วิวเมือง

รีวิว โรงแรมเดอะคอนติเนนท์ สุขุมวิท / BTS อโศก กรุงเทพ บายคอมพาส ฮอสพิทอลิตี้

5 out of 5
โรงแรมเดอะคอนติเนนท์ สุขุมวิท / BTS อโศก กรุงเทพ บายคอมพาส ฮอสพิทอลิตี้
413 ถ.สุขุมวิท คลองเตยเหนือ, วัฒนา, กรุงเทพ, กรุงเทพ

รีวิว

8.2

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 390 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 368 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 151 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 63 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 30 จาก 1002 รีวิว" "

8.2/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

WANTHIP

เดินทางกับคู่รัก
แอปผิดหวัง นิดหน่อยกลับโรงแรม ( ตอนจอง 5 ดาว พักจริง ให้ 3 ) คะ แต่ไม่เป็นไร คะ แค่ คืน เดียว เตียง หมอน หลับสบาย เงียบ เพราะ อยู่ ด้านไม่ติด สุขุมวิท ห้อง เก่าไป นิด อุปกรณ์ ห้องน่ำ ต้อง โทรขอ เพิ่ม พนักงาน ชั้น 35 (breakfast ) ไม่ค่อย สนใจ แขก ( หรือ เช้าไป 6.30 am ) ตอนเปิด พอดี พนักงาน สนใจ แต่ มือถือ มากไป ไม่สนใจ แขก หรือเพราะ ว่า มี โต้ แรก สรุป แค่ 3 หรือ 4 ดาว พอ สำหรับเรา ที่ นี้
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Patharawadee P. (Assistant Front Office Manager) วันที่ 29 ก.ย. 2023
Dear WANTHIP,We appreciate your feedback and apologize for any shortcomings during your stay. We'll take your comments into account to improve our services. Thank you for choosing us for your stay.Warm regards,

8/10 ดี

Tuanjai

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก RP วันที่ 10 ม.ค. 2022
Dear Tuanjai, Thanks so much, we apprecaite you taking the time to share your rating with us. We look forward to seeing you again. Sincerely, The Management.

10/10 ดีเลิศ

JIRAWAT

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Patrick Night Manager. วันที่ 25 พ.ค. 2021
Dear Khun Jirawat, Thank very much for choosing to stay at The Continent Hotel Bangkok. It was truly a pleasure to have you with us. I am extremely delighted to read that you enjoyed your stay, The entire team and I look forward to welcoming you back to stay hopefully in not too distant future.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ห้องพักดี พนักงานบริการดี ทางเข้าโรงแรมมองหายากไปนิด
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก อดิศักดิ์ วันที่ 25 เม.ย. 2021
สวัสดีครับ ท่านแขกผู้มีเกียรติ ทางโรงแรม เดอะ คอนทิเน้นท์ กรุงเทพฯ ต้องขอขอบพระคุณมากสำหรับการรีวิวในครั้งนี้ เราทุกคนรู้สึกดีใจ ที่ท่านมีความสุขในการเข้าพักผ่อนกับเรา เราจะรักษาการบริการให้ดี และเราหวังเป็นอย่างยิ่งว่าทางโรงแรม เดอะ คอนทิเน้นท์ กรุงเทพฯจะ ได้มีโอกาสต้อนรับและบริการท่าน อีกครั้งในอนาคตอันใกล้นี้ครับ ด้วยความนับถิอ

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
พนักงานต้อนรับน่าจะเป็นพนักงานใหม่ไม่อธิบายข้อมูลสิทธิประโยชน์ที่จะได้รับเพราะจองห้อง Sky benefit ไป และไม่แจ้งรายละเอียดห้องอาหารสำหรับอาหารเช้า ต้องให้ถามเองทั้งหมด ความสะอาดของห้องมีฝุ่นบนโต๊ะ อ่างล้างหน้าไม่สะอาดอาจเพราะ รร.ปิดไปนาน หากมีการเปลี่ยนแปลง Sky benefit ควรแจ้งในแอป เพราะไปแล้วไม่ได้ใช้เหมือนเสียเงินฟรี อาหารเช้าน้อยมาก แต่ห้องอาหารบริการดี อาหารอร่อย รวมทั้ง snack ด้วย พนักงานรับรถบริการดีมากค่ะ สถานที่สะดวกต่อการเดินทางท่องเที่ยวใน กทม ค่ะ
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021
การตอบกลับจาก Patharawadee P. (Assistance Front Office Manager) วันที่ 16 ต.ค. 2023
Dear Valued guest,Thank you for your stay with us. Your opinions are very valuable in helping us maintain a high level of service to guests and in ensuring that your expectations are met on each visit.Warm regards,

8/10 ดี

Onanong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ห้องสวย สะดวกสบาย เตียงนอนสบายมาก
ห้องไม่ใหญ่มาก แต่ facilities มีพร้อม เตียงนุ่ม นอนสบายมาก พนักงานต้อนรับเป็นอย่างดีและมี service mind มาก ทางเข้าค่อนข้างแคบ ติดถนนใหญ่ เดินทางไปแต่ละที่สะดวกสบายเพราะอยู่ใจกลางเมือง club sky lounge อาหารไม่เยอะ และเครื่องดื่มไม่ค่อยอร่อย แต่วิวดี
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Ian P วันที่ 23 พ.ย. 2019
Dear Khun Onanong, Thank you for your review and delighted you had a great stay and found the team to be of service to your needs. We look forward to welcoming you back soon

10/10 ดีเลิศ

pakka, bkk

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
โรงแรมดี ติดรถไฟฟ้า
เป็นโรงแรมที่ดีมาก ถึงห้องจะไม่กว้างมาก แต่ถือว่าสะดวกสบาย ไม่คับแคบจนอึดอัด การเดินทางสะดวกมาก ติดทางขึ้นรถ BTS หรือเดินไปอีกหน่อยก็สามารถขึ้น MRT ได้เลย รอบโรงแรมหาของกินได้ง่ายมาก ใกล้ห้าง terminal21 ถือว่าเป็นอีกโรงแรมใจกลางเมืองที่ดี ในราคาที่คุ้มค่า
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก Jay Jhingran วันที่ 7 ก.ค. 2018
ขอบพระคุณเป็นอย่างสูงสำหรับการแบ่งปันข้อมูลดีๆให้กับเรา เราหวังเป็นอย่างยิ่งว่าจะได้ต้อนรับคุณกลับมาอีกในไม่ช้าครับ

8/10 ดี

PARINNAPHA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2018
การตอบกลับจาก Jay วันที่ 17 มี.ค. 2018
We are happy you enjoyed your stay.

4/10 แย่

Mondrita

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bathroom was not up to the mark. WC flush wasn't working properly. We also saw cockroaches in the room. The view from the room was very good though.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sascha K. Cluster General Manager วันที่ 25 เม.ย. 2024
Dear Mondrita,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your compliments on the room's view and apologize for the inconveniences you experienced with the bathroom facilities. Rest assured, we are addressing the issues raised to ensure a more enjoyable stay for our guests in the future. We hope to welcome you back for an improved experience soon.Best regards,

8/10 ดี

SADATOSHI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
エレベータのボタンがタイミングによっては効かず、目的階まで遠回りが2度3度。それ以外は快適。
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sascha K. Cluster General Manager วันที่ 24 เม.ย. 2024
Dear Sadatoshi,Thank you for your feedback. We apologize for any inconvenience with the elevator buttons and appreciate your understanding. We're glad you found the overall stay comfortable. If there's anything else we can do to enhance your experience next time, please let us know. We hope to welcome you back soon.Best regards,

8/10 ดี

Helen

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sascha K. Cluster General Manager วันที่ 24 เม.ย. 2024
Dear Helen,Thank you. We're glad you enjoyed our location. If there's anything else we can do to make your stay even better next time, just let us know. We look forward to welcoming you back.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Joel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Love it ,it had mall, restaurants and bars near for walking
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sascha K. Cluster General Manager วันที่ 24 เม.ย. 2024
Dear Joel, We're thrilled you enjoyed the convenience of our location with nearby malls, restaurants, and bars. We hope to see you again soon.Warm regards,

2/10 แย่มาก

Ali, Los Gatos

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel might have been in its prime 10-15 years ago. The rooms and amenities are outdated. We stayed for 5 nights so we can say that based on experience of a few days stay. Our room was missing basic stuff like hand towels and body products that they advertised on the pictures were not there. We got a room cleaning once as they come only in the afternoon when all the tourists are back from the activities. I’ve never seen cleaning like that, they only changed towels and made the bed. The floors were no swooped or sink/mirror in the bathroom now wiped which should be the first things addressed. The breakfast is mediocre at best, very bad coffee both dripped one and the coffee machine. No milk alternatives or iced coffee. Fruits and vegetables were old and had some flies in them. However the view of the restaurant was beautiful lol. But the pinnacle of our stay was laundry service. We asked for regular a regular laundry, not dry cleaning and our bill came to $70. We paid less for the nightly rate. So be aware that they charge $2 to wash your panties and socks! Another thing to point out, there is no AC in the elevator so you experience 40 degrees without even leaving the hotel yet - getting ready for the heat outside haha There are much nicer hotels in the area, but unfortunately we booked this one as there was no availability for the Sonkgran. 3 star at best, not 5 stars.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sascha K. Cluster General Manager วันที่ 24 เม.ย. 2024
Dear Ali,Thank you for sharing your experience with us. We apologize for the inconveniences you encountered during your stay. Your feedback is valuable to us, and we'll use it to improve our services. We hope to have the opportunity to better meet your expectations in the future.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Jacob, Riverbank

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
it’s a nice hotel. Night life’s around the corner. Nice breakfast with a nice view. Staff are extremely Helpful and friendly. I’d stay agin.
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sascha K. Cluster General Manager วันที่ 10 เม.ย. 2024
Dear Jacob,Thank you for highlighting our staff and pool. We are delighted you enjoyed them! Your feedback is appreciated, and we look forward to welcoming you back for another memorable stay.Best Regards,

10/10 ดีเลิศ

LEANDRO CESARE

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
All perfect
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sascha K. Cluster General Manager วันที่ 2 เม.ย. 2024
Dear Leandro,The team and I are so pleased that you loved your stay in Bangkok and at the hotel - thank you for the wonderful feedback and we look forward to welcoming you back on your next Thailand trip. Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Mike

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place in a perfect location.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sascha K. Cluster General Manager วันที่ 29 มี.ค. 2024
Dear Mike, Thank you for your fantastic 5/5 feedback! We're thrilled to hear that you had such a wonderful experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another outstanding stay in the future.Best regards,

8/10 ดี

Hiroki

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
スタッフも優しく、朝食も良かった
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sascha K. Cluster General Manager วันที่ 29 มี.ค. 2024
Dear Hiroki,Thank you for your kind feedback! We're delighted that you appreciated our prime location. We hope to welcome you back soon for another wonderful stay.Best Regards,

10/10 ดีเลิศ

W.

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sascha K. Cluster General Manager วันที่ 24 เม.ย. 2024
Dear W.Thank you so much for taking the time to share your experience with us. We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. Your satisfaction is our top priority, and we're committed to providing exceptional service to all our guests. We look forward to welcoming you back for another fantastic experience in the future.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Yuki

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
朝食のレストランもプールも何もかもが高層階にあって、高いところが好きな人は嬉しいかもしれない。場所はとても便利なところでよい。
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sascha K. Cluster General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Yuki,Thank you for your positive review! We're glad to hear that you appreciated our elevated amenities and convenient location. We hope to welcome you back for another enjoyable stay soon.Best regards,

8/10 ดี

Claudio

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
HOTEL BEN POSIZIONATO. PURTROPPO HO TROVATO L'HOTEL UN PO' VECCHIO, ANDREBBE RINNOVATO. MANCANZA DI ARMADI NELLA MIA STANZA.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sascha K. Cluster General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Claudio,Thank you for your feedback! We appreciate your comments and will consider them as we continue to improve our accommodations. We're glad you found our hotel well-located and hope you enjoyed your stay otherwise.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Tony Mendoza

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Xxx
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sascha K. Cluster General Manager วันที่ 18 มี.ค. 2024
Dear Tony Mendoza,Thank you for your fantastic 5/5 feedback! We're thrilled to hear that you had such a wonderful experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another outstanding stay in the future.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Orlando

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Mejor ubicacion posible
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sascha K. (Cluster General Manager) วันที่ 15 มี.ค. 2024
Dear Orlando,Thank you for your kind feedback! We're delighted that you appreciated our prime location. We hope to welcome you back soon for another wonderful stay.Best Regards,

6/10 พอใช้

Salah

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
This is small hotel good stuff and service, but it is motel not hotel Excellent location, good rooftop restaurant
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sascha K. (Cluster General Manager) วันที่ 15 มี.ค. 2024
Dear Salah,Thank you for your feedback. We're glad to hear that you appreciated our staff, service, and excellent location and we value your input. We hope to welcome you back for another enjoyable experience.Best Regards,

8/10 ดี

Amir, Even Yehuda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice and quiet boutique hotel in the middle of Sukhumvit. It looks like it need some more maintenance. The room i received had a broken air condition- it did not cool the room after 1 hour working. Instead, i was upgraded for a suite, which was nicer than my room. Thanks for that!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sascha K. (Cluster General Manager) วันที่ 15 มี.ค. 2024
Dear Amir,Thank you for your feedback. We're delighted to hear that you enjoyed your stay at our boutique hotel in Sukhumvit. We apologize for the maintenance issues you encountered but are pleased that we were able to resolve them swiftly by upgrading you to a suite. Your satisfaction is our priority, and we hope to welcome you back for another pleasant stay.Best Regards,

2/10 แย่มาก

Olivera

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They charged me ~100$ for laundry service without telling me it is not complimentary. Photos look much better than in person. I booked the executive room thinking it will have more space but it’s not worthy at all for the price they ask.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sascha K. (Cluster General Manager) วันที่ 15 มี.ค. 2024
Dear Olivera,Thank you for sharing your experience. We apologize for any misunderstanding regarding the laundry service charges and room expectations. Your feedback is valuable to us as we continuously strive to improve. We hope to have the opportunity to better meet your expectations in the future.Best Regards,

10/10 ดีเลิศ

WAI KIT

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
酒店地方方便
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Patharawadee P. (Assistant Front Office Manager) วันที่ 10 มี.ค. 2024
Dear Wai Kit,Thank you for taking the time to share your feedback! We're delighted to hear that you found our hotel's location convenient. We strive to provide our guests with easy access to nearby attractions and amenities to enhance their stay. We hope to welcome you back again soon for another enjoyable experience.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Lior

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great stay, the only thing that I was a bit disappointed that the bed was moving on wheels which prevented me of falling asleep but the fix it in the middle of the night
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sascha K. (Cluster General Manager) วันที่ 15 มี.ค. 2024
Dear Lior,Thank you for sharing your feedback with us. We're glad to hear that you had a great stay overall. We apologize for any inconvenience caused by the bed movement, and we're pleased to hear that our team was able to address it promptly. Your comfort is important to us, and we appreciate your understanding. We hope to welcome you back for an even better experience in the future.Best Regards,

10/10 ดีเลิศ

Hidetaka

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sascha K. Cluster General Manager วันที่ 29 มี.ค. 2024
Dear Hidetaka, Thank you for your fantastic 5/5 feedback! We're thrilled to hear that you had such a wonderful experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another outstanding stay in the future. Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Kimiyasu

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sascha K. Cluster General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Kimiyasu,Thank you for your excellent feedback! We're thrilled to hear that you had a 5/5 experience during your stay with us. We strive to provide top-notch service and amenities to all our guests, and it's gratifying to know that we met your expectations. If there's anything else we can do to enhance your experience further, please let us know. We look forward to welcoming you back for another fantastic stay in the future.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Reuvin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Patharawadee P. (Assistant Front Office Manager) วันที่ 26 ก.พ. 2024
Dear Reuvin,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We greatly appreciate your kind words and are delighted to hear that you had a positive experience with us. We look forward to welcoming you back in the near future.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Rick

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel with excellent staff!
เข้าพัก 9 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Patharawadee P. (Assistant Front Office Manager) วันที่ 24 ก.พ. 2024
Dear Rick,Thank you for your wonderful feedback! We're glad to hear that you had a great experience at our hotel and found our staff excellent. We look forward to welcoming you back soon for another fantastic stay.Warm regards,

6/10 พอใช้

Lay Hoon

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The property itself is quite old and bathrooms were dark and dated. The plus point is they are just next to Asoke Station and within walking distance to Terminal 21, with many eateries within reach.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Patharawadee P. Assistant Front Office Manager วันที่ 23 ก.พ. 2024
Dear Lay Hoon,Thank you for your review and for choosing to stay with us. We're glad to hear that you found our location convenient and enjoyed the proximity to Asoke Station and Terminal 21. We're sorry to hear that you found our property to be older and that the bathrooms didn't meet your expectations. Warm regards,

8/10 ดี

Darrel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Patharawadee P. (Assistant Front Office Manager) วันที่ 22 ก.พ. 2024
Dear Darrel, The team and I are so pleased that you loved your stay in Bangkok and at the hotel - thank you for the wonderful feedback and we look forward to welcoming you back on your next Thailand trip. Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Soma

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Patharawadee P. (Assistant Front Office Manager) วันที่ 22 ก.พ. 2024
Dear Soma, The team and I are so pleased that you loved your stay in Bangkok and at the hotel - thank you for the wonderful feedback and we look forward to welcoming you back on your next Thailand trip. Warm regards,

8/10 ดี

SAKAI

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
また泊まりたいという結論です。 ネガティブな点は、深夜までの車バイクの交通騒音、エレベーターが旧式で遅いと言う店。 それ以外の、部屋、朝食、プールなどは、また来たいと思えるレベルのおもてなしでした。
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Patharawadee P. Assistant Front Office Manager วันที่ 12 ก.พ. 2024
Dear Sakai, We're sorry to hear about the inconvenience caused by traffic noise and the elevators. We'll look into addressing these issues to ensure a more comfortable experience for our guests. We hope to have the opportunity to welcome you back soon.Warm regards,

6/10 พอใช้

MASAKI

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
とても部屋は綺麗でしたが、毎日掃除がない。 朝食のビュッフェはとても充実してます。 バス、トイレはとても良かったです。
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Patharawadee P. (Assistant Front Office Manager) วันที่ 17 ก.พ. 2024
Dear Masaki,Thank you for your review! We're glad you found the room clean and enjoyed our breakfast buffet. We'll address the cleaning schedule to improve. Hope to welcome you back soon.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Seyyed Ali

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Thanks for your great hospitality
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Patharawadee P. (Assistant Front Office Manager) วันที่ 9 ก.พ. 2024
Dear y Seyyed Ali,You're very welcome. We're delighted you enjoyed your stay with us. Thank you for your kind words, and we look forward to hosting you again soon.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Brooke, Sandy Springs

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amazing views and breakfast is very good!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Patharawadee P. (Assistant Front Office Manager) วันที่ 7 ก.พ. 2024
Dear Brooke,Thank you for your kind words! We're delighted you enjoyed the stunning views and delicious breakfast during your stay. It was a pleasure hosting you, and we hope to see you again soon for another wonderful experience.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Serge

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent emplacement et hôtel impeccable
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Patharawadee P. Assistant Front Office Manager วันที่ 7 ก.พ. 2024
Dear Serge,Thank you for your feedback and for choosing to stay with us! We're glad you enjoyed your time here. Your insights are valuable as we strive to improve. We hope to have the opportunity to exceed your expectations on your next visit.Warm regards,

8/10 ดี

David

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Hotel was fine, location was awesome. Elevators are frustratingly slow, double check you have everything before leaving. Pool is nice.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Patharawadee P. (Assistant Front Office Manager) วันที่ 7 ก.พ. 2024
Dear David,Thank you for your review and for choosing our hotel! We're delighted you appreciated our fantastic location and enjoyed our pool. We apologize for any inconvenience caused by the elevator wait times and appreciate your patience. Your feedback helps us improve, and we hope to welcome you back soon for another enjoyable stay.Warm regards,

8/10 ดี

Pawel

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Patharawadee P. Assistant Front Office Manager วันที่ 30 ม.ค. 2024
Dear Pawel,We are delighted that you enjoyed your stay. Thank you for giving us a 4/5. We feel encouraged and look forward to welcoming you back soon.Warm regards,

6/10 พอใช้

Tommy

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
This property is very much downgrading it’s maintenance and bad upkeep. The pool area used to be so nice. Prior to the pandemic it was my favorite upscale hotel and now it is not any better than the boutique park plaza. The plumbing is bad in some rooms, I had to be moved twice. The electric powered shades/curtains didn’t close. Room keys would have to be changed. If you are lucky enough to not experience this, you might appreciate your stay but the pool looks and feels cheap in comparison to how it was. THE STAFF ARE FIVE STAR STAFF AND HOTEL MANAGER IS GREAT TO RESOLVE THESE MANY ISSUES AS QUICK AS THEY CAN! They made every effort to accommodate and compensate for the lack of executive management. It’s so clear that it’s the executives of corporation that are lacking interest to maintain the quality of the hotel.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Patharawadee P. Assistant Front Office Manager วันที่ 27 ม.ค. 2024
Dear Tommy,We are sorry that you had a poor experience whilst staying at our hotel - The feedback matters to us, and we will review your comments with the team to ensure we continuously improve.Warm regards,

8/10 ดี

Lisa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel and especially the staff were excellent. One small recommendation would be to have face cloths in the room. We stay there for 5 nights and 2 days when we came back to the room after being out all day the room was rot made up so we had to leave again to that the cleaner could do her job
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Patharawadee P. (Assistant Front Office Manager) วันที่ 27 ม.ค. 2024
Dear Lisa,Thank you for your kind words about our excellent staff and hotel. We apologize for any inconvenience regarding the room not being made up promptly during your stay. Your comments are valuable, and we will work on improvements. We look forward to the opportunity to host you again.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Karl

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Super Hotel zentral gelegen!
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Patharawadee P. (Assistant Front Office Manager) วันที่ 27 ม.ค. 2024
Dear Karl,Thank you for highlighting our central location a doorstep away from MRT/ BTS Asok and various attractions. Great to hear you have a wonderful experience at our hotel. Stay safe and looking forward to welcoming you back very soon.Warm regards,

8/10 ดี

Sebastian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Patharawadee P. (Assistant Front Office Manager) วันที่ 27 ม.ค. 2024
Dear Sebastian,We are delighted that you enjoyed your stay. Thank you for giving us a 4/5. We feel encouraged and look forward to welcoming you back soon.Warm regards,

8/10 ดี

Kuldeep

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very convenient to use public transportation.
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Patharawadee P. Assistant Front Office Manager วันที่ 26 ม.ค. 2024
Dear Kuldeep,Thank you for highlighting our central location a doorstep away from MRT/ BTS Asok and various attractions. Great to hear you have a wonderful experience at our hotel. Stay safe and looking forward to welcoming you back very soon.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Ken

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Fint og sentralt hotel
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Patharawadee P. (Assistant Front Office Manager) วันที่ 25 ม.ค. 2024
Dear Ken,Thank you for the wonderful note from your recent stay the team & I are delighted that you had a brilliant stay and memorable Bangkok experience. We look forward to seeing you on your next visit.Warm regards,

2/10 แย่มาก

Toshihiro

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
エレベータートラブルで5分間上がったり下がったりで恐怖だった。 非常ボタンも作動しなかった。 スタッフに伝えても危機感ない対応。
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Patharawadee P. (Assistant Front Office Manager) วันที่ 25 ม.ค. 2024
Dear Toshihiro,Thank you for bringing this matter to our attention. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with the elevator. Your safety is our top priority, and we are addressing this issue promptly to ensure it doesn't happen again. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved stay.Warm regards

8/10 ดี

christine

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I is definitely not a five star hotel. Hotel is average. I don't know how they can advertise this hotel as 5 star hotel. Location is close to the "grey" area. If you stay as family, this hotel is not really recommended for area, it is better to find hotel close by to Fashion Mall, Siam area, Chit Lom.
การตอบกลับจาก Patharawadee P. Assistant Front Office Manager วันที่ 25 ม.ค. 2024
Dear Christine,Thank you for sharing your thoughts with us. We appreciate your feedback and apologize if our hotel did not meet your expectations. We do hope to be of service to you in the future. Warm regards,

4/10 แย่

Hidetoshi

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Patharawadee P. (Assistant Front Office Manager) วันที่ 25 ม.ค. 2024
Dear Hidetoshi,We are sorry that you had a poor experience whilst staying at our hotel - The feedback matters to us, and we will review it with the team to ensure we continuously improve.Warm regards,