บริเวณภายนอก

รีวิว โรงแรม เดอะ บาซาร์ โฮเทล แบงค็อก

5 out of 5
โรงแรม เดอะ บาซาร์ โฮเทล แบงค็อก
5 ถ.รัชดาภิเษก, จอมพล, กรุงเทพ, กรุงเทพ

รีวิว

7.0

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 12 จาก 64 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 26 จาก 64 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 11 จาก 64 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 7 จาก 64 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 8 จาก 64 รีวิว" "

7.8/10

ความสะอาด

7.6/10

พนักงานและบริการ

6.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Rattanan

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Nawaracht วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear valued customer, Thank you for sparing your time and let us know your experience with us. We’re terribly sorry that we did not meet your full expectations during your latest visit. It'd be highly appreciated if you kindly let us know any service or facility at our hotel can be improved or upgraded, we are most welcome and sincerely hearing from you. We sincerely hope to welcome you back soon. Sincerely yours,The Bazaar Hotel Management Team

2/10 แย่มาก

Wanthana

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Nawaracht วันที่ 26 เม.ย. 2023
Dear Khun Wanthana, Thank you for sparing your time and let us know your experience with us. We’re terribly sorry that we did not meet your full expectations during your latest stay. It'd be highly appreciated if you kindly let us know any service or facility at our hotel can be improved or upgraded, we are most welcome and sincerely hearing from you. We sincerely hope to welcome you back soon. Sincerely yours,The Bazaar Hotel Management Team

8/10 ดี

NAWAPHOL

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Nawaracht (Nuii) วันที่ 30 ธ.ค. 2022
Dear Khun Nawaphol, Thank you so much for your positive review and recommendation to The Bazaar Hotel Bangkok. We’re really happy to learn that you’d enjoyed stay with us and sincerely hope to welcome you back soon.Best regards,The Bazaar Hotel Management Team

10/10 ดีเลิศ

natcha, thailand

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
So nice and super convenient hotel ... near mrt
Nice staff...and good hospitality :)..clean...and great service ^^
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก Pakpimol วันที่ 29 ก.ย. 2018
Dear Khun Natcha, Thank you for good review and staying with us, and we look forward to another chance to serve you.

8/10 ดี

benjamas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ลิฟท์ช้า และน้อยเกินไปสำหรับทัวร์จีนมาเยอะมาก/เสียงดังตอนเช้า
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก Pakpimol วันที่ 21 มิ.ย. 2018
Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you.

6/10 พอใช้

Charoen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ทัวร์จีนเสียงดังมาก ต้องสะดุ้งตื่นทุกเช้า
การตอบกลับจาก Pakpimol วันที่ 21 มิ.ย. 2018
Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you.

10/10 ดีเลิศ

budssarin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

8/10 ดี

marcel

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Nawaracht วันที่ 10 เม.ย. 2024
Dear valued customer, Thank you very much for your patronage and positive review of The Bazaar Hotel Bangkok. We’re truly happy that you enjoyed your stay with us and sincerely hope to welcome you again. Best regards,The Bazaar Hotel Management Team

2/10 แย่มาก

REINA

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Nawaracht วันที่ 28 ก.พ. 2024
Dear valued customer, Thank you for sparing your time and let us know your experience with us. We’re terribly sorry that we did not meet your full expectations during your latest visit. It'd be highly appreciated if you kindly let us know any service or facility at our hotel can be improved or upgraded, we are most welcome and sincerely hearing from you. We sincerely hope to welcome you back again. Sincerely yours,The Bazaar Hotel Management Team

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 13 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Nawaracht วันที่ 26 ม.ค. 2024
Dear valued customer, Thank you very much for your patronage and positive review at The Bazaar Hotel Bangkok. We’re truly happy that you had a wonderful stay with us and sincerely hope to welcome you back soon. Best regards,The Bazaar Hotel Management Team

2/10 แย่มาก

Radjinderkoemar

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
water leaks on my bed. cockroaches in the room. sink leaking. toilet seats dirty. Staff at reception unfriendly and don't understand anything about getting another room. This is the worst hotel of my life that I travel. I find it strange how they have 5 stars. this hotel is never for me again.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Nawaracht วันที่ 22 ม.ค. 2024
Dear valued customer, Thank you for sparing time and sharing your valued experience with us. Please accept our sincere apologies that we did not meet your full expectations during your latest visit. We carefully noted all of your concerns and escalated to the relevant departments for immediately rectify and improve our services in the future.We sincerely hope to welcome you again. Sincerely yours,The Bazaar Hotel Management Team

8/10 ดี

FREDERIC

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel accueillant mais très calme ( restaurant extérieur )
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Nawaracht วันที่ 12 ม.ค. 2024
Dear valued customer, Thank you very much for your patronage and positive review at The Bazaar Hotel Bangkok. We’re truly happy that you had an enjoyable stay with us and sincerely hope to welcome you back soon. Best regards,The Bazaar Hotel Management Team

6/10 พอใช้

Shann

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The location was nice, just beside the MRT. The room was great, however the design could be better. eg. there is one bed side table and no powerpoint located at the side table. Limited sound proofing, we were awaken a few times by the door closing of other rooms. The noise level by the aircon compressor is quite unbearable. The clothes hangers provided can only hang shirt but not pants. Only 1 chair in the room ( yes, there was a sofa ) but when we order in for meals, one person would have no place to sit. The structure of the hotel is very long, hotel phone operator / receptionists do not pick up the phone, so we have to go downstairs for any inquiries. Hotel guests were sleeping in the lobby sofa, this is really unacceptable for a 5 star hotel as indicated in Expedia's website. Service crew at the counter definitely requires more training on customer service.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Nawaracht วันที่ 12 ม.ค. 2024
Dear valued customer, Thank you for choosing The Bazaar Hotel Bangkok for your latest visit in Bangkok. We do appreciate for your patronage and valuable feedback to our hotel and will pass them on relevant departments to immediately rectify and improve our services in the future. Thank you and sincerely hope to welcome you again. Best regards,The Bazaar Hotel Management Team

8/10 ดี

Wilasinee

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Nawaracht วันที่ 12 ม.ค. 2024
Dear valued customer, Thank you very much for your patronage and positive review at The Bazaar Hotel Bangkok. We’re truly happy that you had a wonderful stay with us and sincerely hope to welcome you back soon. Best regards,The Bazaar Hotel Management Team

8/10 ดี

FHML

เดินทางเป็นกลุ่ม
The hotel room is cleaner for this stay, the guest was satisfied. The taste of the breakfast is fair. Hope the hotel could keep the room clean and improve the quality of the breakfast. The room rate is good.
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Nawaracht วันที่ 25 ต.ค. 2023
Dear valued customer, Thank you for choosing The Bazaar Hotel Bangkok for your latest visit in Bangkok. We do appreciate for your patronage and valuable feedback to our hotel, and we will pass on relevant departments to rectify and improve our services in the future. Thank you and sincerely hope to welcome you again soon. Best regards,The Bazaar Hotel Management Team

8/10 ดี

SASAKI

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Nawaracht วันที่ 4 ส.ค. 2023
Dear valued customer, Thank you very much for your patronage and positive review at The Bazaar Hotel Bangkok. We’re truly happy that you’d enjoyed staying with us and sincerely hope to welcome you again soon. Best regards,The Bazaar Hotel Management Team

8/10 ดี

Sami

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Nawaracht วันที่ 18 ก.ค. 2023
Dear valued customer, Thank you very much for your patronage and positive review at The Bazaar Hotel Bangkok. We’re truly happy that you’d enjoyed staying with us and sincerely hope to welcome you back soon. Best regards,The Bazaar Hotel Management Team

10/10 ดีเลิศ

TAISEI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 6 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Nawaracht วันที่ 19 มิ.ย. 2023
Dea Mr. Taisei, Thank you very much for your patronage and positive review at The Bazaar Hotel Bangkok. We’re truly happy that you’d enjoyed staying with us and sincerely hope to welcome you back soon. Best regards,The Bazaar Hotel Management Team

10/10 ดีเลิศ

Sukree

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Electric in room keep on and off (Room 1517)
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Nawaracht วันที่ 24 เม.ย. 2023
Dear Khun Sukree,Thank you for choosing The Bazaar Hotel Bangkok for your latest visit in Bangkok. We do appreciate for your valuable feedback to our Hotel that we've noted and passed on relevant departments for service improvement. Thank you for your kind support and look forward to welcome you again soon.Best regards,The Bazaar Hotel Management Team

4/10 แย่

Samuel-Aydogan

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Enttäuschende Einrichtung und personal oftmals unfreundlich
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Nawaracht วันที่ 23 ก.พ. 2023
Dear Mr Samuel-Aydogan Tokmak, Thank you for sparing your time and sharing your experience with us. We’re terribly sorry that we did not meet your full expectations during your last visit. We carefully note all of your concerns and escalated to the relevant departments for immediately action to rectify and improving our standards in the future.We sincerely hope to welcome you again for your next visit.Sincerely yours,The Bazaar Hotel Management Team

8/10 ดี

Kannapon, New York

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Near MRT station. It is convenient to travel around.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Nawaracht วันที่ 3 ก.พ. 2023
Dear Khun Kannaporn, Thank you very much for your patronage and positive review of The Bazaar Hotel Bangkok. We’re really happy to learn that you'd enjoyed staying with us and sincerely hope to welcome you back soon. Best regards,The Bazaar Hotel Management Team

6/10 พอใช้

MUHAMMAD

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
It was positioned in an abandoned mall. So far it's quite far from the city centre but right beside the MRT station so that's great. The property is quite old and the decor actually reflects it. Overall okay.
การตอบกลับจาก Nawaracht วันที่ 9 ม.ค. 2023
Dear Mr Muhammad Ab Rahim, Thank you for choosing The Bazaar Hotel Bangkok for your latest visit in Bangkok. We do appreciate for your valuable feedback to our hotel and will pass them on relevant departments for service improvement in the future. Thank you for your kind support and look forward to welcome you again soon. Best regards,The Bazaar Hotel Management Team

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not worth it
This hotel is advertised as being in a hood shopping / restaurant district. The whole place is abandoned except for the hotel, besides the breakfast (which was disappointing) there’s only one restaurant around. Luckily the hotel is by the train because we had to always take it to go eat. The room itself looks nice until you take a closer look, cleaning is eh and the finishes are not great. Bed is hard as a rock. Wish we would have stayed somewhere else. The staff was very friendly though.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Nawaracht วันที่ 5 ม.ค. 2023
Dear Ms. Mueller, Thank you for sparing your time and sharing your experience with us. We’re sorry that we did not meet your full expectations during your last visit. We'd carefully noted all your concerns which will be passed on relevant departments for service improvement in the future. And sincerely hope to welcome you again for your next visit to Bangkok. Sincerely yours,The Bazaar Hotel Management Team

8/10 ดี

ORNANONG

การตอบกลับจาก Nawaracht วันที่ 9 พ.ย. 2023
Dear valued customer, Thank you very much for your patronage and positive review of The Bazaar Hotel Bangkok. We’re happy that you’d enjoyed stay with us and sincerely hope to welcome you back soon. Best regards,The Bazaar Hotel Management Team

8/10 ดี

Hafiz Aryan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staffs' service could have been better
การตอบกลับจาก Nawaracht C วันที่ 2 ธ.ค. 2022
Dear Mr Hafiz Aryan,Thank you for sparing time and sharing your experience with us. We're sorry that we did not meet your full expectation during your latest visit. And we carefully noted all your concerns which will be passed on the relevant departments for services improvement.We do hope to welcome you back soon.Best regards,The Bazaar Management team

10/10 ดีเลิศ

FU LING

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
there didnt supply much electrical plug. my PAD can't get the power supply at all
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก Nawaracht C วันที่ 2 ธ.ค. 2022
Dear Mr Fu Ling,Thank you so much for your positive review and recommendation to The Bazaar Hotel Bangkok. We're truly appreciated your patronage and very happy to learn that you'd enjoyed stay with us. And we carefully noted your concerns which will be passed on the relevant departments for services improvement.We sincerely hope to welcoming you again soon.Best regards,The Bazaar Management team

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Nawaracht C วันที่ 24 ต.ค. 2022
Dear value guest,Thank you very much for your positive review and recommendation to The Bazaar Hotel Bangkok.We truly appreciate your patronage and very happy to learn that you'd enjoyed staying with us. We look forward to welcoming you back again soon.Sincerely yours,The Bazaar Hotel Management Team

8/10 ดี

Songsith

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022

4/10 แย่

Ahmet Sedat

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very old hotel l don't recommend any one
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Ting-wei

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
施設が充実していた!
เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 6 คืน, สิงหาคม 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
中国人の団体が多い為、エレベーターに乗ることに苦労しました。
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Pakpimol วันที่ 4 มิ.ย. 2019
Thank you for taking time to review. we are appreciate your review.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
朝食の時間、エレベーターの待ち時間がひどい! 風呂のお湯がたまらない!水風呂!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Pakpimol วันที่ 29 มี.ค. 2019
Thank you for taking the time to review our property, We appreciate your comments regarding, we will improve our service well.

8/10 ดี

Mabel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
很不錯的酒店 是次入住junior suite 空間寬裕 酒店設計裝潢不俗 樓下有廿四小時的超市及餐廳 亦有小商場及食店營業約至凌晨12點 缺點是升降機不足以應付大量住客 若遇上旅行團集合或退房時段 輪侯需時。
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Pakpimol วันที่ 16 มี.ค. 2019
Thank you for review.

10/10 ดีเลิศ

Daniel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Clean, Spacious, Well Equipped, Beside MRT
I booked a superior twin room. It was huge. There was a living room, the bed room and a toilet with a bathtub. The whole experience was great. The gym was well equipped with different machines and the hotel is really near the MRT, which was what I exactly needed. I would go back to the same place again.
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Pakpimol วันที่ 10 ม.ค. 2019
Thank you so much for good review.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

Patrick, Singapore

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel close to MRT and Free upgrading to suite.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Pakpimol วันที่ 6 พ.ย. 2018
Thank you for good review.

8/10 ดี

Hung-Chih

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
住了11晚服務很好,老板應該是台灣人, 就是別住中國團旁,好幾晚都嚇醒,不怕吵住這真的很好,真是物超所值
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Pakipimol วันที่ 15 พ.ย. 2018
Thank you for taking the time to review our property, We appreciate your comments regarding.

8/10 ดี

Hung-Chih

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
中國團大媽大叔很多,素質不敢領教
เข้าพัก 8 คืน, กันยายน 2018

4/10 แย่

John, 서울

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
중국인들이 많아 매우 시끄러운 호텔
중국사람들이 많아서 매우 시끄럽고 정신없다 조식을 제공하는 식당이 협소하고 사람이 너무 많아 혼잡스럽다
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2018

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

Perhaps not great for Business
Was happy to get upgraded. However, checkout took too long. Not so ideal for business as time is tight but the hold up at the check-out was a bummer. Hotel was filled with tourists from the Mainland.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Pakpimol วันที่ 29 ส.ค. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.

6/10 พอใช้

jeremy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
nice room but quite far from city centre
spacey room strong air conditioning nice bathroom near to subway station but the subway station is about 30min travelling distance from the city centre
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Be aware of a group tour
Beside having to deal with a large group of Chinese tour this is a great place for the price. Don’t go to the breakfast buffet unless you brave enough to beat the crowd first thing in the morning. That being said waiting for elevator and have a relax moment can be a challenge as well.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Pakpimol วันที่ 16 ส.ค. 2018
Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The room itself is fine. But only have 2 lift, took quite sometime to get up and down. The electricity broke down in the morning while we are sleeping, got woke up because of the heat.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก Pakpimol วันที่ 1 ต.ค. 2018
Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you.

6/10 พอใช้

Jan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Var noggrann med bokningen.
Först 3 dagarna bodde vi i den stora delen, en svit på 18 vån, mycket bra. Då vi var där för att vara med i en danstävling fick vi byta till en annan del, värdelös, inga fönster och ingen toalett/dusch på rummet. Den delen var värdelös, vi åkte en dag tidigare, räckte med3 nätter.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2018
การตอบกลับจาก Pakpimol วันที่ 21 มิ.ย. 2018
Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you.

2/10 แย่มาก

ken, 東京

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
次は泊まりません
目的地へのアクセスを考えてこの立地のホテルにしましたが、失敗でした。 中国の人しか泊まっていないホテルですね。客は同じ行動をするので、それにあたるとエレベーターは乗れません。朝食はついていないプランでしたが、24Hのレストランがあるとのことでそれを想定していましたが、いつ行ってもごった返していて利用できませんでした。ホテル周りにも食べるところはありません。繋がったビルに、もう一つ安いホテルがあり、そこも団体の中国の人が泊まっていて、そういう意味では食べるところが足りない印象。 バザーホテルの名の通り一階にはお土産やさんが並んでますが、これも中国人向けの印象です。中国人以外見かけません。 部屋は目の前の道、ラチャダーの音がうるさく、壁も薄いので隣の音、話し声も筒抜けです。部屋の設備、清潔感は普通でした。日本のテレビチャンネルはありません。 地下鉄から近いのはいいですが、そこからホテルに戻るとバスがいつも入口周りを動いていて歩きにくい印象です。 ホテルスタッフは、悪くないです。タクシーを呼んでもらったりしましたが、対応は良かったです。 とにかく、中国人向けのホテルの印象で、もう泊まりません。
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก Pakpimol วันที่ 21 มิ.ย. 2018
Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you.

8/10 ดี

Dong, 安徽

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
中心部に近く立地条件も良い。
部屋にはミニキッチンもあり長期滞在も可能な形態である。バスタブもありシャワー室も完備しており申し分ない。併設しているレストランも手頃な値段で味も良い。市の中心部に程近く立地条件も非常に良い。地下鉄の駅すぐです。
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2018

8/10 ดี

Ken

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Songkran stay
The overall experience was good. The hotel is situated at a good location which make it very convenient for us to meet our friends and find food. However, there is no smoking room available and the 2 lifts are slow considering the volume of hotel customers at this festive period.