บริเวณภายนอก

รีวิว โรงแรม GBW

3.5 out of 5
โรงแรม GBW
No.9R, Jalan Bukit Meldrum, Johor Bahru, Johor

รีวิว

7.4

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 114 จาก 604 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 260 จาก 604 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 142 จาก 604 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 56 จาก 604 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 32 จาก 604 รีวิว" "

7.2/10

ความสะอาด

7.4/10

พนักงานและบริการ

7.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Muhammad Faris

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Room is excellent but toilet need to improve
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

YUTA

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Satoshi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ジョホール・バルの常宿です。 セントラル駅CIQから徒歩圏内 ただし駅からの連絡通路の最後に長い下り階段があります。 建物が遠くからわかるデザインなので助かります。 老朽化進んでますが、安くて広い良いホテルです。
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

6/10 พอใช้

Zen

Early check in not allowed
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Richard

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

Munyong

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Sheng Hui

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The rooms are spacious and we got lucky to have some room upgraded. The water heather and aircon might need some upgrade as we dont seem able to get very hot water for bathing and aircon is warm for 2 rooms
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Choo

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

Priyanka

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

4/10 แย่

CHEE KWONG

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
3.5 Star Hotel room is a rundown. Algae on the windows and seems long time never maintain. Pillows and beds are low quality. Shower frames broken.TV signals are so bad. Whole corridors are dark, and it was surprising that the good reviews left by previous guests are really genuine reviews or fake. To be fair, breakfast is moderately OK.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Atsushi A

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Samsiah

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Check-in was easy and fast as we immediately got our rooms. Facilities are old and definitely need upgrading. Housekeeping could definitely be better as we noticed a piece of tissue paper below the study table when we first came but it still wasn't removed or thrown away when housekeeping did their work on the 2nd day. There should be a bigger shelf at the shower area for us to place our things while having a shower. The current one is too small and shallow. The location is really inconvenient to get Grab drivers. They simply do not want to take our booking from the hotel. We would need to get out of the hotel area to actually get Grab.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

4/10 แย่

Julia

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 7 คืน, มิถุนายน 2023

8/10 ดี

suzanne

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Overall Is okay
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

2/10 แย่มาก

DAEYOUNG

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
바퀴벌래 蟑螂 Cockroaches
Too many 바퀴벌래 蟑螂 Cockroaches 조식 품질 나쁨, 수영장 사용 불가 호텔 면적 큼, 위치는 좋음.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

8/10 ดี

Zahoor

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

8/10 ดี

Christopher

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Booked 4 Deluxe Queen rooms but was given Premier floor with 2 Suites. All 4 rooms were very cold and we have to switch it off for the 2 nights stay. Rooms were dated but comfortable. Wifi was adequate but need to change password everyday. There's a bridge to City Square about 800m away. Overall experience ok.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023

6/10 พอใช้

Addina

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023

8/10 ดี

Mohamad

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel is clean, breakfast is decent. Pleasant to stay.

10/10 ดีเลิศ

Ikuji

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
20年以上前からこのホテルを定宿にしてきましたが、この価格でこれだけの広さのホテルは類を見ません。 シンガポール側に大きなビルが建ち景観が損なわれたものの、広い部屋はそれを補って余りあると言えるでしょう。

4/10 แย่

Rahmat

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
First and last time visit.
Super disappointed with the service on the day we check in. The receptionist give ZERO attention to us and treat us as if we owe them money. No basic courtesy at all. Not even a thank you. So Unwelcoming. When we got in our room, we found a used condom underneath our bed. It just shows that they didn’t clean up properly and it’s very unhygienic. The waiting time for the lift is the worst as we have to wait minimum 5-10mins. Very disappointing experience as we can hardly go up and down the hotel as it will take atleast 20mins just to get our delivery food below. Really hope they can bulk up on their SERVICE, Room cleanliness and proper lift service. Overall I advice anyone staying here to check your room properly and make sure your bed is clean too.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2022

8/10 ดี

Mohd

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022

4/10 แย่

Gary

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022

8/10 ดี

Muhammad

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is a little old
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

8/10 ดี

Mohd

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022

4/10 แย่

THIAM KEE

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room is dirty and rundowns, facility is here but need overhaul
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022

6/10 พอใช้

thakirah

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Took executive queen room. Not clean as expected. The sofa and chairs and carpets have stains
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2022

8/10 ดี

Stan

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Room was big with great views of city but hotel is old. Room walls have black mold stains… even on the shower curtains. Furnitures were dated. N lack of power points for phone charging… need to remove light plug to use.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Easy to access
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Best hotel with cheaper price. Very satisfied. Thanks
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
seramm
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
舊飯店,裝修老舊,但是有用心清潔,服務好,一定會在來住
有比想像中好很多,令人雖然舊飯店,裝修老舊,但是有用心清潔,服務好,價格便宜,會在回來住!我是IHG的spire member.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2020

8/10 ดี

Niina

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had some trouble with rooms, but got help when asked for it. Rooms are big, clean but need some renovation. Pool in great. Same with breakfast. Kindly and helpful staff. Good enough hotel for a few nights stay. Mall next door.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

8/10 ดี

Andy

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Shower, TV English channels and power point.
Excellent view from Room 1183. The shower was not working well, drainage of water was slow. No power point at bedside. Very few TV English channels.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020

8/10 ดี

Myra

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

6/10 พอใช้

hari krishna

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Poor ammenities
The room was fine except for a few things. 1. The wifi signal inside the room is poor. Had difficult to connect with phones. 2. Unable to connect wifi for more than 1 connections 3. The television is signal is bad. Difficult to change the channel and adjust the volume using the remote. 4. The entrance door has no 2nd locking as it is faulty. 5. No power point near to the beds. Inconvenience to charge the phone and need to search for power points.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
fast response and patient from service staff after calling few times
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

10/10 ดีเลิศ

Rohani

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

6/10 พอใช้

Guest.

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The stay is good. The staff is good. It is my second visit. But I had found people clothes for my second visit underneath the bed. I had feedback the staff on the reception and they quickly transfer the room to another room. Overall, my stay is good.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

6/10 พอใช้

Hari krishna

เดินทางเพื่อธุรกิจ
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

8/10 ดี

Choon Eng

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Compliments
It was a value for money hotel, walking distance to CIQ and shops. Room was nice a spacious, pool was just nice.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Proximity - a short distance away from JB CIQ. Convenient just a 10 mins walk thru on the covered walkway bridge to JB Central.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Malvin

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Everything is great with my stay.. the only thing i didnt like though is the food i ordered in room service. The food is obviously prepared in advance. It was cold already even the soup.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

Lian Suan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

David

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was very friendly and kindly upgraded our room. The hotel breakfast spread was good. Hotel room is a little dated but overall was worth the value. Very spacious and big room, and there was free shuttle bus svc to nearby malls. Thanks!
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

Lyana

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

Lizz, Shah Alam

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Pro: -Walking distance to JB CENTRAL. -Room is spacious (got free upgrade to Executive, tqsm). Cons: -Cleaner cleaned my room but did not lock the door properly. Hence it was left unlock until i came back and discover it during midnite. Lucky thing no missing item. Apprec hotel mgmt to look at this matter seriously. -Room's carpet near toilet is moldy (executive room-shld replace or do somethng abt it). -Pathway (carpet) fm our room to lift lobby quite dirty. Shld do regular clean up, shampoo,etc. -Toilet's sink stucked.
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2019