hotel. I have been a customer of Expedia for a long time and this is not what I would have expected from the description. It will not prevent me from using Expedia but I will have to be more cautious of your description in future
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 5 ธ.ค. 2018
We are sorry that you were not happy to stay with us. We will work harder to fix the issues you experienced. Thanks for let us know.

8/10 ดี

wencheng

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
雖不一定是首選但可以列入口袋名單
1.櫃台接待親切並詳細解說 2.房間不大但是算乾淨 3.位居鬧市交通方便 4.電梯很多人搭不容易等出入花費時間多 5.總的來說CP值算不錯
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 26 ต.ค. 2018
非常感謝閣下的寶貴意見, 我們會繼續努力提供服務,為求令各位尊貴的客戶能開心愉快的

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
空港バスの近く
エレベーター込み合いますので、待たないといけないです。 そして、両替は、空港でなく重慶大夏の入り口でなく宿に行くBブロック、エレベーター付近がレートがいいです。50元は違います。初めての方は、意味が分からないかもしれませんが、何度か香港やよそを旅されてる方はを理解できると思います。
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2018

2/10 แย่มาก

Jennifer L

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
THE MOST AWFUL EXPERIENCE I have ever had!!! I am flight attendant and stay in a lot of hotels. I do understand the price reflecting a city's thrive and relevance HOWEVER if you pay more than 5 US dollars for this place you are being ripped off. TERRIBLE customer service, AWFUL room accommodations (although the pics make it look decent, don't be fooled they are stretched out), and very gross and sketchy location. Good for a solo backpacker (who is willing to spend a lot) willing to live on a big spender budget (and get very little). This place should be CONDEMNED!!!
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2017
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 5 มี.ค. 2018
Thank you very much for your valuable comment and feedback. We will work harder to solve the problem you experienced.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Amazing and comfortable khhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2018
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 5 มี.ค. 2018
Thank you very much for your valuable comment and feedback.

8/10 ดี

けんけん42, 東京

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
スタッフの対応いい
設備は、重慶大厦の標準的なホテル。 チェックイン時間外の、荷物の預かりにもフレンドリーに対応してもらい、ホテルスタッフには助かった。
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2018
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 5 มี.ค. 2018
Thank you very much for your valuable comment and feedback.

8/10 ดี

山, 日本

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
立地最高
1泊だけでしたが、使い勝手のとても良いホテルでした。重慶マンションはネイザンロードにあり地下鉄も近く思っている以上に安全です。
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2018
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 2 ก.พ. 2018
Thank you very much for your valuable and important comment and feedback.

6/10 พอใช้

Yitz, New York, NY

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great Location, good for backpackers
The Location of the hotel is excellent - it's located on the bottom of Nathan St, with easy access to Kowloon and Hong Kong. The entrance to the hotel though is beyond sketchy. It's located in a building called Chungking Mansions, where the entrance is filled with very shady immigrants from third world countries. These immigrants are not all too friendly, and they try selling you things in a aggressive matter. You enter the hotel through a tiny elevator, where the wait to enter the elevator can take at times more than 20 minutes. With that being said, once you enter the hotel itself, the staff are accommodating and the rooms are extremely small but clean. The WiFi works well, and you have AC and a TV in your room. In Conclusion: Great Location, horrible experience while entering / exiting the hotel, nice small hotel.
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2017
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 12 ธ.ค. 2017
Thank you very much for your valuable comment and feedback. Our team will work harder to fix the issues you experienced.

4/10 แย่

Joe, 香港

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
交通方便
空調滴水,找不到人員協助。床鋪濕透了,整晚沒法安睡。XxxXxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2017
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 22 พ.ย. 2017
Thank you very much for your valuable comment & feedback.

6/10 พอใช้

Panda, Canada

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice locations and poor surroundings.
We stay there for 10 days, I would rate this hotel no more than 2 stars. The hotel unit itself was acceptable; the room was clean (at least they've tried to keep it clean...) , the security level was good with camera monitoring the unit 24/7, the piping system were awful, they don't have pee trap installed with their piping system, therefore bad/sewage gas odor comes back up in the washroom. To correct & eliminate the bad odors, I had to plug up the sink hole with paper, close the sink drain trap, and used a plastic bad fill with water to cover the shower drain on the floor before I leave the room for the day. Otherwise, I wouldn't be able to tolerate the bad smell when I come back. My first two days there were a bit of torture until I've figured out a system to stop the bad odors. The helper there was a nice fellow. However, for some reason, he likes to work at night more than during the day. The washing machine and the dryer was constantly on until 3:00 am, trying to get some sleep wasn't easy. Overall, I can't complain as I get what I paid for. Hong Kong's hotels are super expensive, staying in a guesthouse/hostel would be a better way to save your travel money, You just have to put up and balance with the pros and cons. Overall, it was an okay experience! If they can alter the points I mentioned above...then this place would be a better place to stay for that price and rating.
เข้าพัก 10 คืน, ตุลาคม 2017
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 11 พ.ย. 2017
Thank you very much for your valuable comment and feedback.

2/10 แย่มาก

kokki, Korea

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
저렴하고 위치는좋으나 단점이 많음
우선찾기가힘들었습니다. 청강맨션안에 미로처럼 찾아가니 인도여자분은잘맞이해주셨는데 다른빌딩 으슥한 곳으로 남자분이데려가셨는데 이미 와계신남자직원분들이 연장들고있어서 무서웠습니다. 객실이 너무좁고 화장실이 변기에물이안차며 여러가지로불만족스러웠습니다.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2017
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 22 ม.ค. 2018
Thank you very much for your valuable comment and feedback.

6/10 พอใช้

George

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Rough Place for Inexperienced Travelers
This place is located in a building that houses various Indian (India) merchants. There is every kind of shop and stand and the lobby area smells of Indian Curry. It can be intimidating if you're not a savvy (male) traveler. I'm a white American. As soon as I entered the building, Indian merchants started barking at me to buy their wares. I walked a gauntlet of them until I got to the elevators. The hotel was listed as being on the 14th floor. But when I knocked on the door listing the hotel name, no one answered. There were many “hotels” (doors saying they were different hotels). I've traveled the world for 47 years and never seen such an arrangement. I finally pressed an intercom button and a man answered. He said I would have to go down to the 13th floor to check in. I went there. After checking in another man led me to a different elevator taking me to a different floor. There, I actually checked into the room. It was very tiny, l(like an 8 x 10 jail cell) but the bed was extremely comfortable. The toilet and shower was an integrated unit and very efficient. You just stepped into it and closed the sliding glass door. As a mechanical engineer I was impressed with the efficiency of this arrangement. This place was interesting to me only as an adventure. But I would not stay here twice. It definitely is not for families, women or inexperienced travelers. Big Plus: If u take the Airport Express Train from HKG to Kowloon Station, a free Shuttle bus (K-3) stops next door
Thank you very much for valuable comment & feedback.

6/10 พอใช้

Vítor

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Thank you very much for valuable comment & feedback.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
poor location & cleanliness, disappointed
We booked for three days but it is a poor location and not cleanliness, we rebooked a different hotel right away. It is the worse hotel that we ever had before. It is so tiny with smelly and uncomfortable. The location is very noisy and dirty. They refused to refund us for the days we were not staying. Definitely we will never recommend this hotel to anyone.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2017
การตอบกลับจาก Amy Leung วันที่ 18 ก.ย. 2017
Thank you very much for valuable comment & feedback. According to our policy, any cancellation will be charged the full amount as penalty.

10/10 ดีเลิศ

KONSTANTIN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2017

10/10 ดีเลิศ

Syu, China

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice place, excellent location,value for money
Helpful staff, clean room, excellent location walkable to everywhere, strong wifi, good price
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2017

10/10 ดีเลิศ

Bal, SIN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent, value for money
Comfort, excellent location, walkable to everywhere, reasonable price, nice staff
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2017
การตอบกลับจาก A วันที่ 19 มิ.ย. 2017
Thank you very much for your valuable comment.

4/10 แย่

Amber

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Terrible
The worst experience I never have! I can't believe that I spent 20 minutes to take elevator. And I spent a lot of time to check in!
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2017
การตอบกลับจาก A วันที่ 19 มิ.ย. 2017
Thank you very much for your valuable comment. We will work harder to fix the issue you experienced.