ห้องดีลักซ์ทริปเปิล | Wi-Fi ฟรี, ผ้าปูที่นอน

รีวิว โรงแรม OYO 90027 แฮปปี้

2 out of 5
โรงแรม OYO 90027 แฮปปี้
No. 18, 18A, 18B, Jalan Austin Perdana, 3/10, Taman Austin Perdana, Johor Bahru, Johor Bahru

รีวิว

4.6
คะแนน 10 - ดีเลิศ 0 จาก 9 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 2 จาก 9 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 2 จาก 9 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 1 จาก 9 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 4 จาก 9 รีวิว" "

4.6/10

ความสะอาด

5.0/10

พนักงานและบริการ

4.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Jeff

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Ammy วันที่ 23 ม.ค. 2024
Hi, Jeff! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Noah.

2/10 แย่มาก

Kent

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Ava วันที่ 31 พ.ค. 2023
Hi, Kent! We are sad to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Lisa

2/10 แย่มาก

Foo Yun

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Barbara วันที่ 21 มิ.ย. 2023
Hello, Foo! We are sorry for the trouble caused. Your feedback has been duly noted and we will continue to make every effort to ensure more enhanced service. Regards, Barbara

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bed sheet look old and dirty, did not manage to stay at all, check out immediately after dinner
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Lisa วันที่ 1 เม.ย. 2023
Hi, Guest! We are extremely sorry for the unpleasant experience you had with us. Tidiness is something of utmost importance and we can’t compromise on it. Request to treat this as an odd incident and we shall surely strive to make your future experience better. Regards, Lisa

8/10 ดี

Kent

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

6/10 พอใช้

Tan

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Lisa วันที่ 10 ม.ค. 2023
Hi, Tan! We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improvements. Looking forward to serving you better. Regards, Lisa

4/10 แย่

Sharifuddin

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very bad service
Very Bad, no mineral water provided....soap provided mix with water...tv no channel...light also not working...cleanliness very bad...pillow very old...rubbish alcohol bottle also not being throw out. Miserable
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Ammy วันที่ 24 ก.ค. 2022
Apologies for the problems you had faced, Sharifuddin! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Amelia.

2/10 แย่มาก

Sharifuddin

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Jack วันที่ 23 ธ.ค. 2021
Hi Sharifuddin, Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Jack

8/10 ดี

Kent

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Ammy วันที่ 29 พ.ย. 2021
Hi, Kent! Thank you for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Amelia.