สระว่ายน้ำกลางแจ้ง, เก้าอี้อาบแดดริมสระ

รีวิว แคนทารี เฮาส์ โฮเทล แอนด์ เซอร์วิสอพาร์ทเมนท์

4.5 out of 5
แคนทารี เฮาส์ โฮเทล แอนด์ เซอร์วิสอพาร์ทเมนท์
14 ถ.รามคำแหง 42, บางกะปิ, กรุงเทพ, กรุงเทพ

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 28 จาก 64 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 26 จาก 64 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 7 จาก 64 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 2 จาก 64 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 1 จาก 64 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

9.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Aphisamai

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ดีค่ะ ชอบไปพักช่วงมีคอนเสิร์ตที่สนามราชมัง
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kantary House Hotel Bangkok Management วันที่ 1 เม.ย. 2024
เรยน คณ Aphisamai, ขอขอบพระคณทรวมแบงปนประสบการณและความพงพอใจของคณลกคาในการเขาพก ทางโรงแรมรสกยนดเปนอยางยงทคณลกคาพงพอใจในบรการ และหวงเปนอยางยงวาคงจะไดมโอกาสตอนรบการกลบมาของคณลกคาอกครงในเรวๆ นดวยความเคารพโรงแรมแคนทาร เฮาส กรงเทพฯ

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ห้องพักสะอาด.มีเครื่องสักผ้าในห้องด้วยอันนี้ชอบเลย
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก ผู้จัดการ โรงแรมแคนทารี เฮ้าส์, กรุงเทพ วันที่ 7 พ.ค. 2019
ขอขอบคุณที่ร่วมแบ่งปันประสบการณ์และพึงพอใจกับการบริการในส่วนต่างๆ ทางโรงแรมหวังเป็นอย่างยิ่งว่าคงจะมีโอกาสได้ต้อนรับการกลับมาของลูกค้าอีกครั้ง ด้วยความเคารพ ผู้จัดการ โรงแรมแคนทารี เฮ้าส์, กรุงเทพ

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
สิ่งอำนวยความสะดวกโดยรวมทุกอย่างดีหมดค่ะ ยกเว้น คีย์การ์ดเปิดประตูชั้นล่างจาก lobby ต้องสแกนนับสิบครั้ง จึงจะเปิดได้ และบางวันก็เปิดไม่ได้เลย ถึงแม้จะไปเปลี่ยนคีย์การ์ดใหม่แล้ว
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก ผู้จัดการทั่วไป โรงแรมแคนทารี เฮ้าส์, กรุงเทพ วันที่ 7 พ.ค. 2019
ขอขอบคุณที่ร่วมแบ่งปันประสบการณ์ และข้อเสนอแนะต่างๆ รวมถึงความพึงพอใจกับการบริการในส่วนต่างๆ ทางโรงแรมหวังเป็นอย่างยิ่งว่าคงจะมีโอกาสได้ต้อนรับการกลับมาของลูกค้าอีกครั้ง ด้วยความเคารพ ผู้จัดการทั่วไป โรงแรมแคนทารี เฮ้าส์, กรุงเทพ

10/10 ดีเลิศ

wai ching

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
also is nice.is very big and clear
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Kantary House Hotel Bangkok Management วันที่ 16 พ.ค. 2024
Dear Wai Ching,Thank you for this wonderfully warm and appreciative review of your visit to Kantary House Hotel Bangkok and your generous recommendation. We hope to have the opportunity to welcome you back next time.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nests, or shark fins and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary House Hotel Bangkok Management

10/10 ดีเลิศ

James

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Kantary House Hotel Bangkok Management วันที่ 8 พ.ค. 2024
Dear James,Thank you for this wonderfully warm and appreciative review of your visit to Kantary House Hotel Bangkok and your generous recommendation. We hope to have the opportunity to welcome you back next time.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nests, or shark fins and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary House Hotel Bangkok Management

10/10 ดีเลิศ

James

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I have stayed here many times. Always enjoyed my stay there.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kantary House Hotel Bangkok Management วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear James,Thank you for this wonderfully warm and appreciative review of your visit to Kantary House Hotel Bangkok and your generous recommendation. We hope to have the opportunity to welcome you back next time.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nests, or shark fins and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary House Hotel Bangkok Management

10/10 ดีเลิศ

James

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Tremendous value. Clean, comfortable, excellent staff. Good breakfast buffet.
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kantary House Hotel Bangkok Management วันที่ 17 เม.ย. 2024
Dear James, Thank you for this wonderfully warm and appreciative review of your visit to Kantary House Hotel Bangkok and your generous recommendation. We hope to have the opportunity to welcome you back next time.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nests, or shark fins and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary House Hotel Bangkok Management

10/10 ดีเลิศ

James

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very elegant and inviting. Excellent security.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kantary House Hotel Bangkok Management วันที่ 1 เม.ย. 2024
Dear James,Thank you for this wonderfully warm and appreciative review of your visit to Kantary House Hotel Bangkok and your generous recommendation. We hope to have the opportunity to welcome you back next time.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nests, or shark fins and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary House Hotel Bangkok Management

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

그저 그래요
시설이 넘 오래된 느낌이 많이 나고 깔끔해도 깔끔해보이지 않아요. 방콕 시내랑 20분 정도 거리에 있는데도 이 가격은 그닥 합리적이진 않아요. 시내랑 먼 것 치고는 비싼 편입니다. 그냥 모텔이라고 생각하면 맘 편해요
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Kantary House Hotel Bangkok Management วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Anonymous, Thank you for your comments and observations on your visit to Kantary House Hotel Bangkok. We have taken note of your views and we will pass them on to the appropriate department. We hope to have the opportunity to welcome you back next time.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nests, or shark fins and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary House Hotel Bangkok Management

8/10 ดี

richard

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good position great view over river
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Kantary House Hotel Bangkok Management วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Richard, Thank you for this wonderfully warm and appreciative review of your visit to Kantary House Hotel Bangkok and your generous recommendation. We hope to have the opportunity to welcome you back next time.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nests, or shark fins and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary House Hotel Bangkok Management

10/10 ดีเลิศ

Dianna

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We always enjoy our stays at Kantary House. A great place to stay
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Kantary House Hotel Bangkok Management วันที่ 30 ม.ค. 2024
Dear Dianna, Thank you for this wonderfully warm and appreciative review of your visit to Kantary House Hotel Bangkok and your generous recommendation. We hope to have the opportunity to welcome you back next time.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nests, or shark fins and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary House Hotel Bangkok Management

6/10 พอใช้

Rob

เดินทางกับครอบครัว
Kantary is not located in a tourist area so don’t expect anything like Silom or Sukhumvit in terms of vibe, restaurants etc. Which suited us just fine. It has its pro’s and con’s. It is conveniently located relative to the airport which was a key factor for us. The hotel itself is VERY dated. The whole feel of the place is very 1970’s/80’s. The room we had was a two bedroom spacious, give it that, but I think we were the first people that had stayed in it for a long time. The kitchen and parts of the room were a bit grotty but the bathrooms and beds were ok. I wouldn’t use the kitchen facilities to cook anything, and I wouldn’t sit on the sofa/chairs in the living room without a plastic sheet. Check in was efficient and staff polite without doing anything more than they needed. Be prepared to lug your own bags from your taxi to reception and your room as Theo’s guys must have been at lunch when we arrived. All in all, ok but we checked out the next day and moved to somewhere far more pleasant.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Kantary House Hotel Bangkok วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear Rob,Thank you for sharing your feedback with us. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I greatly appreciate your comments about aspects of the room that need updating.We're sorry to hear that you had a negative experience in the kitchen and parts of our room. We take cleanliness and hygiene very seriously, and we apologize for falling short in this area. We have addressed this with our staff and are taking steps to ensure that it doesn't happen again. Again, we're grateful for your feedback and will use it to improve our business.Sincerely yours, Kantary House Hotel Bangkok Management

10/10 ดีเลิศ

PUTHENPURAYIL

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The rooms are clean and tidy. The staff were really helpful and I would recommend this to anyone
เข้าพัก 6 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Kantary House Hotel Bangkok Management วันที่ 1 ธ.ค. 2023
Dear PUTHENPURAYIL, Thank you for this wonderfully warm and appreciative review of your visit to Kantary House Hotel Bangkok and for your generous recommendation. We hope to have the opportunity to welcome you back next time.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nests, or shark fins and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary House Hotel Bangkok Management

10/10 ดีเลิศ

Grant, thornlie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
we stay here often, the hotels a little older but very clean and quiet, the staff are outstanding and the resturant has a wide range of food, tasty and reasonalby priced. i recomend this hotel in the area
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Kantary Hotel Bangkok วันที่ 10 ต.ค. 2023
Dear Martin, Thank you very much for your nice review and comments, We are very happy to hear that overall you have enjoyed your stay at Kantary Hotel Bangkok. And We hope to have the opportunity to welcome you back next time. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary Hotel Bangkok Management

10/10 ดีเลิศ

Jens Peter

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall nice place with large rooms. Good pool, nice breakfast and good possibilities for dining. Large mall in walking distance. This place is super for long and short term stay.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Kantary House Hotel, Bangkok วันที่ 1 ก.ย. 2023
Dear Jens Peter, Thank you for this wonderfully warm and appreciative review of your visit to Kantary House Hotel, Bangkok and for your generous recommendation. We hope to have the opportunity to welcome you back next time.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary House Hotel, Bangkok Management

10/10 ดีเลิศ

utcharee, Porter ranch

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly staff
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Kantary House Hotel Management วันที่ 29 พ.ค. 2023
Dear K Utcharee, Thank you for sending us your views on your visit to Kantary House Hotel & Serviced Apartment. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary House Hotel & Serviced Apartment Management

8/10 ดี

Sarignia

เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

10/10 ดีเลิศ

JONGSOO

เข้าพัก 7 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก Kantary House Hotel, Bangkok Management วันที่ 8 ธ.ค. 2022
Dear JONGSOO,Thank you for sending us your views on your visit Kantary House Hotel, Bangkok We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 ดีเลิศ

Chaewon

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
다음 여행에서도 이용하고 싶은 곳
호텔이 진짜 넓고 깨끗해요!! 에어컨도 잘 나오구 전체적으로 관리도 잘되어있습니다. 방가피 몰이랑 가까워서 좋았어요. 공항, 카오산로드 등도 택시로 2-30분정도 이내라 택시도 잘잡히구 좋았습니다 다음에 또 방콕갈일이 있으면 애용할것 같아요 조식은 다양하지는 않았는데 전체적으로 무난하게 잘 먹었습니다~ 맛도괜찮아요!
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022

8/10 ดี

irma

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Kantary House Hotel, Bangkok Management วันที่ 18 ส.ค. 2022
Dear Thank you for sending us your views on your visit Kantary House Hotel, Bangkok We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

10/10 ดีเลิศ

Hug

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Preis Leistung so lala...
Das Hotel macht von aussen nicht einen besonderen Eindruck. Ihnen ist es jedoch sehr modern und es hat alles was es braucht. Unser Zimmer war zur Strassenseite gelegen und denn Verkehr hörze man bei geschlossen Fenstern sehr gut. Das Frühstück ist nichts besonderes und für das Einstellbett musste man seperat bezahlen, obwohl ein Zimmer für 3 Personen gebucht wurde.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Kantary House Bangkok, Ihre Gastgeber วันที่ 8 ส.ค. 2022
Sehr geehrter Herr Hug, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, diese gute Bewertung hier auf Hotels zu schreiben. Wir freuen uns sehr das Ihnen unsere Einrichtung gefallen hat und Ihnen alles bat was man braucht. Bei einer Buchung mit ein zusätzlichen Bett ist leider ein Zuschlag zu bezahlen. Wir würden uns freuen Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Freundliche Grüsse,

6/10 พอใช้

GARRY

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Showing its age.
Room description on Hotels.com had some errors, however staff did upgrade room to fix. Property is showing its age and service was not as good as other hotels from this brand.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Kantary House Hotel, Bangkok Management วันที่ 28 ก.ย. 2020
Dear GARRY Thank you for sending us your views on your visit to Kantary House Hotel, Bangkok. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice hotel and awesome staff but there were some things I didn’t like. The pool was too cold and my kids could hardly swim in it. Too many bugs and lizards in the hotels. More pest control needed. Great breakfast buffet offerings and great housekeeping staff.
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Kantary House Hotel, Bangkok Management วันที่ 7 ก.พ. 2020
Thank you for sending us your views on your visit to Kantary House Hotel, Bangkok. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours,

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
만족스러운 숙소
수완나품 공항과 가깝고, 시내와 조금 떨어져 있음. 걸어서 13분 정도거리에 몰이 있고, 1분거리에 세븐일레븐이 있어 물 등 필요한 것들을 쉽게 구매할 수 있음. 가족 여행으로 2개 침실 스위트룸에 묶었는데, 매우 넓고, 깨끗하고 쾌적한 공간을 제공함. 아침 조식은 깔끔한 뷔페로 만족스러움. 자리에 앉자마자 제공하는 커피가 마음에 들어, 태국커피를 귀국길에 구매함. 전체적으로 만적스러운 숙소임.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

James

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Favorite Hotel in Bangkok
We always stay at the Kantary House when we visit Bangkok annually. Great foodxand customer service in every area. Location is 15 minutes away by taxi from Suvarnabhumi airport too. Really enjoy their executive lounge too.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Hom วันที่ 24 พ.ย. 2019
Dear Khun James, Thank you so much for your kindness . Hope to be here for your next trip and Have a nice day.

10/10 ดีเลิศ

Lynn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Pete from spain
We had a very nice stay in this hotel. Close to the airport and we found it to have very good facilities. The staff were extremely friendly and were always willing to help. The rooms are spacious and comfortable. The local area is off the tourist track but we needed a hotel to stay in over night before flying out next morning and this one was ideal. I would recommend this hotel.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Kantary House Hotel, Bangkok Management วันที่ 17 มิ.ย. 2019
Dear Lynn, Thank you for sending us your views on your visit to Kantary House Hotel, Bangkok. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours, Kantary House Hotel, Bangkok Management

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very nice serviced apartment/hotel room. There were many choices for the breakfast buffet including authentic Thai selections. Your eggs are cooked to order. The restaurant had a diverse menu including Japanese/Thai and Western cuisine and a very attentive and pleasant staff. There are very nice amenities: an enclosed ground level lounge with light refreshments 24/7, daily maid service, restaurant, outdoor pool, fitness center, hot tub, sauna and steam room. There was a problem at check-in due to that the hotel had not been notified of our arrival by Expedia.com. The hotel gave us access to an apartment while they corrected a communication problem and verified that our 4 day reservatiom had been paid in full prior to our arrival.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Kantary House Hotel, Bangkok Management วันที่ 9 เม.ย. 2019
Thank you for your very kind review of your stay at Kantary Bay Hotel, Phuket. We are sorry for the inconvenience you suffered on your arrival but we thank you for clarifying that we were blameless. Hopefully on your next visit everything will run smoothly as we expect it to do for all our guests. Sincerely yours, Kantary House Hotel, Bangkok Management

10/10 ดีเลิศ

faouzia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019

8/10 ดี

Stephan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very good place with a good restaurant at affordable prices. Large room with separate living room. Only point to improve would be the relative hard madras however some may like it.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Kantary House Hotel, Bangkok Management วันที่ 6 มี.ค. 2019
Dear Stephan, Thank you for your kind review of your visit to Kantary House, Bangkok. We have mattress-toppers available for those who prefer a softer sleep. On your next visit, please ask at our Reception or any of our Housekeeping staff. We look forward to seeing you back. Sincerely yours, Kantary House Hotel, Bangkok Management

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good solid hotel.
Good hotel. Exactly what was required. Would recommend to anyone.
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Kantary House Hotel, Bangkok Management วันที่ 10 ธ.ค. 2018
Thank you for your review and for your recommendation. We look forward to seeing you back with us in the future. Sincerely yours, Kantary House Hotel, Bangkok Management

10/10 ดีเลิศ

Valentina, Venice

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice apartments close to the airport, if you need to relax in between your flights. They also have small kitchens where you can cook if you don't feel like calling for room service or going downstairs to the hotel's restaurant. Very friendly staff.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Kantary House Hotel, Bangkok Management วันที่ 16 พ.ย. 2018
Dear Valentina, Thank you for taking the time to send us your very kind words on your stay at Kantary House Hotel, Bangkok and for your most rewarding evaluation. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. Sincerely yours, Kantary House Hotel, Bangkok Management

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A good option near Samitivej Srinakarin Hospital
We like to stay here with our 2 small kids whenever we have medical appointments at Samitivej Srinakarin. The one bedroom suite is spacious, the pool is clean and nice, the restaurant is suitable, and the Mall Bangkapi is a 15 minute walk.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Kantary House Hotel, Bangkok Management วันที่ 24 ต.ค. 2018
Thank you for your very kind comments on your latest stay at Kantary House, Bangkok. We look forward to welcoming you all if you need to return in the future. Sincerely yours, Kantary House Hotel, Bangkok Management

10/10 ดีเลิศ

Jayvee

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Safe and confortable place
I booked the room for my son who was travelling for a sports tournament. Thank you for keeping him safe and comfortable all those three nights.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Kantary House Hotel, Bangkok Management วันที่ 28 มี.ค. 2019
Dear Jayvee, Thank you for sending us your views on your visit to Kantary House Hotel, Bangkok. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Sincerely yours, Kantary House Hotel, Bangkok Management

8/10 ดี

James, Singapore

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel to have a quite stay.
Nice hotel to have a quite stay. But a bit out in no where.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Kantary House Hotel, Bangkok Management วันที่ 19 ก.ย. 2018
Dear James, Thank you for sending us your views on your visit to Kantary House Hotel, Bangkok. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Sincerely yours, Kantary House Hotel, Bangkok Management

8/10 ดี

patty

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
clean nice hotel
Very nice hotel but not such a nice neighbourhood
การตอบกลับจาก Online Team วันที่ 14 พ.ค. 2018
Thank you for your brief review of your stay at Kantary House, Bangkok. We serve principally visiting business executives, and the proximity of the airport a short 15-minute drive away means that we also welcome many tourists on the first stage of their exploration of Bangkok and Thailand. I do, however, accept that we are not in a main tourist venue although taxis to the Sky-train to the city centre are easily accessible. We are pleased that you enjoyed your stay with us, though, and we would be delighted to welcome you back in the future. Yours sincerely, The Management of Kantary House, Bangkok. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.

4/10 แย่

Dennis, Mill Creek, WA.

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Old hotel in need of upgrades
This is a old hotel / serviced apartment primarily use for Japanese workers on short term assignments in Thailand. As such, expect smoking odors, lack of upgrades, low quality food in restaurant, The new addition within the past 5 years is in need of significatnt upgrades as well. So many better hotels in the area to choose from at similar rates
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2018
การตอบกลับจาก Online Team วันที่ 20 มี.ค. 2018
Thank you for your comments on your visit to Kantary House, Bangkok. We are happy to welcome our large tourist guest base, many of whom are regular returnees, as well as our long-term guests working in local commerce and industry. We have certain floors which are non-smoking but I am sorry if the food in our restaurant was not to your taste. We hope that you find many hotel destinations in the future that better meet your requirements and expectations. Yours sincerely, The Management of Kantary House, Bangkok. At Cape and Kantary Hotels, we actively support SOS Children’s Villages and the Thai Society for the Prevention of Cruelty to Animals. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin in our restaurants and we also stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commercial or entertainment purposes.

10/10 ดีเลิศ

/Vaishali, california

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very Nice Hotel. Very Friendly staff, clean rooms and safe for women. All is well !!!
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2018
การตอบกลับจาก Online Team วันที่ 9 มี.ค. 2018
Thank you for your very rewarding comments on your visit to Kantary House Hotel, Bangkok. We look forward to welcoming you and taking good care of you again in the future. Yours sincerely, The Management of Kantary House, Bangkok. At Cape and Kantary Hotels, we actively support SOS Children’s Villages and the Thai Society for the Prevention of Cruelty to Animals. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin in our restaurants and we also stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commercial or entertainment purposes.

8/10 ดี

sandra, zürich

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Es ist preiswert werde ich bestimmt wieder kommen
Bin zufrieden es gibt sogar ein Waschmaschine. Wunderbar
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2018
การตอบกลับจาก Online Team วันที่ 23 ก.พ. 2018
Liebe sandra Herzlichen Dank für Ihren Besuch im Kantary House. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und Ihnen unser Service zugesagt hat. Wir würden uns freuen, Sie schon bald wieder bei uns willkommen zu heissen. Freundliche Grüsse, Kantary House, Ihre Gastgber

4/10 แย่

dennis, Bothell WA

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Old old residence hotel
Well past it’s useful life, even with upgrades the property is still lacking. Restaurant staff poorly trained.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2018
การตอบกลับจาก Online Team วันที่ 14 ส.ค. 2018
Thank you for writing to us about your stay at Kantary House Hotel, Bangkok. We are sorry for any perceived shortcomings and your comments regarding the restaurant have been passed to our F&B Manager. We wish you many happy hotel experiences in the future. Yours sincerely, The Management of Kantary House, Bangkok. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.

8/10 ดี

Grant, Perth

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
nice and comfortable
We have stayed here a few times, nice large comfortable apartment rooms, always clean and tidy.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2017
การตอบกลับจาก Kantary House, Bangkok Management วันที่ 14 ธ.ค. 2017
Dear Grant, Thank you for taking the trouble of writing to us about your visit to Kantary House Hotel, Bangkok. I am a little alarmed to read your comment regarding the attitude of our staff and a perceived lack of respect towards certain of our guests; you are quite justified in expecting that all guests should be treated with the same degree of courtesy. I will look into this situation as a matter for urgency. Despite that I thank you for the complimentary comments on the accommodation and the restaurant. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary House, Bangkok Management

8/10 ดี

Davide

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel
Nice hotel good distance from airport easy to get to and from Bangkok city
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2017
Dear Davide, Thank you for your brief but very much appreciated review of your visit to Kantary Hotel, Bangkok. We hope to see you return in the future. At Cape and Kantary Hotels, we actively support SOS Children’s Villages and the Thai Society for the Prevention of Cruelty to Animals. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin in our restaurants and we also stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commercial or entertainment purposes. Sincerely yours, Kantary House, Bangkok Management

8/10 ดี

Alexander

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Quick stay
Good Hotel and communications, lovely brackfast
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2017
Dear Khun Alexander, We at the Kantary House, Bangkok thank you for your review. We appreciate your taking time to give us feedback, and we thank you for your patronage of our hotel. Sincerely yours, Kantary House, Bangkok Management

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Overall it was okay!
Overall it was okay but the mattress for a bed is a bit hard and made me uncomfortable.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Comfortable value stay with good restaurant
The stay was comfortable. The restaurant catered great food at good prices. The only downside to the stay was that maintenance work was being done in a room nearby from 9am making it impossible to rest during the daytime.

8/10 ดี

Eberhard

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

10/10 ดีเลิศ

JAI HYUK

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
가성비 최고의 숙박 서비스 제공~!!

8/10 ดี

Guy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bon rapport Q/P dans une banlieue de Bangkok
Deux nuits passées dans un quartier de Bangkok que nous connaissons bien. Avons profité de la piscine et du jacuzzi.

8/10 ดี

eri, tokyo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ローカルなコンドミニアムホテル
今回の目的がザモールバンカピ(現地では、ドゥ・モールらしい)やローカルなショッピング&マッサージめぐりでしたのでこちらを選びました。部屋はスタンダードでも広くて、バスタブの大き目、キッチンに鍋、レンジ、トースターあります。朝食も5つ星にはかないませんが、マフィン、クロワッサン、タイの炒め物など、好みのがそろっていて大変満足です。他おかゆ、味噌汁、キムチあり、サラダの手作りドレッシングタルタル風もおいしい。プールは写真より素敵で水もきれいです。日中、ずっと日が当たっていました。難があるとしたら、今回スタンダードだったからかわかりませんが、メインビルから一度でて、毎回カードキーで出入りしなければならないので、面倒。部屋のエアコンの調節が難しいの2点。他は従業員もみなさん親切笑顔だし、タクシーも予約時間前にきていて、メーターでどこでもいってくれます。いつもはサイアム近辺でしたが、ちょっと離れただけで親切なドライバーやホテル従業員にであえてほんとに毎日たのしく気分よく過ごせました。

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel
Just a short stay as we were attending a concert at Hua Mark. Nice hotel that was a good base for us. Food was also good.