ห้องเพรสซิเดนเชียลสวีท, เตียงคิงไซส์ 1 เตียง (Manhattan Floor) | เครื่องนอนระดับพรีเมียม, เตียงพร้อมฟูกเสริมที่นอน, ตู้นิรภัยในห้องพัก

รีวิว โรงแรมเดอะแมนฮัตตัน แอท ไทม์สแควร์

4 out of 5

รีวิว

5.6
คะแนน 10 - ดีเลิศ 729 จาก 4269 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 657 จาก 4269 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 893 จาก 4269 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 830 จาก 4269 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 1160 จาก 4269 รีวิว" "

5.8/10

ความสะอาด

6.6/10

พนักงานและบริการ

5.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Worapot

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2021

4/10 แย่

Breannah

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel was JUST ok for a one-night stay because of its proximity to Radio City, which is why I booked it so I could attend a concert. I wouldn’t choose to stay here for any other reason though. I can’t speak for other rooms, but my room was gross, had peeling wallpaper, ants in the tub and stains on the bedding. The room had a very odd smell too. It just seemed outdated and dingy. I expected something just a little bit nicer for the price I paid.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

4/10 แย่

Chelsea

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Forgot to book a hotel and this was the only "affordable" hotel at the last minute. I realized quickly why. First off, the price I paid on Expedia was misleading because the hotel charges an additional $43/night resort fee and must be paid at check in bringing the stated $183/night up to nearly $300/night once all fees and taxes are added. In addition, there was a company outside protesting the hotel saying that they don't pay their workers (see sign). There are small annoyances like keys not working as soon as the morning of checkout (before checkout time), the vending machines eating your money, and there not being enough working outlets in the room. Also- the walls were thin and I could hear the neighbors. However, the bedroom was clean and if you need a low-cost roof over your head this is an ok option. Plus, the staff I encountered was all nice so that is why it is getting a second star.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Michael, Baytown

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel should be shut down. Only 2 floors are remodeled the rest are worse than any cheap motel you can imagine. Stains all over the carpets, cheapest feel every spring mattress, outdated broke furniture. Never again. Stay away....stay far away
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 23 พ.ค. 2024
Michael,We regret to hear that your experience was not satisfactory. Your feedback regarding the condition of our facilities is important and will be reviewed. We strive to maintain high standards and your comments will be taken into consideration for future improvements. We hope you find a hotel that better meets your expectations in the future.Brendan MoraesManaging Director

4/10 แย่

Erin

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hidden fees of $46 USD were paid for I have no idea what. They said it was for the hotel services but there were literally no services. The bathroom was gross and I felt dirtier after showering. Seriously needs a renovation. Insane that this place is making so much money and looks like what it looks like!
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 22 พ.ค. 2024
Erin, thank you for sharing your feedback. We're sorry you were dissatisfied with certain aspects of your stay. Your comments regarding the facility and charges are noted. We are committed to continually improving and appreciate guests sharing their experiences.Brendan MoraesManaging Director

10/10 ดีเลิศ

Christian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Aaron

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The bed made noises every time i went on it. limited space and the bathroom was smaller than usual
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 21 พ.ค. 2024
Aaron, thank you for taking the time to share your feedback. We regret that your experience did not meet your expectations. Your comments about the bed and bathroom space have been noted. Our team continually strives to enhance guest comfort and will certainly look into these aspects. We appreciate your input and hope to have the chance to provide a better experience in the future.Brendan MoraesManaging Director

2/10 แย่มาก

Jasna, Springfield

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 22 พ.ค. 2024
Jasna, thank you for your feedback. Cleanliness is a priority, and we're disappointed to learn your experience did not reflect our standards. Your comments will be addressed with our team to ensure improvements.Brendan MoraesManaging Director

10/10 ดีเลิศ

Olga

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Great experience! Helpful staff! Amazing location! Will book again!
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Luca

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Central location close to public transportation. Noise coming from air conditioning system and from other rooms. Helpful staff.
เข้าพัก 8 คืน, พฤษภาคม 2024

6/10 พอใช้

G?a????

เดินทางเป็นกลุ่ม
เข้าพัก 5 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Luiz

เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

4/10 แย่

Cheryl

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 20 พ.ค. 2024
Cheryl, it is unfortunate that your experience did not meet your expectations. Your feedback is important, and it will be used to make improvements. Thank you for taking the time to rate your stay.Brendan MoraesManaging Director

10/10 ดีเลิศ

Omar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

KENNETH

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Old old old
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 19 พ.ค. 2024
We appreciate you taking the time to share your feedback, Kenneth.We're disappointed your time with us was less than ideal. It's unfortunate our services didn't meet your expectations. We hope you give us another chance to share a more positive experience with you soon.Brendan MoraesManaging Director

8/10 ดี

Curtis

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Good price and location
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Wayne

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Disgusting
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 20 พ.ค. 2024
Wayne, thank you for sharing your feedback. It's disappointing to hear about your experience. Your comments are essential as they help identify areas for improvement.Brendan MoraesManaging Director

2/10 แย่มาก

Taniqua

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
one night ,2 guest … room smelled like feet and mold one face cloth in bathroom. Called front desk several times no answer called and selected reservation and got someone they put me on hold to call front desk and they was unable to reach them as well phone just rings … connected me with a manager not at this hotel and the manager called as well no answer manager said she sent a email fax someone will call me in 24 hrs !!!!! Never ever again will I stay here
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

6/10 พอใช้

Ornella

really like it
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

4/10 แย่

Elson Emilio

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They are going through renovations and posted those updated pics on their website. The room we received wasn’t much bigger than a dorm room, was not at all what we saw, and had about a 10 inch clearance between one corner of the bed (with the metal bed frame sticking out) and a corner of the wall. It’s a high traffic area since it divides the room in two, so we had to walk by it every day and eventually my fiancé hit her shin on the bed frame pretty hard, left a fair bruise on her leg. The hallway smelled moldy, the shower liner didn’t feel secure underfoot, and the mattress definitely needs to be replaced. I sunk all the way to the frame when I first sat on it, not exactly hotel-comfort. We were basically catfished, but our stay was only two nights and we were out and about during the day. The staff were attentive, and they provide steamers on request for your clothes, which was a nice touch. I bet if we had one of the renovated rooms, we’d have been much better off, or at least been given a heads up. This was straight up misrepresentation, and I will be following up with both Expedia and the hotel.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

6/10 พอใช้

James, Milton

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ceilings falling apart - needs a Reno, especially for the price, but you know what they say - location, location, location!
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Melissa

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like it so much...
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

4/10 แย่

Stacey

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location. Woefully outdated inside not just in appearance but function— outlets that didn’t work, limited hot water, temperature control questionable. It’s a shame that this building is under a state of neglect.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 15 พ.ค. 2024
Stacey, thank you for highlighting the great location. It's unfortunate that various aspects of your stay did not meet expectations. Your input about the interior and functionality is important, and our team is continuously working on improvements. We appreciate your feedback and hope for an opportunity to provide a better experience in the future.Brendan MoraesManaging Director

10/10 ดีเลิศ

Reva

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The value for what you get in heart if Times Square is worth giving them a try. When in NYC all you need is a place to sleep. And everything else you could possibly want is readily accessible.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

6/10 พอใช้

Eric

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The hotel charged me me 50$ extra for booking through Expedia.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

4/10 แย่

Areej

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Waste
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 14 พ.ค. 2024
Areej, it seems your overall experience didn't meet your expectations. We're truly sorry for any inconveniences, and we appreciate your feedback. We'll ensure to look into the matter in a bid to continually improve our customer experience.Brendan MoraesManaging Director

10/10 ดีเลิศ

Reva

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
In the heart of Times Square it’s a wonderful stay in NY that isn’t outrageously priced and close to everything. The staff is awesome, courteous, and helpful. The condition of the building isn’t perfect but few are. It is a nice hotel that is clean and I would recommend it to any of my friends and family who visit NYC.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Karen

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Long wait to check in (credit card system wasn’t working) and was told that the door cards are sensitive and may not work so issuing you two (one card didn’t work so glad I had the second one), one of three elevators were broken and carpet in the hallway was really worn.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

8/10 ดี

Juliane

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Il n y avait pas d air climatisé, alors il faisait chaud dans la chambre, mais le reste était parfait
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Bogdan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was great!
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

4/10 แย่

Eduardo, Mexico

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Muy sucio el cuarto, los pasillos de los pisos
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 12 พ.ค. 2024
Eduardo, nos desanima saber de tu experiencia. La limpieza es una prioridad para nosotros y le ofrecemos nuestras disculpas si algunos aspectos de su visita no cumplieron con sus expectativas. Sus comentarios son parte integral de nuestro proceso de mejora continua y ciertamente serán considerados. Esperamos sinceramente tener otra oportunidad de brindarle una experiencia más satisfactoria.Brendan MoraesManaging Director

6/10 พอใช้

Amar

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Excellent in terms of location
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Dayane

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
problem with reservation no attention from hotel
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 19 พ.ค. 2024
Dayane, thank you for sharing your experience. We're concerned to hear about the issue you mentioned with your reservation and the subsequent attention from our team members. We value all our guests and appreciate your feedback as it helps us improve. Please consider reaching out to provide more details, so we can address any concerns.Brendan MoraesManaging Director

10/10 ดีเลิศ

Reva

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Sanna

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The air conditioning didn’t work when complained they sent a tech he said sorry I said will u change the room they said no good sorry lol ! Terrible , plus no body wash in the room had to ask 5 times atlst n they finally changed the room at 2:00 am In middle of the night
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 12 พ.ค. 2024
Sanna, we regret to hear about the challenges you faced with the air conditioning and lack of body wash. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to our team members. It's unfortunate to hear about the inconvenience you experienced during your stay. We value your feedback and will utilize it to improve our future guest's experiences. Thank you for sharing.Brendan MoraesManaging Director

4/10 แย่

Rene

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
old and looks like it needs a serious overhaul and cleaning
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 11 พ.ค. 2024
Rene, we regret to read that you felt the establishment could use some refreshing and additional attention to cleanliness. We continuously strive to enhance our environment and keep it comfortable for guests. Your feedback is greatly appreciated. It will certainly be heeded in our ongoing efforts to improve every visitor's experience. Thank you for taking the time to share your thoughts.Brendan MoraesManaging Director

8/10 ดี

Missy

The cushions in one of the sofas in the room was ripped totally exposing the foam cushion and pinned with one safety pin.
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2024

6/10 พอใช้

Kathia

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Regular
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

JOHN

เดินทางกับครอบครัว
No me aceptaron la reserva de Expidia Me cobraron en efectivo no aceptaron mi tarjeta de crédito las habitaciones en mal estado me cobraron por 2 noches 988 usd y la reserva estaba por 280 x noche fatal fatal todo el servicio
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Depesh

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 8 พ.ค. 2024
Depesh, it seems your experience didn't live up to expectations. We value your feedback, though it's unfortunate we're unable to identify any specific issues. We strive to learn, improve and deliver a great stay to each guest. We'd appreciate another opportunity to serve you better.Brendan MoraesManaging Director

2/10 แย่มาก

Mayreliz

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There was bed bugs
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Akua Afrakoma

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Holly

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Long line at check-in, had to wait 40 minutes only to find out they couldn’t find my reservation. Tried to check me into a one bed as opposed to two bedroom. Lots of attitude when this needed to be corrected. Two tiny towels only for the room. Had to wait for prolonged time to receive more. Inconvenient location, no dining options in the hotel.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 6 พ.ค. 2024
Holly, it's a regret that your check-in experience, along with room accommodations and towel availability, didn't meet your expectations. We're continually striving to deliver exceptional service, and it's unfortunate to see you didn't encounter that. For the inconvenience regarding dining options, we try to offer a variety of choices nearby to suit different tastes. Your candid feedback is appreciated and will help us improve.Brendan MoraesManaging Director

2/10 แย่มาก

Loknath

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
terrible
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 5 พ.ค. 2024
Loknath, it's disappointing to hear that your recent stay didn't meet your expectations. We are always working to enhance guest experiences and your feedback will be taken into account. We hope for the chance to make a better impression in the future.Brendan MoraesManaging Director

8/10 ดี

Juliomino@gmail.com

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Brittany, West Babylon

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beyond horrible. I waited 2 HRS to check in at 9pm on a Wednesday night. Photo evidence to prove it. Insane, will never stay here again
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 6 พ.ค. 2024
Brittany, it's unfortunate to hear your experience wasn't as smooth as expected. We strive to maintain efficient check-in processes as we understand there is nothing better than getting upstairs and relaxing after a long day of travel. Rest assured, that feedback like yours is taken seriously and being addressed. We hope there is an opportunity to better your experience in the future.Brendan MoraesManaging Director

6/10 พอใช้

Emily

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I couldn’t say enough nice things about the staff. Everyone was super nice. The front desk, the cleaning ladies and the bell hop service. Super genuinely nice people. However, the hotel is a bit dated. Whoever did their staging pictures for social media did a good job….upon arrival, the elevators didn’t work…this happened off & on throughout our stay. We were staying on the 14th floor….night 2 & 3 our air didn’t work at all. Woke up to take a shower on day 2 and there was no water… if you’re renting a car beware of the charges for parking. It’s $65 a night for cars and $107 a night for a truck. They did offer to take off the vacility fee for all these troubles, (I think it was $130) which was nice. Would I stay here again? No.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Licia Leonor

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The soap in the bathroom was wrapped up and had toilet paper in the trash. No towels or extra blankets.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Rebekah

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

4/10 แย่

Shawn

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Check in took too long
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 2 พ.ค. 2024
Shawn, we appreciate your feedback and understand that waiting time during check-in can impact the overall experience. We are continuously working on improving our processes to ensure a smoother and quicker registration for our guests. Thank you for your patience and we hope to have another opportunity to serve you better soon.Brendan MoraesManaging Director