ลานระเบียง/นอกชาน

รีวิว แกรนด์ เมอร์เคียว กรุงเทพ เอเทรียม

5 out of 5
แกรนด์ เมอร์เคียว กรุงเทพ เอเทรียม
1880 ถ.เพชรบุรีตัดใหม่, กรุงเทพ, กรุงเทพ

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 426 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 377 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 118 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 49 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 30 จาก 1000 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

KULWATHU

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Supattra C. Guest Experience Manager วันที่ 26 ก.ค. 2023
Dear KULWATHU Thank you for your patronage, we’re truly thrilled to receive a high rate from you and it’s much appreciated.Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 ดีเลิศ

Aomm

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Aomm

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
สะอาด แต่ห้องน้ำเก่าไปนิด พนักงานสุภาพ แนะนำดี วุ่นวายช่วงทางเข้าเวลาคนเยอะๆ จอดรถยืนออกันเข้าออกลำบาก
การตอบกลับจาก KK วันที่ 29 ธ.ค. 2022
เรยนคณ Aommทางโรงแรมขอขอบคณสำหรบการเขาพกและแสดงความคดเหนตอประสบการณครงน ขออภยเปนอยางยงในความไมสะดวกทเกดขนในชวงเวลาลกคาเขาพกหรอออกจากโรงแรมพรอมกนเปนจำนวนมาก อยางไรกตาม ขอขอบคณอกครงสำหรบคำชมเชยการบรการจากพนกงาน เราหวงเปนอยางยงวาจะไดตอนรบคณอกในอนาคตนะคะขอแสดงความนบถอกรรณกา แกวมาOperational Excellence Manager

10/10 ดีเลิศ

SUKRITA, U-Thong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เดินทางสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก KK วันที่ 25 ต.ค. 2021
โรงแรม อวานี เอเทรียม กรุงเทพฯ ขอขอบคุณสำหรับความพึงพอใจ พวกเราหวังว่าจะได้ต้อนรับคุณ SUKRITA กลับมาพักอีกในอนาคตอันใกล้นี้นะคะ

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I felt happy since I get off the car in front of the hotel. the whole staff there really polite and helpful for us. I checked in the Christmas Day when I get back hotel at night they are surprised us with cute cookies and card. Thanks a lot. ขอบคุณนะคะ
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Belle วันที่ 6 ก.พ. 2020
Dear Guest, Thank you very much for choosing to stay with us during your trip in Bangkok and for your nice review. We are very happy to hear that you have enjoyed your overall experience and great to know that you were impressed with a surprise gift during Christmas Day. I will share your kind words with the entire team. Thank you again for sharing your experience, when your travels bring you back to Bangkok, we hope to have you again at Avani Atrium Bangkok. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Comfortable
It was a great stay with access of executive lounge. Friendly staff, comfortable bed. The hotel itself need renovation soonest. Thanks Khun Day for your great service. Definitely I would love to book again.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Belle วันที่ 2 ก.ย. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us and for your review. We are delighted to hear that your stay with us was comfortable including executive lounge access, friendly staff, comfortable bed and our Assistant Guest Relation "Day". We will be sure to share your kind words with the team. We look forward to the opportunity to welcome you back again at our hotel. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Dated hotel, good location with very nice skyline view but poor service. Breakfast is really simple. Club lounge did offer some good selection of food but they didn't refill the desserts during our afternoon tea visit. Swimming is rather small. Housekeeper didn't refill shampoo and shower gel during turn down service which I found it's strange. Staff on club floor seemed to care more toward western guests. Their attitudes and manners really need to improve. Overall stay was kind of disappointed. I'd pay more and stay at other hotels.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Belle วันที่ 22 ก.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your thoughts about your stay at the hotel. We regret to hear of your less than positive experience during your stay and I apologies if we missed the opportunity to impress you on this occasion. Please be informed that we confident that our food is always refilled and take care by staff. In room amenities will refill the next stay also guest can request for extra service at anytime, we are very sorry for any disappointment caused. We appreciate and value your feedback and thank you again for bringing this to our attention. We hope that we may have opportunity to welcome you again in the future. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

8/10 ดี

Kasapak

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Belle วันที่ 8 ก.ค. 2019
Dear Kasapak, Thank you for choosing to stay at Avani Atrium Bangkok and for rating us. We hope you have enjoyed services and facilities we provided and we look forward to welcoming you back again in the not too distant future. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ห้องพักสะอาด อาหารอร่อย ประตูเสีย
ประทับใจ lounge ชั้น 23 ดูแลดี ถึงแม้ว่าที่นี่จะแตกต่างจากรรอื่น ตรงที่ห้องพักที่ใช้ lounge ได้ ไม่ได้อยู่ชั้นเดียวกันหรือชั้นใกล้ๆ ห้องที่ได้คือห้อง861 ชั้น 8 ห้องสะอาดมาก และทุกๆอย่างดูเหมือนว่าจะดี จนกระทั่ง เวลาเย็นจะไปlounge ห้อง lock ไม่ได้ กลไกประตูค้าง ทำให้ lock ห้องไม่ได้ จึงได้ตามช่างมาซ่อมแก้ไข ทางช่างแจ้งว่า reset แล้วก็ลอง lock ประตูใช้งานได้ปกติ หลังจากกลับมาจาก lounge งานเข้าอีกครั้ง สามีเปิดประตูได้ โดยไม่ต้องใช้บัตร เลยลองเข้าไปlock จากด้านใน ปกติจะมีdead lock ที่ให้บิดที่ประตู ลองบิดล๊อค คนข้างนอกเปิดเข้ามาได้ โดยไม่ต้องใช้บัตร ถึงจุดนี้ แล้วจะนอนกันยังไง เลยตามพี่ชายที่อยู่อีกห้องให้มาดู พี่ชายก็มาลอง แล้วระบบประตูก็lock ได้ซะงั้น เลยหยุดเรื่องนี้ แยกย้ายนอน เพราะดึกมากแล้ว อย่างน้อยก็สบายใจ lock ประตูได้แล้ว รุ่งขึ้นออกจากห้อง ประตูก็ปกติ ไปทานอาหารเช้า อร่อยมากนั่งทานจนลืมดูเวลา แต่พอกลับมาตอน 11โมง งานเข้าอีกเช่นเคย คราวนี้ เสียบบัตรเข้าห้องไม่ได้ จึงโทรตามช่าง หลังจากช่างมาตรวจดู และจะทำการ reset เราก็แจ้งว่าเมื่อวานก็reset เหมือนกันนะ แต่เหมือนปัญหาประตูไม่หายไป หลังจากช่างแกะฝาหลัง เพื่อจะ reset ก็แจ้งทันทีเลยว่า กลไกประตูเสีย ถามลูกค้ายังพักต่อหรือไม่ จะได้ทำเรื่องแจ้งย้ายห้องให้ เราบอกกลับไปว่า จะcheckout วันนี้ ค่อยมาซ่อมหลังจากนั้นก็ได้ ตอนcheckout แฟนเราก็บอกกับพนงไปว่า ไม่ค่อยพอใจกับการพักครั้งนี้ สักเท่าไหร่ ในความรู้สึกของเรา เรามาพัก แต่ถ้าห้องพักไม่ปลอดภัยแบบนี้ รร ควรใส่ใจความปลอดภัยของลูกค้าเป็นอันดับที่1 เราเองก็ไม่รู้ว่า จะมีแขกพักห้องนี้ต่อจากเราหรือไม่ ถ้ารร ไม่ซ่อมประตู แล้วปล่อยให้แขกเจอแบบนี้ ก็น่าเสียดาย
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019

6/10 พอใช้

Wittaya

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ประสบการณ์ตรง ดี และ ไม่ดี
ก่อนเข้าพัก อ่านรีวิวสิบโรง สุดท้ายมาจบที่โรงนี้ 1 ห้องสะอาด - จริง สะอาดมาก นิ้วถูจุดที่คิดว่าจะมีฝุ่น ผลคือ ไม่เจอฝุ่น (ไม่นับตู้เตียงโต๊ะที่เสื่อมตามสภาพอายุ) 2 พนักงานต้อนรับ มีปัญหา เหมือนมือใหม่ - จริง ยื่นบัตร ปชช เช็คอิน พนง แจ้งหมายเลขห้อง ยื่นบัตรห้องให้ และมีการอธิบายเพียงเรื่องเดียว wifi ใช้ email และ ไม่มีการอธิบายเรื่องอื่นทั้งสิ้น ไม่ว่า ซาวน่า อาหารเช้าที่ไหน .... ต้องหาข้อมูลเอง ถามพนงท่านอื่นเอง 3 การจองนี้ รวมถึงการใช้คลับชั้น 23 พนงไม่ได้ใส่สิทธินี้ให้ และ ต้องลงติดต่อให้พนงใส่สิทธิให้อีกครั้ง 4 room service ทำอาหารเร็วมาก บริการประทับใจมาก สุภาพ พูดจาดูเป็นมือโปร มีระบบส่งอาหารที่ดี 5 การจองนี้ รวมถึง โปรโมชั่น checkout late 2 ชม ดีงามมาก 6 เนื่องจากเลือกได้ว่า ทานอาหารเช้าที่คลับชั้น23 หรือ ข้างล่างก็ได้ หากทานชั้น23 ก็จะมีเมนูพิเศษ เรียกว่า ถ้ากินไหว สั่งให้ครบทุกเมนู รับรองไม่พลาด อิ่ม และไปโม้ชาวบ้านได้
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ทำเลดี พนักงานต้อนรับให้บริการดี ห้องพักสะอาด สะดวกสบาย
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Belle วันที่ 9 พ.ค. 2019
Dear Guest, Thank you very much for choosing to stay with us and for your review. We are very happy to know that you have thoroughly enjoyed your stay at our hotel including good location, service you received from reception, clean room and that you had a comfortable stay with us. We look forward to the opportunity to welcome you back again at our hotel. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Belle วันที่ 26 มี.ค. 2019
Dear Guest, Thank you very much for choosing to stay with us and for your review. We hope you have enjoyed hotel facilities and service we provided. We look forward to welcoming you back in the not too distant future. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

10/10 ดีเลิศ

Paphitchaya

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2018
การตอบกลับจาก Zarifa วันที่ 11 เม.ย. 2018
เรียน คุณ Paphitchaya ทางโรงแรมต้องขอขอบคุณเป็นอย่างสูงที่สละเวลาให้คำติชมการบริการของเราค่ะ ทางโรงแรมยินดีรับฟังทุกๆคำแนะนำเพื่อการปรับปรุงคุณภาพการบริการให้เป็นที่พึงพอใจขอลูกค้าทุกท่านค่ะ และหวังว่าจะมีโอกาสได้บริการท่านในครั้งต่อไป ขอแสดงความนับถือ AVANI Atrium Bangkok

8/10 ดี

Sitthiphong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2017
การตอบกลับจาก Zarifa วันที่ 31 ม.ค. 2018
Dear Sitthiphong Thank you very much for choosing AVANI Atrium Bangkok and taking time to comment on your stay. We are delighted to hear that you had an overall good experience and enjoyed. We look forward to your return, and trust you will continue to make AVANI Atrium Bangkok your hotel of choice. With Regards, Clinton Lovell General Manager AVANI Atrium Bangkok

8/10 ดี

Kaven, Bkk

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
good 4 star hotel
room was clean and big for 4 star in BKK good bed nice wc with rain shower but do not have a have a tap small swimming pool but it OK food is soso for a BF
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2017
การตอบกลับจาก Zarifa วันที่ 20 ธ.ค. 2017
Dear Kaven, Thank you for taking the time to describe about your recent stay with AVANI Atrium Bangkok. We are pleased to learn that you have had an overall good experience during your stay with us. We appreciate your feedback and we welcome constructively. Thank you once again for your feedback and we can’t wait to have you back in the hotel on your next visit to Bangkok! With best regards, Clinton Lovell General Manager AVANI Atrium Bangkok

10/10 ดีเลิศ

Paphitchaya

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ใกล้สถานที่ติดต่องานมาก สะดวกค่ะ
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2017
เรียน คุณ Paphitchaya, ทางโรงแรมต้องขอบพระคุณเป็นอย่างสูงที่สละเวลาให้คำติชมการบริการของเรา ทางโรงแรมยินดีรับฟังทุกๆคำแนะนำเพื่อการปรับปรุงคุณภาพการบริการให้เป็นที่พึงพอใจขอลูกค้าทุกท่าน ขอแสดงความนับถือ ซาริฟา มะหะมัด ผู้จัดการด้านคุณภาพงานบริการ

10/10 ดีเลิศ

Songkeat

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
สะอาด สะดวก ปลอดภัย
ห้องสะอาดมากบริการยอดเยี่ยม
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 20 ก.พ. 2017
Dear Khun Songkeat, Thank you very much for your positive review and for choosing to stay with us. We are pleased to learn that you had an excellent experience during your stay at AVANI Atrium Bangkok. We appreciate your feedback as it gives us the opportunity to follow up on your experience and to ensure our services are up to standards. It has been a great pleasure to have you staying with us and we look forward to welcome you next visit Bangkok! With best regards, Clinton Lovell General Manager AVANI Atrium Bangkok

10/10 ดีเลิศ

Timothy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location, excellent facilities and friendly, professional staff
เข้าพัก 13 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Patcharaporn Crutmuang, Guest Experience Manager วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Timothy,Thank you for choosing us and giving us a perfect 5/5 rating. We're delighted that your stay exceeded your expectations, and your feedback is very invaluable to us, and we're thrilled to have contributed to your memorable experience. We really appreciate for your kind support, and We look forward to welcoming you back for another exceptional stay.Best Regards,

10/10 ดีเลิศ

Elizabeth

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Loved the location! Amazing hospitality!
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Patcharaporn Crutmuang, Guest Experience Manager วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Elizabeth,We are thrilled that you had a wonderful stay with us and giving us perfect 5/5-star rating. Your satisfaction is our ultimate goal and that our staff were able to make your experience a memorable one. Your feedback motivates us to continue delivering exceptional service. Thank you again for sharing your great experience with us. We are indeed looking forward to your next visit and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Warm Regards, Patcharaporn Crutmuang Grand Mercure Bangkok Atrium

10/10 ดีเลิศ

Florence

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was perfect
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Artitaya Ponsin วันที่ 13 เม.ย. 2024
Dear Florence, Thank you for taking time to share your experience on this site. It is a great pleasure to know that your stay was a perfect one. We look forward to welcoming you back in not too long future. Happy Songkran !Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Kerisha

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice property. I would stay here again.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Patcharaporn Crutmuang, Guest Experience Manager วันที่ 10 เม.ย. 2024
Dear Kerisha,We appreciate your feedback and are delighted to know you enjoyed your stay at the Grand Mercure Bangkok Atrium. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you again soon. Thank you for taking the time to leave us a review. We are thrilled to hear that you loved your experience with us.Best Regards,

6/10 พอใช้

Kiera

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Patcharaporn Crutmuang, Guest Experience Manager วันที่ 30 เม.ย. 2024
Dear Kiera,Thank you for your review. We very appreciate that you took the time to share your recent experience, however we do find it very distressing. Our primary goal is to provide our guests with an enjoyable experience. Your feedback will be forwarded to the respective teams do the improvements can be made. In the future we hope you consider giving us another chance to impress you. Warm Regards Patcharaporn Crutmuang Grand Mercure Bangkok Atrium

8/10 ดี

Pui Ying

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
職員服務態度好,大堂香味很像香港K11 Musea的味道!房間寬敞,但廁所沒有抽風系統比較焗。距離MRT站10分鐘路程,酒店右邊有一間7-11!
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Experience Manager,GrandMercureBangkok Atium วันที่ 5 เม.ย. 2024
尊敬的 Pui Ying:感谢惠赐有关下榻 The Grand Mercure Bangkok Atrium. 的宝贵意见。听到您对我们工作的肯定,十分开心。我会将您的意见与我们的团队一起分享。一直以来,我们坚持不懈地提升服务质量,我相信这个反馈将给我们所有的员工带来莫大的鼓舞。再次感谢您与我们分享您的体验,我们真诚地希望您的下一次光临会像前一次一样愉快。谨启Patcharaporn Crutmuang

10/10 ดีเลิศ

Shannon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Enjoyable stay. Basic clean rooms. Staff and service absolutely fantastic.
เข้าพัก 8 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Patcharaporn Crutmuang, Guest Experience Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Shannon, We very much appreciate your exceptional rating and comments regarding your stay at the Grand Mercure Bangkok Atrium. It is always a pleasure to receive positive feedback. We are glad we could win your trust and provide you with the best. We hope to enhance this experience even further in the future. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, we are indeed looking forward to your next visit and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

8/10 ดี

Qingping

เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Patcharaporn Crutmuang, Guest Experience Manager วันที่ 1 เม.ย. 2024
Dear Qingping,Thank you for your recent stay and for rating us at 4/5. Your experience matters, and we're pleased that you found your stay enjoyable. We're committed to continuous improvement, and your feedback helps us immensely. If there's anything you'd like us to focus on for a future visit, please don't hesitate to let us know. Looking forward to serving you even better next time.Sincerely,Patcharaporn CrutmuangGuest Experience ManagerGrand Mercure Bangkok Atrium.

6/10 พอใช้

Ma del Consuelo

เดินทางกับครอบครัว
Kind of old building, in need of some maintenance in rooms. Building sorrounded by empty lots. Imposible to retrieve any reliable information from concierge .
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Patcharaporn Crutmuang, Guest Experience Manager วันที่ 21 มี.ค. 2024
Dear Ma del Consuelo,We really appreciate you taking the time to share your rating and comments about your stay at the Grand Mercure Bangkok Atrium. We humbly received your feedback about our room condition that need updating. But for all that, our main priority is to be able to offer the well maintained and comfortable atmosphere for our guest. As your satisfaction is very important for us; we regret to hear that you have slightly discomfort using our concierge service. However, we will make sure that we deliver your feedback to the team to enhance more our guest experience. Thank you again for sharing your experience with us and hope we will have an opportunity to welcome you back again for your next visit.

8/10 ดี

NAOKI

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
概ね満足だが、シャワー室から水が漏れるのは嫌だった.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Patcharaporn Crutmuang, Guest Experience Manager วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear NAOKI, We very much appreciate your feedback regarding your stay at the Grand Mercure Bangkok Atrium. We humbly received your value feedback and have reviewed it with our team to foster the improvement. We care always looking for ways to improve our customer experience. Your satisfaction is very important to us.Thank you for your review and hope you will consider staying with us again.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Nicholas, mesa

เข้าพัก 9 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก PATCHARAPORN CRUTMUANG วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear Nicholas,Thank you for your recent stay and awarding us an outstanding rating. We are delighted that your stay exceeds your expectations.Thank you again for sharing your feedback and we are looking forward to welcoming you back for another exceptional stay.Sincerely,Patcharaporn Crutmuang,Guest Experience ManagerGRAND MERCURE BANGKOK ATRIUM

10/10 ดีเลิศ

Jordan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I flew at early and arrived at the property at 9:30am. They offered to hold my luggage and allow me to use showers and the pool area while I waited for my room, to which they were able to have ready even earlier than anticipated. Everyone is incredibly friendly. The view from the corner room was amazing. The breakfast is A . So much variety. Would absolutely stay here again.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Patcharaporn Crutmuang, Guest Experience Manager วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear Jordan,We very much appreciate your exceptional rating and comments regarding your stay at the Grand Mercure Bangkok Atrium. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that we met your expectations. We strive to provide exceptional service and we hope to enhance this experience even further in the future.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to having you back with us again soon.Sincerely,

6/10 พอใช้

Brian

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our room was a corner suite, definitely showing signs of old age. Should have been renovated 5 years ago. Expensive restaurant so maybe just go somewhere else. None of the staff spoke English, so it was a bit hard to order food and organize taxi's etc. don't order a margarita from the pool bar, you'll be disappointed.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Patcharaporn Crutmuang, Guest Experience Manager วันที่ 29 มี.ค. 2024
Dear Brian,We very much appreciate your feedback regarding your recent stay at the Grand Mercure Bangkok Atrium.We are deeply sorry to hear about your unpleasant experience. We humbly received your comment in regard our hotel needs upgrading. on the other hand, our main priority is to be able to offer the well maintained and comfortable atmosphere. We truly know that our guest satisfaction is our priority concern, and you have our assurance that we are currently looking into issue that you mentioned in order to enhance better stay experience for our guest.Furthermore, we completely understand that our hotels always welcome tourists from many nationalities and the English communication for staff plays very essential, as the result in this matter; We strongly take your feedback very seriously and we'll review our training process and take steps to ensure that our representative staff are knowledgeable and courteous. Thank you again for sharing your experience with us. We hope to have an opportunity to welcome you back and make your stay more enjoyable.Sincerely,Patcharaporn Crutmuang,Grand Mercure Bangkok Atrium.

10/10 ดีเลิศ

Johan

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very friendly and helpful staff in general! Clean room, food perfect. A place to be! CONGRATULATIONS 👏
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Patcharaporn Crutmuang, Guest Experience Manager วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear Johan, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Bangkok Atrium. It is such a wonderful that you found our rooms comfortable and our associates friendly. We are really delighted that your stay exceeded your expectation. Your glowing feedback made our day!Thank you again for sharing us your experience. We eagerly await your next visit and the chance to exceed your expectation once more.Sincerely,

8/10 ดี

MICHIAKI

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Patcharaporn Crutmuang, Guest Experience Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear MICHIAKI,Thank you for your recent stay and awarding us a positive rating!It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Your review and value feedback are appreciated. Thank you for staying with us and hope to have an opportunity to welcome you back and turn your experience to be your outstanding stay.Sincerely,

4/10 แย่

Sam

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Two single beds but together for the king room. No exhaust in the bathroom, bath tub and the tap dirty.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Patcharaporn Crutmuang, Guest Experience Manager วันที่ 2 พ.ค. 2024
Dear Sam,Thank you for your review. We very appreciate that you took the time to share your recent experience, however we do find it very distressing. Our primary goal is to provide our guests with an enjoyable experience. Your feedback will be forwarded to the respective teams do the improvements can be made and well taken care of. In the future we hope you consider giving us another chance to serve you better.Warm Regards Patcharaporn Crutmuang Guest Experience Manager Grand Mercure Bangkok Atrium

10/10 ดีเลิศ

RYAN

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
great location
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Patcharaporn Crutmuang, Guest Experience Manager วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear RYAN. We very much appreciate your feedback regarding your stay at the Grand Mercure Bangkok Atrium.Thank you for choosing us and giving us a perfect 5/5 rating. We are thrilled that you had a wonderful stay with us. Thank again for taking your time to rate our hotel. We are indeed looking forward to your next visit and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

4/10 แย่

Jeremy J

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Supposedly upgraded. Room didnt have a tub as stated in reservation, room was not very clean, and I left for another hotel within hours of arrival. Would not recommend.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Patcharaporn Crutmuang, Guest Experience Manager วันที่ 2 พ.ค. 2024
Dear Jeremy, We are sorry to hear that the condition of the room was less than ideal. Our primary goal is to provide our guests with an enjoyable experience. Your feedback will be forwarded to the respective teams so the improvements can be made. In the future we hope you consider giving us another chance to impress you. Warm Regards Patcharaporn Crutmuang Guest Experience Manager Grand Mercure Bangkok Atrium

8/10 ดี

Homboé

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not very comfortable. The furniture was very outdated. The toilets were clogged and they ne ver fixed it .
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Patcharaporn Crutmuang, Guest Experience Manager วันที่ 22 เม.ย. 2024
Thank you for reaching out to our team with feedback about your stay at the Grand Mercure Bangkok Atrium. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. we greatly appreciate your comments about aspects of the room condition that needs upgrading. Our main priority is to be able to offer the well maintained and comfortable atmosphere. Our guest satisfaction is our priority concern. We will deliver your feedback to our team as we strive to meet our guest's need to enhance better stay. Thank you again for sharing your experience. We really hope you will consider staying with us again. Sincerely, Patcharaporn Crutmuang, GRAND MERCURE BANGKOK ATRIUM

10/10 ดีเลิศ

Alice Bridgette, Mississuga

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Courteous and professional Staff. Awesome ambience, convenient location and scrumptious breakfast buffet selection. Will recommend and visit again. 👌
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Duangkamol Kongsuwan (Ms.) Front Office Manager วันที่ 14 ม.ค. 2024
Dear Alice ,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Bangkok Atrium. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Best Regards,

4/10 แย่

Sabine

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ein Hotel das völlig in die Jahre gekommen ist. Im Badezimmer in der Dusche war überall Schimmel , es fehlte Toilettenpapier und Kosmetiktücher. Die Lage ist praktisch zum Airport, aber nicht um in die Innenstadt zu kommen. Kein gutes Preis -Leistungsverhältnis. Auch der Pool ist nicht so, dass man länger verweilen möchte. Das Personal war sehr freundlich und zuvorkommend.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Duangkamol Kongsuwan (Ms.) Front Office Manager วันที่ 14 ม.ค. 2024
Dear Sabine,Thank you for taking the time to write a review on your stay with us. We were sorry to read that your stay didn’t meet the expectations. All improvement points given during your stay have been well noted and immediately put to action to better your experience.We hope we have the opportunity to welcome you back in the near future.Yours Sincerely,

2/10 แย่มาก

Motoki

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Duangkamol Kongsuwan (Ms.) Front Office Manager วันที่ 14 ม.ค. 2024
Dear Motoki,Thank you for taking the time to write a review on your stay with us. We were sorry to read that your stay didn’t meet the expectations. All improvement points given during your stay have been well noted and immediately put to action to better your experience.We hope we have the opportunity to welcome you back in the near future.Yours Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Tracy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Duangkamol KongsuwanFront Office Manager (Ms.) วันที่ 14 ม.ค. 2024
Dear Tracy,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Bangkok Atrium. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

8/10 ดี

Michael

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Soweit alles okay. Das Hotel selbst könnte nun gerne an diversen Stellen eine Renovierung vertragen, aber das ist jammern auf hohem Niveau.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Duangkamol Kongsuwan (Ms.) Front Office Manager วันที่ 14 ม.ค. 2024
Dear Michael,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Bangkok Atrium. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Best Regards,

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Duangkamol Kongsuwan (Ms.) Front Office Manager วันที่ 14 ม.ค. 2024
Dear Anonymous,Thank you for taking the time to write a review on your stay with us. We were sorry to read that your stay didn’t meet the expectations. All improvement points given during your stay have been well noted and immediately put to action to better your experience.We hope we have the opportunity to welcome you back in the near future.Yours Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Olivia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Duangkamol Kongsuwan (Ms.) Front Office Manager วันที่ 14 ม.ค. 2024
Dear Olivia,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Bangkok Atrium. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

10/10 ดีเลิศ

Maribel

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Duangkamol Kongsuwan (Ms.) Front Office Manager วันที่ 14 ม.ค. 2024
Dear Maribel,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Bangkok Atrium. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

8/10 ดี

Michel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
GRANDE CHAMBRE BIEN EQUIPEE PETIT DEJEUNER COPIEUX
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023

4/10 แย่

NICOLAS, ST AUGUSTIN

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
3 chambres de réservées, pas une journée sans un soucis. Problème de parodie de douche, nettoyage de la chambre pas correct, pas de papier toilette, souvent oublié, pas de savon ou de shampooing. Évier bouché…
เข้าพัก 13 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Duangkamol Kongsuwan (Ms.) Front Office Manager วันที่ 14 ม.ค. 2024
Dear Nicolas,Thank you for taking the time to write a review on your stay with us. We were sorry to read that your stay didn’t meet the expectations. All improvement points given during your stay have been well noted and immediately put to action to better your experience.We hope we have the opportunity to welcome you back in the near future.Yours Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Decent selection at breakfast (the buffet area isn't closed, despite what the confirmation said). Helpful staff. Only minor niggle was the lights wouldn't turn off - an engineer had to be summoned to fix it when it happened around midnight. He attended within a few minutes and all was good once more. Handy(ish) for the MRT and rail link to Suvarnabhumi airport - 10 minutes walk, but that's a lot on a very hot day! Get a cab to the station for 40baht instead. Eco friendliness not so great, single glazed windows in that heat, must use a lot of energy for aircon. Didn't try the gym, pool etc.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Duangkamol Kongsuwan (Ms.) Front Office Manager วันที่ 14 ม.ค. 2024
Dear John,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Bangkok Atrium. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

6/10 พอใช้

Fiona

เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Duangkamol Kongsuwan (Ms.) Front Office Manager วันที่ 14 ม.ค. 2024
Dear Fiona,Thank you for taking the time to write a review on your stay with us. We were sorry to read that your stay didn’t meet the expectations. All improvement points given during your stay have been well noted and immediately put to action to better your experience.We hope we have the opportunity to welcome you back in the near future.Yours Sincerely,

6/10 พอใช้

Dominique

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Les chambres auraient besoin d etre refaites Traces sur les murs. Pas de shampoing anotre arrivée etc... Pas digne d un hotel de cette catégorie Impossible d avoir la clef de la chambre communicante
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Duangkamol Kongsuwan (Ms.) Front Office Manager วันที่ 14 ม.ค. 2024
Dear Dominique,Thank you for taking the time to write a review on your stay with us. We were sorry to read that your stay didn’t meet the expectations. All improvement points given during your stay have been well noted and immediately put to action to better your experience.We hope we have the opportunity to welcome you back in the near future.Yours Sincerely,

2/10 แย่มาก

Katrine

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Toilettet ved receptionen var fint nok. Resten af hotellet var meget slidt og beskidt. Vi var i tvivl om der var skimmelsvamp på badeværelset, eller om det bare var ekstremt snavset. Derudover var der også en virkelig grim lugt både på værelserne og gangene. Vi var en større gruppe afsted, og havde derfor flere værelser, og det var det samme på alle værelserne. Udsigten var tilgengæld på når man havde valgt et hjørneværelse
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Duangkamol Kongsuwan (Ms.) Front Office Manager วันที่ 14 ม.ค. 2024
Dear Katrine,Thank you for taking the time to write a review on your stay with us. We were sorry to read that your stay didn’t meet the expectations. All improvement points given during your stay have been well noted and immediately put to action to better your experience.We hope we have the opportunity to welcome you back in the near future.Yours Sincerely,