บริเวณภายนอก

รีวิว Hôtel Barrière Le Majestic Cannes

5 out of 5
Hôtel Barrière Le Majestic Cannes
10, La Croisette, Cannes, Alpes-Maritimes

รีวิว

9.0

ยอดเยี่ยม

คะแนน 10 - ดีเลิศ 670 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 209 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 72 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 24 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 25 จาก 1000 รีวิว" "

9.4/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

9.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

ALESSANDRO, Meda

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ottima posizione , camera fredda riscaldamento non efficace , parcheggio molto caro 55 euro a notte
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sandra SABTI Client services and Guest Experience วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear Allessandro, We would like to thank you for taking the time to share your positive review following your experience. We take careful not of your valuable feedback to always maitain our quality of service. Sincerely,

8/10 ดี

Amanda

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is beautiful and in an excellent location. The room, though very small, was decorated tastefully and well equipped. The bed & pillows were very comfortable. Don’t go here for the Expedia perks. The arrogant young man at reception informed me that “we don’t honour that” when we checked in. A good portion of the staff share his snooty air unfortunately. The rest seem well trained and professional.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sandra SABTI Client services and Guest Experience วันที่ 24 เม.ย. 2024
Dear Amanda, We would like to thank you for your review following your stay at the Hotel Barriere le Majestic Cannes. We are glad to read how much you enjoyed the comfort of your room. However, it is very unusual that we have this kind of comment concerning our staff. You have met our guest relation and front office manager upon departure and we hope that this was able to make amends for your stay.We look forward to welcoming you againand provide a flawless experience.Sincerely,

6/10 พอใช้

Adriano

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Abbiamo prenotato attraverso un app, camera superior, peccato che per i gestori dell'albergo la camera superior non sia altro che una standard, quindi, risultato è stato, camera piccola, bagno piccolo, in due avevamo difficoltà a muoverci....
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ General Manager วันที่ 8 เม.ย. 2024
Dear Adriano,Thank you for taking the time to share your valuable feedback with us. We are deeply sorry to read that your room did not meet your expectations. All our rooms are different, it is a pity that we didn’t have the opportunity of showing you different options to provide you with a better experience.We do hope to have the pleasure of seeing you again soon and change your recent impression.Sincerely,

8/10 ดี

agnes

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Chambre un peu étroite, la porte de salle de bain avec beaucoup trop d’éclat pour un hôtel de ce genre, du savon sur le mur de douche, on s’attend à mieux pour un 5 étoiles, ce qui sauve notre séjour, le service au top, personnel digne d’un 5 étoiles
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ Directeur Général วันที่ 3 เม.ย. 2024
Chère agnes, Un grand merci d’avoir pris le temps de partager vos impressions suite à votre séjour parmi nous. C'est une grande déception de découvrir que votre chambre n'est pas été à la hauteur de vos attentes, chaque remarque apportée par nos clients est une valeur considérable qui nous permet un contrôle permanent. Nous vous remercions, cependant, d’avoir pris le temps de souligner le professionnalisme et la gentillesse de nos équipes, nous leur transmettons naturellement vos éloges. Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau prochainement.Sincèrement,

8/10 ดี

Be

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Accueil moyen - la chambre est propre et spacieuse mais le lit pas très confortable
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ Directeur Général วันที่ 3 เม.ย. 2024
Cher Be, Nous avons pris connaissance de votre commentaire à la suite de votre séjour et nous sommes navrés de découvrir que vous n'avez pas été entièrement satisfait de nos services. Soyez assuré que vos remarques contribuent à améliorer nos prestations.Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau, pour un séjour parfait.Sincèrement,

10/10 ดีเลิศ

SAILA

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It is a beautiful, clean and property run by professional team. We got upgraded to SeaView room and it was spacious and beautiful. We will definitely be back!
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Laurence Bonnici Savic, Guest Service วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Saila, On behalf of our entire team, we would like to thank you for posting such nice comments about your experience at the Hotel Barrière Le Gray d’Albion Cannes.We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay, especially your nice room, our staff as well as our ideal location !We are grateful for your support and hope that we may have the pleasure of welcoming you again.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Marianne

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Accueil très agréable et chaleureux. Le personnel du restaurant de la plage au top !
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Rebecca

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They charge too much for things they made available to you in the room. Besides that it was great
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Françoise

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Superbe séjour
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Agnes

Tres agreable
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Romuald

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

Amon

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
一点以外は全て完璧くらいいいホテルでした。
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Bulent

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nous avons été accueillis très chaleureusement a l’accueil.tout le personnel de l’hôtel est vraiment très gentil et a l’écoute,surtout isabelle à la réception. Tout à été parfait.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Allex

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Oksana

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Tout était parfait, sauf l'internet est payant à 30 EUR à partir de la deuxième journée du séjour. L'option gratuite n'est prévue que les premiers 24 heures. Et c'est scandaleux.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Sebastien

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Perfect stay !
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ, General Manager วันที่ 24 พ.ย. 2023
Dear Sebastien,Thank you very much for taking the time to share such positive feedback with us. We are glad you were thrilled with your stay and our facilities. All the Barrière Le Majestic team is looking forward to welcoming you again soon.Best regards, Charles RICHEZ Directeur Général Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Majestic Cannes

10/10 ดีเลิศ

Sébastien

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ, General Manager วันที่ 20 พ.ย. 2023
Cher Sébastien, Un grand merci pour votre récent séjour parmi nous ainsi que pour le partage de votre expérience, nous sommes ravis d'avoir été à la hauteur de vos attentes.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau au Majestic Cannes.Sincèrement

10/10 ดีเลิศ

Ann

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Allt var bra!
Underbar lyxig vistelse med uppgraderat rum. Fin säsong i början av november med bra pris och sol. Frukosten mycket bra, saknade ingenting. Middagen i restaurangen också utmärkt. Dyrt men det var vi förberedda på. Fantastisk service och trevlig personal.
Tillreddes vid bordet. Utmärkt.
Förrätt, ansjovis, att dela på två. Mycket gott!
exteriör 4 november.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ, General Manager วันที่ 7 พ.ย. 2023
Dear Ann, Thank you so much for taking the time to share us your feedback, I shall ensure that your very kind comments are passed onto our team; who will be delighted.Sincerely, Charles RICHEZ, General Manager

10/10 ดีเลิศ

Robin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ, General Manager วันที่ 7 พ.ย. 2023
Dear Robin, Many thanks for taking the time to share such nice comments about your experience at the Hotel Barriere Le Majestic Cannes.

10/10 ดีเลิศ

Logan

เดินทางกับคู่รัก
Amazing. The detail and location are top notch. They keep falconery experts which have trained hawks, usung them to fly around to ward off any seagulls. That is the level of attention to the customer experience we are talking about here. The concierge breifly heard me mention that it was our honeymoon, and within hours there was complimentary champage and macroons in the room. The rooms also feel much bigger in person than the picture gives justice.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ, General Manager วันที่ 7 พ.ย. 2023
Dear Logan, It was a pleasure welcoming you at hotel Barrière Le Majestic Cannes. We are looking forwards to see you soon again !Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Gabriel, Stockholm

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Älskar det hotellet och deras fantastiska service , härliga rum, underbara frukostar och läge nära stranden på Croisetten, festivalpalatset och gamla Cannes !
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Charles Richez, General Manager วันที่ 3 ต.ค. 2023
Dear Gabriel, We are very pleased to read that you enjoyed your room as well as our location at the heart of Cannes.Sincerely, Charles RICHEZ, General Manager

6/10 พอใช้

Heidi

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bad pillows and not great layout in rooms Fantastic food and location
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Charles Richez, General Manager วันที่ 3 ต.ค. 2023
Dear Heidi, Following your stay at our property, you were kind enough to answer our satisfaction survey. I would like to thank you because your feedback is very important to us.I have just reviewed your remarks concerning your dissatisfaction with the layout and the pillows. I have already shared your experience with the appropriate teams and taken the necessary measures to improve our services. We provide in every room, a pillow's menu with a large selection of pillows for our guests.I am pleased to read you enjoyed our ideal location facing la Croisette and the food.I hope that we will have the pleasure of welcoming you back to one of our facilities.With kind regards,

10/10 ดีเลิศ

kim

เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ, General Manager วันที่ 30 ก.ย. 2023
Many thanks for your positive feedback following your stay at the Hôtel Barrière Le Gray d'Albion.It encourages us to persevere in the level of excellence that you have the right to expect.We look forward to welcoming you back.Best regards,Charles RICHEZDirecteur GénéralClient services and guest experience teamHôtel Barrière Le Majestic Cannes

10/10 ดีเลิศ

Patrick, New York

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful hotel in an amazing location. The private beach is a highlight.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ, General Manager วันที่ 27 ก.ย. 2023
Dear Patrick, Thank you for sharing your glowing review with us!I am so pleased that we were able to provide you with a wonderful and unforgettable experience here with us at Hôtel Barrière Le Majestic Cannes.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

ANTHONY

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Fabulous
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ, General Manager วันที่ 22 ก.ย. 2023
Dear Anthony,Thank you very much for your feedback. We work every day to offer each of our guests the best and make each stay unforgettable. We are very happy to know that we have accomplished our mandate.We are looking forwards to see you soon again.Best regards, Charles RICHEZ General ManagerClient services and guest experience team Hôtel Barrière Le Majestic Cannes

10/10 ดีเลิศ

Allison

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Très bon hôtel comme attendu. On s’occupe de vous sans hésitation. Je recommande
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ, General Manager วันที่ 21 ก.ย. 2023
Chère Allison, Un grand merci pour votre récent séjour parmi nous ainsi que pour le partage de votre expérience, nous sommes ravis d'avoir été à la hauteur de vos attentes.Au plaisir de vous accueillir à nouveau.Sincèrement,

8/10 ดี

Eleonora

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Buona struttura personale preparato e disponibile.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ, General Manager วันที่ 21 ก.ย. 2023
Dear Eleonora, On behalf of our entire team, I would like to thank you for posting such nice comments about your experience at the Hotel Barrière Le Majestic Cannes.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Vincent

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ, General Manager วันที่ 7 พ.ย. 2023
Cher Vincent, Un grand merci d’avoir choisi l’Hôtel Barrière Le Majestic Cannes pour votre voyage sur la Côte d'Azur, et d’avoir partagé votre expérience sur Expédia

10/10 ดีเลิศ

Peter Harold

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wow! What a find. We had a wonderful stay at this beautiful hotel. Can't wait to return. Everything about it is perfect. The hotel is amazing, the interior is so lovely and the staff so friendly and helpful. Nothing is too much trouble. The breakfast is fantastic probably the best we have ever had. The swimming pool is wonderful and the water lovely and warm. The hotel is opposite the seafront with beautiful views and beach area. It is also close to shops, restaurants and the town all of which are only a short walk. We will return, and are already looking at when we can come back.
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ, General Manager วันที่ 17 ก.ย. 2023
Dear Mister Harold, My team and I are delighted to hear that you consider the Hotel Barriere Le Majestic Cannes to be a “Perfect Hotel” and happy that you especially found our staff friendly and attentive and that they went above and beyond to cater to your every need throughout your stay. We look forward to see again.Sincerely

8/10 ดี

Eva

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Julia Demure, Guest Service วันที่ 13 ก.ย. 2023
Dear Eva, We are grateful for your support and hope that we may have the pleasure of welcoming you again.Best regards.

10/10 ดีเลิศ

G.J. van

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Heerlijke plek in centrum Cannes. Lekker bijkleuren op de Pier van het hotel. Top service.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ, General Manager วันที่ 13 ก.ย. 2023
Dear G.J. Van, We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay, especially your nice room with stunning view sea.Thank you for sharing your glowing review with us!Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Beverley Jean

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
VERY welcoming a professional staff in all Departments
เข้าพัก 10 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ, General Manager วันที่ 7 ก.ย. 2023
Dear Beverly, Thank you so much for taking the time to share us your feedback, I shall ensure that your very kind comments are passed onto our team; who will be delighted.We look forward to welcoming you again soon at Hotel Barrière Le Majestic Cannes.Charles RICHEZ, General Manager

10/10 ดีเลิศ

Sonia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Magnifique hôtel Très belles prestations Petit déjeuner extraordinaire
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ, General Manager วันที่ 6 ก.ย. 2023
Chère Madame Sonia, Un grand merci pour votre récent séjour parmi nous ainsi que pour le partage de votre expérience, nous sommes ravis d'avoir été à la hauteur de vos attentes. Lire votre satisfaction est pour nous la plus belle des récompenses.Dans l'attente du plaisir de vous accueillir à nouveau. Sincèrement, Charles RICHEZ Directeur Général L'équipe relation clientèle et expérience client Hôtel Barrière Le Majestic Cannes

10/10 ดีเลิศ

Adham

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amenities were wonderful and 5 stars indeed
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ, General Manager วันที่ 6 ก.ย. 2023
Dear Mr. Adham, Thank you for taking the time to review your stay at the Hotel Barriere Le Majestic Cannes. We are grateful for your positive feedback.We look forward to welcoming you back. Best regards, Charles RICHEZ Directeur Général Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Majestic Cannes

6/10 พอใช้

GEORGIOS

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Julia Demure, Guest Service วันที่ 13 ก.ย. 2023
Dear Georgios, Thank you for taking the time to share your review. It seems that you were not entirely pleased with your experience. Please do not hesitate to contact us directly to discuss this into further detail as we can use your feedback to improve our services.

8/10 ดี

Mona

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like the luxurious of the hotel and the location
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Charles Richez วันที่ 31 ส.ค. 2023
Dear Mona, We are grateful for your support and hope that we may have the pleasure of welcoming you again.Sincerely, Charles RICHEZ, General Manager

4/10 แย่

Kathleen

เข้าพัก 6 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Julia Demure, Guest Service วันที่ 13 ก.ย. 2023
Dear Kathleen, Thank you for taking the time to share your review. It seems that you were not entirely pleased with your experience. Please do not hesitate to contact us directly to discuss this into further detail as we can use your feedback to improve our services.Sincerely,

8/10 ดี

sandra

เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Charles Richez วันที่ 31 ส.ค. 2023
Chère Sandra, Nous vous remercions d’avoir séjourné à l’hôtel Barrière Le Majestic Cannes.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments!Sincèrement, Charles RICHEZ, Directeur Général

10/10 ดีเลิศ

Nicole, monte verde

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Charles Richez วันที่ 31 ส.ค. 2023
Chère Nicole, Nous sommes ravis que vous ayez passé d'agréables moments parmi nous et souhaitons de tout coeur avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau.Sincèrement, Charles RICHEZ, Directeur Général

10/10 ดีเลิศ

michael

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel and a great city !
เข้าพัก 6 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ, General Manager วันที่ 27 ก.ค. 2023
Dear Michael, Thank you very much for this great review following your stay. Your remarks are truly flattering and an absolute joy to read!Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Kevin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ, General Manager วันที่ 27 ก.ค. 2023
Dear Kevin, It was a pleasure welcoming you at the hotel Barrière Le Majestic Cannes. We are looking forwards to see you soon again !Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Amy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Most beautiful Place on earth.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ, General Manager วันที่ 23 ก.ค. 2023
Dear Amy, Thank you for your 5-star review! Your positive feedback is highly appreciated. We are proud to pass on your kind words to our entire team. We are looking forward to welcome you one more time.

10/10 ดีเลิศ

Isaac

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place and super friendly staff. Look for Charllote if you decide to go, helped take my engagement to the next level.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ, General Manager วันที่ 23 ก.ค. 2023
Dear Isaac, Many thanks for taking the time to share such nice comments about your experience at the Hotel Barriere Le Majestic Cannes.

6/10 พอใช้

Laura

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ, General Manager วันที่ 23 ก.ค. 2023
Thank you for taking the time to review your stay at the Hotel Barriere Le Majestic Cannes.

10/10 ดีเลิศ

Robert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Veldig bra å bo her, topp service og hyggelig
Super beliggenhet og tipp topp service!!! Litt stive priser, men totalt sett veldig bra. Veldig god atmosfære på hotellet.
เข้าพัก 6 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ General Manager วันที่ 11 ก.ค. 2023
Dear Robert, Thank you so much for taking the time to share your glowing review with us! It is our pleasure to read that you enjoyed our high quality of service as well as our ideal location in the heart of Cannes! We look forward to welcoming you again soon at Hotel Barrière Le Majestic Cannes.Sincerely

10/10 ดีเลิศ

joshua

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ General Manager วันที่ 10 ก.ค. 2023
Dear JoshuaThank you for such an amazing review. It would be a pleasure to welcome you again at Hotel Barrière Le Majestic Cannes.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Iren

เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ, General Manager วันที่ 2 ส.ค. 2023
Dear Iren, We have taken note of your positive rating: they are our best reward and they strongly encourage us to uphold the level of excellence you are entitled to expect.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Katielyn

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Best property in Cannes. Location, level of service, amenities, and dining all 5 star
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ General Manager วันที่ 10 ก.ค. 2023
Dear Katielyn,We are so pleased that we were able to provide you with a wonderful experience here with us at Hôtel Barrière Le Majestic Cannes. We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay and do hope to welcome you back again soon!Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
This hotel is spectacular. Our room was clean and comfortable. The staff are very caring, the service is excellent. The breakfast is extensive with many delicious choices. Just steps away from the beach and shopping. We had a wonderful stay and will return.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ General Manager วันที่ 10 ก.ค. 2023
Dear Guest,Thank you very much for this great review following your stay. Your remarks are truly flattering and an absolute joy to read ! We look forward to welcoming you again soon at Hotel Barrière Le Majestic Cannes.Sincerely,

2/10 แย่มาก

Arjun

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Charles RICHEZ, General Manager วันที่ 27 ก.ค. 2023
Dear Mister Babber, I would like to thank you for the time you spent to share your impressions further to your stay in our property and also, for choosing the Majestic in Cannes. However, I feel very sorry to learn that you were disappointed with some aspects of your experience. This has been discussed with the head of departments concerned in order to ensure this won't happen again.Despite the fact, your reservation wasn't confirm to the Baoli restaurant, we made our best to reserve in an another restaurant, with free transfer and an emotion for your birthday. We hope that you enjoyed our attentions and we hope have the pleasure to welcome you again at the Hotel Barriere Majestic Cannes.Sincerely,