ภายใน

รีวิว โรงแรมเอพีเอ กินซ่า-เคียวบาชิ โตเกียว ยาเอสุ มินามิกุชิ

3 out of 5

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 325 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 385 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 189 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 66 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 38 จาก 1003 รีวิว" "

8.0/10

ความสะอาด

8.0/10

พนักงานและบริการ

7.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

モトタメ

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
特に無いです
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

8/10 ดี

doug

Location
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Antonios

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location, reasonable price for area, clean, nice bathroom-shower
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Front Desk Clerk: Terano วันที่ 25 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us.We are glad to hear that both location and room were good for you.We are looking forward to seeing you again here in Tokyo.

4/10 แย่

??

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก フロント 針生 วันที่ 20 เม.ย. 2024
この度はアパホテル〈銀座 京橋〉にご宿泊いただき、誠にありがとうございます。当館でのご滞在はいかがでしたでしょうか。次回ご宿泊時お客様より最大評価をいただけるよう精進して参ります。またお近くにお越しの際はぜひ当館をご利用いただけますと幸いでございます。お客様のまたのお越しを心よりお待ちしております。

10/10 ดีเลิศ

Hayato, Menlo Park

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
朝食がおいしかったです。
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก フロント 浅岡 วันที่ 15 เม.ย. 2024
この度はアパホテル〈銀座 京橋〉にご宿泊いただきありがとうございます。お客様のお褒めのお言葉大変嬉しく思います。こちらのレストランは平日ランチもやっております。東京にお越しの際は、またのご来館をお待ちしております。

6/10 พอใช้

Masato

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก フロント 伊藤 วันที่ 15 เม.ย. 2024
この度はアパホテル〈銀座京橋〉をご利用いただきまして誠にありがとうございます。お忙しい中、口コミをご投稿いただき、ありがとうございます。またのご利用をお待ちしております。

10/10 ดีเลิศ

Jewell

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A great stay! The staff were very nice and helpful. Within walking distance of Tokyo station as well as easy access to the subways. Breakfast each morning was also very good!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Haryu/Receptionist วันที่ 26 มี.ค. 2024
Thank you for staying at APA Hotel Ginza Kyobashi.Regarding the response of the staff. We are very honored to receive such compliments from our customers. Customer feedback is an encouragement to our staff. Also, as our customers have said, our hotel is located a 10-minute walk from Tokyo Station and a 3-minute walk from Takaracho Station and Kyobashi Subway Station, making it very popular in terms of access. We are also happy to hear that you were satisfied with the breakfast. We are glad that you enjoyed your stay at our hotel. If you are in the area again, please use our hotel. We look forward to seeing you again.

8/10 ดี

KyeongSool

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
교통이 편리합니다..
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Front Kobayashi วันที่ 25 มี.ค. 2024
이번에는 아파 호텔 긴자 교바시에 숙박해 주셔서 감사합니다.말씀하신대로, 당관은 도쿄역, 교바시역, 다카라마치역에서 가까이 매우 접근하기 쉽습니다.도쿄에 머무는 동안에는 꼭 또 당관을 이용해 주십시오.

2/10 แย่มาก

SEOKJOON

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Haryu/Receotioist วันที่ 3 เม.ย. 2024
Thank you very much for staying at APA Hotel Ginza Kyobashi. We are disappointed that we received such a negative evaluation from our customers. Next, we will work hard to create a better hotel so that we can receive the highest evaluation from our customers. We look forward to seeing you again.

10/10 ดีเลิศ

Miguel Angel

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
x
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Front Shimada วันที่ 16 มี.ค. 2024
Thank you for staying at APA Hotel Ginza Kyobashi.We look forward to seeing you again.

10/10 ดีเลิศ

Miguel Angel

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
x
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Front Shimada วันที่ 16 มี.ค. 2024
Thank you for staying at APA Hotel Ginza Kyobashi.We look forward to seeing you again.

6/10 พอใช้

Hiroyuki, Nisshin-shi

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
シャワーの水量が、突然、チョロチョロになって、戻らなくなって、とても寒かったです。夜中ですが、スタッフに報告して、直して頂きました。対応は、丁寧にしてくださり、感謝です。 翌朝、シャワーを浴びていた所、また突然、シャワーの出が、昨夜のようになり、大変残念な気持ちになりました。寒い日でしたので、残念でした。
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก フロント 山田 วันที่ 13 มี.ค. 2024
この度は、アパホテル〈銀座 京橋〉にご宿泊頂きまして誠にありがとうございます。しかしながら、ご滞在中お客様にご不便をおかけしてしまい大変申し訳ございませんでした。お客様のお部屋を早急に確認し、再発防止に努めて参ります。お忙しい中ご投稿頂きましてありがとうございました。

10/10 ดีเลิศ

Shan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent property in the Ginza area.
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Reception:Kobayashi วันที่ 10 มี.ค. 2024
Thank you for choosing APA Hotel Ginza Kyobashi for your stay in Tokyo.We look forward to your next visit.

10/10 ดีเลิศ

Itsuko, Kew Gardens

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก フロント 内田 วันที่ 9 มี.ค. 2024
この度はアパホテル〈銀座京橋〉へご宿泊いただきまして誠にありがとうございました。また、評価を頂きありがとうございます。またお近くへお越しの際には当館をご利用くださいませ。またのお越しを心よりお待ち申し上げております。

8/10 ดี

MAYU

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
静かでよかったです。
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก フロント 山田 วันที่ 7 มี.ค. 2024
この度は、アパホテル〈銀座 京橋〉にご宿泊頂きまして誠にありがとうございます。お客様からお褒めのお言葉を賜り、大変嬉しく思います。お客様のまたのお越しをスタッフ一同心よりお待ちしております。

8/10 ดี

JUNICHI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก フロント 板谷 วันที่ 29 ก.พ. 2024
この度はアパホテル〈銀座 京橋〉にご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。お客様のまたのご来館を心待ちにしております。

10/10 ดีเลิศ

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I liked how convenient it was. I stayed in one of the single rooms, so i cant say how the larger ones were but i liked it
เข้าพัก 9 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Front วันที่ 21 ก.พ. 2024
Thank you very much for staying at APA Hotel Ginza Kyobashi. We are very happy about your compliments. looking forward to seeing you coming again.

10/10 ดีเลิศ

Casey

10/10 ดีเลิศ

Mayuko

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

Philippe

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Layover night in Tokyo
I had a layover night in Tokyo, and it was just what I needed. Good price, close to Tokyo Station. Room was small, but I was aware of that. Overall it's good.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Front Desk Takei วันที่ 3 ก.พ. 2024
Thank you very much for staying at APA Hotel Ginza Kyobashi.We are glad to hear that you had a pleasant stay with us during your stay.We are glad to hear that you had a pleasant stay with us.As you mentioned, our hotel is located near Tokyo Station, which is very convenient for sightseeing and business.However, we are very sorry for the inconvenience caused by the size of your room.APA Hotel is operating in an environmentally friendly manner by providing compact rooms while pursuing convenience and functionality based on the concept of "New Urban Hotel". We appreciate your understanding.We sincerely look forward to welcoming you again.

4/10 แย่

Chun Kit

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room is smaller than expected. The heater was also not working so the temperature was always too high,
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก フロント 山田 วันที่ 30 ม.ค. 2024
Thank you very much for staying at APA Hotel Ginza Kyobashi.However, we are sorry to hear that you were not satisfied with the size of your room.We are sorry to hear that you were not satisfied with the size of your room.Thank you for your understanding.We look forward to welcoming you again.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel staff made repeated requests for sensitive personal information without any legal basis: 1) At check-in, even after writing my address where I live in Japan, they asked for various forms of ID as "確認" ("confirmation"). Hotels have no legal authority to demand such information of guests who provide an address in Japan. This request felt very coercive, as the request was made during checkin with the implicit threat of refusal to check me in. Another hotel employee only intervened to correct his colleague's error because I pushed back against this request. 2) A followup letter was left at my room later that night asking for new information about my child. This felt very unwelcoming when coming back to my room at the end of the evening. 3) At checkout, I asked clarification about the letter. The request was suspicious as no other hotel in Japan has ever made similar requests. I am fine providing all information as needed, but the staff could not explain any legal basis for this request. Instead, without bothering to look up my record where he would have seen my address provided at checkin, he immediately asked to see a passport for my son (good luck getting a passport from a 2 year old Japanese citizen, in Japan...) I felt totally unwelcome at this hotel, and I received no apology for these repeated unnecessary requests. Also, the air quality was poor due to the heating.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Front Yamada วันที่ 17 มี.ค. 2024
Thank you very much for staying at APA Hotel Ginza Kyobashi.However, we are very sorry that our staff's response caused you some discomfort.We ask our guests to present their ID when they check in, but we apologize for our lack of consideration for our guests and our coercive attitude.As you stated, we cannot force guests who have written down their Japanese address to present their ID.We will instruct our check-in staff to prevent a recurrence of such a situation.Thank you very much for taking the time to submit this report.

6/10 พอใช้

Asami

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก フロント:比嘉 วันที่ 27 ม.ค. 2024
この度はアパホテル銀座 京橋にご宿泊頂きましてまことにありがとうございます。ご滞在中お客様にご満足いただけましたら幸いでございます。またの機会がございましたら心よりお待ちしております。貴重なお時間の中ご投稿いただきまして誠にありがとうございます。

8/10 ดี

??

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก フロント 小林 วันที่ 25 ม.ค. 2024
この度は、アパホテル〈銀座 京橋〉にご宿泊頂きまして誠にありがとうございます。お客様のまたのお越しをスタッフ一同心よりお待ちしております。

10/10 ดีเลิศ

AKIHITO

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก フロント 山田 วันที่ 22 ม.ค. 2024
この度は、アパホテル〈銀座 京橋〉にご宿泊頂きまして誠にありがとうございます。お客様から非常に良い評価を頂きまして大変嬉しく思います。お客様のまたのお越しをスタッフ一同心よりお待ちしております。

6/10 พอใช้

Masato

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก フロント 山田 วันที่ 21 ม.ค. 2024
この度は、アパホテル〈銀座 京橋〉にご宿泊頂きまして誠にありがとうございます。お客様のまたのお越しをスタッフ一同心よりお待ちしております。

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Front Shimada วันที่ 18 ม.ค. 2024
Thank you for staying at APA Hotel Ginza Kyobashi. We are glad to hear that you are satisfied with our services. We will continue to make every effort to satisfy our guests. We look forward to seeing you again.

10/10 ดีเลิศ

Nathan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Front Shimada วันที่ 18 ม.ค. 2024
Thank you for staying at APA Hotel Ginza Kyobashi. We are glad to hear that you are satisfied with our services. We will continue to make every effort to satisfy our guests. We look forward to seeing you again.

10/10 ดีเลิศ

Hugh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Affordable and clean hotel near Kyobashi station. Very convenient with courteous staff.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Front Shimada วันที่ 18 ม.ค. 2024
Thank you for staying at APA Hotel Ginza Kyobashi. We are glad to hear that you are satisfied with our services. We will continue to make every effort to satisfy our guests. We look forward to seeing you again.

10/10 ดีเลิศ

Guy, Carlsbad

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Compact rooms, but very convenient and fair priced within Ginza.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Reception:Shimohira วันที่ 20 ม.ค. 2024
Thank you for staying at APA Hotel Ginza Kyobashi.We are happy to receive your high evaluation.We look forward to seeing you again when you come to the Ginza area.

8/10 ดี

Nathaniel

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Front Desk Clerk: Terano วันที่ 15 ม.ค. 2024
Thank you for staying with us.We are looking forward to seeing you.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 9 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Front Shimada วันที่ 18 ม.ค. 2024
Thank you for staying at APA Hotel Ginza Kyobashi. We are glad to hear that you are satisfied with our services. We look forward to seeing you again.

2/10 แย่มาก

Keiko

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
503号室に宿泊、部屋中がかび臭くて衛生的に恐怖を感じ、部屋をチェンジして頂いた。 ダブルの部屋へ移動しました。部屋の壁紙は染みだらけ、リニュアルした方が良いと感じました。部屋に粉末のお茶等のスティックが置いてましたが、ガラスコップしか無く、熱くて冷めるまで持って飲むことは出来ませんでした。
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก フロント 川村 วันที่ 9 ม.ค. 2024
この度はアパホテル〈銀座 京橋〉にご宿泊いただきましてありがとうございます。数あるホテルの中から当館をお選びいただいたにも関わらず、お客様にご不快な想いをさせてしまい大変申し訳ございません。今後はスタッフ一同お客様のご意見を元に、客室のチェックに努めさせていただきます。大変恐縮ではございますが、またのご来館をお待ち申し上げます。

8/10 ดี

HSUEH-YING

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
位置特優的選擇
地點太優啦! 不論市內或往外移動, 都非常方便!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก 战线 山田 วันที่ 6 ม.ค. 2024
非常感谢您入住 APA Hotel Ginza Kyobashi。我们非常高兴收到您对我们酒店位置的赞美。我们全体员工期待您的再次光临。

10/10 ดีเลิศ

Tina

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel with convenient location
Nice hotel with convenient location. Access to a few Metro routes within 5 minutes. Only a few minutes’ walk to the centre of Ginza.
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก フロント 寺野 วันที่ 1 ม.ค. 2024
Thank you for staying with us.We are glad to hear that.Ginza is one of the most wonderful shopping street in Tokyo.We are looking forward to seeing you again.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
良い滞在でした。
良いサービスでした。部屋も清潔でした。アメニティは選択制でもいいかも。余っちゃいます。 朝食は連泊には少しマンネリかもです。
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก フロント 山田 วันที่ 29 ธ.ค. 2023
この度は、アパホテル〈銀座 京橋〉にご宿泊頂きまして誠にありがとうございます。サービスやお部屋に関しまして、お客様にご満足頂けたようで大変嬉しく思います。また、アメニティやご朝食に関しましてご意見を賜りありがとうございました。お客様のまたのお越しをスタッフ一同心よりお待ちしております。

6/10 พอใช้

OSUNG

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Front desk Higa วันที่ 14 ธ.ค. 2023
Thank you very much for staying at our hotel.We are glad that you enjoyed your stay with us.We look forward to seeing you again if we have another opportunity.Thank you very much for taking your valuable time to post. .

4/10 แย่

Maria de los Angeles

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel pésima experiencia
Muy mala la habitación muy pequeña, el desayuno te lo cobran pero es pésimo, no hay fruta ni cereal, no desayunamos en el hotel, y el personal a diferencia de los otros hoteles no te apoyan en nada,
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Yamada วันที่ 13 ธ.ค. 2023
Thank you very much for staying at APA Hotel Ginza Kyobashi.However, we regret to hear that you were not satisfied with our breakfast and staff service.Our breakfast is mainly Japanese food. Please understand that.We will share your comments with our staff and make every effort to improve.With your permission, the entire staff looks forward to welcoming you again.

10/10 ดีเลิศ

Yuuki

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
スタッフさんの対応が凄く良くてここのホテルにして良かったと思いました!。
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก フロント 山田 วันที่ 13 ธ.ค. 2023
この度は、アパホテル〈銀座 京橋〉にご宿泊頂きまして誠にありがとうございます。スタッフの対応につきまして、お客様にお褒めのお言葉を賜り大変嬉しく思います。また次の機会がございましたら、お客様にお会いできることをスタッフ一同心よりお待ちしております。

8/10 ดี

VAN

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Property is centrally located and convenient to get to Tokyo station. However, expect the room is very small. We noted the shower curtain has mold hence, that was the turn off. At night, it can be loud from the street noise (siren or baby crying not sure from where).
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Yamada วันที่ 9 ธ.ค. 2023
Thank you very much for staying at APA Hotel Ginza Kyobashi.We are glad to hear that you are satisfied with our location.However, we apologize for any inconvenience caused by the size of your room and the shower curtain.We are sorry for the inconvenience caused by the size of the room and the shower curtain. We thank you for your understanding.We also apologize for the inconvenience caused by the shower curtain due to our lack of management. We will make every effort to improve the situation so that this will not happen again in the future.With your kind permission, the entire staff looks forward to welcoming you again.

4/10 แย่

Masakazu

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก フロント 山田 วันที่ 8 ธ.ค. 2023
この度は、アパホテル〈銀座 京橋〉にご宿泊いただきまして、誠にありがとうございます。お客様のまたのお越しをスタッフ一同心よりお待ちしております。

10/10 ดีเลิศ

Kathy

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก フロント 富樫 วันที่ 26 ธ.ค. 2023
この度はアパホテル〈銀座 京橋〉にご宿泊頂きまして誠にありがとうございます。ご滞在中、ご満足して頂けた様子がうかがえ、大変嬉しく存じます。これからもお客様に快適にお過ごし頂けるよう日々のホテル運営に努めて参ります。この度は貴重なご投稿誠にありがとうございました。

8/10 ดี

ナオコ

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
気持ちよく過ごせました。
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก フロント 富樫 วันที่ 5 ธ.ค. 2023
この度は、アパホテル〈銀座 京橋〉にご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。気持ちよくお過ごし頂けた様子がうかがえスタッフ一同大変嬉しく思います。これに満足することなく、常にお客間に快適な空間が提供できるよう努めて参ります。この度はお忙しい中のご投稿誠にありがとうございました。

8/10 ดี

Wai Fung

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก フロント 富樫 วันที่ 5 ธ.ค. 2023
この度は、アパホテル〈銀座 京橋〉にご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。ご滞在中快適にお過ごし頂けたようで安心いたしました。これからもお客間に選んでいただけるホテルづくりを目指して日々取り組んで参ります。

10/10 ดีเลิศ

noriaki

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก フロント 比嘉 วันที่ 1 ธ.ค. 2023
この度はアパホテル〈銀座 京橋〉をご利用頂きまして誠にありがとうございます。ご滞在中お客様にご満足いただけたようで大変うれしく思います。またの機会がございましたら心よりお待ちしております。貴重なお時間の中ご投稿いただきまして誠にありがとうございます。

10/10 ดีเลิศ

SATOSHI

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก フロント 山田 วันที่ 20 ธ.ค. 2023
この度は、アパホテル〈銀座 京橋〉にご宿泊頂きまして誠にありがとうございます。ご宿泊時、ご満足頂けたようで大変嬉しく思います。お客様のまたのお越しをスタッフ一同心よりお待ちしております。

10/10 ดีเลิศ

HIKARI

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก フロント 山田 วันที่ 18 ธ.ค. 2023
この度は、アパホテル〈銀座 京橋〉にご宿泊頂きまして誠にありがとうございます。ご宿泊時、ご満足頂けたようで大変嬉しく思います。また次の機会がございましたら、お客様のお越しをスタッフ一同心よりお待ちしております。

8/10 ดี

NATSUMI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก フロント 山田 วันที่ 18 ธ.ค. 2023
この度は、アパホテル〈銀座 京橋〉にご宿泊頂きまして誠にありがとうございます。ご宿泊時、ご満足頂けたようで大変嬉しく思います。また次の機会がございましたら、お客様にお会いできることをスタッフ一同心よりお待ちしております。

6/10 พอใช้

Ho Yin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Reception:Yoshioka วันที่ 28 พ.ย. 2023
Thank you for staying at APA HOTEL 〈GINZA KYOBASHI〉.We were glad you had a pleasant stay with us.If you have a chance to stay with us again,we look forward to seeing you again.

8/10 ดี

Maria Clarissa

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Overall it is a good stay. Just hope there is air conditioning, but I understand it is centralised and set to winter mode
เข้าพัก 6 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Shimada วันที่ 23 พ.ย. 2023
Thank you for staying at APA Hotel Ginza Kyobashi. We are glad you had a pleasant stay with us. However, we apologize for the inconvenience caused by the air conditioner. We hope you will stay with us again when you come back to Japan. Thank you very much for your kind words.