ภายใน

รีวิว โรงแรมกรานาดา ยะโฮร์บาห์รู

3.5 out of 5
โรงแรมกรานาดา ยะโฮร์บาห์รู
55, Jalan Indah 15/2, Taman Bukit Indah, Johor Bahru, Johor

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 242 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 514 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 183 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 39 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 22 จาก 1000 รีวิว" "

8.0/10

ความสะอาด

8.0/10

พนักงานและบริการ

7.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Mun Fei

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

Way Sze

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Location is superb, staff is friendly and helpful but the overall cleanliness and condition of the property should be improved drastically.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Indah

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Some lightings in the room had issues lighting up. The buffet breakfast had slight delay topping up the food. May be due to shortage of staff. Location-wise very near to Aeon Bukit Indah and just next to McD too.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Marketing & Communications วันที่ 30 ต.ค. 2023
Dear Valued Guest,Greetings from Hotel Granada Johor Bahru!We would like to apologize for the inconveniences you encountered during your stay. We take your comments seriously, and we have taken immediate steps to address these issues. Our renovation project is nearing completion, and we are working to ensure that any ongoing work does not disrupt the comfort of our guests. We are also working on improving the lighting in the rooms and streamlining the breakfast service to ensure a more efficient experience.On a positive note, we're pleased that you found our location convenient and near Aeon Bukit Indah and McDonald's. Your feedback is invaluable to us, and it helps us make improvements to provide a better experience for all our guests.We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the future, where we will do our utmost to make your stay truly exceptional.Yours Sincerely,Management of Hotel Granada Johor Bahru

8/10 ดี

Steven

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Convenient and affordable
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Marketing & Communications วันที่ 11 ต.ค. 2023
Dear Steven, Greetings from Hotel Granada Johor Bahru!We greatly appreciate your recent 4 star rating and your choice to stay with us. Your feedback is important to us, even when it's concise.We are thrilled that you had a positive experience during your stay, and we're here to provide outstanding service and hospitality to our guests.Thank you once again for your trust and support. We look forward to the pleasure of hosting you again in the future and aim to make your next stay equally exceptional.Warm Regards,Hotel Granada Johor Bahru

8/10 ดี

Wong

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Marketing & Communications วันที่ 11 ก.ย. 2023
Dear Valued Guest,Greetings from Hotel Granada Johor Bahru!Thank you for choosing to stay with us and for sharing your feedback. We appreciate your time and hope you had a comfortable and enjoyable experience. If you have any further comments or suggestions, please feel free to reach out. We look forward to welcoming you back in the future.Yours Sincerely,Management of Hotel Granada Johor Bahru

8/10 ดี

WY

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Marketing & Communications วันที่ 11 ก.ค. 2023
Dear Valued Guest, Thank you so much for taking the time to rate us. We truly appreciate your feedback and are thrilled to know that you had a wonderful stay with us. Your satisfaction is our utmost priority, and it is incredibly rewarding to know that we were able to meet your expectations.We genuinely appreciate your positive feedback, and it motivates us to continue delivering exceptional service and experiences to all our guests. We look forward to welcoming you back on your next visit and exceeding your expectations once again.Best regards,The Management

10/10 ดีเลิศ

Linhock

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Marketing & Communications วันที่ 30 มิ.ย. 2023
Dear Valued Guest, Thank you so much for taking the time to rate us. We truly appreciate your feedback and are thrilled to know that you had a wonderful stay with us. Your satisfaction is our utmost priority, and it is incredibly rewarding to know that we were able to meet your expectations.We genuinely appreciate your positive feedback, and it motivates us to continue delivering exceptional service and experiences to all our guests. We look forward to welcoming you back on your next visit and exceeding your expectations once again.

8/10 ดี

Nurulfiq

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Rundown. But good amenities nearby
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Marketing & Communications วันที่ 30 มิ.ย. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay at our hotel. We appreciate your honest review and apologize if your experience did not meet your expectations. However, we are glad to hear that you found the amenities surrounding our hotel to be satisfactory.We regret any inconvenience caused by the condition of our property. As a dedicated team, we continuously strive to maintain our facilities to the highest standards, and we apologize if we fell short in this regard during your stay. Your feedback is valuable to us, and we will certainly take it into consideration as we work towards improving and enhancing our accommodations.We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future.

6/10 พอใช้

Karen Y P

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel facade need fresh coat of paint. Room condition need to be refurbished. Floor was dirty & not vacuumed - Room 504
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Marketing & Communications วันที่ 11 ก.ค. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for staying with us during your recent trip to Johor Bahru and we are disappointed to learn from your review that our facilities and services did not meet your expectations. We have taken note of your comments and certainly hope that you would accord us another opportunity to prove our services to you again.Warm regards,The Management

8/10 ดี

Jennifer

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Room 421 is tidy and clean execept 4 small cockroaches that appeared on the toilet mirror area when I checked in.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Marketing & Communications วันที่ 30 มิ.ย. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay in Room 421 at our hotel. We sincerely apologize for the oversight in ensuring the cleanliness and pest control measures in your room. Please rest assured that we have taken immediate action to address this issue with our housekeeping and maintenance teams. We have conducted a thorough inspection of the room to rectify the situation and have implemented additional measures to prevent any recurrence.At our hotel, cleanliness and hygiene are of the utmost importance, and incidents like these are not reflective of our usual standards. We appreciate your understanding and bringing this matter to our attention. Your feedback helps us improve and maintain the quality of our services.Should your travels bring you back to our area, we would be grateful for another opportunity to provide you with a flawless experience. Please feel free to reach out to our guest relations team directly, and they will ensure that all necessary arrangements are made to exceed your expectations.Once again, please accept our sincere apologies for any inconvenience caused. We value your feedback and are committed to learning from this experience to better serve our guests in the future.

10/10 ดีเลิศ

Edric

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
It is a perfect hotel
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Marketing & Communications วันที่ 30 มิ.ย. 2023
Dear Valued Guest, Thank you so much for your kind words and positive feedback! We are delighted to hear that you found our hotel to be perfect. Your satisfaction is our ultimate goal, and it's incredibly rewarding to know that we were able to meet your expectations.We truly appreciate your support and hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future. If there is anything we can do to make your next stay even more enjoyable, please don't hesitate to let us know.

10/10 ดีเลิศ

Christopher E

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good Place to stay, centrally located.
It was a great jump off place for family, shopping near by.
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Marketing & Communications วันที่ 11 ก.ค. 2023
Dear Valued Guest, Thank you so much for taking the time to rate us. We are delighted you have chosen Hotel Granada JB as your preferred choice of accommodation during your trip to Johor Bahru. Thank you for your positive feedback and looking forward to extend our hospitality to you again soon.Best regards,The Management

10/10 ดีเลิศ

Er

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Marketing & Communications วันที่ 11 ก.ค. 2023
Dear Valued Guest, Thank you so much for taking the time to rate us. We truly appreciate your feedback and are thrilled to know that you had a wonderful stay with us. Your satisfaction is our utmost priority, and it is incredibly rewarding to know that we were able to meet your expectations.We genuinely appreciate your positive feedback, and it motivates us to continue delivering exceptional service and experiences to all our guests. We look forward to welcoming you back on your next visit and exceeding your expectations once again.Warm regards,The Management

8/10 ดี

John Willie Heng Loke

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก Marketing & Communications วันที่ 11 ก.ค. 2023
Dear Valued Guest, Thank you so much for taking the time to rate us. We truly appreciate your feedback and are thrilled to know that you had a wonderful stay with us. We look forward to welcoming you back on your next visit and exceeding your expectations once again.Warm regards,The Management

10/10 ดีเลิศ

Teo

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Linhock

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

6/10 พอใช้

Shiung

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Service staff are well trained and polite. Check in is fast. Wifi connection is bad. Sofa in room is badly stained.
การตอบกลับจาก Marketing & Communications วันที่ 30 มิ.ย. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback about your recent stay at our hotel. We appreciate your kind words regarding our well-trained and polite service staff, as well as the fast check-in process. However, we apologize for the issues you encountered with the WiFi connection and the condition of the sofa in your room.We understand the importance of a reliable WiFi connection, and we apologize for any inconvenience it may have caused during your stay. We have taken note of your feedback and will work on improving the WiFi infrastructure to ensure a seamless experience for our guests.Additionally, we apologize for the condition of the sofa in your room. Our housekeeping team strives to maintain the cleanliness and quality of our accommodations, and we regret that we fell short in this instance. Your feedback will be shared with our team, and we will address the issue promptly.We value your feedback as it helps us identify areas for improvement, and we appreciate your understanding. Should your travels bring you back to our area, we would be grateful for another opportunity to provide you with an enhanced experience.

10/10 ดีเลิศ

Er

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Ee Ling

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great price, great location!
Good location, nice staffs service
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Er

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Comfortable and free parking
Checked in early in the morning to beat the jam at Tuas from Singapore before heading off for a longer journey. Staff was able to accomodate an early morning check in and had a good breakfast before heading off for the long drive up north
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Lim

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

6/10 พอใช้

Adrian

6/10 พอใช้

Siew Fong

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Breakfast was provided but will be better if they changed the menu daily.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2022

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The bed sheet had turned from white to yellowish colour. Not suitable for family stay.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

6/10 พอใช้

Kelly

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very old hotel, towels was dirty too. Overall is only acceptable for short stay.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

8/10 ดี

Eleanor

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก

8/10 ดี

LIMEI

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Changes for the better.
Toilet smelled. Water coming out of the wash basin very little and slowed. Breakfast not the same as before from good to poor can be better. Hotel needs refurbishing….
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

6/10 พอใช้

Jason

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Na
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

6/10 พอใช้

Sau Kwan Hans

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Under construction during I stay.
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2022

6/10 พอใช้

Chee Choon

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022

8/10 ดี

Ho

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Karen

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My first choice hotel when go to JB. Convenient location with lots of good restaurant nearby, shopping mall AEON Bukit Indah just 5 mins walk.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Marketing & Communications วันที่ 30 มิ.ย. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for choosing our hotel as your first choice when visiting JB. We greatly appreciate your positive feedback! We're thrilled to hear that you found our convenient location, with its proximity to good restaurants and the AEON Bukit Indah shopping mall, to be enjoyable during your stay.We understand the importance of having nearby amenities and attractions, and we strive to provide a well-rounded experience for our guests. Your kind words reinforce our commitment to offering a convenient and enjoyable stay.We look forward to welcoming you back on your next visit to JB. If there's anything we can do to make your future stays even more memorable, please don't hesitate to let us know.

10/10 ดีเลิศ

Jie Song

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

8/10 ดี

FARIDAH MOHD

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

8/10 ดี

Marian

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is little run down, the ceiling of the corridor can tell it all.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

8/10 ดี

MingYan

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Arrived at 4pm and told us our room wasn’t ready. But was quickly informed that they upgraded our room, thus giving us another room straight away. Really appreciate. Overall, room was clean, staff were patient and nice.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

8/10 ดี

Danny

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Perfect for short trip
Location is perfect for people who's interested in shopping, dinning, car washing and massage. The hotel is actually surrounded by all.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022

2/10 แย่มาก

tan thiam

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I used to stay at this hotel at least once a month with my family before covid. This was the first time after the lockdown. I booked in advance to have two connecting rooms. I even called the front desk on the day I was checking in. This was ignored. Never mind that we did get connecting rooms in the end after I spoke to the manager. The room was mouldy and dusty, and I had to feed my boys anti-histamine to prevent an allergic reaction. There was NO internet coverage in the rooms. I informed the front desk and over 3 days, I was informed that their IT was resetting the router every time I asked. We went out at 8am, came back at 4pm. The room was not turned down. The sink in one of the room was choked and the TV does not work. We paid extra for a deluxe room and breakfast. They used to have an egg station. Now, we had to be content with nasi lemak buffet. The kids had nothing to eat. We had to go out for breakfast. The security of the location is another issue. The carpark gantries are no longer in use. Anyone can drive in and out without checks. Probably the last time I am staying there. This hotel feels more like a motel than a hotel. 0 star rating.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Lim

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

4/10 แย่

Meng kin

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

6/10 พอใช้

Andy

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022

8/10 ดี

Doris

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

8/10 ดี

William

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

6/10 พอใช้

patrick

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

8/10 ดี

Shawn

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Karen

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Value for money, breakfast spread is good and staffs are friendly. Will come back again soon.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Karen

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is always my favourite hotel in JB. Despite their price is value for money, they do provide decent breakfast in their room booking. Staffs are warmth and friendly. Slight old hotel but it's reasonable priced. I will definitely come back again.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022