สระว่ายน้ำกลางแจ้ง

รีวิว เอ็กซ์เทนเด็ดสเตย์ อเมริกา สวีท เวสต์ปาล์มบีช นอร์ทพอยต์ คอร์ปอร์

2.5 out of 5

รีวิว

6.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 143 จาก 588 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 130 จาก 588 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 113 จาก 588 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 85 จาก 588 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 117 จาก 588 รีวิว" "

6.8/10

ความสะอาด

7.2/10

พนักงานและบริการ

6.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Niuryelis

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The worst hotel ever, I know is the cheapest one around the area, but anyways should be maintaining certain standards…The hallway smells like cigarettes all the way, my 1yo daughter found dirty Q tips at the room floor, the sofa bed was against every existing cleaning concept and the pool was nasty, green full of mold…for last but not least someone threw up in the middle of the hallway and no one clean it! Thank God we went for 1 night only…Do you a favor, spend a little bit more in other place for God sake.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Niuryelis, We sincerely apologize for not meeting your expectations during your recent stay at our hotel. We regret any inconvenience you experienced, especially regarding your concerns with the upkeep of our property, which is of utmost importance to us. Your feedback is invaluable, and we will immediately address this matter with our housekeeping team to ensure such oversights do not recur. Your satisfaction is our top priority; therefore, we sincerely hope you will consider granting us another opportunity to host you in the future so we can show you our dedication to exceptional experiences.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Glenda

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A mí llegada a las 11 pm tuve que salir a buscar otro hotel donde quedarnos mi familia y yo. La habitación sucia y con un terrible olor un asco definitivamente un lugar no recomendado muy mal experiencia espero recibir el reembolso total de mi reserva. El desayuno lo sirven según me dijeron en recepción en el mismo lobby un lugar q apenas caben 6 personas 😡😡😡
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 17 เม.ย. 2024
Dear Glenda, Thank you for taking the time to write a review of your stay. We take these matters very seriously and appreciate you bringing this to our attention. We hope to have the opportunity to provide you with a better stay in the future.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Brittany

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
great place
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 13 เม.ย. 2024
Dear Brittany, Thank you for choosing Extended Stay America! Your positive feedback means a lot to us. We strive to provide exceptional experiences for all our guests, and we're thrilled that you had a great time with us. We look forward to welcoming you back soon!Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Pejman

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The worth night ever. Toilet flushing did not work, windows are screwed and could not opened. Dirty room. Cockroaches in Bathroom. Staff with no motivation to work. Two rooms booked, but become in different floors
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Pejman, Thank you for taking the time to share your experience. We apologize for not meeting your expectations with the cleanliness and maintenance issues and any service lapses you encountered during your visit. Your experience does not align with the high standards we strive to maintain. Please know that we take your feedback seriously and will address these issues urgently to prevent recurrence. Additionally, we take pest issues seriously and will thoroughly clean and inspect your room for precautions and address the problem as quickly as possible to uphold our company's high standards. Your comfort and satisfaction are paramount to us, and we hope you'll reconsider staying with us again to experience the superior service we aim to provide. Thank you for bringing these matters to our attention.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Amy

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Xavier

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Worst hotel I ever stayed. Very dated, 1 person running the operations. Facilities are old, smells old and weird. No sheets available for sofa cama. No extra pillows, phone to call front desk doesn’t work. Elevator is soaked in water who knows why. Front desk person super rude, and room night was $213. Super strange as next door there is a nice hotel by Marriott
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 31 มี.ค. 2024
Dear Xavier, We sincerely apologize for your negative experience at our hotel. Nothing is more important than ensuring our guests have a comfortable and relaxing stay, so we are sorry we could not make that happen for you. We wish we had addressed the problems while you were still here. Please give us another chance so we can leave a much better impression on your next visit. Sincerely, Hotel Management

6/10 พอใช้

Stephen

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
room had a dank, funky smell, like it had been smoked in, asked for restaurant suggestion: wawa and racetrack gas stations were the suggestions,
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 31 มี.ค. 2024
Dear Stephen, Please accept our apologies for the inconvenience caused; we regret your room was not spotless and fresh, resulting in an unpleasant experience during your visit. We have checklists to inspect every suite after we have serviced it. Unfortunately, we missed something during this process, so we sincerely apologize. We are working with our housekeeping team to reiterate the importance of our daily checklists and ensure this isn't repeated. Also, they are instructed to double-check the rooms before allocating them to the guest. Our front desk team can help you to improve your experience. Apart from this, we hope you enjoyed our location and had a pleasant stay. Please allow us another opportunity to provide a better experience on your next visit.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Amy

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Jacqueline

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The facility was quiet, and convenient for my one night stay. I would choose this location again.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Lakeshia, We are deeply sorry to hear about the discomfort and inconvenience you experienced during your stay. Your comfort and satisfaction are paramount to us, and it is disheartening to learn that we fell short of meeting your expectations. Please accept our sincere apologies for the issues with the bed comfort, bathroom door, and housekeeping service. We address these concerns to ensure improvements are made. Your feedback is invaluable in helping us enhance our services for future guests. We hope you reconsider and give us another opportunity to provide you with a more comfortable and enjoyable experience on your next visit. Thank you for bringing these matters to our attention.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Amy

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

rampersaud

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Location and room size and amenities
เข้าพัก 16 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Jeanette

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was our best option for last minute travel and on a budget. After purchasing brunch items, our stove was not working. Staff were quick and efficient in rectifying the problem. I'll definitely recomed Extended Stay Am Suites. Excellent staff, very clean and budget friendly
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 5 มี.ค. 2024
Dear Jeanette, Thank you for your feedback. We are pleased to know how much you liked our staff service. We want your stay with us to feel like home and be as comfortable as possible. Thank you for staying at Extended Stay America, and we hope you choose to create more great memories with us whenever your travels bring you back!Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Amélie

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

Philip

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

adrienne

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

Akeyvia

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They're horrible & it smells terrible
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 27 ก.พ. 2024
Dear Akeyvia, We deeply regret the distressing experience you encountered during your recent stay. Your dissatisfaction and discomfort due to unpleasant odors are unacceptable, and we sincerely apologize for failing to meet your expectations. Rest assured, we take your feedback seriously and actively address the issues raised to improve our facilities and ensure a more pleasant atmosphere for all guests. Please accept our sincerest apologies for the inconvenience caused, and we hope for the opportunity to regain your trust and provide you with a more enjoyable stay in the future.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Ingrid

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The bathroom had mold. Sofa bed had urine stains. The room smelled very bad. The carpet was extremely dirty. Went to the front office and asked to be switched rooms and they refused.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Ingrid, Thank you for choosing to stay at our hotel. Please accept our apologies for the inconvenience you experienced. Your comments about the condition of your room have been duly noted, and we are committed to enhancing the overall guest experience by addressing these concerns. Your feedback is invaluable in helping us identify areas for future improvements, and we appreciate your patience and understanding. We hope to serve you better in the future and provide you with a more enjoyable stay that reflects the high standards we aim to uphold. Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Ivan

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Room rug was filthy and smelled of urine. Moved the bed to pick something I dropped and there was trash under the bed. Pet owners don't clean after their dogs and the surrounding areas were full of poop. The staff was courteous but never at the front desk.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 8 ก.พ. 2024
Dear Ivan, Thank you for your feedback. We apologize for our housekeeping staff overlooking some areas in your room. This does not meet our standards; therefore, we are very disappointed that this was your experience. We are committed to making sure this does not happen again, and we are grateful for your patience during your time with us. We hope you will give us another opportunity, as we would like you to experience our hotel as you should have on this visit.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Somalia

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

CJoy

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Zachary, the evening clerk was the only positive thing I can say about this stay. He was extremely helpful, when I couldn't breathe in the first room because the air quality was so bad. The second room was much better. However, I was so happy I noticed the snot and mucus on the table before putting anything on it.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 29 ม.ค. 2024
Dear CJoy, Thank you for taking the time to give us feedback about your recent stay. We apologize for the concerns you experienced during your stay. We work hard to provide a clean and comfortable environment; therefore, we regret that this issue compromised your experience. We will follow up on your concerns to ensure we are well-poised to serve you better during your next stay. Thank you again for your candid feedback.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Myles

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

Marilyn

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
While front desk was really nice all around, the cleanliness of the rooms were unacceptable. Beds and linens were clean which is the most important to me. I stayed for 5 days and paid in advance so cancellation and refund was not an option since I booked through Expedia. Price for West Palm Beach was the best compared to other areas and places, however still over priced in my opinion. I did have to purchase my own Lysol wipes and Fabreeze freshener because the room smelled muggy and moldy. The air conditioners definitely need some cleaning. After I freshened up my own room I was more comfortable. Cooking stove and refrigerator worked as it should. The cleaning staff can definitely do much much better in cleaning because they do the bare minimum. I did find a few live roaches, but we are in florida. The only place i saw them was in the bathroom at night time. I just kept the light on the whole night and I stopped seeing them 😖. Everything overall needs updated and attention.
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 ม.ค. 2024
Dear Marilyn, Thank you for selecting us. We regret we did not meet all your expectations and hope you will accept our apologies for the inconvenience you encountered. We have taken note of your observations regarding the need to update, and we are currently having the same conversation with our Brand leaders. In the meantime, our housekeeping and engineering staff are committed to keeping our facilities clean and up-to-date throughout our hotel. Our team is looking at the faulty area and will fix it. Our priority is to serve our guests with excellent service; anything lacking in this is taken very seriously. Considering our friendly staff, please allow us another chance to host your visit and provide a memorable trip. Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Don’t stay here
Filthy rooms with roaches
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 25 ม.ค. 2024
Dear Guest, We are sorry for the inconvenience caused, which disturbed your time with us. We follow the most rigorous industry standards regarding our rooms' cleanliness and pest control. Your feedback is discussed with our housekeeping team, and your occupied suite will be professionally inspected and treated as a precaution. Although such incidents are rare, we are very sorry for the problems you encountered. Our front desk team was always available to help you. Please allow us to investigate the matter, and in the meantime, you can always reach out to our team for further assistance. Please stay with us another time so we can provide a much more enjoyable experience.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Moshe

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Shakir

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

yudenia

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Buenas tardes el trato de la repcesion debe mejorar esa es la cara del hotel y la señora que nos atendió aunque no hable español debe ser más amable .
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 21 ม.ค. 2024
Dear yudenia, Thank you for your feedback and for being our guest. Please accept our sincere apologies for not meeting your expectations. We strive to provide excellent hospitality to all our guests; therefore, we truly regret that this was not your experience. Your feedback is important to us, and we will use it to improve our services going forward. We are truly sorry and hope you will consider giving us a second chance in the future.Sincerely, Hotel Management

8/10 ดี

Aliya

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Olivia

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They staff are always helpful to all my needs during my long stay
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

Erika

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
What was good. The room got nice and cold and the beds were comfortable. What was not great. Their idea of breakfast included is dry prepackaged muffins and instant oatmeal...thats it. I get there is a kitchen but wow. All the kitchen utensils, supplies, etc. you have to ask for. So if you needed a cup all of a sudden, forget it. We used the pull out couch...good thing we brought blankets because all they could supply us with was sheets. Not to mention the hallway smelled like pot. Won't stay there again.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 27 ม.ค. 2024
Dear Erika, Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate your feedback. Our objective is to create lasting memories for our guests; therefore, we apologize for not meeting your expectations. Please be assured we will review your comments appropriately, and we hope you will give us another opportunity to show you the hospitality we are dedicated to providing.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Dionne

เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

dellicia

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Adam

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Olivia

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Gloria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 10 ม.ค. 2024
Dear Gloria, Thank you for choosing us. We are very glad you had a great experience at our hotel. We love what we do, but recognition for a well-done job is always excellent! We will share your compliments with our staff, and we hope to have the honor of hosting you again soon here at Extended Stay America.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Hector

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It’s was nice and pleasant
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Keisha

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Doug

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 10 ม.ค. 2024
Dear Doug, Thank you for choosing us. We are very glad you had a great experience at our hotel. We love what we do, but recognition for a well-done job is always excellent! We will share your compliments with our staff, and we hope to have the honor of hosting you again soon here at Extended Stay America.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

William

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good price for West Palm Beach
Pretty good value for West Palm Beach.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Olivia

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Kalinka

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Elmira

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Randal

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Elizabeth

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Qiang

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good management and services talked to the front desk. Ms Sarah and Mr Max were very nice and patient to help me check in and around introductions.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 28 ธ.ค. 2023
Dear Qiang, Thank you for this outstanding review and for selecting Extended Stay America for your time here. It is always wonderful to know how much our guests enjoy our efforts. We are fortunate to have such thoughtful and exceptional team members as Sarah and Max; we'll gladly share your kind words with them and our entire team. It was a pleasure hosting you, and we hope to see you again soon.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

jessica

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Walter

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

Serdar, Webster

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

Kenneth

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
the staff was unconcerned about my needs for a coffee maker or kitchen setup. and I killed 2 roaches in the room. I really like this chain, and prefer it when I travel, but this stay was terrible.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 13 ธ.ค. 2023
Dear Kenneth, Thank you for choosing to stay at our hotel. Please accept our apologies for the inconvenience you experienced due to our staff not being responsive to your needs. We have shared your comments with our team so we can take the appropriate action moving forward. Moreover, our pest control provider has serviced the hotel, and we will ensure procedures are followed to prevent future issues. We regret the frustrations you experienced, and we are grateful for your patience. Thank you for taking the time to leave this review; we hope to have the opportunity to welcome you back soon.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

April

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

Natalie

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023