บริเวณภายนอก

รีวิว เดอะ เซนต์ รีจิส เทียนจิน โฮเทล

5 out of 5

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 72 จาก 123 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 36 จาก 123 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 8 จาก 123 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 5 จาก 123 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 2 จาก 123 รีวิว" "

9.0/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

9.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

XIANG YANG, San Jose

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Stella วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear Value Guest, Thank you so much for taking your time to write your comments following your stay at The St. Regis Tianjin. I am so pleased to note that enjoy your entire stay with us. It is our pleasure to provide premium service for all of our guests; we look forward to welcoming you back again.

10/10 ดีเลิศ

James

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff are friendly and attentive
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Stella วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear Value Guest, Thank you so much for taking your time to write your comments following your stay at The St. Regis Tianjin. I am so pleased to note that enjoy your entire stay with us. It is our pleasure to provide premium service for all of our guests; we look forward to welcoming you back again.

10/10 ดีเลิศ

ANA

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Stella วันที่ 7 พ.ย. 2023
Dear Value Guest, I am so pleased to note that enjoy your entire stay with us. It is our pleasure to provide premium service for all of our guests; we look forward to welcoming you back again.

8/10 ดี

DooRyoung

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
야경 뷰
방
로비
외관
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Stella วันที่ 7 พ.ย. 2023
Dear Value Guest, Thank you so much for taking your time to post the pictures following your stay at The St. Regis Tianjin. I am so pleased to note that enjoy your entire stay with us. It is our pleasure to provide premium service for all of our guests; we look forward to welcoming you back again.

6/10 พอใช้

ZHUANGZHI

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Stella วันที่ 18 ก.ค. 2023
Dear guest, Warm greetings from The St.Regis Tianjin. Thank your for choosing our hotel. It is our pleasure to stay with you in The St.Regis Tianjin, and we will appreciate that you can share your advices to us. Looking forward to seeing you again.

10/10 ดีเลิศ

Sau Man

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
超級滿意同開心的一次住宿體驗!免費升級到行政套房,房間超大~ 從未試過這麼寬敞的房間。
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Stella วันที่ 17 เม.ย. 2023
尊敬的客人,您好。感谢您选择天津瑞吉金融街酒店,并与我们分享您的体验。首善瑞吉,坐拥津门酒店不可多得的亲水平台,管家为您精心安排一切,多种角度多种形式欣赏风景如画的海河畔边。当第一缕晨曦拥抱海河,直接走出酒店,您即可享受沿河晨跑带来的清爽活力;结束一天的行程,管家陪伴您体验瑞吉传统四大仪式,马刀开香槟,感知白天到夜晚的转变。星空坠入海河,在房间落地窗前,用另一种角度享受海河两岸的迷人夜景。期待您的再次莅临。瑞吉贴身管家服务,随时为您效劳。

10/10 ดีเลิศ

Yichen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff is super friendly and helpful. The management team is among the best professional teams I met. Highly recommend place to stay In Tianjin
เข้าพัก 23 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Stella วันที่ 18 ก.ค. 2023
Dear guest, Warm greetings from The St.Regis Tianjin. Thank your for choosing our hotel. It is our pleasure to stay with you in The St.Regis Tianjin. Looking forward to seeing you again.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not so bad
The overall experience is not so bad. Firstly, it is very strange that there is no doorman to open the cardoor for you as a five-star hotel. Secondly, the room is big, views are fabulous except the facilities in the room are outdated. The TV is not a smart Tv in a five-start hotel! Very small Tv with no Wifi, no projector, and the image is blurred! There is no bluetooth HI-FI in the room. Thirdly, no one told us at the check in that there is no tooth brush,toothpick, bottle opener ( they have beer in the mini bar but they don't provide bottle opener in the minibar) in the room and we have to call the front desk several times to get what we want. The services are great because we asked them to come several times but they always have good attitudes. We also booked the swimming pool and it was very pleasant experince because it is very clean and quiet.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Stella วันที่ 7 ม.ค. 2022
Thank you for choosing our hotel and share your experience with us. Please accept our sincere apologies for the unpleasant experience. Disposable amenities will note be proactively provided in Tianjin Hotels. We will share your comments with our team and improve the service. We appreciate your valuable comments and hope to welcome you back to our hotel in the near future. Thank you.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
地理位置不错的市中心酒店
酒店地理位置很好,紧挨着海河边,风景不错交通也便利。早餐开放时间很长,一直到十点半,无压力,期待下次。
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Stella วันที่ 17 ส.ค. 2021
尊敬的客人,您好。感谢您选择天津瑞吉金融街酒店,并与我们分享您的体验。首善瑞吉,坐拥津门酒店不可多得的亲水平台,管家为您精心安排一切,多种角度多种形式欣赏风景如画的海河畔边。当第一缕晨曦拥抱海河,直接走出酒店,您即可享受沿河晨跑带来的清爽活力;结束一天的行程,管家陪伴您体验瑞吉传统四大仪式,马刀开香槟,感知白天到夜晚的转变。星空坠入海河,在房间落地窗前,用另一种角度享受海河两岸的迷人夜景。期待您的再次莅临。瑞吉贴身管家服务,随时为您效劳。

10/10 ดีเลิศ

SHU

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Stella วันที่ 21 มิ.ย. 2021
Dear guest, Warm greetings from The St.Regis Tianjin. Thank your for choosing our hotel. It is our pleasure to stay with you in The St.Regis Tianjin. Looking forward to seeing you again.

10/10 ดีเลิศ

WEIRAN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Stella วันที่ 31 พ.ค. 2021
Dear guest, Warm greetings from The St.Regis Tianjin. Thank you for your encourage. It is our pleasure to stay with you in The St.Regis Tianjin. Looking forward to seeing you again.

10/10 ดีเลิศ

Namjib

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Lynne วันที่ 12 ต.ค. 2020
尊敬的客人,您好。感谢您与我们分享您的体验。您的支持是对我们最好的鼓舞,首善瑞吉,坐拥天津最美海河畔边;天津瑞吉金融街酒店为您精心安排一切,旨在打造愉悦而舒适的住宿体验。管家服务一直是瑞吉传承百年来最大的特色体验,旨在让客人拥有最珍贵的入住体验。期待您的再次莅临。瑞吉贴身管家服务,随时为您效劳。

10/10 ดีเลิศ

MINKWAN

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Lynne วันที่ 24 ส.ค. 2020
尊敬的客人,您好。感谢您与我们分享您的体验。您的支持是对我们最好的鼓舞,首善瑞吉,坐拥天津最美海河畔边;天津瑞吉金融街酒店为您精心安排一切,旨在打造愉悦而舒适的住宿体验。管家服务一直是瑞吉传承百年来最大的特色体验,旨在让客人拥有最珍贵的入住体验。期待您的再次莅临。瑞吉贴身管家服务,随时为您效劳。

8/10 ดี

John

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Please resolve the heating problem
Everything else is pretty normal and high-ended except that room temperature is not adjustable and so, the heat is really too hot.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Lynne วันที่ 7 ก.พ. 2020
Dear Guest, Warmest greetings from The St. Regis Tianjin and thank you very much for taking the time to share your valuable feedback. Our team is honored to receive your comment that you enjoyed your time with us. We are very much looking forward to welcome you back hopefully very soon. Stay exquisite!

10/10 ดีเลิศ

Alex

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Beautiful view
I was upgraded to a room with full view of the river. The room is big and gorgeous. Breakfast spread has a wide variety. I will be back to this hotel again when I’m back to Tianjin next time.”
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Lynne วันที่ 20 ม.ค. 2020
Dear Guest, Warmest greetings from The St. Regis Tianjin and thank you very much for taking the time to share your valuable feedback. Our team is honored to receive your comment that you enjoyed your time with us. We are very much looking forward to welcome you back hopefully very soon. Stay exquisite!

8/10 ดี

DONG KYU

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Lynne วันที่ 7 ก.พ. 2020
Dear Guest, Warmest greetings from The St. Regis Tianjin and thank you very much for taking the time to share your valuable feedback. Our team is honored to receive your comment that you enjoyed your time with us. We are very much looking forward to welcome you back hopefully very soon. Stay exquisite!

8/10 ดี

THOMAS

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
good hotel but bad hot water supply
good location, big room, but the hot shower is bad. it takes 3-4 min to get the hot water!
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Lynne วันที่ 26 ธ.ค. 2019
Dear Value Guest, Thank you for choosing our hotel and share your experience with us. Please accept our sincere apologies for the unpleasant experience. we will share your comment with our team and improve the service. We appreciate your valuable comments and hope to welcome you back to our hotel in the near future. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

Kenny

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Lynne วันที่ 13 ธ.ค. 2019
Dear Guest, Warmest greetings from The St. Regis Tianjin and thank you very much for taking the time to share your valuable feedback. Our team is honored to receive your comment that you enjoyed your time with us. We are very much looking forward to welcome you back hopefully very soon. Stay exquisite!

4/10 แย่

Angie

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Disappointing Marriott Service
Been visiting the diff Marriott group hotels in the world, this place is mostdisappointing. Firstly my check in took quite a long while about at least 10-15mins wait with no pax in queue as there was only 2 counters in operation at the lobby. I was a Marriott Bonvoy member, but the priority lane was not effective. After entering the hotel room, found the toilet to be covered in thick dust. Housekeeper came and couldn’t comprehend why. He did one round of cleaning but still found more dust at other area in the toilet. I had to call housekeeping another time and left to go out. After returning, still found the toilet not clean up proper after. Locker was not working. Housekeeper assisted to change the whole locker. Shower room wall was dusty too, so can imagine standing in yucky dusty water when the shower water washed the dust off the wall. We went to the lounge to have some cocktail and whisky. But bartender was obviously not interested in making the drinks. Drinks were subpar. Starbucks Reserve in Tianjin served better and cheaper cocktail. Morning Buffet was in a mess. Waitress gave away our table to another group of pax and the cafe was not cleaned up promptly, hence we had to wait for an empty table with food on our hand. Asked for earl grey tea, but after a super long wait, I was given sweet red tea. Tried to change, but the waitresses don’t seem like they understood what is earl grey tea even thou I spoke in mandarin. Concierge service was good. Helpful staff.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Lynne วันที่ 10 ธ.ค. 2019
Dear Value Guest, Thank you for choosing our hotel and share your experience with us. Please accept our sincere apologies for the unpleasant experience. We will share your comment with our team and improve the service. We appreciate your valuable comments and hope to welcome you back to our hotel in the near future. Thank you.

8/10 ดี

Kwok Kau

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Despite being proactive to have asked me if I had any special requests weeks before our arrival, it was disappointing the hotel could not provide the support pillow that was requested. Otherwise, evrything else was in order. A very pleasant location.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Lynne วันที่ 12 พ.ย. 2019
Dear Guest, Warmest greetings from The St. Regis Tianjin and thank you very much for taking the time to share your valuable feedback. Our team is honored to receive your comment that you enjoyed your time with us. We are very much looking forward to welcome you back hopefully very soon. Stay exquisite!

10/10 ดีเลิศ

YIN FEI

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Lynne วันที่ 21 พ.ย. 2019
尊敬的客人,您好。感谢您与我们分享您的体验。您的支持是对我们最好的鼓舞,首善瑞吉,坐拥天津最美海河畔边;天津瑞吉金融街酒店为您精心安排一切,旨在打造愉悦而舒适的住宿体验。管家服务一直是瑞吉传承百年来最大的特色体验,旨在让客人拥有最珍贵的入住体验。期待您的再次莅临。瑞吉贴身管家服务,随时为您效劳。

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Lynne วันที่ 26 ต.ค. 2019
尊敬的客人,您好。感谢您与我们分享您的体验。您的支持是对我们最好的鼓舞,首善瑞吉,坐拥天津最美海河畔边;天津瑞吉金融街酒店为您精心安排一切,旨在打造愉悦而舒适的住宿体验。管家服务一直是瑞吉传承百年来最大的特色体验,旨在让客人拥有最珍贵的入住体验。期待您的再次莅临。瑞吉贴身管家服务,随时为您效劳。

10/10 ดีเลิศ

Johannes

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great location on the river
This is a fancy western hotel in a great location. 10 min Didi ride from the train station. There's nice walking along the river or in a shopping/pedestrian area across the street. The breakfast buffet is awesome. There's also a nice pool and gym. Our only disappointment was the bar in the evening offered very weak yet expensive cocktails.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Lynne วันที่ 23 ต.ค. 2019
Dear Guest, Warmest greetings from The St. Regis Tianjin and thank you very much for taking the time to share your valuable feedback. Our team is honored to receive your comment that you enjoyed your time with us. We are very much looking forward to welcome you back hopefully very soon. Stay exquisite!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Lynne วันที่ 23 ต.ค. 2019
尊敬的客人您好,感谢您提出的中肯评价。您所提到的问题我们已经反馈到了相关部门进行跟进,以期在未来能为您提供超过您预期的服务。再次感谢您光临天津瑞吉金融街酒店,并且鞭策我们继续改进和前行。

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
地理位置很棒,去各景點都很方便,房間很大,服務也很好
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Lynne วันที่ 21 ต.ค. 2019
尊敬的客人,您好。感谢您与我们分享您的体验。您的支持是对我们最好的鼓舞,首善瑞吉,坐拥天津最美海河畔边;天津瑞吉金融街酒店为您精心安排一切,旨在打造愉悦而舒适的住宿体验。管家服务一直是瑞吉传承百年来最大的特色体验,旨在让客人拥有最珍贵的入住体验。期待您的再次莅临。瑞吉贴身管家服务,随时为您效劳。

8/10 ดี

Tang

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Lynne วันที่ 2 ต.ค. 2019
尊敬的客人,您好。感谢您与我们分享您的体验。您的支持是对我们最好的鼓舞,首善瑞吉,坐拥天津最美海河畔边;天津瑞吉金融街酒店为您精心安排一切,旨在打造愉悦而舒适的住宿体验。管家服务一直是瑞吉传承百年来最大的特色体验,旨在让客人拥有最珍贵的入住体验。期待您的再次莅临。瑞吉贴身管家服务,随时为您效劳。

8/10 ดี

Derek

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Time for some renos...
Overall the hotel was quite pleasing. Staff were exceptionally helpful. Our floor (6th) had a terrible door in the common areas the entire time of our stay. Our room was comfortable and clean but looking a little threadbare around the edges. Same can be said for the common areas beyond the lobby.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Lynne วันที่ 26 ก.ย. 2019
Dear Guest, Warmest greetings from The St. Regis Tianjin and thank you very much for taking the time to share your valuable feedback. Our team is honored to receive your comment that you enjoyed your time with us. We are very much looking forward to welcome you back hopefully very soon. Stay exquisite

10/10 ดีเลิศ

Yiminna

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

4/10 แย่

kwang woo

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
위치와 전망을 제외하고는 모든면에서 기대이하였습니다.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Lynne วันที่ 26 ก.ย. 2019
Dear Guest, Warmest greetings from The St. Regis Tianjin and thank you very much for taking the time to share your valuable feedback. Our team is honored to receive your comment that you enjoyed your time with us. We are very much looking forward to welcome you back hopefully very soon. Stay exquisite

10/10 ดีเลิศ

PING

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
地理位置优越 出门就是海河
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Lynne วันที่ 26 ส.ค. 2019
尊敬的客人,您好。感谢您与我们分享您的体验。您的支持是对我们最好的鼓舞,首善瑞吉,坐拥天津最美海河畔边;天津瑞吉金融街酒店为您精心安排一切,旨在打造愉悦而舒适的住宿体验。管家服务一直是瑞吉传承百年来最大的特色体验,旨在让客人拥有最珍贵的入住体验。期待您的再次莅临。瑞吉贴身管家服务,随时为您效劳。

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This I should t be called St regis it’s a half star hotel. Food terrible, smells Lavery bad, shower clogged water, and for $200 dollars I wasted my money
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Lynne วันที่ 12 ส.ค. 2019
Dear Value Guest, Thank you for choosing our hotel and share your experience with us. Please accept our sincere apologies for the unpleasant experience. We will share your comment with our team and improve the service. We appreciate your valuable comments and hope to welcome you back to our hotel in the near future. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

Yumei

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
スタッフがフレンドリーで良かった。朝食も良かった。
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Lynne วันที่ 15 ก.ค. 2019
Dear Value Guest, Thank you so much for taking your time to write your comments following your stay at The St. Regis Tianjin. I am so pleased to note that enjoy your entire stay with us. It is our pleasure to provide premium service for all of our guests; we look forward to welcoming you back again.

10/10 ดีเลิศ

Joseph

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Lynne วันที่ 15 ก.ค. 2019
Dear Value Guest, Thank you so much for taking your time to write your comments following your stay at The St. Regis Tianjin. I am so pleased to note that enjoy your entire stay with us. It is our pleasure to provide premium service for all of our guests; we look forward to welcoming you back again.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The St Regis Tianjin is a stunningly beautiful building, right on the riverfront downtown. Full of beautiful new buildings. The waterfront is also very clean and an excellent spot for a walk along the river or to the Italian bridge and area. Also boat rides are nearby.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Lynne วันที่ 15 ก.ค. 2019
Dear Value Guest, Thank you so much for taking your time to write your comments following your stay at The St. Regis Tianjin. I am so pleased to note that enjoy your entire stay with us. It is our pleasure to provide premium service for all of our guests; we look forward to welcoming you back again.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Liza Zhang วันที่ 7 พ.ค. 2019
亲爱的价值的客人,非常感谢您花时间写下你的评论后你留在圣瑞吉斯天津。我很高兴地看到,享受你的全部和我们住在一起。我们很高兴为我们的客人提供优质的服务;我们期待着欢迎你回来。

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
部屋は清潔でした。外部からの音が聞こえる事も無く、快適に過ごせました。朝食のビュッフェはレパートリーが少ないのが残念。英語を話すスタッフも居ます。夜に天津駅まで川沿いを散歩しましたが、街並みが綺麗で楽しめました。
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Lisa Zhang วันที่ 15 เม.ย. 2019
お客様、天津瑞吉ホテルからの最も热いご挨拶、贵重な时间を割いていただいたことに感谢しております。私たちのチームには、あなたが私たちの楽しい時間をコメントしてくれて光栄です。私たちはあなたの訪問を楽しみにしています。精巧に!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
部屋のコーヒーは粉、お茶は茶葉のみなので少々面倒です。
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Lisa Zhang วันที่ 15 เม.ย. 2019
お客さま、ホテルを選んでいただいたこと、そして経験を共有してくださったことに感謝しています。不快な経験に対する私たちの真摯な謝罪をお受けください。私たちのチームとあなたの意見を共有し、サービスを改善します。私たちはあなたの貴重なご意見に感謝し、近い将来、あなたが私たちのホテルに戻ってくることを歓迎することを望んでいます。ありがとう。お客さま、ホテルを選んでいただいたこと、そして経験を共有してくださったことに感謝しています。不快な経験に対する私たちの真摯な謝罪をお受けください。私たちのチームとあなたの意見を共有し、サービスを改善します。私たちはあなたの貴重なご意見に感謝し、近い将来、あなたが私たちのホテルに戻ってくることを歓迎することを望んでいます。ありがとう。

10/10 ดีเลิศ

ALEJANDRO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Lisa Zhang วันที่ 15 เม.ย. 2019
Dear Guest, Warmest greetings from The St. Regis Tianjin and thank you very much for taking the time to share your valuable feedback. Our team is honoured to receive your comment that you enjoyed your time with us. We are very much looking forward to welcome you back hopefully very soon. Stay exquisite!

10/10 ดีเลิศ

Berk

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent Experience
Wonderful place to stay. Near to Riverside 66 and Binjiang Road
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Lisa Zhang วันที่ 15 เม.ย. 2019
Dear Guest, Warmest greetings from The St. Regis Tianjin and thank you very much for taking the time to share your valuable feedback. Our team is honoured to receive your comment that you enjoyed your time with us. We are very much looking forward to welcome you back hopefully very soon. Stay exquisite!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Realmente fue una gran experiencia haber estado en este hotel. El servicio, la habitación y la ubicación son excelentes.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Lisa Zhang วันที่ 15 เม.ย. 2019
Dear Guest, Warmest greetings from The St. Regis Tianjin and thank you very much for taking the time to share your valuable feedback. Our team is honoured to receive your comment that you enjoyed your time with us. We are very much looking forward to welcome you back hopefully very soon. Stay exquisite!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice views in CBD; friendly staff; clean hotel; good breakfast
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Staff are nice, only the showering water was bit cold.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก laura zhu วันที่ 26 ม.ค. 2019
Dear Value Guest, Thank you for choosing our hotel and share your experience with us. Please accept our sincere apologies for the unpleasant experiences you had during your last stay. I was really disappointed to read your thoughts on the burger issue and we will share the comment with our team. We appreciate your valuable comments and hope to welcome you back to our hotel in the near future. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is beautiful and located right on the river. The staff could not have been more pleasant and helpful. The rooms were very well appointed with great bathrooms. The gym was well equipped and in good condition. The pool looked great but did not get a chance to use it. The breakfast area was laid out very well and they have quite a lot of decoration which is a nice touch. The only small negative for me was their white wine selection was not great but I know it is not easy to get much selection of white wine in a lot of cities in China so it did not detract from our visit. I will definitely stay their next time I visit Tianjin.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Laura Zhu วันที่ 26 ม.ค. 2019
Dear Value Guest, Thank you for choosing our hotel and share your experience with us. Please accept our sincere apologies for the unpleasant experience. we will share your comment with our team and improve the service. We appreciate your valuable comments and hope to welcome you back to our hotel in the near future. Thank you.

8/10 ดี

MUNYONG

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
위치도 좋고 관리상태, 서비스도 좋았습니다. 단 아침뷔페 식사가 생각보다 다른 5성급호텔보다 좀 못하다는 생각이 들었습니다. 전반적으로 좋은편이였습니다
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Laura zhu วันที่ 26 ม.ค. 2019
Dear Value Guest, Thank you for choosing our hotel and share your experience with us. Please accept our sincere apologies for the unpleasant experience. we will share your comment with our team and improve the service. We appreciate your valuable comments and hope to welcome you back to our hotel in the near future. Thank you.

6/10 พอใช้

Sylvia

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Laura Zhu วันที่ 26 ม.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

chi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Will for sure return
Wonderful hotel to stay. Nice facility and central location. Walking distance to many places and walking along the river a pleasure. Breakfast was excellent.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Liza Zhang วันที่ 5 พ.ย. 2018
Dear Guest, Warmest greetings from The St. Regis Tianjin and thank you very much for taking the time to share your valuable feedback. Our team is honoured to receive your comment that you enjoyed your time with us. We are very much looking forward to welcome you back hopefully very soon. Stay exquisite!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
服务不错,但房卡不行。上楼需要在电梯刷房卡,但是每次都需要刷很久才有反应
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Liza Zhang วันที่ 6 พ.ย. 2018
尊敬的客人您好,感谢您提出的中肯评价。您所提到的问题我们已经反馈到了相关部门进行跟进,以期在未来能为您提供超过您预期的服务。再次感谢您光临天津瑞吉金融街酒店,并且鞭策我们继续改进和前行。

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Disappointed service and hotel facilities
Not worth for this price! Don’t recommend to live in this hotel only the location is the best but the service is terribly poor service and below standard. I had stayed 5days in this hotel, the hotel service just like 3 star service, the reception very poor attitude no greeting and very unhelpful. For the room not in very good maintenance, chair and toilet broken and TV remote out of order. No room service and don’t expect have refill coffee and Tea inside the room. Not worth for this price!
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Olivia วันที่ 30 ต.ค. 2018
Dear Value Guest, Thank you for choosing our hotel and share your experience with us. Please accept our sincere apologies for the unpleasant experience. we will share your comment with our team and improve the service. We appreciate your valuable comments and hope to welcome you back to our hotel in the near future. Thank you.

6/10 พอใช้

Mario, Beijing China

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Still very nice and optimal hotel location to start discovering Tiānjīn. Unfortunately compare to last visit experiences breakfast and “happy hours” food quality and availability’s drooped and does not reach 5.star hotel expectations anymore. Please make sure if you ask for river view that you ask for “full river view” since I experienced getting half river/city view. Staff very helpful and friendly.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Liza Zhang วันที่ 16 ต.ค. 2018
Dear Value Guest, Thank you for choosing our hotel and share your experience with us. Please accept our sincere apologies for the unpleasant experience. we will share your comment with our team and improve the service. We appreciate your valuable comments and hope to welcome you back to our hotel in the near future. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

ZeeOne, USA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The breakfast was great with many choices available. We enjoyed the comfortable beds and room. We felt that we were well taken care of by the staff. Excellent hotel!
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Laura Zhu วันที่ 2 ต.ค. 2018
Dear Value Guest, Thank you so much for taking your time to write your comments following your stay at The St. Regis Tianjin. I am so pleased to note that enjoy your entire stay with us. It is our pleasure to provide premium service for all of our guests; we look forward to welcoming you back again.