ห้องคลับ | วิวจากห้องพัก

รีวิว Leonardo Boutique Hotel Rehovot

Leonardo Boutique Hotel Rehovot
2 Oppenheimer Street, Rehovot

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 84 จาก 196 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 85 จาก 196 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 19 จาก 196 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 5 จาก 196 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 3 จาก 196 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

8.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Aaron

เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก OSHER | RECEPTION MANAGER วันที่ 27 ก.พ. 2024
Dear Aaron, Thank you for taking the time to fill in your feedback, we look forward to hosting you again

8/10 ดี

J

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก OSHER PANKER | RECEPTION MANAGER วันที่ 15 ต.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to fill in your feedback .

10/10 ดีเลิศ

Jorge

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Buenísimo y muy bien comunicado
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก OSHER PANKER | RECEPTION MANAGER วันที่ 22 ก.ย. 2023
Dear Jorge, Thank you for taking the time to fill out your feedback with a high score, we really appreciate it

10/10 ดีเลิศ

Jorge

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Todo perfecto
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก OSHER PANKER | Reception Manager วันที่ 13 ก.ย. 2023
Dear JorgeThank you for taking the time to fill out your feedback with a high score, we appreciate it very much

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great stay
The hotel was clean and very comfortable. They offer a huge breakfast. The staff was tremendously helpful, and the location was very effective for my visit to the Weizmann I statute.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Osher Panker | Reception Manager วันที่ 18 ก.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to fill in your feedback with a high score .We are glad that we created a magical stay experience for you.

6/10 พอใช้

FABRICE

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
moyen. pas pour des voyages d'affaires
Très bruyant. fenetre ouverte ou fermée, le bruit est quasiment le même. le premier matin le restaurant était enfumé et on sentait la friture en sortant du petit déjeuner. Après leur avoir fait remarqué, le lendemain les hottes fonctionnaient.
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Osher Panker | Reception Manager วันที่ 11 ก.ค. 2023
Dear guest, We apologise for having read your feelings while you were with us.We inquired about the matter with the service providers who worked on the days you stayed with us and we did not receive any inquiries on the matter from other guests.It is important for us to note that such specific cases are processed in real time in order not to damage the stay experience of our guests.We will be happy if you contact us again on your next stay so that we can match you with the type of room and the area that will suit your needs.

10/10 ดีเลิศ

haedong

เข้าพัก 7 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Osher Panker | Reception Manager วันที่ 11 ก.ค. 2023
Thank you for taking the time to provide your feedback with a high score, we are very grateful for it

8/10 ดี

Simon

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice clean room. Not very friendly stuff
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Osher P. วันที่ 23 มิ.ย. 2023
Thank you for taking the time to fill out the feedback. We are sorry to read that you were not able to make friends with the hotel employees. The entire staff invests in their work according to the department's procedures, however, there are employees with difficulties in speaking English. During your next stay, we would be happy if you contact the reception team directly to give you the appropriate answer.

10/10 ดีเลิศ

Sebastian

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Leonardo Boutique team วันที่ 12 มิ.ย. 2023
Dear Sebastian, Thank you for the high rating

10/10 ดีเลิศ

Byounggi

เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Leonardo Boutique Rehovot. วันที่ 30 พ.ค. 2023
Dear guest,Thank you for the high score!We are happy to hear you had an A+ stay with us Hopefully to see you again,

10/10 ดีเลิศ

Jost

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Best breakfast buffet ever. Good room coffee.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Leonardo Boutique Rehovot. วันที่ 18 พ.ค. 2023
Dear guest,Thank you for the high score and the compliments!We are happy to hear you had a wonderful stay with us We hope to see you again.

10/10 ดีเลิศ

Pavel, Campbell

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Great breakfast. Very clean. Rooms cleaned daily, no exceptions. Friendly staff. Convenient location for people visiting central Israel for business or personal reasons. Next to railway station.
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Leonardo Boutique Rehovot วันที่ 3 เม.ย. 2023
Hello,Thank you for the response, we are glad to hear you enjoyed you stay with us!We hope to host you again.

8/10 ดี

joseph

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Had trouble with toilet flushing
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Leonardo Boutique Rehovot วันที่ 3 เม.ย. 2023
Hello,We are sorry to hear you had a trouble during you stay, but hope you still had a wonderful visit!We will be glad to host you again.

6/10 พอใช้

oded, missouri city

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms were good, but staff not helpful, difficult check-in, inconvenient parking.
การตอบกลับจาก leonardo วันที่ 29 ม.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to write your feedback,Regarding your comments, we will pass it on to the relevant administrators for improvement.you will find that we have improved from your comments for next time.

10/10 ดีเลิศ

michael

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great check in. Staff was extremely friendly and helpful. Rooms were much larger than expected.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก leonardo วันที่ 29 ม.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to write your feedback

10/10 ดีเลิศ

Nissim

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก leonardo วันที่ 29 ม.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to write your feedback,

10/10 ดีเลิศ

yerahmiel

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก leo-rehovot วันที่ 7 ธ.ค. 2022
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 ดี

yerahmiel

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
comfort. friendly staff but not enthusiastic to solve problems. excellent breakfast. lacking reasonable parking arrangement. overall nice and enjoyable.
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก leo-rehovot วันที่ 7 ธ.ค. 2022
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 ดี

Aaron

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2022

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The breakfast buffet was very good, as was the 10th Floor Lounge. Room was utilitarian but comfortable and clean
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
great service and quality comfort in the hotel. launch with all needed and some more treats to get.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก reut katz วันที่ 18 ก.พ. 2020
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, reut katz

8/10 ดี

Dina

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 9 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก reut katz วันที่ 18 ก.พ. 2020
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, reut katz

6/10 พอใช้

Katrina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
3-4 stars at a decent rate
The Noise from the train station makes a solid night’s sleep impossible. Saturday night was pure heaven! The windows don’t block out any sound so you hear kids shouting in the plaza below, all the announcements from the station as well as those very loud trains. Your staff is definitely your asset... just lovely and helpful. The executive lounge is a lovely place to be during bad weather or downtime. The express shop across the road is soooo convenient! I am not a breakfast eater but can see the effort and thought that you put into a fantastic looking spread. Definitely a good, central place to be situated if visiting the sights. A good sized room at a rate much lower than other cities
เข้าพัก 8 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก reut katz วันที่ 18 ก.พ. 2020
Thank you for taking the time to give us feedback about your stay. Our goal is to provide the highest level of service to our guests, and make sure their stay here is comfortable and relaxing as possible. We sorry you were not totally satisfied with your service. We are committed to serving the needs of our guests and your comments offers valuable feedback. We are constantly looking to improve our service. We hope you enjoyed other aspects of our hotel . Sincerely yours, reutk katz Guest Relations Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 7 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Timmi วันที่ 29 ธ.ค. 2019
-Dear guest, Thank you for your feedback regarding your recent visit at our hotel and please accept our sincerest apologies any inconvenience you have experienced during your stay Feel free to contact us and explain us why did you choose this score. Sincerely Timmi Pavis Guests relations manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Convenient, right next to train station. Very good breakfast - has a lot of options. Friendly staff.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Timmi วันที่ 29 ธ.ค. 2019
-Dear guest, Thank you for taking the time sharing your review regarding your recent stay. I'm delighted that you find the breakfast, the service and the location as most enjoyable . We hope to welcome you back to our hotel once again Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Timmi Pavis วันที่ 29 ต.ค. 2019
-Dear guest, Thank you for your feedback. Hope to see you soon! Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

8/10 ดี

christopher

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good hotel in Rehovot
Hotel is very convenient to several research and medical facilities. Train station is across the street which is really good. Staff was very pleasant and helpful. Breakfast was very good and had a wide variety of prepared items and they will cook you an omelet if you want one. We used the 10 floor business center quite a bit for quick get together to discuss the days actives. The gym was on par with what I see at other hotels Hotel was quiet and comfy we were there for a week. The negative: carpet in my room was old and need replacing and the hallways are very dark and depressing. hey
เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Timmi Pavis. Guest relations manager วันที่ 18 ก.ย. 2019
Dear Simon, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel once again! Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Nermine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Timmi Pavis วันที่ 28 ก.ย. 2019
Dear Nermine, Thank you for the high score Regards Best Timmi Pavis Guest relations manager

10/10 ดีเลิศ

Alex, Portland, OR

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good rooms, economical pricing, friendly/ helpful staff even though I couldn't speak Hebrew.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Timmi วันที่ 31 ก.ค. 2019
-Dear Alex, Thank you for taking the time sharing your review regarding your recent stay. I'm delighted that you find the service and the room as most enjoyable . We hope to welcome you back to our hotel once again Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Timmi Pavis วันที่ 29 มิ.ย. 2019
Dear Guest Thank you for the high score Regards Best Timmi Pavis Guest relations manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
最終日の朝に突然水道が出なくなるトラブルがあり大変困りました。
เข้าพัก 6 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Timmi Pavis วันที่ 29 มิ.ย. 2019
Dear Guests, Thank you so much for sharing your feedback regarding the hotel experience. On behalf of our, I would like to sincerely apologize for the inconvenience caused by the water shortage. There was a regional water shortage and unfortunately this is not something we could expect and prevent. A lot of efforts were made to return the water as soon as possible Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

8/10 ดี

MIN-TSUN

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 18 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Timmi Pavis วันที่ 29 มิ.ย. 2019
Dear Mr. Min-TSUN, Thank you so much for sharing your feedback regarding the hotel experience. Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

6/10 พอใช้

John

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Timmi วันที่ 24 เม.ย. 2019
Dear John, Thank you so much for sharing your feedback regarding the hotel experience. Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

2/10 แย่มาก

Sean

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Unfair cancellation policy
Unfair cancellation policy. Cancelled on day of Check in but charged for entire stay. No receipt provided by hotel. Receipt removed by Hotels.com
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2019

6/10 พอใช้

Daan

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Ontbijt niet optijd klaar en niet compleet
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Timmi วันที่ 24 เม.ย. 2019
Dear Daan, Thank you for choosing to stay with us. Your feedback will be forwarded to the relevant departments. Delays at breakfast are not according to our standards, and meals are serat 6:30. Hope to see you again to show the improvment. Best regards' Timmi Pavis

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Convenient for the train station and shops and museums
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Timmi วันที่ 24 เม.ย. 2019
Dear guest, Thank you for choosing to stay at Leonardo Boutique Rehovot and for your kind review. We were very pleased you were happy with our location. We hope to have the privilege of hosting you again soon. Sincerely yours, Timmi Pavis, Guest Relations Manager

8/10 ดี

Joy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
. Lighting in room could’ve been brighter and we had to chase shower gel for the bathroom but the executive floor was great and all the staff were polite and helpful.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Timmi วันที่ 24 เม.ย. 2019
Dear Joy, Thank you so much for sharing your feedback regarding the hotel experience. I'm delighted that you find the serviceas most enjoyable! Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

10/10 ดีเลิศ

Jun Hyung

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
nice place to stay
It is always nice place to stay a Rehovot
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Timmi วันที่ 24 เม.ย. 2019
Dear Mr. Hyung, Thank you for your feedback. It is always a pleasure to have you here Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

10/10 ดีเลิศ

Michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Timmi วันที่ 25 มี.ค. 2019
-Dear Michael, Thank you for taking the time sharing your review regarding your recent stay. I'm delighted that you enjoyed your stay. We hope to welcome you back to our hotel once again. Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Timmi วันที่ 24 เม.ย. 2019
Dear Guest, Thank you for the high score Regards Best Timmi Pavis Guest relations manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Timmi Pavis วันที่ 24 เม.ย. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel once again! Sincerely, Timmi Pavis. Guest relations manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Timmi Pavis วันที่ 28 ก.พ. 2019
Dear Guest Thank you for your feedback. It was our pleasure to host you here Best Regards, Timmi Pavis Guest relation manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Timmi Pavis วันที่ 21 ก.พ. 2019
Dear Guest, Thank you for the high score! Hope to see you soon! Timmi Pavis Guest relations manager

10/10 ดีเลิศ

Arq. Jorge

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excelente en relación costo/beneficio
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Timmi วันที่ 20 ก.พ. 2019
Thank you for taking the time to rate us. We hope to welcome you back to our hotel once again! Sincerely, Timmi Pavis. Guests relations manager ‏

10/10 ดีเลิศ

Arq. Jorge

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excelente hotel en relación costo/beneficio
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Timmi วันที่ 20 ก.พ. 2019
Dear Mr. Jorge Thank you for the high score Regards Best Timmi Pavis Guest relations manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Timmi Pavis วันที่ 20 ก.พ. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Leonardo Boutique Rehovot and for your kind review. We hope to have the privilege of hosting you again soon. Sincerely yours, Timmi Pavis, Guest Relations Manager

8/10 ดี

Andreas

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
it would be nice to put a little more focus on the cleanliness of the room
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Timmi Pavis วันที่ 20 ก.พ. 2019
Dear Guests, Thank you so much for sharing your feedback regarding the hotel experience. We value your comments regarding the cleaniness and it has been shared with the appropriate team to ensure this is prevented in the future. Best Regards, Timmi Pavis Guest relations manager

8/10 ดี

Marc

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Timmi Pavis วันที่ 20 ก.พ. 2019
Dear Marc Thank you for your feedback. It is always a pleasure to have you here Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

10/10 ดีเลิศ

Elisheva

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Timmi Pavis วันที่ 31 ม.ค. 2019
Dear Elisheva, Thank you for choosing to stay with us. I am glad that you enjoyed here. Hope to see you soon! Timmi Pavis Guests relations manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel muito bom e prático. Vale a pena
É um hotel muito bom, bem localizado e fica ao lado da linha do trem que vai para o aeroporto. Os funcionários são muito atenciosos. O hotel precisa cuidar de alguns detalhes como agilizar os serviços no café da manhã e cuidar um pouco mais da arrumação do quarto
เข้าพัก 10 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Timi Pavis วันที่ 23 ม.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time sharing your review regarding your recent stay. I'm delighted that you find the service, the staff and the location as most enjoyable. I can assure you your comments have been taken on board for further attention by our GM and management. We hope to welcome you back to our hotel once again Best Regards, Timi Pavis, Guest relation manager