ด้านหน้าที่พัก

รีวิว โวยาเจอร์โมเต็ล

3.5 out of 5
โวยาเจอร์โมเต็ล
863 Great Western Highway, Minchinbury, NSW

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 146 จาก 352 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 115 จาก 352 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 45 จาก 352 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 20 จาก 352 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 26 จาก 352 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.0/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Sue

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Blanket was not clean no spare pillows small bugs in shower area
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Louis

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

Molly

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Ted วันที่ 27 ก.พ. 2024
I am fully agreeing with you. It is terrible. Terrible that you somehow managed to book room on line, but omitted fact that our reception is open till 10pm.You find that majority hotels got limited time for check- ins.What makes more terrible is fact that I specially waited for you till 10-45 pm. I believe you arrived about 1 am.Would you please, in future read conditions, which are there and are no secret,rather then be angry.

2/10 แย่มาก

Karlo

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Carolyn

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Clean and friendly management
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Jan

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

4/10 แย่

keya-lee

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Anita

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly service, local, clean and quiet! Best to book in person or over phone for better price!
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Luchen

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Kalala

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Junior

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wonderful to stay even with Family.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Tammy

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

Catherine

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

Gert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property clean, just remember to bring your own face cloth.
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

Elizabeth

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Liam

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean, easy access to property, friendly staff
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Paul

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

Paula

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They wouldnt let us check in half an hour early Rude and treated us like second class people.because we booked through you Also the balcony had urine all over it it smelled really bad
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Ted Kasiewicz วันที่ 2 ก.ย. 2023
Dear Paula, yes it is absolutely true that you come at 1-30 pm to check in. It is indeed true that you were told that check-in starts at 2 p.m. Is true as well that you come back to check in at 16-29 pm.The rest of your story is pure lies in the worst edition, showing you are a very nasty person with a tendency to create lies as you go.The room you were in for one night was previously occupied four days by the corporate guest who has been staying at Voyager for the last twenty years. He wouldn't hesitate to communicate to us any problem. After reading your nasty review I went on that balcony and there is not the slightest trace of urine or any smell.Let me ask you why if the above was actually the case you wouldn't complain to reception? Let me ask another question. How long did it take you to fabricate those lies?

2/10 แย่มาก

Duncan

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
we were unable to make it to the place before 10pm and rang to see if they could keep the key out and they said no and were rude about it and i asked kindly if we were able to cancel she said no and hung up! we rang 15 mins after booking this place and they kept out $300 and we didn’t even stay there. extremely disappointed as we have been struggling.
การตอบกลับจาก Ted Kasiewicz วันที่ 1 ก.ย. 2023
Dear Duncan, You booked the very last spa room at Voyager through Expedia. One would hope that someone skilled in IT to book the room on line could as well read that check in time finish at 10 pm and booking is non-refundable. No hotel in Sydney, to my knowledge, leaves keys outside not knowing who comes, how many person will occupy the room etc. Obviously we living on different planets. I do not understand what 300 you talking about. As far hotel is concerned you paid 270 and hotel gets 229-51 before GST. That was for premium spa room. How you expect someone to wait for you for 2-3 hours when nightshift worker today demands about 50 p/h?. I am fully understand your frustration, but fact is that your booking prevented to sell that room to other person.I must add that in close to a quarter of century of operating a hotel I found that almost everyone , like yourself, not getting their way, are saying that staff was rude, hang up or other made up stories.

10/10 ดีเลิศ

Natalie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
GREAT friendly staff . Rooms are excellent clean and very comfortable Recommend to any one whom wants to stay in area
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

Scott

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly staff. Very clean room. Plenty of off street parking. Very basic, but would definitely stay again. Convenient and easily accessible.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023

8/10 ดี

john

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice people,isolated.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Shaun

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Alissia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We found this motel by accident and we will definitely stay again when we are in the area
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023

8/10 ดี

Rodney

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
N/A
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Lyle

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I'm glad I stayed here
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Clinton

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property was in a convenient location for public transport. Room was clean and comfortable and restocked and cleaned each day . Receptionist was lovely and a pleasure to deal with when checking in and out but I wish I could say the same to the male that answered the phone when I tried to confirm booking. I was rudely hung up on and told he was too busy to answer my questions. I nearly canceled just on that experience.
การตอบกลับจาก Ted วันที่ 22 ก.ค. 2023
Thank you for your comment. It was me who answered your call. I answered two or three your questions and you were coming with more. I was in reception on my own. Four person in reception were in line to check in in front of me and had one or two calls on hold plus another incoming call. You expected longer conversation and I just had no time for it. After about 20 minutes, I had few minutes and I did called you on internal phone and explained again why I had to cut our conversation short. It wasnt because I was rude to you, but at given time I just was too busy to take all your questions and give proper answers.

10/10 ดีเลิศ

Pau

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023

2/10 แย่มาก

Timothy

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Ted วันที่ 15 ก.ค. 2023
Dear TimothyWe did apologize for the beeping, faulty fire alarm in your room. We have questioned you why wouldn't you come or call reception so that we could rectify the problem. We did extend your stay as a form of apology and you and your partner were happy. I checked guests history of that very room. Before you that room was occupied by a guest from your suburb, Willmot.I am unable to point who, but someone was interfering with that fire alarm causing beeping as was off the line. An issue like the above is often experienced by hotels accommodating some locals who do not adhere to accepted norms and behavior.Apologise once again.

4/10 แย่

Sarah

เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Ted วันที่ 16 มิ.ย. 2023
Would like to say what you did not like? Weather? Location? Or there is something else and you like to keep secret?

10/10 ดีเลิศ

Paul

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent staff and facility
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

4/10 แย่

Claudia

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Ted Kasiewicz วันที่ 13 พ.ค. 2023
Do not know what did you dislike, but could assure you there is no one person on entire planet who manage to please everyone. Enjoy your life.

10/10 ดีเลิศ

Lewis

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
👍
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2023

2/10 แย่มาก

Vincent

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Nothing wrong with the property. Just unhelpful, rude staff, abrupt and not welcoming at all. Very dissapointing.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Ted Kasiewicz วันที่ 6 เม.ย. 2023
Terrible? Terrible because we couldn't give you invoice?You booked on line and you paid to third party. Not to Voyager.Some time ago we got clarification from Australian Taxation Office stating that a hotel cannot issue an invoice to the guest who paid to third party.You never paid even one cent to Voyager.No one was rude, no one was abrupt.You, like many others, when couldn't get your way was rude, nasty and hang up.

10/10 ดีเลิศ

Ranjeet

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

ANUBHUTI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was a beat and clean room and staff was also very supportive.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Dawn

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Reception staff member was very friendly and accommodating. I left my pillow in the room by accident and she called me to let me know. We hadn’t left town yet so got me just in time. Very happy with the service that was provided.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Petra

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Fabulous customer service! The staff where welcoming and extremely accommodating. The room and the bathroom were very clean. The parking availability was a great bonus.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Jeremie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Spacious room, clean and overall modern look and feel. Great price for the accommodation. I would go back there in the future.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Nathan

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Uchenna Kingsley

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Is Clean and Good
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023

6/10 พอใช้

Michael Anthony

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The only one with rooms available on MardiGras Saturday. I would like the place better if they get a good vacuum and use it daily.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

10/10 ดีเลิศ

Matthew

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very relaxing stay.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

10/10 ดีเลิศ

Karen

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Voyager was a really great place to stay. Clean, quiet, good amenities, helpful staff. Highly recommended
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

8/10 ดี

Shaun

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Staff were friendly, polite and happy to help the room was clean and surroundings quiet. The bed very comfortable. I would recommend as a place to stay in the future.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

8/10 ดี

David

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was appropriate and clean
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

8/10 ดี

Luke

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My stay was great. Very clean and friendly staff. Bed was a little hard, however my pillow made up for it. Need to supply a hand towel with bath towels
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

2/10 แย่มาก

Satinder Vir singh

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
One of the worse customer service ever seen at this place. They have no sense how to behave with customers. They are just money greedy. I would strongly recommend for everyone not to book this place. Worse people ever seen. Rooms and place is really bad as well.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Ted Kasiewicz วันที่ 17 มี.ค. 2023
I knew you bring a trouble. You had that trouble in your eyes.You booked a room with QUEEN bed for two people and then were THREE of you. Rather than refuse you room and open an argument we asked for extra 20-,00 for third person. You did not paid so we took that twenty dollars from your bond. Hotels make living from renting rooms. You tried to cheat us. So, please tell me who is a greedy cheater? Obviously you. Thank for you comment and please do not show you dishonest , greedy person at Voyager.

6/10 พอใช้

Clive

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023