สระว่ายน้ำกลางแจ้ง เปิด 6:00 น. ถึง 20:00 น., ร่มริมสระว่ายน้ำ

รีวิว The Westin Hyderabad Mindspace

5 out of 5
The Westin Hyderabad Mindspace
Mindspace IT Park, Hitech City, Hyderabad, Telangana

รีวิว

9.0

ยอดเยี่ยม

คะแนน 10 - ดีเลิศ 125 จาก 190 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 38 จาก 190 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 15 จาก 190 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 4 จาก 190 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 8 จาก 190 รีวิว" "

9.4/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

8.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

ASHOK

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Kalyan Chakravarthy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything is good. Good overall experience.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Amarnath

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ok
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

Susan

เดินทางกับครอบครัว
Lovely. Everything was great. Spa was amazing!
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Henry Fernando

เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Ninad

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

BALAGOPALAN JAYAGOPAL

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Mohamed

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

shilpa

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Quality standards have dropped… room facilities were not working properly… kettle, bath tub drainage, curtains were not cleaned. It was showing off that property is not maintained properly. Room services were delayed by 45 mins and towels were not replaced even post mentioning.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Nikolay, Thousand Oaks

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property is nicely located in a convenient area close to many technology companies in the area.
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023

6/10 พอใช้

VIKRAM

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Old beaten up building. $250 a night, have had much better experience and options.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Leighton

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 8 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

Nekpal

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
So we have been traveling for almost one month and stayed repeatedly in marriot properties. Tried the westin gurgaon, amazing stay and service thereafter stayed in JW marriot Chandigarh amazing stay and service again. And then lastly Westin Hyderabad mindspace, service here was okay ONE THING I WANT TO HIGHLIGHT OVER HERE IS we are from US and have tried the wine BAD BOY a bunch of times and it costs around $30-40 at the max. The property at hyderabad charged us 20k per bottle which comes to $245 per bottle. I understand as a property you have taxes and stuff but charging like 6.5times more than the original cost and not having the price of bottle listed anywhere was huge disappointment. I have spent almost 20lakhs in last month on marriot properties but because of this experience might not come again. Thanks
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

Navdeep

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

Kevin

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 12 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

Vani

เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Bagavathy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Paul

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel held my room from the night before when I arrived at 5:30am. The staff were professional and always helpful, from check-in to concierge, to chauffeurs, to restaurant wait staff. They gave me a 3pm check-out at no charge. Room was immaculate, spacious, and felt new.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Benjamin Garcia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice and clean
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Samuel, Tigard

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

10/10 ดีเลิศ

Noah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was absolutely overwhelmed by the quality of service at Westin. Nothing was too much trouble for the front desk and concierges who were attentive and proactive. Coupled with a great room and breakfast you couldn't ask for anything more. 5 stars*****

10/10 ดีเลิศ

Ramana, Kingston

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Well maintained, service was excellent, friendly staff, excellent breakfast with different options.
การตอบกลับจาก Faisal Dalvi วันที่ 26 ธ.ค. 2022
Dear Mr. Ramana,Thank you very much for sharing your feedback about the stay.I am delighted to learn that your stay was excellent and staff service over all in the hotel is friendly.Looking forward to well come you back.Thank you

10/10 ดีเลิศ

Sumanth

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Akshit

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Robert J

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Jeramyn

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 6 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Team Westin Hyderabad วันที่ 28 มิ.ย. 2022
Thank you and hoping to welcome you back

10/10 ดีเลิศ

Rajandrav

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Management วันที่ 23 มิ.ย. 2022
Thank you and glad that you enjoyed your stay with us. Look forward to welcome you back soon.

8/10 ดี

Rajesh Kumar

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Compared to the other hotels of same level, the vanity and toiletries are not provided as expected.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Biswadeep วันที่ 12 มิ.ย. 2022
Dear Guest, Thank you for choosing Westin Hyderabad and we do acknowledge your feedback. Profile has been updated and you will have all toiletries, however if you wish any extra or additional amenities / toiletries we would be happy to provide you. Regards, Team Westin

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Amitabh Rai, General Manager วันที่ 28 เม.ย. 2022
Dear Guest, Thank you for taking your valuable time out to review us on Expedia. Our Ladies and Gentlemen take great pride and effort in delivering outstanding experiences for our guests and I am delighted to know that we left an indelible impression on you! We certainly enjoyed looking after you and look forward to the pleasure of welcoming you back soon. Warm regards, Amitabh Rai General Manager

10/10 ดีเลิศ

Sumanth

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

2/10 แย่มาก

Dheeraj

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Shower did not drain well
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Best Wishes, Deepyayan Ghosh Rooms Division Manag วันที่ 31 ม.ค. 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time out to share with us your valuable feedback. We would like to offer our sincerest apologies for the problems you encountered during your stay at the hotel. We have clearly not been able to live up to your expectations. We are deeply disappointed that we were not able to give you the best experience. We have made a note of every single concern highlighted by you and ensure you that corrective measures are being taken. We put guest experience and satisfaction as our top priority and it is really unfortunate that we have fallen short in your case. Please accept our sincere apologies. We reassure you of our co-operation and look forward to a more positive association with you in the future as well. Your patronage is valuable to us and we look forward to serving you again in the future.

6/10 พอใช้

Jalaja

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I liked the breakfast spread but the service for the rooms is not up to the expectations
เข้าพัก 12 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Deepak Verma, Director of Sales & Marketing วันที่ 21 ม.ค. 2022
Dear Jalaja, Warm Greetings from The Westin Hyderabad Mindspace!! We want to thank you for sharing your experiences with us and it is always a pleasure to meet and interact with you. We would like to offer our sincere apologies for the disappointment you have experienced. It is certainly not reflective of our usual standards. Thank you once again for your valuable feedback. We hope to see you again very soon and we assure you'd have a wonderful stay! Your patronage is valuable to us and we look forward to serving you again in the future. Kind Regards, Deepak Verma Director of Sales & Marketing

8/10 ดี

Sarat

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly staff Clean Prompt room service I didn’t like the idea of ordering food to room by an app.it didn’t work and too complicated
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Deepyayan Ghosh (Rooms Division Manager) วันที่ 31 ม.ค. 2022
Dear Guest, Greetings from The Westin Hyderabad Mindspace! We want to thank you for sharing your experiences with us. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders, but exceeding the expectations of our valued guests. We have made a note of your feedback on areas of improvement. We put guest experience and satisfaction as our top priority. Please note your feedback will be shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We also recognize these are unusual times and we thank you for choosing to stay with us.

8/10 ดี

Som

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great rooms, excellent staff! Great breakfast buffet!! - Their Italian food is edible, but nothing to write home about. - Their "loaded Nachos" was a miserable joke! - A multitude of options for Indian food, both North and South Indian, plus good food!! - Their bar is open till 3 AM, with a 24-hour room service - a major plus!
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Deepak Verma, Director of Sales & Marketing วันที่ 21 ม.ค. 2022
Dear Warm Greetings from The Westin Hyderabad Mindspace!! Thank you for uplifting our spirits by writing such a beautiful review. It is a joy to know that we were able to cater to your requirements and provide you with a seamless experience with safety and hygienic standards. Thank you for taking the time out to share with us your valuable feedback. It is a pleasure to note you had a wonderful experience at the Westin Hyderabad Mindspace and we would like to take this opportunity to thank you for your continued support. We hope you have the time to drop by at The Heavenly Spa for the ultimate rejuvenation package we offer that will leave you with a sense of well being long after your check out. Your patronage is valuable to us and we look forward to serving you again in the future. Kind Regards, Deepak Verma Director of Sales & Marketing

10/10 ดีเลิศ

Kei

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent business hotel in the IT dominated Hitech City part of Hyderabad. Fantastic staff at front desk especially Arpit and Narinder. Fantastic waiters like Gaurav and Poona. Awesome house keeping and room service person (forgot their names)), and definitely get a massage from Dinh (spelling?). It’s awesome. Location Is excellent to get to the nice, cool parts of town. Excellent breakfast. Many restaurants to choose from for other meals. Beautiful surroundings. But really, excellent staff very, very eager to provide top notch service. Use their car service to go sight seeing. Definitely worth it. Beautiful modern rooms. Did I remember to say “excellent service”?
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Deepak Verma, Director of Sales & Marketing วันที่ 30 พ.ย. 2021
Dear Guest, Warm Greetings from The Westin Hyderabad Mindspace! I am happy to read your positive feedback and I would like to thank you for taking the time to review your experience at The Westin Hyderabad Mindspace. It gives me a great pleasure that the service by our team of associates has been acknowledged by you and they certainly go to the extra mile to ensure guest delight and I am glad that their efforts have paid off. I will certainly convey your kind words to the whole team especially Arpit, Narinder, Gaurav and Poona. We are extremely proud to have them on our team. I await your next visit to the property and assure you of yet another memorable experience! Best Regards, Deepak Verma Director of Sales & Marketing

10/10 ดีเลิศ

Muralk

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021

6/10 พอใช้

Himanshu

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Marriot hotels are struggling, especially /w Food
Check-in was smooth and fast. Rooms are clean and comfortable. And that’s it. Food ordered via in room dinning was very disappointing. Also had dinner at Casbah restaurant, horrible food. Large non veg platter … all items were bad and the humus + pita was unbelievably bad! At the check out no one bothered to even ask how the stay was. Just collected the money and moved on. When I did provide feedback I was sheepishly offered a packed breakfast as compensation for ₹10k charger for the bad food they served. I chose to just walk away and will take my business else where. I feel Marriot is struggling as a brand… this is twice in a row on marriot properties in Hyderabad. My earlier stay at Sheraton Hyderbad was worse than this… so maybe it’s improving but still not good enough.
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2021

6/10 พอใช้

Vishesh

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Team Westin Hyderabad Mindspace วันที่ 28 มิ.ย. 2021
Dear Vishesh, Warm Greetings from The Westin Hyderabad Mindspace! Thank you for choosing to stay with us during these unusual times. We regret the inconvenience if any caused to you. We look forward to welcoming you back to your home. Best Wishes, Team The Westin Hyderabad Mindspace

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was good couple years back but surely not close to 5 star hotel anymore with dirty pillows, linen, bed and the room itself seems so old with creaking wood floor. Chefs and waiters touch food with bare hands .. omg..Will not recommend or stay there again.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก Team Westin Hyderabad Mindspace วันที่ 28 มิ.ย. 2021
Dear Guest, Warm Greetings from The Westin Hyderabad Mindspace! Thank you for choosing to stay with us during these unusual times. We regret the inconvenience caused to you and we assure you that we have taken all necessary measures to take corrective action about the same. We look forward to welcoming you back to your home. Best Wishes, Team The Westin Hyderabad Mindspace

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Ramakrishna

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021
การตอบกลับจาก Marketing Manager วันที่ 31 มี.ค. 2021
Thank you for the rating. We look forward to welcoming you soon.

10/10 ดีเลิศ

Sudhir

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A beautiful hotel in a great Location
It's a fabulous place to stay. The food is delicious with luxurious rooms and the property is incomparable. Good hospitality, we were warmly welcomed by Priya she is very friendly, cooperative and courteous. Will surely come back again.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2021
การตอบกลับจาก Marketing Manager วันที่ 31 มี.ค. 2021
Thank you for the amazing feedback. We look forward to welcoming you soon.

10/10 ดีเลิศ

KEERTHI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Best in Hyderabad
Have been to this place they are really good
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Prashant

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Prakash

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Best Hotel Ever
Abusolutely loved it
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2020

10/10 ดีเลิศ

Sk, Gulbarga

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
WESTIN.....!!!! Loved it.. planning for the next weekend again
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020