ล็อบบี้

รีวิว ซิติน สุขุมวิท 11 นานา กรุงเทพ บาย คอมพาส ฮอสพิทอลิตี้

3 out of 5
ซิติน สุขุมวิท 11 นานา กรุงเทพ บาย คอมพาส ฮอสพิทอลิตี้
155/17-21 ซ.สุขุมวิท 11 สถานีบีทีเอสนานา, กรุงเทพ, กรุงเทพ

รีวิว

6.8
คะแนน 10 - ดีเลิศ 79 จาก 492 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 167 จาก 492 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 134 จาก 492 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 65 จาก 492 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 47 จาก 492 รีวิว" "

6.8/10

ความสะอาด

7.2/10

พนักงานและบริการ

5.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good size room, good location, hot water not consitant, happy I would stay again
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Ken วันที่ 4 มี.ค. 2020
Dear Mr. John, Thank you for choosing to stay with us at Citin Sukhumvit 11 Nana Bangkok on your recent visit and for taking the time to share your experiences with us. We are delighted to know that you had a pleasant stay. We acknowledge your comment with hot water unstable and working with our respective teams to rectify this for future stays. We hope for an opportunity to welcome you back to provide the hotel experience many of our guests have come to trust us for. With Best Regards, Pisan Tiencomsri Mr. Operation Manager

8/10 ดี

Suthasinee

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ห้องพัก
สภาพห้องพักเก่าแต่สะอาด
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019

4/10 แย่

Pranee

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Phichat วันที่ 17 ก.พ. 2019
Thankyou so much for your review

6/10 พอใช้

Nanthaphan

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
แย่
พนักงานบริการดี แต่...ไม่ตรวจเช็คของในห้อง วันเข้าพักไม่ได้กินน้ำในตู้ที่ทาง โรงแรทเตรียมไว้แม้แต่ขวดเดียว แต่วันเช็คเอ้าท์ พนักงานยืนยันว่าหายไป2กระป๋อง ทั้งๆที่ซื้อมาจากเซเว่น ทำไมำม่ทีการตรวจเช็คว่า ของในห้องมีกี่อย่าง อะไรบ้าง สภาพห้อง ไม่ถึงกับแย่ แต่ก็ไม่ดี
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Phichat วันที่ 13 ก.พ. 2019
Thankyou For your review sir

8/10 ดี

Ponpimol

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ดี
โดยรวมดีเดินทางสะดวกใกล้รถไฟฟ้ามีกาแฟบริการฟรี เตียงนุ่ม
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2018

6/10 พอใช้

GUY, TH

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ใกล้ BTS นานา
พนักงาน ยิ้มแย้มแจ่มใส เต็มใจให้ความช่วยเหลือดีคับ
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2017
การตอบกลับจาก NP. วันที่ 25 ธ.ค. 2017
First of all, I would like to thank you for choosing Armoni Sukhumvit 11 by Andacura for your stay. I have taken note of your complaint through which you expressed your disappointment about the quality of service provided. Your comments are definitely of great value to us as they help us to improve constantly the quality of service offered to our guests I apologize for the inconvenience experienced, and I hope to have the pleasure to handle personally your next booking so that you can restore back your confidence in our property.

10/10 ดีเลิศ

weerasak

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2017
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

Taning Win, Nakhon Si Thammarat

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice Hotel
I stayed here for 3 nights. It is very nice budget hotel. The hotel located in the heart of business area of Sukhumvit. Near the BTS that easy to go anywhere. The staff is very nice, helpful and warm welcome us. The room is clean and comfortable. But there are some negative feedback. Some lights in the room are not working and TV's signal is not working well. All of things are good.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ

8/10 ดี

john

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Jean marc

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

6/10 พอใช้

Kenji

เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

mark

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very convenient location with plenty of access to: train, ground transportation, dining options, terminal 21 mall within walking distance, etc… like most hotels, it was updated and remodeled with a friendly staff. Only take aways include: needing new sheets, pillow cases and towels as they looked very worn, some with holes in them. Also the shower curtain had mildew on the bottom. It either needs to be changed or like other hotels to just have the glass window divider option.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

4/10 แย่

RYUICHI

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
仲間と4室の宿泊だったが特に壁がひどくシャワーも入る気にはなれなかったゴルフ場で利用したのでがまんした
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

kaoru

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
夜中2時頃まで音楽がうるさい、反対に賑やか。好き嫌いに分かれる。 色街だから楽しいのは楽しい。 17年代の新宿のドヤ街みたい^_^
เข้าพัก 8 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Mark

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

4/10 แย่

Vincent

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

RYO

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

MEI YEE

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

marc

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location but the room is poorly maintained and could do with updating,the room cleaning was poor. They were going to charge 500 baht for a small blood stain on the sheet till we explained the cut happened on the edge of the bed base.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Seng loong

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good central location
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

Joseph

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Kian Leong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Dennis

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

6/10 พอใช้

Wakana

値段に見合った設備、清潔さのホテルです。
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023

2/10 แย่มาก

Kenneth

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Front Staff lazy, Housekeeping non existent unless a complaint was raised !! Overall poor and disappointing
เข้าพัก 10 คืน, มีนาคม 2023

2/10 แย่มาก

Taher, jeddah

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not clean at all neither rooms or facility. The only advatage tge locTion close to skytrain station.

6/10 พอใช้

Wolfgang

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023

8/10 ดี

John

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023

8/10 ดี

Francescopaolo, Bethesda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The room I was given initially was not exactly what I booked but the concierge was very friendly and resolved the situation in a professional and timely manner.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2022

2/10 แย่มาก

Diana

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The place is disgusting, Filthy. It's a bit like they went to the local discount store to decorate the rooms. The shower has holes in the wall. Dirt behind the door is 1/4" thick. Shower filled with mold. Not one time did the staff clean the room. The safe is not secured to the wall or floor. So a thief could just pick up the safe and walk away with it. I asked about cleaning the room. Was told to push the clean my room button. Non of the buttons work. I guess they never asked the cleaning staff to clean. Furniture falling apart. The staff was friendly but unprofessional. Location is great. The sad part is this could be a great property. very sad. I'm in the hospitality business and at every level this was a huge disappointment. Very sad

2/10 แย่มาก

Joshua Ket-Mien

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Absolutely disgusting building, area is horrible too. Hookers around the area like cockroaches, building, and room smells horrible and the elevator is the tiniest thing I’ve stepped foot in. Highly do not recommend.
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2022

8/10 ดี

marc

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Close to BTS,bars and restaurants. Little bit slower check-in than other hotels seems to be more paper work.Nice room for the price,all good.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Woody วันที่ 28 ก.ย. 2022
Dear Mr. Marc,I was most concerned to learn from your comment of the slow check in at the hotel counter reception during stay at Citin Sukhumvit11. May I express my most unreserved apologies for the shortcomings you experienced. As a hotel, we take pride in providing efficient service with the friendly manner. Unfortunately, that was not what you experienced and for that we must apologize. These matters have been discussed with all concerned. Please be ensured that such shortfalls are taken seriously and appropriate action had been taken to avoid similar occurrence in the future.Mr.Marc, we once again apologize for the inconveniences and do hope that the unpleasant experiences will not deter your from returning to our hotel in the future.Sincerely yours,Wudtichai KeawmeesriFront Office Manager

8/10 ดี

Masakazu

เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022

8/10 ดี

hiroyuki

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
立地よくて、コスパいいですね。
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022

8/10 ดี

Kian Leong

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I need to buy toothpaste n toothbrush
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Harsh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2022

6/10 พอใช้

Lope

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

10/10 ดีเลิศ

Martin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Probably the best hotel on Langkawi
This is probably one of the newest hotels on Langkawi. Rooms are spacious and balconies have amazing sea view. Service is fantastic in fact I have never had such a great experience when staying in a hotel in Malaysia. Breakfast buffet has everything you can with for. We will definitely stay here again
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location Fantastic staff However shower cold and Air-conditioning kept tripping the electric So on off all night
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Ken วันที่ 31 ม.ค. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While we sincerely wish you had a better experience with us, it is feedback like this that we learn from and use to improve ourselves. We acknowledge your dissatisfaction with our room amenities and are working with our respective teams to rectify this for future stays. We hope for an opportunity to welcome you back to provide the hotel experience many of our guests have come to trust us for. Sincerely Yours, Pisan Tiencomsri ( Mr.) Operation Manager

8/10 ดี

Frank., Niagara Falls

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Mostly a good experience. The Japanese restaurant affiliated with them kept trying to serve me seafood, to which I am allergic.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Ken วันที่ 16 ม.ค. 2020
Dear Mr.Frank, Thank you for sharing your experience with us. It is with feedback from guests like yourself that we continue to improve ourselves. While the Japanese restaurant is outsourced and isolated from a hotel. However, we must offer a genuiene apology and have spoken with them earnestly regarding allergic become important. We hope to welcome you back for an even better experience on your next visit to Bangkok. With Best Regards, Pisan Tiencomsri Mr. Operation Manager

10/10 ดีเลิศ

Hsiu-Ming

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Ken วันที่ 31 ม.ค. 2020
Dear Hsiu-Ming, Thank you for the great rating of Citin Sukhumvit 11 Nana Bangkok. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Yours Sincerely, Pisan Tiencomsri ( Mr.) Operation Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2017
การตอบกลับจาก Ken วันที่ 16 ม.ค. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for your wonderful rating of the hotel. We hope to welcome you back to Citin Sukhumvit 11 Nana Bangkok on your next visit to Bangkok. With Best Regards, Pisan Tiencomsri Mr. Operation Manager

10/10 ดีเลิศ

Mohamed

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was Excellent in every thing
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Ken วันที่ 15 ม.ค. 2020
Dear Mr.Mohamed, Thank you for the wonderful rating. We are delighted to know that you had a memorable stay with us. We hope to welcome you back to Citin Sukhumvit 11 Nana Bangkok on your next visit to Bangkok With Best Regards, Pisan Tiencomsri Mr. Operation Manager

8/10 ดี

KA KIT ERIC

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
不錯
房間整體十分整潔 清潔工人亦十分勤力清潔 前台服務有待加強主動性
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Ken วันที่ 15 ม.ค. 2020
Dear Mr.Ka Kit Eric, Thank you for choosing to stay with us at Citin Sukhumvit 11 Nana Bangkok on your recent visit to Bangkok and for taking the time to share your experiences with us. We are delighted to know that you had a pleasant stay. We strive to provide superior levels of service to our guests and compliments for our HK member staff and hope to welcome you back to Citin Sukhumvit 11 Nana Bangkok With Best Regards, Pisan Tiencomsri Mr. Operation Manager

6/10 พอใช้

Risto

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 8 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Ken วันที่ 15 ม.ค. 2020
Dear Mr.Risto, Thank you for your kind rating. It is with feedback from guests like yourself that we continue to improve ourselves. We look forward to welcoming you back for another great stay with us at Citin Sukhumvit 11 Nana Bangkok With Best Regards, Pisan Tiencomsri Mr. Operation Manager

2/10 แย่มาก

Cheo

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Ken วันที่ 15 ม.ค. 2020
Dear Cheo, Thank you very much for taking the time to share your feedback. We regret low rated that you did not enjoy your stay with us. We strive to provide a memorable stay experience for every guest; therefore your feedback is very important to us. For this reason, please allow us to express our sincerest apologies in regards to the inconveniences caused. With Best Regards, Pisan Tiencomsri Mr. Operation Manager

10/10 ดีเลิศ

darren

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
BKK Sukhumvit good location of hotel.
I have stayed here before and has always it's a great stay. The staff are always friendly. The rooms are comfortable.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Ken วันที่ 15 ม.ค. 2020
Dear Mr.Darren, Thank you for continued support us and for taking the time to share your experiences with us. We are delighted to know that you had a pleasant stay. We strive to provide superior levels of service to our guests and our team will be glad to know we made your time with us so memorable. With Best Regards, Pisan Tiencomsri Mr. Operation Manager

8/10 ดี

Magnus

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Helt okay, absolut inte topnotch, men som sagt helt ok, inga problem att bo där igen. Inte Thai i receptionen, dåliga på Engelska... Gångavstånd till där "det" händer o finns...
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Ken วันที่ 15 ม.ค. 2020
Dear Mr.Magnus, Thank you for the great review of Citin Sukhumvit 11 Nana Bangkok. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. With Best Regards, Pisan Tiencomsri Mr. Operation Manager