ลานระเบียง/นอกชาน

รีวิว ลอฟท์ 21 อพาร์ทเมนท์ ร่มเกล้า

2.5 out of 5
ลอฟท์ 21 อพาร์ทเมนท์ ร่มเกล้า
44 ซ.ร่มเกล้า 21 ถ.ร่มเกล้า, กรุงเทพ

รีวิว

5.8
คะแนน 10 - ดีเลิศ 1 จาก 6 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 0 จาก 6 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 3 จาก 6 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 1 จาก 6 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 1 จาก 6 รีวิว" "

6.0/10

ความสะอาด

5.0/10

พนักงานและบริการ

5.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

4.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Phakhaphon

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019

6/10 พอใช้

Tony

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Basic but clean, no where to eat near by
This is a budget place, no facilities, only place to get food is 711 and street stall, told me taxi from airport was 100 but but no way can you get a driver to take you for that. Rooms clean and comfy bed but very basic. I suggest paying a bit more and getting a place that includes free transfer and better facilities
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
very disappointed
Room was okay, functional, no-frill but okay for 1 night. Not soundproof, I could hear what was going on in the hallway for next door. one specification for this hotel and why I booked there was : free airport shuttle''. But in fact there was no shuttle. Before arrival, I try to message many time the hotel regarding transport and no answer. I try to call as well and no answer. Before the place is not easy to find, my cab driver to to call and no answer. I arrived there and no one can speak English as mentioned on site. We managed to do check in with google translate. I asked again regarding airport shuttle. I showed the ''free airport shuttle'' specification as advertised and end up with negative answer from ''front desk''. the only thing they could do is ''call'' a taxi and customer pay for it. With how much I spent in taxi fees, I could have way better and nicer room.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023

10/10 ดีเลิศ

yoshinori

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก God วันที่ 6 มิ.ย. 2019
Thank you very much

2/10 แย่มาก

taka, 日本千葉県

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
正直ホテルの体をなしていないと思う。
予約をとったのにとれていない。 常駐しているスタッフがおらず、壁に記載されている携帯電話に電話をすると、20分後に、スタッフと名乗る人が来て、チェックインは、道路で行う。 タイ国政府のホテルの営業許可証がない。 予約をとったが、空室がないため、最終的に倉庫に宿泊されられる。
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2018
การตอบกลับจาก Pong วันที่ 31 ม.ค. 2018
we will improve our service. Best regards, Pong