บริเวณภายนอก

รีวิว โฟร์พอยท์ส บายเชอราตัน โฮเทลแอนด์สวีทส์ สนามบินซานฟรานซิสโก

3 out of 5

รีวิว

7.6

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 344 จาก 999 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 322 จาก 999 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 176 จาก 999 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 84 จาก 999 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 73 จาก 999 รีวิว" "

8.2/10

ความสะอาด

8.0/10

พนักงานและบริการ

7.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

MEENA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
สะอาด
ออกจากสนามบิน มีรถรับส่งที่จุก hotel shuttle bus ห้องพักสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2017

6/10 พอใช้

Andrea

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

GTop

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Four Points SSF-SFO วันที่ 14 เม.ย. 2024
Thank you for the 5-star rating! We're happy you enjoyed stay with us!

10/10 ดีเลิศ

Dianne

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Four Points by Sheraton SSF-SFO วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us. Your 10point rating mean a lot to our Four Points team!

10/10 ดีเลิศ

Quynh

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Four Points by Sheraton SSF-SFO วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thank you for the 5-star rating! We hope to see you again soon!

8/10 ดี

TOSHIYUKI

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
スタッフが親切、バス停が目の前で便利です お風呂のシャワーヘッドが固定で、自分でバスタブを流せないのが不便でした。 ロビーに電子レンジがあって便利でした これと同じ口コミをどこかで 送りました。 ホテルから返事もすでに来ています
เข้าพัก 7 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Four Points by Sheraton SSF-SFO วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thank you for your kind words. We’re grateful to have you as a valued guest.

6/10 พอใช้

Lisa

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Four Points by Sheraton SSF-SFO วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to share your thoughts.

10/10 ดีเลิศ

Rita

การตอบกลับจาก Four Points by Sheraton SSF-SFO วันที่ 15 เม.ย. 2024
We appreciate your feedback and are delighted to know you enjoyed your stay with us.

2/10 แย่มาก

Raul

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก GM วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Raul, Thanks for sharing your feedback with us. We really appreciate your time and business. Your feedback has been shared with our leadership to place necessary guidelines to prevent it in the future. Thanks again for sharing your experience with us and we are looking to change your opinion on your next visit. Thanks

2/10 แย่มาก

Ingrid

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I had a really difficult time staying on the 2nd floor. I reached out to the property and they want to refund me due to noisy neighbors and ice cold water in the shower.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 7 ธ.ค. 2023
Dear Ingrid, Thanks for choosing to stay at Four Points by Sheraton. Providing the highest level of hospitality is our top priority. And we do apologize for the inconvenience occurred during your stay especially that noise disturbance due to the kids above your room. I'm glad that the FD was able to talk the occupants above but again accept our apologies because you still had to go through all the trouble. Your feedback is shared among the team so necessary guidelines can be reviewed to prevent issues like this in the future.

6/10 พอใช้

Ianina

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Recent stay
The staff was really nice, that made the difference, the hotel itself is dated and needs a revamp, its in a great location but is old
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 7 ธ.ค. 2023
Dear Lanina, Thanks for sharing your feedback with us. We will surely share your feedback with the leadership to consider your requests.

10/10 ดีเลิศ

Karen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก GM วันที่ 7 ธ.ค. 2023
Thanks for your great review!!

10/10 ดีเลิศ

Eric

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location and nice view of the South San Francisco mound.
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 7 ธ.ค. 2023
Thanks for your great review!!

2/10 แย่มาก

Trixie Anne

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 7 ธ.ค. 2023
Dear Trixie Anne, Thanks for sharing your feedback with us. I do apologize for the inconvenient stay, and I would share your feedback with the team so we could place necessary measures to improve overall experience.Thanks again for your feedback.

10/10 ดีเลิศ

Alan, Sacramento

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The customer service was excellent an nice
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 7 ธ.ค. 2023
Thanks for your great review!!

8/10 ดี

Karen Antonette

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I didn’t like how they change my booked 2 double bed room to 1 king bed. the staff said there’s no available room with 2 double bed when we check in.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 7 ธ.ค. 2023
Thanks for sharing your feedback. As a coachable moment, will train our staff to avoid situations like this to happen again.

2/10 แย่มาก

Cynthia

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Night shift worker was not pleasant She charged my card wrong. My bank call thinking it was a fraudulent charge because for one night she charged my card $725 but the bank text to see if that was me then that morning I received a call from my bank. Our room was very HOT!!! They brought us a fan instead of moving our room
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 7 ธ.ค. 2023
Dear Cynthia, Thanks for choosing to stay with us and please accept our apologizes for the inconvenience which occurred at the stay. Surely it is a coachable moment and your feedback has been shared with the front desk to avoid situations like this to happen again.Thanks again for staying with us.

2/10 แย่มาก

Siewyee

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
If there was a rating below terrible I would’ve given it. Room we were checked into had a broken AC and we were not told until we asked. Our room had no AC on a day when heat warning was issued. We also had to let front desk know in advance if we wanted housekeeping service the next day. Staff wasn’t helpful and customer service was very poor. This was not the service standard we expect from Marriott.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 7 ธ.ค. 2023
Dear Siewyee, Thanks for sharing your feedback with us. Pleas accept our apologies for all the inconvenience you had to bear during your stay with us. Furthermore, we take your feedback and would be reviewing guidelines to make sure to place measures to prevent situations like this. Thanks again for your feedback

6/10 พอใช้

Seokju

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We stayed there for two nights. AC didn’t work. And it was hot in the room. When we checked in, the front desk agent wasn’t friendly at all. We didn’t feel welcomed. Maybe he was very tired or was having a bad day. The room was little smelly as well.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 7 ธ.ค. 2023
Dear Seokju,Thanks for choosing to stay with us. Providing great customer service is our top priority and I apologize that we were not able to create that experience for you on your stay with us. Your feedback has been shared with the team and would love to have an opportunity to serve you again if the travel brings you back in the area.

2/10 แย่มาก

Maria

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Terrible experience got a room with no AC. Most hot uncomfortable stay ever. Only thing done to fix the situation was get a fan. Wish someone would of told me our AC might not work. If we would of been given that information right away we could of just went to another hotel. Customer service was not good either. Will not stay here ever again!
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
AC in the room was not working, elevator was not working, there was empty water bottles in the room and room itself was dirty and not properly cleaned.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

Lynn

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
I like the large room and and beds. The property needs upgrade.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

4/10 แย่

Bevan

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

4/10 แย่

Steve

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
no shuttle to SFO airport if you do not have a car you must provide your own transport. No food no bar, had to use another near by hotel .
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Teresa

เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023

4/10 แย่

Anna

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Ken, Sacramento

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Easy location to come and Go
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก GM วันที่ 7 ธ.ค. 2023
Thanks for your great review!!

4/10 แย่

Patricia

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The rooms had not been swept or vacuumed, still crumbs on the chair from prior guests, only 3 pillows on a king bed??? When I asked for an extra pillow I was told there none, then I was finally handed one without a pillowcase. When I asked for pillow case I was told the outer casing was the pillow case. The front desk person jad never seen an actual pillow case?? There were people in the parking structure taking clothes and otems from one vehicle and putting them into others and running lightbulbs and other items up and down the staircases at odd hours but the disnt appear to be maintaince and were not identifiable as being part of the hotel which made us feel unsafe yet staff seemed unconcerned
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

4/10 แย่

John, Fort Worth

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Poor customer service
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

Deia

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

2/10 แย่มาก

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hot room
The AC wasn’t working. So the room was very hot there wasn’t any other rooms available
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

2/10 แย่มาก

Eduardo

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก GM วันที่ 23 ส.ค. 2023
Dear Eduardo,Thanks for choosing to stay with us. Providing highest level of hospitality is our top priority but surely we missed to provide on this occasion. Your feedback has been shared with our leadership and necessary guidelines will be reviewed to prevent issues like this to happen in the future. Thanks again for your feedback.

8/10 ดี

Vikas

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Kash วันที่ 23 ส.ค. 2023
Thanks Vikas for your review and we will try to do better on your next visit. ThanksKash

4/10 แย่

Raquel

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
broken Air condition, provided a fa
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Kash วันที่ 23 ส.ค. 2023
Dear Raquel,Providing highest level of hospitality is our top priority but clearly we missed to provide it to you on your last visit at our place. Your concerns are noted and necessary guidelines has been reviewed to start working on the fixes so our other guest does not have to face the same issue again. Thanks again for your feedback.Kash

2/10 แย่มาก

Grisel

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Kash วันที่ 23 ส.ค. 2023
Dear Raquel,Providing highest level of hospitality is our top priority but clearly we missed to provide it to you on your last visit at our place. Your concerns are noted and necessary guidelines has been reviewed to start working on the fixes so our other guest does not have to face the same issue again. Thanks again for your feedback.Kash

4/10 แย่

Ivy

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is not clean in room ,the air-conditioning is not working
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Kash วันที่ 15 ส.ค. 2023
Hi Ivy,Thanks for choosing to stay with us!Providing highest level of hospitality is our top priority but I believe we missed to provide it on this occasion for you.Your feedback has been shared with our team and leadership so necessary actions can be reviewed and placed to prevent it to happen again.We are hopeful to change your opinion on your next visit.Thanks again for your feedback.Kash

4/10 แย่

Sammi

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Adriana

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

2/10 แย่มาก

Narutoshi

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Worst hotel I have ever had.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Kash วันที่ 23 ส.ค. 2023
Dear Raquel,Providing highest level of hospitality is our top priority but clearly we missed to provide it to you on your last visit at our place. Your concerns are noted and necessary guidelines has been reviewed to start working on the fixes so our other guest does not have to face the same issue again. Thanks again for your feedback.Kash

10/10 ดีเลิศ

Martha

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

2/10 แย่มาก

Carla

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was a terrible stay at this hotel. on my first night i came back from dinner and it was really hot. The AC was not working. They offered me to transfer to different rooms twice but both rooms were also down. I did not have a decent sleep coz i was sweating in the room.
การตอบกลับจาก Kash วันที่ 23 ส.ค. 2023
Dear Carla,Providing highest level of hospitality is our top priority but clearly we missed to provide it to you on your last visit at our place. Your concerns are noted and necessary guidelines has been reviewed to start working on the fixes so our other guest does not have to face the same issue again. Thanks again for your feedback.Kash

10/10 ดีเลิศ

Grtcheen

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

4/10 แย่

Rudy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not good not bad
When we got there the type of room we booked wasnt available anymore. Understandable. The first room we got the thermostat for the AC didn’t work so we went back down to the front desk and got a new room. The AC in that room didn’t work any better. Called the front desk and the best they could do was a fan. As if they were all booked up for the night… shower wasn’t too clean and the pillow cases either had really bad stains or they weren’t cleaned. The room was clean enough besides the arm chair and ottoman that looked like they probably should have been thrown away or reupholstered. I’ve stayed at Sheraton properties before. They aren’t the best considering they’re a remodeled motel 6. I think that was my last time stay at one. Staff was friendly and considering we were right next to the freeway and airport it was very quiet which I do appreciate but that’s all I can say.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Kash วันที่ 23 ส.ค. 2023
Dear Rudy, Thanks for you feedback. We really appreciate and sincerely apologize for all the inconvenience during your stay. Your feedback is important and has been shared with our leadership. We are very positive that we should be able to change your opinion on your next visit. Thanks again for your visit and feedback.

10/10 ดีเลิศ

Lynn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

6/10 พอใช้

Tina

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The air conditioning didn’t work. The room was very hot. The hotel was booked, couldn’t get another room. The front desk gave me a fan Front desk staff was talking on personal cell phone on speaker phone. My personal information was asked when I checked in. Front desk staff had personal cell in speaker phone so that person heard all my private information. I don’t think that is safe for me or my information. I don’t think I will stay again. Bad experience, I would like a full refund.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Kash วันที่ 23 ส.ค. 2023
Dear Tina, Thanks for sharing your feedback with us. Your feedback is constructively taken and has been shared with my leadership. I can ensure that all the necessaries guidelines is being reviewed to prevent this issue. Once again thanks for sharing your feedback.

2/10 แย่มาก

Denaida

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Kash วันที่ 23 ส.ค. 2023
Dear Zenaida, Thanks for choosing to stay with us. Providing good acceptable stay is our top priority but we failed on this occasion. Your feedback is taken and we are very hopeful to change your opinion about us on your next visit. Thanks again for your business and time. Kash

10/10 ดีเลิศ

diana

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

2/10 แย่มาก

Ekaterina

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Need a crib? Or anything else for that matter? Forget it! This place service desk will not even lift a finger to do anything - they wold rather stay on their cell phones, playing games, check a phone, Istagram, etcNow imagine what this chain hotel can do (or rather) cannot do for your conscientious decision to stay here; so, just save yourself some trouble and get a hotel room some else. Really, anywhere else but here - at least, it will cause less if you are going to experience this kind of “customers service.”
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Kash วันที่ 23 ส.ค. 2023
Dear Ekaterina, Thanks for sharing your feedback with us and please accept my apology for all the inconvenience you had to bear during your last stay. Your feedback has been shared with the staff and the leadership and I hope this will be a coachable moment and you will see changes on your next visit with us. Thanks again for your time and business

10/10 ดีเลิศ

Landa

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023