สระว่ายน้ำกลางแจ้ง, ร่มริมสระว่ายน้ำ, เก้าอี้อาบแดดริมสระ

รีวิว โรงแรมอนันตรา ดาวน์ทาวน์ ดูไบ

5 out of 5

รีวิว

9.2

ยอดเยี่ยม

คะแนน 10 - ดีเลิศ 492 จาก 657 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 108 จาก 657 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 30 จาก 657 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 13 จาก 657 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 14 จาก 657 รีวิว" "

9.6/10

ความสะอาด

9.6/10

พนักงานและบริการ

9.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

craig

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property is bery average in terms of decor. The restaraunts and bar facilities are also limited.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

melissa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The stuff at the hotel was very helpful and accommodating
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

tracy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good property Nice upkeep Friendly staff Quiet and conveniently located Just needs nightly entertainment for guests who don’t wish to go out every night
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

ires

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was amazing, everyone was accommodating & friendly & hotel was really nice as well.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Ajit

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Alexander, Laconia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Gurpreet

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 24 มี.ค. 2024
Dear Mr. Gurpeet,Many thanks for the inspiring word.We hope to welcome you again in the near future. Sincerely,

8/10 ดี

Herinder Pal Singh

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The team of the Anantara are wonderful.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 7 มี.ค. 2024
Dear Mr. Herinder Pal Singh, Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you found the team at Anantara Downtown Dubai Hotel to be wonderful. Providing excellent service is our top priority, and we appreciate your positive feedback.If there's anything specific you'd like to share or if you have any preferences for your next visit, please feel free to let us know. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay.Warm regards,Husam MalkiGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Stephen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The service was excellent and the staff serving breakfast deserve a special mention, nothing was too much trouble.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 23 ก.พ. 2024
Dear Mr. Stephen, We sincerely appreciate your positive comments regarding the excellent service you experienced during breakfast at Anantara Downtown Dubai. It brings us immense joy to learn that our staff went above and beyond to make your dining experience special.Our team takes great pride in providing outstanding service, and your acknowledgment serves as encouragement for their efforts. If there are any specific team members you would like to mention or any aspects of the service that stood out to you, we would love to hear more.Thank you for choosing Anantara Downtown Dubai, and we look forward to welcoming you back for more memorable experiences.Best regards,Husam MalkiGeneral Manager

2/10 แย่มาก

Ali

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was not helpful at all.
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 17 ก.พ. 2024
Dear Mr. Ali,I apologize for the inconvenience you faced with our staff. Your feedback is important, and we're committed to addressing and improving our service. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a better experience.Warm regards,Husam MalkiGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

MARIANNA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I enjoyed my stay at Anantara very much. Every single staff member I encountered was very helpful a polite. Will definitely choose Anantara Downtown for my next visit in Dubai.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 17 ก.พ. 2024
Dear Ms. Mariana,Thank you for choosing Anantara Downtown Dubai Hotel, and we are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your kind words about our helpful and polite staff are truly appreciated.We look forward to welcoming you back for your next visit to Dubai. If there's anything specific you'd like to share or if we can assist with anything, please feel free to reach out. We value your patronage and strive to provide excellent experiences.Warm regards,Husam MalkiGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Mogamat Shuaib

เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 24 มี.ค. 2024
Dear Mr. Shuaib,Many thanks for the lovely rating.We hope to welcome you again in the near future. Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

gunjmaa

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was pleasure for me to staying at your hotel. Fantastic
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 17 ก.พ. 2024
Dear Mr. Gunjmaa,Thank you for choosing to stay at Anantara Downtown Dubai Hotel. We are thrilled to learn that you had a fantastic experience during your time with us.Your satisfaction is our priority, and we appreciate your kind words. If you have any specific feedback or if there's anything more you'd like to share, please feel free to reach out.We look forward to the pleasure of welcoming you back for another fantastic stay in the future.Warm regards,Husam MalkiGeneral Manager

8/10 ดี

Alice

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Het is geen toeristische hotel, vnl zakelijk want dit hotel ligt in business bay. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 17 ก.พ. 2024
Dear Ms. Alice,Thank you for choosing Anantara Downtown Dubai Hotel and for sharing your feedback. We appreciate your observation about our hotel being located in Business Bay, catering to a business-centric atmosphere.We're glad to hear that you found our staff friendly and helpful. If there are any specific areas where we can enhance your experience or if you have additional comments, please feel free to reach out.We value your patronage and hope to have the opportunity to serve you again, whether for business or any other purpose.Warm regards,Husam MalkiGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Marcus, Beeford

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Fabulous hotel. Will certainly stay there again next time I’m in Dubai. Easy walking to local touristy bits and restaurants, staff were very helpful & accommodating. I received not just one upgrade as a VIP member but two. Restaurants on site were very good as well.
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 17 ก.พ. 2024
Dear Mr. Marcus, Thank you for choosing Anantara Downtown Dubai Hotel and for sharing your fabulous experience with us. We're delighted to hear that you had a wonderful stay, enjoyed the convenient location, and found our staff helpful and accommodating.It's great to know that you appreciated the upgrades as a VIP member and enjoyed the on-site restaurants. We look forward to welcoming you back on your next visit to Dubai.If you have any specific comments or preferences for your future stays, please feel free to reach out.Thank you for choosing Anantara, and we can't wait to serve you again.Warm regards,Husam MalkiGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

MINYOUP

เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 17 ก.พ. 2024
Dear Mr. Minyoup,Thank you for the ratings. We hope to welcome you again in the near future. Sincerely,Husam MalkiGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Mindi

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Best hotel I ever stayed at. 5 star from start to finish. Will definitely be returning.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 17 ก.พ. 2024
Dear Mr. Mindi, Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that your stay was 5-star from start to finish. Looking forward to welcoming you back soon.Warm regards,Husam MalkiGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Afzal

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was v nice and luxurious
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Mr. Afzal, Thank you for choosing Anantara Downtown Dubai Hotel, and we are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your positive feedback regarding the experience.If you have any specific highlights or if there's anything else you'd like to share about your stay, please feel free to provide more details. We look forward to the pleasure of welcoming you back for another luxurious experience.Best regards,Husam MalkiGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Tsebelu

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great hotel to stay in downtown Dubai.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Mr. Tsebelu, Greetings from Anantara Downtown Dubai Hotel!Thank you very much for sharing this great feedback on your recent stay. These lovely ratings denote your wonderful experience with us. We would be delighted to welcome you again in the near future. Yours sincerely, Husam MalkiGeneral ManagerAnantara Downtown Dubai Hotel

6/10 พอใช้

Michelle

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The king bed was just two twins pushed together - we kept falling in the cracks! I expected more.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Ms. Michelle, Thank you for choosing to stay at Anantara Downtown Dubai Hotel. We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience you experienced with the bed configuration. Your comfort is of utmost importance to us, and we regret if we fell short of your expectations.We will address this concern with our team to ensure we provide a seamless and comfortable experience for our guests in the future. If there are any other aspects of your stay that you'd like to discuss or if there's anything we can do to enhance your experience, please feel free to let us know.We value your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back for an improved experience.Best regards,Husam MalkiGeneral ManagerAnantara Downtown Dubai Hotel

8/10 ดี

Kalil

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Mr. Kalil, Many thanks for the 4-star rating!It would be great if you could share more details about your stay. We are all looking forward to the pleasure of welcoming you again at Anantara Downtown Dubai Hotel in the near future. Thank you and kind regards, Husam MalkiGeneral Manager

8/10 ดี

Simi

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The water and products are not good for skin and hair. Other than that amazing views. Service was okay.
เข้าพัก 8 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Mr. Simi, Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay at Anantara Downtown Dubai Hotel. We appreciate your compliments on the amazing views and service. However, we apologize for any inconvenience you faced with the water and products not meeting your expectations.Your feedback is valuable, and we will certainly review and address the concerns you raised to ensure a more enjoyable experience for our guests. If you have specific details or preferences regarding the water and amenities you prefer, please feel free to let us know, and we will do our best to accommodate.We appreciate your understanding and look forward to the opportunity to welcome you back for an improved experience.Best regards,Husam MalkiGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Juan

เข้าพัก 8 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 17 ก.พ. 2024
Dear Mr. Juan, Thank you for the lovely ratings. We hope to welcome you again to Anantara Downtown Dubai Hotel. Sincerely,Husam MalkiGeneral Manager

4/10 แย่

Gioia

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 18 ก.พ. 2024
Dear Mr. Gioia, Thank you for taking the time to share your feedback. Should you have any specific concerns please don't hesitate to contact us. Sincerely,Husam MalkiGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Antonio Pak Tat

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staffs are very friendly and helpful..
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear Mr. Tat, Thank you for sharing your positive experience at Anantara Downtown Dubai Hotel. We appreciate your kind words about our staff's friendliness and helpfulness. It's our pleasure to have made your stay enjoyable. We hope to welcome you back soon!Best regards,Husam MalkiGeneral ManagerAnantara Downtown Dubai Hotel

8/10 ดี

Nicole

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear Ms. Nicole, Thank you for the lovely ratings. We would love to welcome you again to Anantara Downtown Dubai Hotel in the near future. Sincerely,Husam MalkiGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

rafael vilela

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear Mr. Viela,Thank you for the lovely ratings. We would love to welcome you again in the near future. Sincerely,Husam MalkiGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Stanislava

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We stayed here for 1 night and despite the breakfast taking too long and we were about to miss our slot at Burj Khalifa, they quickly arranged breakfast boxes and hotel car To drop us off. The staff couldn’t do enough for us and the hotel and the rooms are beautiful.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear Mr. Stanislava, I trust this message finds you well.Thank you for taking the time to share your recent experience at Anantara Downtown Dubai Hotel. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us, and I appreciate your understanding regarding the breakfast delay.Our team is dedicated to ensuring our guests' comfort and satisfaction, and I'm glad to learn that our staff quickly responded to the situation by arranging breakfast boxes and transportation to help you catch your slot at Burj Khalifa.Your kind words regarding the beauty of the hotel and rooms are truly appreciated. We strive to provide memorable experiences for our guests, and feedback like yours motivates us to continue delivering exceptional service.If there's anything else you'd like to share or if you have any suggestions for improvement, please feel free to reach out. We value your insights, and your feedback is instrumental in our ongoing efforts to enhance our guest experience.Once again, thank you for choosing Anantara Downtown Dubai Hotel. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay in the future.Warm regards,Husam MalkiGeneral ManagerAnantara Downtown Dubai Hotel

10/10 ดีเลิศ

Manmeet

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Need to Rane ate the rooms
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Anantara Downtown Team วันที่ 13 ม.ค. 2024
Dear Manmeet,We thank you for taking the time to write a review for your stay with us.We sincerely appreciate your feedback and hope to welcome you back soon!

8/10 ดี

Christoph

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 9 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Anantara Downtown Team วันที่ 13 ม.ค. 2024
Dear Christoph,Thank you for choosing to stay with us and we sincerely appreciate your wonderful feedback.We hope to be of service to you again in the near future.

10/10 ดีเลิศ

Shaween Zaki and Saif

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice staff
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Anantara Downtown Team วันที่ 13 ม.ค. 2024
Dear Shaween Zaki.We thank you for taking the time to write a review for your stay with us.We sincerely appreciate your feedback and hope to welcome you back soon.Warm Regards,

10/10 ดีเลิศ

Tehseen

เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Ms. Theseen, Many thanks for the lovely ratings. Looking forward to welcome you again in the near future. Sincerely,Husam MalkiGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Manmeet

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Mr. Manmeet,Many thanks for the lovely ratings. We hope to welcome you again to Anantara Downtown Dubai Hotel in the near future. Sincerely,Husam MalkiGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

sudarsono

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Best, like this hotel
Its best experience staying in this hotel, breakfast was marvelous. Keep improving
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Anantara Downtown Team วันที่ 13 ม.ค. 2024
Dear Sudarsono.We thank you for taking the time to write a review for your stay with us.We sincerely appreciate your feedback and hope to welcome you back soon!

10/10 ดีเลิศ

M ángeles

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Anantara Downtown Team วันที่ 13 ม.ค. 2024
Dear M Angeles,Thank you for choosing to stay with us and we sincerely appreciate your wonderful feedback.We hope to be of service to you again in the near future.

10/10 ดีเลิศ

YUWEI

เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Mr. Yuwei,Many thanks for the lovely ratings. Looking forward to welcome you again to Anantara Downtown Dubai Hotel. Sincerely,Husam MalkiGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Comfortable and welcoming
Very comfortable hotel - our room was large and well appointed (bathroom was impressive). The staff were extremely friendly and made us feel very welcome (Michael in particular). Convenient location to explore the downtown area.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Anantara Downtown Team วันที่ 13 ม.ค. 2024
Dear Guest,We are delighted to learn that you had a memorable stay.We will ensure to share this review with the rest of the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service.We look forward to having you stay with us soon.

10/10 ดีเลิศ

Siddharth

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was amazing. Mahesh and Moustafa made sure I had a seamless check in process and went to every extent to make sure the stay was as comfortable as possible! Will def return
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 8 ม.ค. 2024
Dear Mr. Siddharth, I hope this message finds you well.We are overjoyed to receive your kind words about your recent stay at Anantara Downtown Dubai Hotel. Thank you for taking the time to share your positive experience, especially regarding our amazing staff, Mahesh, and Moustafa.It warms our hearts to know that they made your check-in process seamless and went the extra mile to ensure your stay was as comfortable as possible. Providing exceptional service is at the core of our values, and your feedback reinforces our commitment to delivering memorable experiences.We are truly grateful for your recognition, and Mahesh, Moustafa, and the entire team look forward to the pleasure of welcoming you back for another wonderful stay. If there are specific aspects you enjoyed or if you have any preferences for your next visit, please feel free to share.Thank you once again for choosing Anantara Downtown Dubai Hotel. We appreciate your patronage, and we can't wait to host you again in the near future.Warm regards,Husam MalkiGeneral ManagerAnantara Downtown Dubai Hotel

10/10 ดีเลิศ

Taijahnai

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 17 ก.พ. 2024
Dear Mr. Taijahnai,Thank you for the lovely ratings. We hope to welcome you again to Anantara Downtown Dubai Hotel. Sincerely,Husam MalkiGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

varun

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Best hotel stay
it was one of my best stays with amazing hospitality. Loved the views of Burj from the Room. Will highly recommend it.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Anantara Downtown Team วันที่ 23 ธ.ค. 2023
Dear Varun,Many thanks for the amazing rating and review following your recent stay to Anantara Downtown Dubai Hotel.We will be delighted to welcome you again.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

MOHAMMAD

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent property and super central. The staff is amazing from checking and to the last person at the checkout. Courteous , helpful and always smiling . Thank you Emaan , Rahul, Nicholas and the team to make our stay so much fun and made us feel like family 🙏
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Anantara Downtown Team วันที่ 23 ธ.ค. 2023
Dear Mohammad,We thank you for taking the time to write a review for your stay with us.We sincerely appreciate your feedback and hope to welcome you back soon!Warm Regards,

10/10 ดีเลิศ

May

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Pleasant stay
I very much enjoyed my stay at the hotel. It is very clean, and staff are really helpful and friendly.
เข้าพัก 8 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 8 ม.ค. 2024
Dear Ms. May, I hope this message finds you well.On behalf of the entire team at Anantara Downtown Dubai Hotel, I want to express our sincere appreciation for your kind words regarding your recent stay. We are delighted to hear that you enjoyed your time with us.Your compliments about the cleanliness of the hotel and the helpful and friendly staff have brought smiles to our faces. It is our commitment to provide a comfortable and welcoming environment for our guests, and we are thrilled that we succeeded in making your stay memorable.We are grateful for your patronage and for choosing Anantara Downtown Dubai Hotel for your accommodation needs. If there is anything specific you loved about your stay or if you have any suggestions for improvement, we would love to hear more.Thank you once again for your positive feedback, and we look forward to welcoming you back for another delightful stay in the future.Warm regards,Husam MalkiGeneral ManagerAnantara Downtown Dubai Hotel

10/10 ดีเลิศ

Memunah

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They are very welcome and always make sure we are fully satisfied & comfortable
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 24 ธ.ค. 2023
Dear Memunah,We thank you for taking the time to write a review for your stay with us.We sincerely appreciate your feedback and hope to welcome you back soon!Warm Regards,

6/10 พอใช้

Chun, Berkeley

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Service was just okay. They try hard, but still awkward.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 8 ม.ค. 2024
Dear Mr. Chun, I hope this message finds you well.I would like to extend my gratitude for sharing your feedback regarding your recent experience at Anantara Downtown Dubai Hotel. Your insights are invaluable, and we appreciate your honesty in providing us with areas where we can improve.I am sorry to hear that the service you received was not up to your expectations, and I sincerely apologize for any awkwardness you may have experienced. Please rest assured that your feedback has been shared with our team, and we are committed to addressing the areas that need improvement.We value your input, as it helps us identify opportunities for enhancement and ensures that we continue to strive for excellence in our services. If you have any specific details or suggestions you would like to share, please feel free to reach out.Thank you for choosing Anantara Downtown Dubai Hotel, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more seamless and enjoyable experience in the future.Warm regards,Husam MalkiGeneral ManagerAnantara Downtown Dubai Hotel

4/10 แย่

Fahim

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Probably the worst Anantara I have stayed in. The hotel entrance is a real issue. The staff is underwhelming. Service was quite awful. Pool area is not that great. Rooms were great!
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Husam Malki - General Manager วันที่ 8 ม.ค. 2024
Dear Mr. Fahim, I hope this message finds you well.I would like to express my sincere apologies for the disappointing experience you encountered during your stay at Anantara Downtown Dubai Hotel. Your feedback is invaluable to us, and we deeply regret that we fell short of meeting your expectations.I understand that the hotel entrance, staff service, and pool area did not meet your standards, and for that, I apologize. Your concerns have been taken seriously, and we are conducting a thorough review of the issues you highlighted to ensure corrective measures are implemented promptly.We are particularly disheartened to hear that the service you received was below our usual standards. Please be assured that the necessary steps will be taken to address this matter, and additional training will be provided to our team to enhance their performance.I am pleased to hear that you found the rooms to be great. However, we understand that a seamless experience encompasses all aspects of your stay, and we are committed to making the necessary improvements to ensure a more enjoyable and satisfying visit in the future.If there are specific details or additional feedback you would like to share, please feel free to reach out. Your feedback is a valuable tool for us to learn and grow, and we appreciate your honesty.We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with the exceptional stay you deserve.Warm regards,Husam MalkiGeneral ManagerAnantara Downtown Dubai Hotel

10/10 ดีเลิศ

Manpreet

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was excellent.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Anantara Downtown Dubai Hotel วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Dear ManpreetThank you for choosing to stay with us and we sincerely appreciate your wonderful feedback and review.We hope to be of service to you again in the near future.Anantara Downtown Dubai

10/10 ดีเลิศ

Mohamed

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Goed hotel
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Anantara Downtown Dubai Hotel วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Dear MohamedWe thank you for taking the time to write a review for your stay with us. We sincerely appreciate your feedback and hope to welcome you back soon!Warm RegardsAnantara Downtown Team

8/10 ดี

KYU YONG

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
주변이 공사중이고 가까이에 산책하거나 걸어다니기가 불편함.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Anantara Downtown Dubai Hotel วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Dear Kyu YongThank you for taking the time to write a review for your stay with us. We understand you had difficulty on the finding a pathway to walk with the hotel being located in the center of a busy business bay area. Nevertheless, we hope you enjoyed other aspects of your stay with us and we look forward to have the opportunity to welcome you back again.Warm RegardsAnantara Downtown Team

10/10 ดีเลิศ

Ethan

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We were visiting Dubai for the first time as a part of our honeymoon. This hotel did not disappoint and was a stand out in our overall trip. From the moment we arrived the staff was incredibly helpful and friendly, they made our honeymoon visit so special. The facilities were great, room was so relaxing and comfortable. The hotel had excellent food options which meant we never wanted to leave for our breakfast. When we came back after a long day in the desert Veranga surprised us with a beautiful bubble bath waiting for our return. We continue to miss going downstairs to the stunning outdoor pool with the always helpful Glenn there to assist. I would recommend this hotel to anyone whether you are visiting for business or pleasure. Cannot wait to come back!
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Anantara Downtown Dubai Hotel วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Dear EthanWe were delighted that you enjoyed your stay with us and that you were particularly pleased by the hospitality and genuine service from our team. Your encouraging compliments are certainly appreciated and have been passed on to our team who were thrilled to learn about you great experience and appreciative comments.Thank you once again for your valuable feedback. We are very much looking forward to welcoming your return to Anantara Downtown Dubai in the near future for another memorable experience.Warm RegardsAnantara Downtown Team

10/10 ดีเลิศ

Subhashri, Lynnwood

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Anantara Downtown Dubai วันที่ 23 ธ.ค. 2023
Dear Subhashri,Thank you for taking the time to leave a 5 star rating for your recent stay with us.We hope to welcome you back to Anantara Downtown Dubai Hotel soon.Warm regards,