เครื่องนอนระดับพรีเมียม, ผ้านวมขนเป็ด, เตียงพร้อมฟูกเสริมที่นอน

รีวิว คริสตัลแกรนด์คันคูนทั้งหมดรวมใน

4 out of 5

รีวิว

7.4

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 500 จาก 1237 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 260 จาก 1237 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 216 จาก 1237 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 126 จาก 1237 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 135 จาก 1237 รีวิว" "

8.2/10

ความสะอาด

7.8/10

พนักงานและบริการ

7.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Sandra Denhali Marquez

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excelente ubicacion, la comida malisima
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก La Gerencia. วันที่ 20 พ.ค. 2024
Estimada Sandra: Muchas gracias por sus amables comentarios. Lamentamos mucho no haber cubierto sus expectativas en cuanto a los alimentos por favor, no dude en hacernos saber sus amables sugerencias.Saludos cordiales,

10/10 ดีเลิศ

Joseph

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent service, great food, great views, great location. We stayed at the Krystal Grand Attitude Tower building, highly recommended. Sargassam seaweed was bad early in our stay 5/12-5/16 but cleared up last couple days. Checkout the Krystal Grand live webcam. It was very windy but that made for fun waves. Sadly the amazing snorkeling around the point we experienced in the 1980's, when the Hyatt was the Camino Real is completely gone (covered up by a new beach and seawall), but that seems to be the case everywhere.
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก The Management. วันที่ 20 พ.ค. 2024
Dear Joseph: Thank you for sharing your kind comments. We really look forward to have the opportunity of being your hosts back again soon during your future trips to Cancun and the Mexican Caribbean. Warm regards,

2/10 แย่มาก

ELisabeth, MIAMI

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very bad customer service. Before we got there I called several times to speak with concierge to make arrangements for special services for my nephew that was getting married there and got no answer. Sent emails and the lady I message back and forth said that no pre arrangements were necessary that it was part of services included and they would place some sweets and a bottle of Prosecco in their room. I gave her the names and they would supposedly take care of it. We got there and nothing was done. And sorry later doesn’t cut it Would never go back there
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก The Management. วันที่ 17 พ.ค. 2024
Dear Elisabeth: We have read with sadness your comments about your recent experience. Could you please provide further details regarding your recent stay?

10/10 ดีเลิศ

María Vanessa, Azcapotzalco

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nos encantó la atención!
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก La Gerencia. วันที่ 15 พ.ค. 2024
Estimada Maria Vanessa: Muchas gracias por compartirnos sus apreciables comentarios. Esperamos tener el placer de volver a estar a su servicio nuevamente pronto durante sus futuros viajes a Cancún y el Caribe Mexicano. Atentamente La Gerencia.

6/10 พอใช้

ricky

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property was well kept and very well cleaned. All inclusive is very limited beyond the buffet. Most nights there are only 1 restaurant and the food that is included in the all inclusive menu is alright, nothing outstanding. Buffet is solid, good verity of food. Overall the resort is good for the price. Definitely nicer options but the location of the property is a huge factor.
เข้าพัก 7 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก The Management. วันที่ 15 พ.ค. 2024
Dear Ricky: Thank you very much for sharing your kind comments with us. We really look forward to have the opportunity of being your hosts back again soon during your future trips to Cancun and the Mexican Caribbean. Warm regards,

6/10 พอใช้

Cesar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was okay overall but it had sewer odor in the shower in our room Most of the staff in the hotel were annoying trying to sell packages
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก The Management. วันที่ 13 พ.ค. 2024
Dear Cesar: Thank you for your kind feedback. This allow us to offer a better service to you and the other guests. Warm regards,

8/10 ดี

Christopher James George

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location and all-inclusive meals options
เข้าพัก 5 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก The Management. วันที่ 13 พ.ค. 2024
Dear Christopher: Thank you for sharing your kind comments with us. We really look forward to be at your service again during your futute trips to Cancun and the Mexican Caribbean. Warm regards,

2/10 แย่มาก

ELisabeth, MIAMI

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The worse customer service ever. Before our arrival I tried contacting concierge and couldn’t ever speak with anyone until my husband contacted their manager and complained. After arrival we never got what was promised. No customer service whatsoever.
การตอบกลับจาก The Management. วันที่ 13 พ.ค. 2024
It seems there were some unusual shorcommings at our end. We would like to learn more from your experience. Could you please provide further details of your stay to socialmedia.kgpc@krystal-hotels.com? Recieve our apologies and our apreciation in advance. Warm regards,

6/10 พอใช้

Ruben Alexander, Houston

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Mr.Antonio and the rest of the guys Ricardo and Sergio and gaudalupa are great welcoming you,Luis and Fernando and Jesus will take care of you on the beach,Conseyla will pamper at the spa,but you dont get good toiletries in the room anymore, the liquor is not top notch anymore in the krystal grand, people are great,thats what makes this place special
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก The Management. วันที่ 10 พ.ค. 2024
Mr. Ruben, first of all let us thank you for share with us your feedback, your comments regarding our coworkers service are going to be share with them.At the other hand you may be sure we are going to improve what is need, since we have not change our liquor in bars and high quality is still provided to our guests as is deserve.We hope to welcoming you back in a near future here, your home away form home.

10/10 ดีเลิศ

Yuliot

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
La playa espectacular , 5 estrellas para el restaurante ayami japonés un la comida muy buena me senté en mesa regular y el mesero muy bueno
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก La Gerencia. วันที่ 8 พ.ค. 2024
Estimado Yuliot: Muchas gracias por compartirnos sus apreciables comentarios. Esperamos tener el placer de volver a estar a su servicio nuevamente pronto durante sus futuros viajes a Cancún y el Cairbe Mexicano. Atentamente.

4/10 แย่

Carlos

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Bartender was amazing but other staff horrible
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 8 พ.ค. 2024
Dear Mr. Carlos, thnak you so much for share your comments with us.We have identified the point which needs improvements of our registrations process, we are sorry that, even when we had the chance to be in touch with you during your stay and you mentioned your experience was good (excepting for the welcoming), you decided to rating us under terrible.We hope to welcoming you again in a near future here, your home away from home.

4/10 แย่

Kelly

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
From the moment we got there they wanted us to upgrade. If we didn’t we would not receive the full all-inclusive benefits, no room service and excluded from a specific pool and a specific section of the resort. So we felt we had to upgrade. All restaurants (except the buffet) required reservations. You were not able to walk up to a sit down restaurant and be served without prior reservations The fish ceviche was amazing. Keep in mind they do not have any alcohol in the mini fridges. Only sodas and water.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก The Management. วันที่ 8 พ.ค. 2024
Dear Miss Kelly, thank you for sahiring your comments with us, we are really sorry we couldnt acheive your expectations.In regard of the services you prepaid when booking your room, those were under all inclusive regarding food and beverages services, nonetheless there is a premium section in the hotel called Altitude, which is an extended version of the all inclusive (aditionals like only adults pool; access to the Altitude Lobby with privated Concierge and a la carte breakfast), due to the add services, we invite all our guest to up grade their services, but even if our guests decides to do not paid for the up grade, all meals and drinks are included in the prepaid services. We really thank you have decided to up grade your services. Regarding the booking for restaurants, this is in order to offer high level of service at our restaurants to our guests, since our restaurants offer a "good dinning experience" service.You may be sure your comments are going to be used in order to improve what is needed and we hope to welcoming you in a near future here, your home away from home.

8/10 ดี

Jatirah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was great. Only complaint is the one elevator working and it’s really hot on the elevator. Other than that, I enjoyed my stay.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก The Management. วันที่ 8 พ.ค. 2024
Dear Mr. Jatirah,Thank you so much for share your comments with us. In regard to the elevators service, we have a maintenance program for our 4 elevators, touching 1 by time and having the other 3 at our guest disposal.At the other hand, we are glad you let us know you have enjoyed your stay with us.We really hope to welcoming you back in a near future here, you home away from home.

4/10 แย่

Francisco Teodoro Cardenas

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Everything would have been perfect but the concierge Carlos at the altitude wing was horrible, poor customer service and attitude, very unprofessional . Other tham him all other staff were courteous .
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 8 พ.ค. 2024
Dear Mr. Cardenas.Thank you so much for sharing your kind comments with us, we are really sorry the experiencie youve went trhu when checked in, you may be sure we are going to improve what is needed, at the other hand we are glad you mention everything else was prefect with your stay, we really hope to welcoming you in a near future.

4/10 แย่

chaim

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nothing
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Management. วันที่ 6 พ.ค. 2024
We would like to learn more from your recent experience with us. We really hope to have the opportunity of being your hosts back again soon during your future trips to Cancun and the Mexican Caribbean. Warm regards,

8/10 ดี

Angel

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Sin duda tiene una vista maravillosa a la playa, una playa hermosa color turquesa increible , muy tranquila y accesible para ir con niños y con bebés . Las instalaciones son buenas pero no excelentes hay detalles pero en general bien , solo había 2 elevadores funcionando para todo el edificio eso es poco, ya que se saturaban y tenías que esperar más tiempo , si estás en un 2-3 piso usas escaleras pero si vienes del 10-11-12 etc, es una locura , tomando en cuenta que son 4 elevadores pero al parecer 2 estaban en mantenimiento ,lo único malo de todo es que tienen poco personal y no se dan abasto atendiendo a todos , les faltan meseros en los restaurantes y cantineros , es evidente la falta de personal , y los que están no se dan abasto aún a pesar de que andan corriendo , nos pasó que en el japonés nos tardaron demasiado en atender aún así el personal se disculpó entendiéndose la falta de personal , el hotel está en una muy buena ubicación y solo necesitas caminar para encontrar bares y antros cerca , así como tiendas de todo tipo . Tuvimos un inconveniente no rellenaron nuestro minibar y a pesar de que se les reportó nunca fueron a surtirlo , y eso que viene en el “todo incluido”.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Gerencia General วันที่ 6 พ.ค. 2024
Estimado Angel, agradecemos enormemente el tiempo que se ha tomado en compartirnos sus comentarios, nos sentimos felices de saber que nuestros colaboradores excedieron sus expectativas.Tenga por seguro que su retroalimentación es tomada en cuenta y nos sirve para establecer nuestros planes de mejora continua, deseamos nos brinde la oportunidad de servirle nuevamente en el futuro y así pueda confirmar las mejoras establecidas.Con sincero agradecimiento

10/10 ดีเลิศ

Eliezer

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Gerencia General วันที่ 5 พ.ค. 2024
Estimado Eliezer,Agradecemos su preferencia y su evaluación, valoramos todo lo que vivió en nuestro hotel, nos llena de orgullo saber que disfruto su estancia. Nos encantaría en un futuro poder contar con su preferencia y volver a servirles. Vuelvan pronto a casa.¡Deseamos que tenga un magnífico día!Saludos. Gerencia General

8/10 ดี

Sandra

เดินทางกับครอบครัว
Muy deteriorada , antes el restaurante the grill era de carnes ahora debería de llamarse mexicano xq no hay carnes , las almohadas muy incómodas muy gordas , pero el servicio de todos los empleados excelente
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก La Gerencia วันที่ 4 พ.ค. 2024
Muchas gracias por compartirnos su retroaliementación. Vamos a tomar en cuenta sus comentarios para mejorar en lo posible. En cuanto al concepto del restaurante Grill es una parrilla no steakhouse como tal pero lo tomaremos en cuenta. Saludos cordiales,

10/10 ดีเลิศ

Abdulrahman

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Management. วันที่ 3 พ.ค. 2024
Thank you for sharing your kind comments with us. We really hope to have the opportunity of being your hosts back again soon. Warm regards,

6/10 พอใช้

iram a

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We were 3 families, 3 rooms 1122 1124 1115 1122 front view of ocean 1124 front view of ocean 1115 view of ocean towards rocks/jetties All 3 rooms had yellow water come out of sink faucet. Hot water took forever to heat up. Restaurants are only open on several days. Not all beach umbrellas are free to use. There are some that are exactly as the free ones but for a charge. Concierge is pesky about showing property for what Imagine is for time share proposals. Breakfast is good
การตอบกลับจาก The Management. วันที่ 3 พ.ค. 2024
Dear Iram: Thank you for sharing your detailed experience with us. Your feedback is very valuables for us since it allows us to have the oportunity of improving on a daily basis. We apologize for the details that you have mentioned regarding the room and we will adress them immediately with the areas in charge in order to avoid this to happen again in the future. We are also sharing your kind comments with the Vacation Club. We always hoped that you enjoy our atentions and that you have memorable experiencies. We are at your service and would love to have the opportunity of hosts you back again soon. Warm regards,

6/10 พอใช้

Alicia

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก La Gerencia. วันที่ 22 พ.ค. 2024
Estimada Alicia: Muchas gracias por compartirnos sus amables comentarios. Esperamos tener el placer de volver a estar a su servicio nuevamente pronto durante sus futuros viajes a Cancún y el Caribe Mexicano. Atentamente

10/10 ดีเลิศ

Pedro Moreno

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good experience
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Management วันที่ 2 พ.ค. 2024
Dear Pedro,We appreciate your preference and your kind comments, we value everything you experienced with our staff and we are proud to know that you enjoyed your stay. We would love to have your preference again in the future, we are at your service.Have a great day!Warm Redards. General Management

4/10 แย่

Jorge Barragan

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Llegue 10:30 am y no hubo forma de tener la habitación 1 hr antes de las 3 pm. Pesima actitud del barman en la zona de lobby. Las habitaciones muy feas, mal equipadas y mobiliario viejo. Las opciones de buffet muy malas, 1 pescado 1 carne.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก La Gerencia. วันที่ 1 พ.ค. 2024
Lamentamos que haya tenido esta percepción. El horario de entrega de la habitación se puede adelantar siempre y cuando haya disponibilidad por ello es necesario solicitarlo previamente para podernos anticipar a su llegada. En cuanto a la actitud del Bartender vamos a revisarlo con nuestro jefe de bares. Nuestro personal de cocina se esfuerza por ofrecer opciones variadas durante su estancia, sabemos que es dificil complacer todos los gustos pero tomamos su retroalimentación para mejorar y esperamos tener el honor de estar a su servicio nuevamente pronto.

6/10 พอใช้

Pedro

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
O
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก La Gerencia วันที่ 1 พ.ค. 2024
Gracias por calificar nuestro hotel en esta plataforma. Esperamos tener el honor de volver a ser sus anfitriones en algún futuro viaje a Cancún. Atentamente

4/10 แย่

LEOBARDO

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
le hace falta mas variedad de restaurantes, el bufette malo
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Gerencia General วันที่ 2 พ.ค. 2024
Estimado Leobardo,Agradecemos su preferencia, sus comentarios son muy valiosos y los estamos compartiendo a nuestra Dirección de Alimentos y Bebidas, deseamos nos de la oportunidad de superar sus expectativas en un futuro.Le deseamos el mejor de los días.Atentamente Gerencia General

10/10 ดีเลิศ

Christian

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good experience hotel was close to everything really great stay
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Management. วันที่ 1 พ.ค. 2024
Dear Christian: Thank you for sharing your kind comments with us. We really look forward to be at your service again during your future trips to Cancun and the Mexican Caribbean. Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Tanay

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Management. วันที่ 1 พ.ค. 2024
Thank you for sharing your review with us. Hope to have the opportunity of being your hosts back again soon during your future trips to Cancun and the Mexican Caribbean.Warm regards.

6/10 พอใช้

SOLEDAD

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก La Gerencia. วันที่ 29 เม.ย. 2024
Muchas gracias por compartirnos su calificación. Esperamos tener el placer de volver a estar a su servicio nuevamente pronto durante sus futuros viajes a Cancún y el Caribe Mexicano.

10/10 ดีเลิศ

Pretisha

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My boyfriend and I went for my birthday. Our stay was great the staff was amazing, especially the girl working in take-a-bite, and so was our room. For my birthday dinner we went to the grill the service was kinda slow and the food was ok. But the next day we went to Ayami and did hibachi, the food was fantastic and our chef Hervi and server Eduardo were amazing, definitely made up for the day before. I would definitely recommend staying here.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Management. วันที่ 27 เม.ย. 2024
Thank you very much for sharing your kind comments with us. We really look forward to be at your service again during your future trips to Cancun and the Mexican Caribbean. Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Oleksiy S

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Management. วันที่ 29 เม.ย. 2024
Thank you for sharing your kind comments. We really look forward to be at your service again during your future trips to Cancun and the Mexican Caribbean. Warm regards,

8/10 ดี

Qunshayla

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Loved everything but the food. The best food came from the fool area.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Management. วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Qunshayla: Thank you for letting us know your opinion of your recent stay with us. We really look forward to be at your service again during your future trips to Cancun and the Mexican Caribbean.

8/10 ดี

Yolanda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The beach area at the property was stunning, -beautiful and clean. Great location. walking distance to clubs, short drive from airport. The staff at the hotel were not friendly. Everyone seemed to know their job function, but they had no personality and did not know how to interact with guests. Wait time at restaurants were long.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Mayte

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
*No desperdicien su dinero* por unos cuantos pesos se hospedarían en algo mejor. Reservé para festejar el fin de semana de cumpleaños y se los hice saber a el área de concierge prometiendo una amenidad especial por ser miembro Gold y al llegar no solo no tuvieron ninguna amenidad, mi habitación estaba sucia y para que me hicieran el cambio a otra habitación fue todo un show y además la habitaciones están en decadencia , todo viejo y oxidado . Al día siguiente en la mañana me despertaron con una llamada porque se les olvidó darme el kit de bienvenida y en general la experiencia fue mala . La comida equis, intenté reservar cena de cumpleaños en algún restaurante y que no se podía . Ya había leído reviews malos y pensé que mejorarían sus áreas de oportunidad pero ya vi que les vale . Así que NO lo recomiendo para nada
การตอบกลับจาก La Gerencia วันที่ 25 เม.ย. 2024
Estimada Srita. Carmona: Dando seguimiento a su reseña que amablemente nos comparte hemos revisado lo ocurrido durante su estancia y hemos corroborado que si le fue colocada una amenidad a su llegada. En cuanto al inconveniente de su habitación, tenemos conocimiento de que fue inmediatamente atentendido para entregarles una habitación diferente y apropiada. En cuanto al tema del aspecto de la propiedad constantemente nuestro equipo de mantenimiento labora para poder abordar todas las necesidades que la propiedad requiere. Referente a las reservaciones en restaurantes estas deben ser realizadas con anticipación en caso contrario aplica una línea de espera a su llegada al restaurante. Agradecemos de antemano su comprensión y esperemos que en algún punto nos de una nueva oportunidad de poder servirle durante sus vacaciones como usted se merece. Atentamente

8/10 ดี

Bruce Shaun

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property itself was very nice. Staff worked very hard both inside and out on cleanliness. The only complaint I have is all of the cigarette butts left by people in the palapa areas. Resort needs to address this.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก La Gerencia. วันที่ 24 เม.ย. 2024
Thank you for sharing your kind comments.We really look forward to be at your service again during your future trips to Cancun and the Mexican Caribbean.

10/10 ดีเลิศ

Martha

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was perfect the staff treatment was the best,food was good ,except my room had like a humid smell but I didn’t make it a big deal just wanted to be in a room already but I was really happy I would go back to this hotel
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Management. วันที่ 29 เม.ย. 2024
Thank you for sharing your kind comments with us. We really hope to have the opportunity of being your hosts backa again soon during your future trips to Cancun and the Mexican Caribbean. Warm regards,

4/10 แย่

Christopher, Hammondsport

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was mostly not friendly with exception of 2 or 3 employees. Check in staff was NOT friendly or welcoming upon arrival. Set a negative tone for the week. The beach wedding they had kept us up all night the night before the wedding for stage set up and the wedding was an all out party till 2:30 AM!!! What the heck! :( Also the APP to reserve a restaurant was basically useless. Beach was the only sure positive thing about the stay...
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Management. วันที่ 23 เม.ย. 2024
Thank you for sharing your feedback we will share your kind comments with our staff. in order to improve our check in. Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

JESUS ULISES

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Está muy bonito el lugar
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก La Gerencia. วันที่ 23 เม.ย. 2024
Muchas gracias por compartirnos sus apreciables comentarios. Esperamos tener el placer de volver a estar a su servicio nuevamente pronto durante sus futuros viajes a Cancún y el Caribe Mexicano. Atentamente.

8/10 ดี

Karen Yuen Ting, Chino Hills

เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Management. วันที่ 13 พ.ค. 2024
Dear Ms. Ting: Thank you for sharing your kind comments with us. We really look forward to be at your service again during your future trips to Cancun and the Mexican Caribbean. Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

brayant

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Management. วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Bryant: Thank you for reviewing our property. We really look forward to have the opportunity of being your hosts back again soon during your future trips to Cancun and the Mexican Caribbean. Warm regards,

2/10 แย่มาก

Michael

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
I don’t like the the way there was no hot water and food was no good the managers did nothing for you they just talked in circles I will never stay there again it was horrible
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Managament วันที่ 20 เม.ย. 2024
We apologize if there were shortcommings at our end. We want to know more about your recent stay. Please do not hesitate to socialmedia.kgpc@krystal-hotels.com

10/10 ดีเลิศ

Sergio Cabrera

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I love it thank u so much
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Management. วันที่ 20 เม.ย. 2024
Thank you for reviewing us. We really look forward to be at your service again during your future trips to Cancun and the Mexican Caribbean.

8/10 ดี

Gerardo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place to stay!
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Management. วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Gerardo: Thank you very much for sharing your kind comments with us. We really look forward to be at your service again during your future trips to Cancun and the Mexican Caribbean. Warm regards.

6/10 พอใช้

Jesus

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Worst hotel I been
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Management. วันที่ 16 เม.ย. 2024
Thank you for reviewing our hotel. We would like to learn more from your recent vacation. Please contact us to socialmedia.kgpc@krystal-hotels.com so we can follow up.

2/10 แย่มาก

Samantha

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I would have rather stayed at a SUPER 8 MOTEL than this place. We ended up having to spend an extra thousand dollars at least because there was so much that was NOT actually all inclusive. The front desk was so rude the whole trip, room had one small light in the entry way/ bathroom aRea and a lamp. That’s it. The floor hadn’t been moped when we got to our room and there was no hot water in ours and both of our friends rooms. They said they would adjust the boiler but that did not happen. Our friends were on the beach just after sundown and got robbed at gun point the first night there. They came inside to talk to the resort and the resort said “you should know not to go on the beach at night. Just because our cabanas are there does not mean you’re on our property”. They did not care at all that our friends had guns pointed at them at the Krystal grand cabanas by men claiming to be the police. Then there’s the restaurants. You have to wait in an hour line at 8am every morning to try to get a reservation at one of the restaurants. IF you get one, a lot of the food and drink options aren’t included in the all inclusive package. You have to wait for a table to eat at the buffet & you’re not allowed to take food out of the buffet area. If you don’t want to wait to eat then you can use room service, it’s an extra fee every time and you can’t order more than five items. Inclusive food ends at 6 PM every night for outdoor areas and pools close at eight. No hot tubs. & bugs!!!!
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Management. วันที่ 16 เม.ย. 2024
We read with great sadness your review. We can only offer our apologies and hope to have the opportunity of being your hosts back again soon during your future trips to Cancun and the Mexican Caribbean. Warm regards,

4/10 แย่

SAMUEL

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
They have 2 buildings so be careful which one you reserve at difference of day & night in the facility and the way you are treated. I will never go back again. Worst vacation ever!! Expedia is to be blamed for the mess we had.
เข้าพัก 6 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก The Management. วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Samuel: Thank you for letting us know. We apologize if there were shortcommings at our end. We really hope to have the opportunity of being your hosts back again soon during your future trips to Cancun and the Mexican Caribbean.

10/10 ดีเลิศ

Francisco

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We left the hotel today and our 8 years old was sad but our 4 years old was crying because he didn't want to go. If you want to relax and enjoy with your family, this is a great place: clean and with great service; by the beach; with a kids club (Nilza was super sweet and had different activities prepared for the kids, which gave us some free time without them); with a game room (for older kids or to play with them), really good food; and close to many places in walking distance in case you want to leave the resort (pharmacy, bars, restaurants, supermarkets, flea market, etc.). We will return!
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Management. วันที่ 8 เม.ย. 2024
Dear Francisco: We really your kind review regarding your recent stay with us. We really look forward to be at your service again during your future trips to Cancun and the Mexican Caribbean. Warm regards,

8/10 ดี

Thelma

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Management. วันที่ 8 เม.ย. 2024
Dear Thelma:Thank you for sharing your kind review with us. We really look forward to be at your service again during your future trips to Cancun and the Mexican Caribbean. Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Brian

เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก La Gerencia วันที่ 20 เม.ย. 2024
Esperamos que haya disfrutado de su reciente estancia con nosotros. Esperamos tener el placer de volver a estar a su servicio nuevamente pronto durante sus futuros viajes a Cancún y el Caribe Mexicano. Atentamente

6/10 พอใช้

LUCIO

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก La Gerencia. วันที่ 16 เม.ย. 2024
Gracias por calificar nuestra propiedad. Esperamos tener el placer de volver a estar a su servicio nuevamente pronto durante sus futuros viajes a Cancún y el Caribe Mexicano.

6/10 พอใช้

McCartney

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
we fell 4 stories in the only elevator that was working
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear McCartney, thank you for sharing your feedback. The safety and well-being of our guests are our utmost priority, and we are genuinely concerned about the situation you experienced. We are currently investigating this matter urgently and will be taking immediate action to address any issues with the elevator's functionality.Please rest assured that we work with an external enterprise that provides constant maintenance to our elevators to prevent such incidents from occurring. Your safety is of paramount importance to us.If there is anything else we can assist you with, please do not hesitate to reach out to us.Kind regards,