บริเวณภายนอก

รีวิว โรงแรมเดอะแลนด์มาร์ค กรุงเทพ

4.5 out of 5
โรงแรมเดอะแลนด์มาร์ค กรุงเทพ
138 ถ.สุขุมวิท, กรุงเทพ, กรุงเทพ

รีวิว

9.2

ยอดเยี่ยม

คะแนน 10 - ดีเลิศ 688 จาก 1044 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 246 จาก 1044 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 68 จาก 1044 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 29 จาก 1044 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 13 จาก 1044 รีวิว" "

9.4/10

ความสะอาด

9.4/10

พนักงานและบริการ

9.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Karl

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 17 ต.ค. 2023
Dear Karl, Thank you for this 10/10 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

Ian

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 27 ก.ย. 2023
Dear Ian, Thank you so much for your patronage and positive review of The Landmark Bangkok! We are extremely pleased you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

Sirirat

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 26 มิ.ย. 2023
Dear Sirirat, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General

10/10 ดีเลิศ

Michael

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 9 พ.ค. 2023
Dear Michael, Thank you for this 10/10 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

Saito

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 12 เม.ย. 2023
Dear Saito, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 21 ธ.ค. 2022
Dear Valued Guest, Thank you for this 10/10 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

Nid

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 6 มิ.ย. 2022
Dear Khun Nid, Thank you for this 10/10 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

Eric

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
.
เข้าพัก 8 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Kim R

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The Landmark is going through renovation, which is fine. The area close by, has a loud Night Clubs. You can definitely hear them way into the night. I enjoyed my three stays while in Bangkok.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Natasha

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was upgraded to a fantastic room. I was very appreciative. The hotel is undergoing renovations which are needed. Once completed, it will shine bright again
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear Natasha, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

Bradford

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property under some reconstruction but you wouldn’t know it.
เข้าพัก 8 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear Bradford, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

浩和

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ナナ駅から5分  歓楽街に近く誘惑が多い楽しい地域 ラウンジはお粥があります。
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear 浩和, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

Masud

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel. Very clean and conveniently located!
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear Masud, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

Elizabeth

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Very well located, kind employees and good food. Having a pool was great for the warm afternoons. The rooms had great views of the city
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Elizabeth, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

Theodore, Honolulu

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I have stayed here for 20 years. Great property and access to the over head train
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 24 เม.ย. 2024
Dear Theodore, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

6/10 พอใช้

Bruce, Tamuning

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Big construction
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 24 เม.ย. 2024
Dear Bruce, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

Tylon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was a great hotel experience. The staff made my first visit to Bangkok rememorable. Thank you!
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Tylon, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

Yusuke

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
良かった
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Yusuke, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 ดี

Hiroaki, sakaisi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
朝食レストランがない
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 17 เม.ย. 2024
Dear Tanmay, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

4/10 แย่

Gian

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
During booking nobody informs me that that the Hotel under works in progress
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 17 เม.ย. 2024
Dear Gian, Thank you very much for staying with us recently. I am sorry that you were disappointed with your stay due to our public area upgrades taking place. In addition, that you did not see any of the notices that we have posted to our website and also to the major online travel agents such as Booking. We value our customers greatly and have been proactive since the beginning of these refurbishments to communicate the works that are taking place. We have also taken measures to mitigate the inconvenience caused to minimize the affect to the guest stay. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

Robert

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel with superb views from restaurant. Good pool and really nice spa
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Robert, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

6/10 พอใช้

yi san

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Yi San, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 ดี

Bjorn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Currently under construction. Noisy room. Not sound proof to street noise. No upgrades
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Bjorn, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

Robert

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent hotel. Everything great concerns are spa closing early not a problem and long wait at nice restaurant hardly anything bad everything very good here highly recommend
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Robert, Thank you so much for your patronage and positive review of The Landmark Bangkok! We are extremely pleased you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

6/10 พอใช้

Tak Yuen

เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Jacob, Riverbank

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Awesome hotel. It’s beautiful. Staffs helpful. It’s right next to everything. The AC worked like a champ in this hotel I loved it. Straight ice box 👌 awesome breakfast with a kings view of the city . 10/10 I’d stay again!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 10 เม.ย. 2024
Dear Jacob, Thank you so much for your patronage and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 ดี

Louise J

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Convenient hotel undergoing renovations of lobby.
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Louise, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

Matthew, Victorville

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location and great clean hotel.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Matthew, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

Olav

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was a fantastic hotel that delivered on all levels. The executive lounge had great food and cocktails. Service was friendly and efficient. The room had a comfortable mattress, spacious bathroom and a proper office chair. The Landmark checked all the boxes for us, so we'll be back.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Olav, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 ดี

Udawattage Dinesh Chaminda, Singapore

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Great location for the party area and not too far from the shopping district too. Train station is nearby too. Just a shame that the room was a bit noisy.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Udawattage Dinesh Chaminda, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

Cameron

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The Landmark is a beautiful hotel in the Sukhumvit area. It's walkable to many tourist attractions on Sukhumvit. The breakfast buffet is incredible. The rooms are very nice.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Cameron, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

4/10 แย่

keiko

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
⚫︎シャワーヘッドとホースの間からかなりの勢いで水漏れしていた ⚫︎コンセント差し口が外れてかけていた ⚫︎ベット近くにコンセントがない ⚫︎外装工事中により、ホテルの全体感がわからなかった
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Keiko, Thank you for taking the time to provide us with your feedback on your recent stay at The Landmark Bangkok. Please accept our sincere apologies for not meeting your service expectations along with our own. I will review this matter with our team for immediate improvements. We look forward to welcoming you back again in the future. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

Brian

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice property. Quiet clean comfortable.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 5 เม.ย. 2024
Dear Brian, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

Kristoffer, Malate

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 24 เม.ย. 2024
Dear Kristoffer, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

6/10 พอใช้

Nate

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The ac in the room struggled. The mattress was old and uncomfortable. The property felt expensive
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 5 เม.ย. 2024
Dear Nate, Thank you for taking the time to provide us with your feedback on your recent stay at The Landmark Bangkok. Please accept our sincere apologies for not meeting your service expectations along with our own. I will review this matter with our team for immediate improvements. We look forward to welcoming you back again in the future. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

Geir

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I know Landmark from many years back but have never stayed. So nice and I would love to come back. Good luck with the outside renovations, to Landmark.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 4 เม.ย. 2024
Dear Geir, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 ดี

Hayley

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff service was excellent. Extremely polite and always helpful. Hotel is right next to Nana BTS station, which was handy for getting around when the traffic looked bad! Some building work going on, but no major inconvenience. Room was comfortable. Would stay again.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 4 เม.ย. 2024
Dear Hayley, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 ดี

philip

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice stay as always. Much work being done which was disappointing for the outside dining. Room very nice apart from TV size and reception was rubbish.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 2 เม.ย. 2024
Dear Philip, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

Maz

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Always a great hotel to relax 😌 A little expensive but expected, club facilities is great with finger food and cocktails in the evenings. Great views of Bangkok from the top floor and the late checkout for club rooms is great.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 2 เม.ย. 2024
Dear Maz, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

Robert, Singapore

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Fantastic place very convenient. Very lively. Hotel is under renovation so I stayed there three times in the last four months and I have yet to see it. True duty because of all the work that’s being done right now. They are managing it very well. One of my favorite places to stay in Bangkok. Club level rooms are exceptional and the food in the restaurant on the top floor is amazing. Check in for the club level room is on the top floor. The lobby I believe due to the renovations going on, is nothing to write home about. Can’t wait to see what it’s like when the renovations are over. a nine out of 10
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Robert, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

Valentin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is an outstanding property, staff was incredibly helpful. Beautiful suites , with great views. I can say enough about it. It was outstanding definitely a higher end facility. I would give it a good five stars as rated.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 1 เม.ย. 2024
Dear Valentin, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

6/10 พอใช้

BO JUN, Taoyuan

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
房間太小,像日本飯店規格
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Bo Jun, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

Chaiyarin

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room is comfortable. The water system is great, I love the powerful shower water pressure. Lights, AC are controlled by electric panel. Location is good but not for driving your own vehicle, the traffic is kinda jam in this area. But if using BTS or walking around, this area is good.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 1 เม.ย. 2024
Dear Khun Chaiyarin, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

Max

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 1 เม.ย. 2024
Dear Max, Thank you so much for your patronage and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 ดี

??

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 18 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for this 4/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 ดี

urban

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 29 มี.ค. 2024
Dear Urban, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

John

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My first trip to Bangkok... Traveling with friends that have been here before... They like this landmark hotel... The room is large modern good value... We booked a hotel car to tours around the city and see landmarks... Amazing vehicle and driver great service offered by this hotel... Highly recommend!
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear John, Thank you so much for your patronage and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

James

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The Landmark is a high end hotel located around the corner from the Nana Plaza. They offer an excellent breakfast on the top floor with an amazing view. There were several options to dine and drink inside the hotel and it has a nice pool and fitness center. I only stayed in Bangkok for two days, so I can't speak on it's location to the other attractions in Bangkok. However, if you're looking for a high end hotel, very close to the nightlife of the Nana Plaza, The Landmark is an excellent choice.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear James, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

Kendal

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent hotel, great food and drinks on site.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 27 มี.ค. 2024
Dear Kendal, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 ดีเลิศ

Dan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
great staff
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Francis Zimmerman วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear Dan, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager