ห้องเอ็กเซกคิวทีฟสวีท | ตู้นิรภัยในห้องพัก, โต๊ะทำงาน, ผ้าม่านกันแสง, ห้องเก็บเสียง

รีวิว โรงแรมฟูลลอน สนามบินเถาหยวน ทางเข้า MRT A8

5 out of 5

รีวิว

9.2

ยอดเยี่ยม

คะแนน 10 - ดีเลิศ 375 จาก 606 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 190 จาก 606 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 25 จาก 606 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 8 จาก 606 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 8 จาก 606 รีวิว" "

9.4/10

ความสะอาด

9.2/10

พนักงานและบริการ

9.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

suwin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Fullon Hotel Taoyuan Airport Access MRT A8Reservat วันที่ 26 มิ.ย. 2023
Dear suwinThank you for writing a review about your recent stay at Fullon Hotel MRT A8. It is our pleasure to know that you had an enjoyable stay and loved excellent service. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Neil Jwo / Vice General Manager วันที่ 2 ธ.ค. 2019
親愛的貴賓 感謝您支持福容大飯店桃園機場捷運A8館,猶如我們亟欲帶給顧客體貼入微的服務精神,無論在硬體及服務,都希望以滿足全體顧客為最終目標,希望透過我們的努力,能帶給所有的貴賓最好的住宿感受。 再一次感謝您對福容大飯店的愛護,並衷心期盼貴賓的到來。

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Neil Jwo / Vice General Manager วันที่ 15 ส.ค. 2019
親愛的貴賓 您好 感謝閣下入住福容大飯店桃園機場捷運A8館並與我們分享您的住宿體驗,很高興您對於我們的位置為您帶來的便利感到滿意,猶如福容大飯店亟欲帶給顧客體貼入微的服務精神,我們都希望以滿足全體顧客為最終目標,希望透過我們的努力,希望能在您下一次入住時,帶給您更佳的住宿感受。 再一次感謝您對福容大飯店的愛護,並衷心期盼您下一次的到來。 Neil Jwo 駐店副總經理

8/10 ดี

Kaiso, Casa Grande

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location, convenient dining and shopping options all within the building.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 15 พ.ค. 2024
Dear Kaiso,Thank you for your positive feedback!We're delighted to hear that you enjoyed our great location, as well as the convenience of having dining and shopping options within the building.Providing a seamless experience for our guests is always our goal, and we're glad to know that you found everything convenient during your stay.We look forward to welcoming you back soon!

8/10 ดี

Hyunsim

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 8 พ.ค. 2024
Dear Hyunsim,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to leave a rating.We appreciate your feedback, and we're glad you chose our hotel for your stay.If there are any specific aspects of your stay that we could improve upon, please feel free to reach out to us directly.We value your input and are always looking for ways to enhance the guest experience.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide an even better experience.Safe travel!

10/10 ดีเลิศ

QIUYI

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Reception วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear QIUYI,Thank you for taking the time to leave us a perfect rating! We truly appreciate your positive feedback and are delighted to know that you enjoyed your stay with us.If you have any specific comments or suggestions in the future, please feel free to share them with us. We're always striving to enhance our guests' experience, and your input is valuable.We look forward to welcoming you back for another excellent stay!

10/10 ดีเลิศ

Qingzheng

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location to airport
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 5 เม.ย. 2024
Dear Traveler,Thank you for taking the time to leave us a perfect rating! We truly appreciate your positive feedback and are delighted to know that you enjoyed your stay with us.If you have any specific comments or suggestions in the future, please feel free to share them with us. We're always striving to enhance our guests' experience, and your input is valuable.We look forward to welcoming you back for another excellent stay!

10/10 ดีเลิศ

MINGCHUN SHIH

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 24 เม.ย. 2024
Dear MINGCHUN SHIH,Thank you for taking the time to leave us a perfect rating! We truly appreciate your positive feedback and are delighted to know that you enjoyed your stay with us.If you have any specific comments or suggestions in the future, please feel free to share them with us. We're always striving to enhance our guests' experience, and your input is valuable.We look forward to welcoming you back for another excellent stay!

10/10 ดีเลิศ

Patty

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
都很好
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 27 มี.ค. 2024
Dear Patty,Thank you for taking the time to leave us a perfect rating!We truly appreciate your positive feedback and are delighted to know that you enjoyed your stay with us.If you have any specific comments or suggestions in the future, please feel free to share them with us. We're always striving to enhance our guests' experience, and your input is valuable.We look forward to welcoming you back for another excellent stay!

4/10 แย่

James F.

A late flight arrival got me to the hotel around 10 PM. I have mobility issues. This hotel has no allowances for this, and requires ascending seven stairs before the main door is reached. Well the lobby is unlocked, but there is no one in attendance. That requires an elevator to the fifth floor. This made for a very poor start and it is difficult to say anymore after that, however, this needs to be resolved by the hotel or they need to make sure That this is noted on the websites they use for booking. All else at the hotel was acceptable.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 27 มี.ค. 2024
Dear James F.,Thank you for sharing your experience with us, and we sincerely apologize for the inconvenience you faced upon your late arrival. Your feedback is extremely valuable to us as we continuously strive to improve our services and facilities to meet the needs of all our guests.We apologize for any inconvenience caused by the lack of accessibility options at our hotel, especially for guests with mobility issues. Your concerns regarding the stairs and the unattended lobby have been duly noted, and we will work diligently to address these issues and ensure that appropriate measures are taken to improve accessibility and provide assistance when needed.We understand the importance of transparency and will make sure to update our website and booking platforms to accurately reflect our accessibility features and any limitations to avoid any future disappointments.Once again, we apologize for the inconvenience and thank you for bringing this matter to our attention. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a much-improved experience that meets your expectations. If you have any further concerns or feedback, please do not hesitate to contact us directly.

8/10 ดี

Kachun, Omaha

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location and very close to subway station.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Reception วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Kachun,Thank you for taking the time to leave us a perfect rating!We truly appreciate your positive feedback and are delighted to know that you enjoyed your stay with us.If you have any specific comments or suggestions in the future, please feel free to share them with us. We're always striving to enhance our guests' experience, and your input is valuable.We look forward to welcoming you back for another excellent stay!

10/10 ดีเลิศ

Yu Yen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 11 มี.ค. 2024
親愛的 Yu Yen 您好,感謝您給予我們完美的評價!我們真心感謝您的正面回饋,很高興您在福容大飯店 桃園機場捷運A8館 度過了愉快的時光。如果您有任何具體的意見或建議,請隨時與我們分享。我們一直在努力提升客人的體驗,您的意見對我們非常重要。期待未來再次歡迎您的光臨,為您提供更出色的住宿體驗!

10/10 ดีเลิศ

Gen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
MRTの駅直結でとても便利でした。
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 29 ก.พ. 2024
Dear Gen,Thank you for taking the time to leave us a perfect rating! We truly appreciate your positive feedback and are delighted to know that you enjoyed your stay with us.If you have any specific comments or suggestions in the future, please feel free to share them with us. We're always striving to enhance our guests' experience, and your input is valuable.We look forward to welcoming you back for another excellent stay!

10/10 ดีเลิศ

??

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
15分単位で電気が消えるのが不便でした。 それ以外は満足です。 清潔感もあり、近くにショッピングモールもあり駅直結で便利でした。
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 27 ก.พ. 2024
Dear Ms. Kaneko,Thank you for choosing Fullon Hotel MRT A8 and sharing your feedback with us.We apologize for the inconvenience regarding the electricity turning off, and we have already locating the issue will solve it, to prevent it happening again in the future.We're glad to hear that, aside from that issue, you were satisfied with your stay.We take pride in maintaining cleanliness, and we're pleased that you found our location convenient with a nearby shopping mall and direct access to the station. We appreciate your understanding and hope to welcome you back again soon.Safe travel!

10/10 ดีเลิศ

Spencer

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel is geared for Asian travelers. Bed mattress is hard.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 24 ก.พ. 2024
Dear Spencer,Thank you for choosing Fullon Hotel MRT A8 and sharing your feedback with us.We appreciate your perspective. We understand that preferences for mattress firmness can vary among guests, and we apologize if our bedding did not meet your expectations.Your comment regarding our hotel catering to Asian travelers is duly noted, and we strive to accommodate guests from all backgrounds with the utmost care and respect.If there's anything specific we can do to enhance your comfort during your stay, please don't hesitate to let us know.We value your input and hope to have the opportunity to better serve you in the future.Safe Travel!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The arrangement for breakfast could be improved.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Reception วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear Traveler,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to leave a rating. We appreciate your feedback, and we're glad you chose our hotel for your stay.If there are any specific aspects of your stay that we could improve upon, please feel free to reach out to us directly. We value your input and are always looking for ways to enhance the guest experience.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide an even better experience.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
喫煙者にはきつい、立地は◎
館内全面禁煙のため、喫煙は屋外で、と言う事になります。考え方によってはとても広い喫煙所になりますすね^^。 雨天でも1階を出たところ階段の階段付近は雨が当たらないので喫煙出来ますが、守衛室近いので守衛さんと仲良しにもなれます。 桃園空港からMRTで直達で1駅、長庚医院駅と一体なのでアクセスはとても便利で、近くには食べ物屋さんも多いしアウトレットへもタクシー使えば10分程度で行ける立地は素晴らしいです。 また、7泊しましたが、朝食のバリエーションが和洋中と豊富ですので飽きる事は無かったです。 台北市街はMRT一本で行けますが、MRTは空港からの人が多いため、直達車で座れる事は珍しいくらいです。 時間があってゆっくり行けるなら各駅停車の普通車なら大抵座って乗車出来ますので旅程に合わせて利用すると良いと思います。
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 15 ก.พ. 2024
Dear traveler,Thank you for choosing Fullon Hotel MRT A8 and sharing your feedback with us.We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Our team works hard to provide a comfortable environment for all our guests, and we're glad to hear that you had a positive experience interacting with our security staff.We're also pleased that you found our hotel's location convenient, with easy access to public transportation and nearby dining options. It's wonderful to know that you appreciated the variety of breakfast options we offer, ensuring that you never grew tired of the selection.Regarding your observation about the MRT, we understand that peak times can make seating a bit challenging. Thank you for your patience and understanding as we strive to accommodate all our guests as efficiently as possible.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay in the future. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know.Safe travel!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
健身器材種類多、溫泉乾淨舒服,早餐選擇多,總之CP值高 除夕夜帶媽媽入住的好選擇 媽媽很滿意
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 11 ก.พ. 2024
親愛的旅客您好非常感謝您的評價!很高興聽到您對健身設施、溫泉、早餐和性價比都感到滿意。我們一直致力於提供多元化的設施和舒適的住宿體驗,讓每位旅客都能享受到物超所值的服務。同時,很高興聽到您的母親也對住宿體驗感到滿意。如果您們有任何其他的需求或意見,請隨時告訴我們。期待未來再次為您服務!祝您一切順利,新年快樂!

10/10 ดีเลิศ

Akemi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staffs are so kind✨
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 11 ก.พ. 2024
Dear Akemi,Thank you for your feedback!We're delighted to hear that you found our staff to be kind and accommodating.Providing excellent service with a friendly attitude is always our goal, and we're pleased to know that we met your expectations.If you have any other comments or if there's anything else we can assist you with, please feel free to let us know.We look forward to welcoming you back in the future!Safe travel!

10/10 ดีเลิศ

Reiji

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
MRTの駅に直結している。雨でも傘は要らない。ショッピングモールの建物内に有るので、買い物や食事にも困らない。桃園空港への移動も便利。
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 6 ก.พ. 2024
Thank you for your review.We appreciate your positive feedback regarding the hotel's direct connection to the MRT station, making it convenient even on rainy days as there's no need for an umbrella. Additionally, being located within the shopping mall ensures easy access to shopping and dining options. The convenient access to Taoyuan Airport is also a plus.Your feedback is valuable to us, and we will use it to further enhance our services. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

Akemi

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 23 มี.ค. 2024
Dear Akemi,Thank you for taking the time to leave us a perfect rating! We truly appreciate your positive feedback and are delighted to know that you enjoyed your stay with us.If you have any specific comments or suggestions in the future, please feel free to share them with us. We're always striving to enhance our guests' experience, and your input is valuable.We look forward to welcoming you back for another excellent stay!

10/10 ดีเลิศ

JuiNan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 30 ม.ค. 2024
親愛的JuiNan您好,感謝您給予我們完美的評價!我們真心感謝您的正面回饋,很高興您在福容大飯店 桃園機場捷運A8館 度過了愉快的時光。如果您有任何具體的意見或建議,請隨時與我們分享。我們一直在努力提升客人的體驗,您的意見對我們非常重要。期待未來再次歡迎您的光臨,為您提供更出色的住宿體驗!

6/10 พอใช้

Yucheng

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 26 ม.ค. 2024
親愛的Yucheng您好感謝您選擇入住福容大飯店 桃園機場捷運A8館,並撥冗留下評分。如果有任何您認為我們可以改進的具體方面,歡迎您隨時與我們聯繫。我們重視您的意見,並始終努力提升每位旅客的住宿體驗。期待未來有機會再次歡迎您,為您提供更出色的旅程。

8/10 ดี

Hidetoshi

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 25 ม.ค. 2024
Dear Hidetoshi,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to leave a rating. We appreciate your feedback, and we're glad you chose our hotel for your stay.If there are any specific aspects of your stay that we could improve upon, please feel free to reach out to us directly. We value your input and are always looking for ways to enhance the guest experience.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide an even better experience.

10/10 ดีเลิศ

YA JU

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 18 ม.ค. 2024
Dear YA JU,Thank you for taking the time to leave us a perfect rating! We truly appreciate your positive feedback and are delighted to know that you enjoyed your stay with us.If you have any specific comments or suggestions in the future, please feel free to share them with us. We're always striving to enhance our guests' experience, and your input is valuable.We look forward to welcoming you back for another excellent stay!

8/10 ดี

momoko

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 18 ม.ค. 2024
Dear momoko,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to leave a rating. We appreciate your feedback, and we're glad you chose our hotel for your stay.If there are any specific aspects of your stay that we could improve upon, please feel free to reach out to us directly. We value your input and are always looking for ways to enhance the guest experience.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide an even better experience.

6/10 พอใช้

Huanlin

เดินทางกับคู่รัก
The location is good ! The hotel is not very clean! The wall has stains , disgusting!
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear Huanlin,Thank you for bringing your concerns to our attention. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your stay.We take cleanliness seriously, and it is disheartening to hear that the condition of the walls did not meet your expectations.Rest assured that we will investigate this matter thoroughly and take the necessary steps to address the cleanliness issues you have highlighted.Your feedback is valuable, and we appreciate your honesty.If there is anything specific you would like to share or if there are other areas where we can improve, please feel free to let us know.We hope to have the opportunity to make it right on your next visit and provide you with a more pleasant experience.Thank you, safe travel!

10/10 ดีเลิศ

yuchi

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
不錯的住宿體驗
服務人員果然還是福容的根本 櫃檯人員/咖啡廳人員都非常有笑容,招呼也很親切 房間大床真的很大,也滿安靜的 幾點個人在意的美中不足小地方 毛巾品質真的不太好,像是商務飯店那種薄薄的毛巾 枕頭其實可以選擇,但沒有看到有小牌子提醒 床稍微偏硬一些,側睡習慣的手其實會壓得有點麻
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 16 ม.ค. 2024
親愛的yuchi非常感謝您選擇 福容大飯店 桃園機場捷運A8館 ,並與我們分享您的入住經驗,也感謝您對我們服務人員的讚揚。我們很高興得知您對櫃檯人員和咖啡廳人員的笑容和親切的招呼印象深刻。至於您提到的一些小地方,例如毛巾品質、枕頭選擇的提醒和床的硬度,我們非常感謝您的反饋。這些意見對我們來說非常有價值,我們會將它們納入考慮,以進一步提升客房設施和服務品質。再次感謝您的入住,期待在未來有機會再次為您提供愉悅的住宿體驗。如果有任何特殊需求或建議,請隨時告訴我們,我們將竭誠為您服務。

10/10 ดีเลิศ

Fue Wen

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 14 ม.ค. 2024
親愛的Fue Wen您好,感謝您選擇 福容大飯店 桃園機場捷運A8館,並撥冗給予我們完美的評價!我們真心感謝您的正面回饋,很高興您在這次這次旅途度過了愉快的時光。如果您有任何具體的意見或建議,請隨時與我們分享。我們一直在努力提升每位旅客的住宿體驗,您的意見對我們非常重要。期待未來再次歡迎您的光臨,為您提供更出色的住宿體驗!再次感謝您選擇 福容大飯店 桃園機場捷運A8館,祝您旅途愉快!

10/10 ดีเลิศ

SHINOBU

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 19 ม.ค. 2024
Dear SHINOBU,Thank you for choosing Fullon Hotel MRT A8 and taking the time to leave us a perfect rating!We truly appreciate your positive feedback and are delighted to know that you enjoyed your stay with us.If you have any specific comments or suggestions in the future, please feel free to share them with us.We're always striving to enhance our guests' experience, and your input is valuable.We look forward to welcoming you back for another excellent stay!Safe travel!

8/10 ดี

YINCHUN

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 11 ม.ค. 2024
親愛的YINCHUN 您好,感謝您選擇入住福容大飯店 桃園機場捷運A8館,並撥冗留下評分。如果有任何您認為我們可以改進的具體方面,歡迎您隨時與我們聯繫。我們重視您的意見,並始終努力提升每位旅客的住宿體驗。期待未來有機會再次歡迎您,為您提供更出色的旅程。

10/10 ดีเลิศ

Ai Wei

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 8 ม.ค. 2024
Dear Ai Wei,Thank you for taking the time to leave us a perfect rating! We truly appreciate your positive feedback and are delighted to know that you enjoyed your stay with us.If you have any specific comments or suggestions in the future, please feel free to share them with us. We're always striving to enhance our guests' experience, and your input is valuable.We look forward to welcoming you back for another excellent stay!

8/10 ดี

Michael, Willoughby

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 8 ม.ค. 2024
Dear Michael,Thank you for taking the time to leave us a rating! We truly appreciate your positive feedback and are delighted to know that you enjoyed your stay with us.If you have any specific comments or suggestions in the future, please feel free to share them with us. We're always striving to enhance our guests' experience, and your input is valuable.We look forward to welcoming you back for another excellent stay!

8/10 ดี

A L

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall it was a very good hotel, also a great breakfast. Need a bit of attention for the mould around the basin & the botton of the tap.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 8 ม.ค. 2024
Dear A L,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you enjoyed your overall experience at our hotel and that you found our breakfast to be great.We sincerely appreciate your constructive advice regarding the mold around the basin and the bottom of the tap. Please accept our apologies for any inconvenience this may have caused. Rest assured, we take this matter seriously, and our housekeeping team will address it promptly to ensure a more enjoyable stay for our future guests.Your valuable input is instrumental in our continuous efforts to enhance our services. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future and providing you with an even more exceptional experience.Safe travel!

8/10 ดี

Kazuko

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
部屋は広く、バスタブとウォシュレットがあり 快適だった。4泊したが、毎朝ペットボトルの 水が補充されていて良かった。同じ建物内に 無印良品や、フードコートもあり、雨に 濡れることなく地下鉄に直接乗れ、とても 便利。 室温が20度に固定されていて、夜は少し肌寒く 翌朝ブランケットをお願いしたが、忘れられて しまい、再請求した。
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 8 ม.ค. 2024
Dear Kazuko,Thank you for choosing Fullon Hotel MRT A8 and sharing your detailed feedback with us.We're delighted to hear that you found the room spacious and comfortable with amenities like a bathtub and washlet. It's great that you appreciated the daily replenishment of bottled water during your stay.We're pleased to know that our location, with Muji and a food court in the same building, added to your convenience. Direct access to the MRT without getting wet in the rain is indeed a plus.We apologize for the oversight regarding the room temperature and the delay in providing the requested blanket. Your input is invaluable, and we'll use it to improve our services.We hope to welcome you back in the future for an even more enjoyable stay.Safe travel!

10/10 ดีเลิศ

Noriyo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 8 ม.ค. 2024
Dear Noriyo,Thank you for taking the time to leave us a perfect rating! We truly appreciate your positive feedback and are delighted to know that you enjoyed your stay with us.If you have any specific comments or suggestions in the future, please feel free to share them with us. We're always striving to enhance our guests' experience, and your input is valuable.We look forward to welcoming you back for another excellent stay!

6/10 พอใช้

Catherine

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
The room has “smoke” smell
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 8 ม.ค. 2024
Dear Catherine,Thank you for bringing the issue to our attention, and we sincerely apologize for any inconvenience you experienced regarding the "smoke" smell in your room. Providing a comfortable and clean environment is our top priority, and we regret that we fell short on this occasion.Our housekeeping team will investigate and address this matter immediately to ensure a pleasant stay for our future guests. Please rest assured that your feedback is taken seriously, and we appreciate your understanding.If there is anything else we can do to make it right or if you have any further concerns, please feel free to contact our front desk. We value your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back for an improved experience.

10/10 ดีเลิศ

Sachiko

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
スタッフの皆様の対応が親切だったので、また利用させていただきたいと思います。ありがとうございました。
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 8 ม.ค. 2024
Dear Sachiko,Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you appreciated the friendly service from our staff. It's our pleasure to have had you as our guest, and we look forward to welcoming you back for another stay. If there's anything specific you enjoyed or anything we can improve upon for your next visit, please let us know.Once again, thank you for choosing us, and we can't wait to have you back.Safe travel!

10/10 ดีเลิศ

KUMIKO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
トランジットで早朝出発のため、1泊利用しました。朝食時間には出発することを伝えたたころ、お弁当ボックスを作ってくれました。パックジュースも2本付。大変助かりました。ありがとうございます。 送迎のドライバーさんとの待ち合わせ場所についても、1階にもロビーありますよ。ご助言いただき、無事会うことができました。 (ご参考 ホテル情報) ホテルは地下鉄の出口から繋がっています。頭上の看板を見てエレベーターホールまで移動。5階(接待大廳 lobby)のボタンを押してロビーへ。 近所には食堂もたくさんあり、1品400円〜600円でテイクアウト(ワイダイ)も可能です。病院の近くなので、薬局も多く、翻訳アプリを使い、相談しながらのお買い物も楽しめます。 朝5時半に車の送迎を頼み、6時には空港に到着。8時半フライトに余裕で間に合いました。
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 4 ม.ค. 2024
Dear KUMIKO,Thank you for choosing Fullon Hotel MRT A8 and sharing your experience with us. We are delighted to hear that your stay for an early morning flight was a success. It's fantastic to know that our service team was able to prepare a take-out breakfast for you, making your departure more convenient. We appreciate your kind words and are glad we could assist you.We're also pleased that our advice regarding the meeting point with the shuttle driver on the 1st floor lobby was helpful, ensuring a smooth rendezvous.Your detailed feedback on our information and the surrounding area is valuable. We're glad you found the connection to the MRT convenient and that the surrounding area offered various dining options. It's wonderful that the proximity to hospitals and pharmacies, combined with translation apps, made shopping an enjoyable experience.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Safe travels!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 4 ม.ค. 2024
Dear traveler,Thank you for taking the time to leave us a perfect rating! We truly appreciate your positive feedback and are delighted to know that you enjoyed your stay with us.If you have any specific comments or suggestions in the future, please feel free to share them with us. We're always striving to enhance our guests' experience, and your input is valuable.We look forward to welcoming you back for another excellent stay!

10/10 ดีเลิศ

KYUNGHYUN

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
가격대비 최고입니다. 항상 잘 이용하고 있습니다.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 31 ธ.ค. 2023
Dear KYUNGHYUN,Thank you so much for your kind words!We're thrilled to hear that our pricing has met your expectations and that you've consistently enjoyed your experiences with us.It's always a pleasure to have you as our guest, and we look forward to providing you with excellent service in the future as well.If there's anything specific you love about your stays or any suggestions you have for improvement, please feel free to share.Safe travels, and we can't wait to welcome you back!

2/10 แย่มาก

Andy, APO

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 30 ม.ค. 2024
Dear Andy,Thank you for sharing your rating with us.We're disappointed to see that your experience did not meet your expectations.We would greatly appreciate any additional feedback you may have so that we can better understand the issues you encountered and work towards improvements.Your satisfaction is our top priority, and we are committed to addressing any concerns you may have had during your stay.Please don't hesitate to reach out to our guest services team directly with more details about your experience.We value your input and hope to have the opportunity to make amends on a future visit.

10/10 ดีเลิศ

Shufen

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
沒有
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 31 ธ.ค. 2023
親愛的Shufen您好,感謝您給予我們完美的評價!我們真心感謝您的正面回饋,很高興您在福容大飯店 桃園機場捷運A8館 度過了愉快的時光。如果您有任何具體的意見或建議,請隨時與我們分享。我們一直在努力提升客人的體驗,您的意見對我們非常重要。期待未來再次歡迎您的光臨,為您提供更出色的住宿體驗!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
第一次入住 服務品質100分 早餐也好吃 沒有吸煙室 想吸菸只能去一樓 小缺點 由於入住這兩天有寒流來襲 雖然飯店的暖氣似乎不起作用 但反映給櫃檯後 有請房務人員送一台暖氣機過來 讓我們好睡很多
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 31 ธ.ค. 2023
親愛的旅客您好非常感謝您選擇下榻 福容大飯店 桃園機場捷運A8館,並撥冗留下您寶貴的想法!我們非常高興得知您對我們的服務品質和早餐印象良好,這對我們而言是極大的鼓舞。我們同時感謝您對我們提出的小缺點的理解,包括由於菸害防制法的規定,衍生我們的吸菸區的限制。我們一直致力於提供一個清新、舒適的環境,讓每位旅客都能享受到愉快的住宿體驗。很抱歉得知您入住期間遇到了寒流,並感謝您向櫃檯反映這個問題,同時很高興我們的服務人員能夠迅速回應,提供暖氣機,確保您有一個溫暖舒適的環境,讓您能夠有充足的休息。再次感謝您選擇 福容大飯店 桃園機場捷運A8館,我們期待未來有機會再次為您服務。如果有其他需要或建議,請隨時告訴我們,我們將竭誠為您提供協助。祝您旅途愉快!

6/10 พอใช้

Kim

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
2019년 부터 출장 시 이용하는 호텔인데, 팬더믹 이후 관리가 잘 안 되는 것 같네요. 청소도 잘 안 되는 것 같고, 전체적으로 서비스의 질이 많이 떨어진 것 같아요. 위치는 MRT 연결되고 쇼핑몰이랑 같이 있어서 너무 좋아요.
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 31 ธ.ค. 2023
Dear Kim,Thank you for your valuable feedback regarding your experiences with Fullon Hotel MRT A8. We appreciate your loyalty and the time you took to share your observations.We're genuinely sorry to hear that you feel the services have not met your expectations, particularly after the pandemic.Your concerns about cleanliness and overall service quality are taken seriously, and we assure you that we will address these issues promptly to enhance your future experience.On a positive note, we're delighted to know that you find our location convenient, being connected to the MRT and adjacent to Global Mall.We value your feedback as it helps us identify areas for improvement and maintain the aspects that our guests appreciate.Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future with improved services.If there are specific areas you'd like us to focus on or if you have additional feedback, please feel free to share it with us.Thank you for choosing Fullon Hotel MRT A8, and we look forward to the chance to better serve you.

8/10 ดี

Kaiso, Casa Grande

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 24 ธ.ค. 2023
Dear Kaiso,Thank you for taking the time to leave us a perfect rating! We truly appreciate your positive feedback and are delighted to know that you enjoyed your stay with us.If you have any specific comments or suggestions in the future, please feel free to share them with us. We're always striving to enhance our guests' experience, and your input is valuable.We look forward to welcoming you back for another excellent stay!

10/10 ดีเลิศ

Simon

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
搭乘早班飛機出國旅行的好旅館
緊鄰機場捷運A8站,出站步行2分鐘即可抵達,非常適合需要搭機的人住宿。早班飛機也有配合的計程車服務,都可以排時間;早餐選擇性多,交通方便,值得安排旅程的住宿。
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 11 ธ.ค. 2023
親愛的Simon您好,非常感謝您的寶貴評論!我們很高興您對我們飯店地理位置的滿意,特別是靠近機場捷運A8站,對搭乘飛機的旅客而言確實非常方便。我們也很榮幸您喜歡我們提供的早餐選擇和預約早班飛機的計程車服務。如果您有任何進一步的建議或需求,請隨時告訴我們。期待未來再次為您提供一個愉快的住宿體驗!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 8 ธ.ค. 2023
Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to hear that you enjoyed your stay. If there's anything specific you'd like to highlight or if you have any suggestions for improvement, feel free to share. We appreciate your support and look forward to welcoming you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 8 ธ.ค. 2023
Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to hear that you enjoyed your stay. If there's anything specific you'd like to highlight or if you have any suggestions for improvement, feel free to share. We appreciate your support and look forward to welcoming you back in the future.

8/10 ดี

Jing

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Aaron Wang, Manager of Customer Service Department วันที่ 31 ธ.ค. 2023
Dear Jing,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to leave a rating.We appreciate your feedback, and we're glad you chose us for your stay.If there are any specific aspects of your stay that we could improve upon, please feel free to reach out to us directly.We value your input and are always looking for ways to enhance the guest experience.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide an even better experience.